Прескочи до съдържание

$100/$150/$200 за хотели, без минимум от expedia.com *изтекла*


Препоръчани мнения

Нали в Америка уж се говори много испански? Няма ли възможност за говорене на испаснки с оператор или съпервайзор от експедия? Хората, които намирам или не са с хубав английски, както съм и аз или не са настоятелни и не могат да се разправят дълго..Ако имаше как да се оспорва на испански, щях да ги разкъсам..

Редактирано от Alexander
Връзка към мнение

Аз имам 2 резервации: 

1. Още си седи със статус BOOKED.
2. Малко прекалих - още първият ми каза, че може да ми даде 50 долара ваучер, но аз поисках да говоря със супервайзор и работата стана на дебела. Последващите ми разговори не искаха да дават вече нито ваучер, нито нищо докато не им дам карта Дисковер.

Връзка към мнение

Ти обади ли се да ти го оправят?

Писаха ми защо не ми се вижда купона на последната страница. Не бил активиран. Оправя се с обаждане :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз звънях за отменената ми резервация в деня на настаняването. Много приказки, но без резултат. След, което отидох в хотела и там им дадох резервацията. Те ми казаха, че сутринта е анулирана. Аз им казах как така? Те обясниха, че това е против техните правила. Първо, че резервацията е без право на отмяна и второ, че е анулирана в деня на настаняването и просто няма да върнат парите на експедия. Днес освободих хотела и всичко мина перфектно 5. Експедия ги възстановиха платената сума по кредитната карта е резултата е 7 лева от курсовата разлика за 5 нощувки в 4 звезден хотел с включени закуска, басейн, джакузи и фитнес. :)

  • Харесвам 6
Връзка към мнение

Аз имам напредък. Онзи ден получих огромен мейл с празни приказки от тяхна страна. Вчера най-накрая намерих кой да се обади. Всичко мина много лесно, но и човека е свикнал да говори по цял де по телефона на различни езици и да се разправя с всякакви хора и проблеми. След като си изпяха заучените фрази и ние поискахме конпенсация, като им припомнихме, че са сменили правилата и дори ги имаме на снимка старите, предложиха 100 долара купон. Настояхме за 200, но казаха 100 без нужда от дискавъри карта. Приех и мисля днес или утре да звъним и да кажа, че са ми казали, че ще дадат 200, а съм получил 100. Реално няма да се оспорва вече грешката им, понеже тя е доказана, след като са дали 100 доларов купон и ще бъде по-лесно.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Настояхме за 200, но казаха 100 без нужда от дискавъри карта. Приех и мисля днес или утре да звъним и да кажа, че са ми казали, че ще дадат 200, а съм получил 100.

Т.е. смяташ да излъжеш? :rolleyes:

Редактирано от Фичо
Връзка към мнение

Мисля, че поне няколко пъти се обсъжда въпроса в темата. Има хора, които не се обаждат дори, други се пробват, трети звънят до дупка, всеки си преценява.

Преди три седмици не ми признаха купон за намаление в Бг бензиностанция Шел, цялата сума беше около 3лв, но просто ме хвана яд. Спорих 1 час със служителката и управителката от бензиностанцията, както  и с централата на Шел, в крайна сметка не ми намалиха и си платих.

След това пуснах жалба до КЗП, бях забравил вече за нея и вчера ми се обадиха, да ме поканят да ми дадат 50литра гориво по мой избор. Накрая от 3лв, дадоха 125лв и то без да ги насилвам аз. Нещо подобно става и с експедия за мен.

Междуврменно ми се присмяха познати, как съм се занимавал за 3лв, но след крайният ефект, взеха да говорят друго

Редактирано от Alexander
  • Харесвам 10
Връзка към мнение

Всеки си има собствени граници, до къде ще се бори, след кой момент ще махне с ръка и кое е честно и правилно, и кое не. Никой не ни е сложил пистолет на слепоочието да резервираме в който и да е сайт, никой не е сложил пистолет на слепоочието на expedia да раздават ваучери през колцентъра както те сметнат за добре. 

 

Благодаря на всички, които са се загрижили накъде върви форума, но за беда или за радост това е грижа, която не би трябвало да тежи на техните рамене. Ако някой има някакви тревоги, винаги може да ги сподели с мен на лични. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Ако някой живее в УСА и му се случи нещо подобно, там със сигурност ще може да заведе дело и експедия няма да минат с 100 и 200 долара само, а с доста повече! На това там са царе и от всичко вадят големи  обещетения.

