Прескочи до съдържание

$100/$150/$200 за хотели, без минимум от expedia.com *изтекла*


Препоръчани мнения

Аз имам много странна ситуация. Последната ми резервация (със сто доларовия купон) я отмениха с имейл преди 5 дни, като преди 3 дни пристигнаха и всичките пари обратно по картата.

 

В същото време обаче резервацията седи напълно активна в акаунта ми.

 

Възможно ли е да са чак толкова зле и да забравят реално да отменят резервацията в тяхната система, въпреки че са ми върнали парите за нея? 5 дни хич не са малко и досега резервацията трябваше да е cancelled.

 

Голяма каша са, но не възразявам, ако ситуацията се запази в този вид  :)

Редактирано от Георги Матеев
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз имам много странна ситуация. Последната ми резервация (със сто доларовия купон) я отмениха с имейл преди 5 дни, като преди 3 дни пристигнаха и всичките пари обратно по картата.

 

В същото време обаче резервацията седи напълно активна в акаунта ми.

 

Възможно ли е да са чак толкова зле и да забравят реално да отменят резервацията в тяхната система, въпреки че са ми върнали парите за нея? 5 дни хич не са малко и досега резервацията трябваше да е cancelled.

 

Голяма каша са, но не възразявам, ако ситуацията се запази в този вид  :)

 

Пиши на хотела, те ще ти кажат, в тяхната система най-добре ще излезе отменена ли е, не е ли. Моята още си е активна, парите не са ми върнати в Paypal, ще изчакам още ден-два да се уталожат нещата и ще пиша на хотела, ако е отменена  пускам диспут с пейпал и така. 

Връзка към коментар

Пиши на хотела, те ще ти кажат, в тяхната система най-добре ще излезе отменена ли е, не е ли. Моята още си е активна, парите не са ми върнати в Paypal, ще изчакам още ден-два да се уталожат нещата и ще пиша на хотела, ако е отменена  пускам диспут с пейпал и така. 

 

Точно пишех имейл до хотела. Просто се чудех дали някой е изпаднал в подобна ситуация.

Връзка към коментар

да рапортувам и аз: вчера вечерта отмениха резервацията ми , сега им звъннах , прехвърлиха ме на супервайзър,който ми обясни как не съм американка и как не съм платила с Дискавъри кард, само че аз реших да им припомня как са си изменили T&C след резервацията и...имам вече купон в акаунта, няма да им досаждам за повече, така сме квит, сега остава само да върнат парите

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Добре компенсираха ме в крайна сметка и мен с 1 купон на акаунт по сто и един от 50$. Обаче знае ли някой защо когато се пробвам да book-на нещо от падащото меню ми излиза само купона от 100$.

 

post-797-0-46009200-1424377306_thumb.png

post-797-0-05197400-1424377311_thumb.png

Връзка към коментар

До днес на обед, купоните по 100 и 200 долара смъкваха цената на хотелите заедно с таксите. От преди малко ги промениха и почнаха да смъкват само нощувките, а таксите се плащат - тоест с условията на дискавър купоните. Последно някой знае ли новите раздавани купони, ако се букват с различни карти от дискавър отново ли ще бъдат сторнирани? Някой има ли вече опит?

 

Coupon applied: $200 Expedia Travel Coupon as Goodwill (Remove)         

Редактирано от so'90
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

До днес на обед, купоните по 100 и 200 долара смъкваха цената на хотелите заедно с таксите. От преди малко ги промениха и почнаха да смъкват само нощувките, а таксите се плащат - тоест с условията на дискавър купоните. Последно някой знае ли новите раздавани купони, ако се букват с различни карти от дискавър отново ли ще бъдат сторнирани? Някой има ли инфо?

