neuromancer Публикувано: 29 април Публикувано: 29 април Ако си махнал картите не са запазени. Виж в приложението. Убер са сериозна компания и не съм виждал такива изцепки от тях. От профила, настройки, сигурност/privacy има изтриване на акаунта. 1
ivan69 Публикувано: 29 април Публикувано: 29 април преди 9 минути , neuromancer каза: Ако си махнал картите не са запазени. Виж в приложението. Убер са сериозна компания и не съм виждал такива изцепки от тях. От профила, настройки, сигурност/privacy има изтриване на акаунта. Не мога да се оправя, ще хвана Павел, като се върне от Холандия, да ми изтрие акаунта, благодаря!
ivan69 Публикувано: 29 април Публикувано: 29 април Сайта на нап бъгна 90 минути чакам да ми потвърди декл. по чл.55. Обикновено отнема 2 минути. То и аз съм си виновен, че подавам 27 часа преди крайния срок де.
maia_sg Публикувано: 5 май Публикувано: 5 май Христос воскресе! Не знам дали това е правилната тема, но ще опиша случая тук. Имаме електронен магазин. Получихме поръчка от САЩ. Плащането е извършено с карта, която е издадена от Bank of America. Поръчката е изпратена, но 3 дни по-късно клиента отваря кейс в неговата банка с основание "поръчката не е доставена". Банката изпраща запитване към нас и блокира сумата. Ние описахме случая като пояснихме, че според общите условия на сайта поръчките се доставят в срок от 5 до 15 работни дни, съответно клиента се е съгласил с тях към момента на плащането и че тази жалба изпратена на трети ден не е основателна. Приложен е номер за проследяване на пратката. Банката одобрява жалбата на клиента, затваря случая и тегли парите. Посредника, който обслужва картовите плащания на нашия магазин е Stripe, но не взема никакво отношение по случая и ни насочва да си комуникираме с Bank of America и нищо повече. Как да оспорим решението на банката? Никога досега не е имало проблем с този сайт и със сигурност не е в "черен списък". Някой попадал ли е в подобна ситуация?
era123 Публикувано: 5 май Публикувано: 5 май 2 hours ago, maia_sg said: Христос воскресе! Не знам дали това е правилната тема, но ще опиша случая тук. Имаме електронен магазин. Получихме поръчка от САЩ. Плащането е извършено с карта, която е издадена от Bank of America. Поръчката е изпратена, но 3 дни по-късно клиента отваря кейс в неговата банка с основание "поръчката не е доставена". Банката изпраща запитване към нас и блокира сумата. Ние описахме случая като пояснихме, че според общите условия на сайта поръчките се доставят в срок от 5 до 15 работни дни, съответно клиента се е съгласил с тях към момента на плащането и че тази жалба изпратена на трети ден не е основателна. Приложен е номер за проследяване на пратката. Банката одобрява жалбата на клиента, затваря случая и тегли парите. Посредника, който обслужва картовите плащания на нашия магазин е Stripe, но не взема никакво отношение по случая и ни насочва да си комуникираме с Bank of America и нищо повече. Как да оспорим решението на банката? Никога досега не е имало проблем с този сайт и със сигурност не е в "черен списък". Някой попадал ли е в подобна ситуация? На каква сума е поръчката? Студена вода, за съжаление, за вас. И от нататък не работите със сащ. Шанс да си получите парите няма. Не мисля, че ще стане, пробвайте да се свържете с куриерската фирма и обяснете случая. Може пък и да върнат поръчката.
maia_sg Публикувано: 5 май Публикувано: 5 май преди 3 часа, era123 каза: На каква сума е поръчката? Студена вода, за съжаление, за вас. И от нататък не работите със сащ. Шанс да си получите парите няма. Не мисля, че ще стане, пробвайте да се свържете с куриерската фирма и обяснете случая. Може пък и да върнат поръчката. Поръчката все още пътува и ще изчакаме да бъде взета или да се върне. Ако бъде взета, въпроса е къде е къде да обжалваме. Сумата е около 1000лв. Няма как да няма начин. 🙂 1
era123 Публикувано: 5 май Публикувано: 5 май 1 minute ago, maia_sg said: Поръчката все още пътува и ще изчакаме да бъде взета или да се върне. Ако бъде взета, въпроса е къде е къде да обжалваме. Сумата е около 1000лв. Няма как да няма начин. 🙂 Не чакайте да бъде взета, уведомете куриерската фирма веднага. Не мисля, че ще ви я върнат, но това е.
neuromancer Публикувано: 5 май Публикувано: 5 май Наистина по-добре да не чакате да я вземат. Но не съм сигурен доколко може да се откаже доставката, ако е просто с пощите няма да може.
maia_sg Публикувано: 5 май Публикувано: 5 май преди 1 минута , neuromancer каза: Наистина по-добре да не чакате да я вземат. Но не съм сигурен доколко може да се откаже доставката, ако е просто с пощите няма да може. С пощите е, понеже такава доставка е избрана от клиента. преди 2 минути , stanimir каза: Клиентът отказва ли комуникация ? В този случай нито е редно да комуникираме, нито има смисъл. Междувременно дори си пусна още една поръчка.