Все си мисля, че ако експедия нямаха никаква вина и всичко им беше ОК, нямаше да дадат на никой нищо, надали дават купоните по боготворителни причини.

Връзка към мнение

Най-вероятно няма да се обадя повече, реално съм доволен, че все пак са ми дали нещо. Просто дадох някои приемери. Хората често заради нещо дребно, осъждат и получават големи обещетения, сигурно за  някои от вас това не е честно, но се прави и е абсолютно законно.

Според мен примера с ваксините е много по-тежък, там се изисква нещо и много хора лъжат, че го имат. Все едно да се кара с фалшива книжка..Лично аз, ако не искам да си слагам определена ваксина, няма да се опитвам дори да влизам в страна където е задължителна. Та всичко зависи от гледната точка май.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Е то това е ясно. Да си кажа аз какво мисля по въпроса, без претенции да съм единствено прав  :)

За мен "Expedia US customer" означава "клиент на Expedia US" (а не на Expedia UK, fr, br  и каквито още там има). Ако не беше така, щяха да напишат US resident, както навсякъде, където съм виждал. Дори за citizen май не съм виждал изисквания, винаги resident.

Изискването за карта Discover явно е било предвидено, но са забравили да го включат и оттам идва бъркотията. След като са ми канселирали резервацията, бих приел ваучер компенсация, да. Но не бих се обаждал пак, за да получа втори.

Въобще, доколкото не става въпрос за съзнателно нарушаване на писани правила, като използване на вратички и грешки, мисля, че е въпрос на морал, т.е. разтегливо понятие и различно за всеки, зависи от конкретния случай, т.е. в крайна сметка всеки сам си решава...

  • Харесвам 6
Връзка към мнение

Някой, ако иска да ми обясни, защо е цялата тази гимнастика, ако накрая пак всички ще спечелят по 200$, а Експедия дори ще се окаже с повече раздадени ваучери от първия път.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Защото 80% от хората няма да се обадят или ще са неспособни да си изискат еквивалентна компенсация.

  • Харесвам 6
Връзка към мнение

Темата беше модерирана, моята гледна точка по повдигната дилема може да видите тук: http://magelanci.com/topic/3943-%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B4%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B8%D1%8F-%D0%B8-%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B8-%D0%BA%D1%8A/

 

Темата остава отключена, само за дискутиране на ваучера, все още има много от нас с валидни резервации, не всички са си получили парите обратно, така че има полза да се дискутират практически детайли.

Връзка към мнение

Днес ми върнаха парите - на 5-я ден от анулацията и 2 дни след като им писах.

"Загуби" от курсова разлика - 20 ст.  :)

Връзка към мнение

Искам да дам един + на  Expedia . Днес трябваше да се настаня в хотел, чиято резервация беше отменена. Обадих се от чисто любопитство , какво би се случило, ако клиент не разбере за отмяната и установи за ситуацията направо в хотела, защото отказа на резервация е само имейл при положение, че са потвърдили, чарджнали са ти картата и хотела е потвърдил. Наистина дълго време се правиха на луди и то при положение, че им казвам, че заради тях ще спя на улицата. След близо 40 мин. разговор се стигна до компромис да направят нова резервация в близък до моя хотел за само 8 долара. Разбира се накрая отказах, защото е безмислено, щом никой няма да ползва стаята. В крайна сметка един + от мен за expedia.

Редактирано от TeshkaR28
  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Някой изпозлвал ли е от новите персонални кодове, които дадоха като обещетение? Има ли някакви условия за минимална сума или нощувки, да не стане пак грешка..

Връзка към мнение

Аз опитах, но не стигнах до края, така че не се брои, но до там, до където стигнах, нямаше никакви ограничения, кода си се аплайва без проблем.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз днес се завърнах, резервацията си ми беше жива, никакви проблеми в хотела и на място. Expedia ме питаха за коментара ми за чекин процеса и да оставя ревю на хотела. Малко едната ръка не знае какво прави другата е там :)

 

Ако има и други останали с активни резервации да знаят, че има голям шанс да минат. Моята беше платена с Paypal, което беше решение от мързел, но се оказа доста умно имайки предвид, че има хора, които в последствие резервирания хотел е дръпнал цялата сума от кредитната карта на човека, когато са отказали резервацията му ден след чекин. При Пейпал не може да се дърпа така. 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.