 

За моите изрично ми казаха че няма значение вида на картата, те точно затова ги дадоха защото старите бяха само за Discovery, а тези са за всички.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Благодаря, но не мисля, че искам да звъня и да ми дават такива купони, току виж, че после пак някой се усетил и пак разправии, или пък да отида в хотела и да се окаже, че резервацията ми е отменена. Късмет на тези, на които им се разправя, аз лично не искам да пътувам така. Да се възползвам от промоции - да, но не и да се опитвам да лъжа нечия система и да се чудя в кой момент някой по-умен ще хване грешките на индийци, пакистанци и подобни. Да не говорим, че и пари загубих.

Редактирано от slujitel
Връзка към коментар

Днес ми отмениха резервацията и реших да звънна  на прословутия телефон, за  да се оплача.След 40 минутен разговор, първо с една мила служителка, която ме прехвърли на супервайзора, който ме прехвърли на корпоративни клиенти(не знам защо) и на всички обеснявах какъв е проблема, ударих на камък. Искат ми номер на Дискавари карта и ще опрявят проблема.Заплаших ги със съд, но пак не помогна.Бяха направо дразнещо любезни като ми говореха и това  още повече ме вбесиха. Ще им се обаждам  и  ще пиша писма докато не ми оправят резервацията.

Редактирано от mitaka
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Защо да има загубени пари, на мен ми върнаха по отделно удържаното и остатъка, ако искаш аз ще се обадя, ще се представя за теб, поне с това се справих, купони не можах да изкрънкам :(  въпреки близо 300 минути на скайпа. Напиши ми имената си, номера на резервацията, мейла, от който е направена и тел.номер, който си написала при букировката на лично съобщение и ще го направя. Мен ме е яд, че не намерих някой по-оправен и с по-добър английски да се пребори вместо мен за купони.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз се обаждах, обещаха, че ще оправят нещата, но все още не са. Ако по-късно ги оправят...не знам. За сега обаче е така, купони не съм искала, и не искам. Пак мога да се обадя, но не ми се разправя, това ми докара много отрицателни емоции, явно не е за мен.

Връзка към коментар

Днес звъняха вместо мен, но нищо не стана. След  двукратно обясняване на проблема и свързване със супервайзор, човека започна да повтаря, че ако имам дискавъри карта ще оправи резервацията. 10 пъти му се повтори, че нямам карта и че са сменили правилата, но получих мълчание и повтаряне на неговото искане за дискавъри карта. Стана малко като спор с радиото..По-късно ще звъни друг човек с много добър английки, та да видим..

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да докладвам и аз при мен как се разви ситуацията.

Вчера установих, че е дошъл редът и на моята мижава резервацийка с купон за $100 и тя е канселирана, видях го в акаунта си, обаче имейл за отмяната не бях получил, не съм получил и досега.

Подкован от мненията в тази тема се обадих по скайп на съпорта. Още преди да говоря наживо, автоматично ми поискаха да въведа регистрационния номер на резервацията.

След това се обади човекът от къстъмър съпорта - някакъв пич, говорещ американски английски без акцент, много любезен и спокоен.

Аз обясних каква е ситуацията - отменена резервация, при това не са ми пуснали даже имейл.

Пичът си отговори това, което знаем и което очаквах - че не е букнато с дискъвъри карта и че било за US-customers.

Аз пък му отговорих (както вече стана дума неведнъж в темата), че:
1. Условието за дискъвъри картата го нямаше в T&C

2. Че не смятам , че "US-customers" е еквивалентно на US-Citizenship

3. Съм получил изрично потвърждение за резервацията от тях, което за мен означава, че всичко е било наред

И той отговаря - Да, така е, много съжалявам за причиненото неудобство, обаче това е положението, системата автоматично е отменила резервацията и парите ще Ви бъдат възстановени.

Аз пак му повтарям моите аргументи и питам къде ми е грешката, и че не виждам да съм направил грешка, следователно не смятам за правилно, че са ми отменили резервацията.

А той пак, много любезно: Много съжалявам господине, извинете за неудобството, но аз не мога да направя нищо по въпроса.

И така като латерна си повторихме и двамата репликите по няколко пъти :biggrin:

Аз като разбрах, че нищо няма да излезе от това (и подготвен от мненията в тази тема ;)  ), на 15-тата минута му казах: Добре, щом вие не можете да направите нищо, моля дайте да говоря с някой, който може да направи нещо - вашият супервайзер. Пичът още веднъж се извини, благодари и каза, че ме свързва със супервайзер.

Послушах още 3-4 минути музичка и се обажда супервайзерът - някаква девойка с доста силен акцент (предполагам азиатски). Тук проблемът се оказа, че много по-трудно ѝ разбирах, защото освен силния акцент говореше без паузи между думите и доста неясно.

Както и да е, пак почнахме да въртим позната плоча - те тяхната, аз - моята. Така няколко пъти. Аз намекнах, че щом не може да ми възстанови резервацията - да намери начин да ме компенсира, заради неудобството.

Обаче отсреща девойката с азиатска упоритост отказва и отказва. Взе да ми става весело в един момент от безумният диалог и реших да се пошегувам за да разчупя леда - викам "иначе имате хубав глас и при други обстоятелства бих ви поканил на среща" :biggrin:

Продължихме още няколко пъти да си повтаряме рецитациите и тъкмо вече взе да ми писва и реших да се предам, чувам отсреща  "мяу-мяу ...компенсейшън ... мяу-мяу-мяу ...ню купон ... мяу-мяу ...хъндрит доларс ... мяу-мяу ...из дис окей фор ю."   - еййй, кандиса накрая и пусна купонче.

Благодарих на каката за кооперийшъна и приключихме сагата - едно половин час отиде, ама поне си поупражнявах дървения английски :biggrin:

Погледнах после в акаунта - появило ме се е обещаното купонче, при това не за $100, а за $200 :) , та в крайна сметка пак сме напред с материала и то даже по-напред от преди ;)
Не смятам да нахалствам за още купони първо защото не ми се занимава още веднъж да досаждам, и второ, защото не ми се струва правилно. ;)

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 26
Връзка към коментар

В момента сайтът им пак има някакъв технически проблем. 

Влизам в акаунта си, но при опит да отворя профила си от менюто "Hello,..." ми дава това и... дотам.

 

post-735-0-56162900-1424458630_thumb.png

 

Или правят инвентаризация на щетите и рекапитулация на обезщетенията.  :)

 

При някой друг да е така?

Редактирано от rik4o
Връзка към коментар

Умрях от смях!!!!!!!

Фичо, ако беше предложил повече от среща и 1000$ можеше да отмъкнеш!!!

Голям купон е в тази тема, голям смях!  :)  :)  :)

 

За протокола - аз си нямам регистрация и единственото, за което си мечтая е да си получа обратно 60-те лева. Дали да ги чакам до седмица или ще е повече?

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

За протокола - аз си нямам регистрация и единственото, за което си мечтая е да си получа обратно 60-те лева. Дали да ги чакам до седмица или ще е повече?

И аз бях без регистрация,но парите вече са ми върнати.Резервацията ми я отмениха на 18.02 а днес парите вече ми бяха преведени по сметката.Не знам дали е инцидентно,но много бързо ми върнаха парите. :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И моите пари се върнаха, без някаква част за превалутирането. След което им пуснах един имейл със заплахи и срок да ме компенсират, че иначе ще образувам "case". Идея си нямам дали някой чете тези мейли обаче, ама пуснах мейла и приключвам главоболенето. 

Връзка към коментар

На мен ми отговориха и на мейла, четат ги, но от тях полза няма, само извинения и оправдания. Моите пари също много бързо ги върнаха. Иначе разговорът ми беше скучен в сравнение с Фичо:), казах им какво се е случило, дадоха ми супервайзорка, много любезна, извини ми се веднага, пита ме искам ли 50$, казах ок, извини ми се пак и това беше.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.