ДиянаВ Публикувано: 5 май Публикувано: 5 май преди 14 минути , maia_sg каза: С пощите е, понеже такава доставка е избрана от клиента. В този случай нито е редно да комуникираме, нито има смисъл. Междувременно дори си пусна още една поръчка. Потърсете отговори и в други форуми - чуждестранни за електронна търговия. 1
Sju Публикувано: 6 май Публикувано: 6 май На 5.05.2024 г. в 19:12, maia_sg каза: Междувременно дори си пусна още една поръчка. Със сигурност е добре да я канселирате. Доставката ще е с usps. Тъй като разполагате с имената и адреса на получателя, малко нелегално, но може да опитате да върнете пратката от негово име преди да му я доставят: https://www.usps.com/manage/package-intercept.htm На 5.05.2024 г. в 19:12, maia_sg каза: С пощите е, понеже такава доставка е избрана от клиента.
Alexander Публикувано: 16 май Публикувано: 16 май Дадох 150 евро за София-Мадрид-София за юни, само с раница... 7 2 1
jorocontrola Публикувано: 16 май Публикувано: 16 май преди 29 минути , Alexander каза: Дадох 150 евро за София-Мадрид-София за юни, само с раница... А преди 20г какво беше ... 4
boogy83 Публикувано: 16 май Публикувано: 16 май Това не е магелански пост Сашеее! Ще вземат да те блокират във форума, ако кажеш, че не е по работа, а за удоволствие 9
Lyubina Публикувано: 16 май Публикувано: 16 май Цитат по работа А, по работа някои дават и по 350-400€ за да стигна до Амстердам. Все още обаче се чудя защо няма читави възможности за прелитане до тази държава (като изключа Айнтхоф/вен). А вариантите през друга държава (макар и съвсем съседно) ме провокират да започна пак да си правя планове за авто-пътешествие из Европа. (само че нямам толкова свободно време). То си стана съвсем оплакване това моето. 😄 Преди години до София летеше тяхната нискотарифна компания Transavia и имаше добри полети (като разписание) и доста приемливи цени. 3
ven62 Публикувано: 22 май Публикувано: 22 май Нашето МВР не престава да ме изненадва: Вчера ми звъни непознат номер. Вдигам. - Еди кой си от 8-мо районно... Имате фиш при мен за 35 лв. Елате си го вземете. - Не може ли да ми го пратите - пощи, куриер, ... - Не може. -ОК, къде да дойда. -Дружба 2, бл. 25 и някой си, вход Б ет.1. - Моля! Това не е сериозно. -Така е господине, аз съм квартален. - Ама аз нямам нищо общо с Дружба-2, 1, ... - Еми не знам. На мен са ми дали този фиш, за да Ви го връча. -ЪЪЪ ОК. Отидох. На мястото на един апартамент е приемна на МВР. Полицая любезен. Даде ми фиша, Подписах и това е. Днес тръгнах да плащам по банков път. Зачетох се във фиша. Има Интернет адрес където мога да платя. Ок. Я да го пробвам. https://e-uslugi.mvr.bg/ На сайта им може да се провери по ЕГН и по номер на шофьорска книжка или по номер на МПС. Опитах по номер на МПС и изненада. Друг фиш за 70 лв. Платих го с карта. Проверих за всеки случай и по номер на шофьорска книжка. Там изгря фиша за 35 лв. Зарадвах се, че е само той. Платих и него. Значи тия от МВР могат да ми знаят името, номера на колата, номера на шофьорската книжка, телефона ми..., а адреса ми, за да ми пратят фишовете, не го знаят. 1 8
MayaS Публикувано: 22 май Публикувано: 22 май преди 12 минути , ven62 каза: Нашето МВР не престава да ме изненадва: Вчера ми звъни непознат номер. Вдигам. - Еди кой си от 8-мо районно... Имате фиш при мен за 35 лв. Елате си го вземете. - Не може ли да ми го пратите - пощи, куриер, ... - Не може. -ОК, къде да дойда. -Дружба 2, бл. 25 и някой си, вход Б ет.1. - Моля! Това не е сериозно. -Така е господине, аз съм квартален. - Ама аз нямам нищо общо с Дружба-2, 1, ... - Еми не знам. На мен са ми дали този фиш, за да Ви го връча. -ЪЪЪ ОК. Отидох. На мястото на един апартамент е приемна на МВР. Полицая любезен. Даде ми фиша, Подписах и това е. Днес тръгнах да плащам по банков път. Зачетох се във фиша. Има Интернет адрес където мога да платя. Ок. Я да го пробвам. https://e-uslugi.mvr.bg/ На сайта им може да се провери по ЕГН и по номер на шофьорска книжка или по номер на МПС. Опитах по номер на МПС и изненада. Друг фиш за 70 лв. Платих го с карта. Проверих за всеки случай и по номер на шофьорска книжка. Там изгря фиша за 35 лв. Зарадвах се, че е само той. Платих и него. Значи тия от МВР могат да ми знаят името, номера на колата, номера на шофьорската книжка, телефона ми..., а адреса ми, за да ми пратят фишовете, не го знаят. По правило фишовете не се пращат по пощата на адреса на нарушителя, няма как да се докаже, че е връчен. Или те викат в пощата да ти го връчат за да е официално връчен или кварталния или направо в кат, зависи от случая. 3
antea Публикувано: 22 май Публикувано: 22 май системата с това връчване е адски абсурдна, преди година ми се случи подобно, как не получих инфаркт още не знам - звъни се отдолу от звънеца на входната врата, и ми казват - Полиция, идваме за .... /името на сина ми/, с тотално омекнали крака, понеже ми минаха през ума ултра страшни неща, ги чакам на вратата на апартамента и от асансьора се изсипват двама униформени + кварталния и ведро засмени ми казват - "фишче не му се карайте много, само с 10 км е превишил скоростта" като се окопитих, зададох логичния въпрос - ама как така ангажират трима човека, които да обикалят из кварталите, и не е ли това загуба на ресурс, изобщо изглежда нелепо, не знаели... това им дали да правят 6
Duke Публикувано: 22 май Публикувано: 22 май Част от успешното завършване на административния процес. Необходимо е да бъде осигурено законосъобразно връчване на издадения документ. В противен случай е ясно какво ще се случи. Не им се карайте на полицайчетата, такива са писаните правила и са нужни свидетели в случай на отказ. Докато не въведем реална възможност за удостоверително електронно връчване на документи по електронен път, няма как да се случат нещата... 6
ven62 Публикувано: 22 май Публикувано: 22 май Ако не бях се отзовал да тичам (карам в най-голямото задръстване) до Дружба 2 кога ли щеше да им завърши административния процес. А и нарушението ми (+19 км.) е било през 2022 г. Инфлация + 70% от глобата - ми то направо си е без пари да караш с 20 км. отгоре. 3
Климент Публикувано: 22 май Публикувано: 22 май преди 1 час, Duke каза: Част от успешното завършване на административния процес. Необходимо е да бъде осигурено законосъобразно връчване на издадения документ. В противен случай е ясно какво ще се случи. Не им се карайте на полицайчетата, такива са писаните правила и са нужни свидетели в случай на отказ. Докато не въведем реална възможност за удостоверително електронно връчване на документи по електронен път, няма как да се случат нещата... Електронното връчване си работи , трябва да се регистрираш в "ССЕВ - Система за сигурно електронно връчване". Като това става с ел. подпис и ПИК на НАП / НОИ . Проблема е, че народа предпочита да не получава фишовете си и те да се отменят по давност. Отделно няма информациннна кампания за тази възможност. 5
Фил Публикувано: 22 май Публикувано: 22 май преди 7 минути , Климент каза: Проблема е, че народа предпочита да не получава фишовете си и те да се отменят по давност. Каква е давността от датата на която е извършено нарушението, до момента в който могат да ти връчат акт/фиш?
Duke Публикувано: 22 май Публикувано: 22 май преди 32 минути , Климент каза: Електронното връчване си работи , трябва да се регистрираш в "ССЕВ - Система за сигурно електронно връчване". Като това става с ел. подпис и ПИК на НАП / НОИ . Проблема е, че народа предпочита да не получава фишовете си и те да се отменят по давност. Отделно няма информациннна кампания за тази възможност. Въпросът е, че по начина по който е организирано, електронното връчване е неефективно и е нужна корекция, но за целта се иска политическа воля... 1
Zara Публикувано: 22 май Публикувано: 22 май преди 33 минути , Фил каза: Каква е давността от датата на която е извършено нарушението, до момента в който могат да ти връчат акт/фиш? 10 год. Скоро мъж ми имаше някаква работа в близост до НАП и решил да се сдобие с ПИК, та му сервирали някаква висяща глоба за превишена скорост на стойност 0 лв. Така ставало защото имало давност 10 г. по думите на служителката. А как е пропуснато известяване за това, при положение, че е имал и други подобни във времето, които си е плащал, недоумяваме. ПП Във връзка с електронното връчване-получава се на ел.поща и пише, че самото отваряне се смята за момента на връчване и тече срок и т.н. 3
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега