Прескочи до съдържание

Искам да се оплача


AlexandraKo

Препоръчани мнения

В духа на разговорите реших да проверя какво е положението по моят договор - подписал съм го на 13.02. Още не е влязъл в сила, защото съм се бил отказал, а как са ми дали безплатен телефон и сим карта (не я бяха пратили), та после била дефектирала и не знам си какво. Просто съм потресен от нивото на некомпетентност в служителите.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Дани Магелани

Аз писах дори на тези, които уж защитават потребителя. Резултат - 0.

В Дубай съм кликнала само към другия си телефон, който е изключен и заключен в София.  Сметка от Виваком 284 лв. За да го спра платих като поп. 

Как да докажа, че нямам сестра?!

Никаква защита!

Дубайски оператор казал, че има разговор. Не се ли разбира  по клетките? Как съм говорила с изключен номер?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

За съжаление идиотщините на мобилните оператори съвсем не свършват с границата на нашата страна, да не говорим пък за Интернет... В Германия трябваше да се разправям с месеци с о2 докато зацепят, че съм в правото си и че не им дължа месечна такса при условие, че съм приключила не само с телефона, но и с банката, през която минава плащането, и изобщо с цялата страна. Единствен начин на връзка е по телефон, чата само ме праща да звъня на телефона, който нали не е без пари, така да се каже. Накрая намерих един стар мейл (от предишни разправии), и учудващо взеха че ми отговориха там, но съответно всеки път иди обяснявай на различен човек, който явно не знае дори как да прочете предишните мейли и така с месеци! Накрая и лихва имаха нахалството да ми искат и чак като им написах в прав текст, че няма да им платя и ще ги пратя на тяхната КЗП мирясаха. Защо трябва винаги със заплахи?!?

Редактирано от searus
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 5 минути , Dani Magelan каза:

Аз писах дори на тези, които уж защитават потребителя. Резултат - 0.

В Дубай съм кликнала само към другия си телефон, който е изключен и заключен в София.  Сметка от Виваком 284 лв. За да го спра платих като поп. 

Как да докажа, че нямам сестра?!

Никаква защита!

Дубайски оператор казал, че има разговор. Не се ли разбира  по клетките? Как съм говорила с изключен номер?

 

Ти с малко си се разминала, мъж ми след Индия се оказа, че незнайно по какви пътища дължи над 400 паунда, след повече от година разправии го "продадоха" дълга му на "събирачи" и се наложи да плати... Разбира се, веднага смени оператора, до следващата издънка...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Сега да разкажа и аз за моите перипетии, естествено с Мтел. Първо преди години ми бяха надписали сметката с 40 лева. Пътувах към Турция и някъде след Свиленград имах разговор на българска земя. Още не бяхме стигнали Капитан Андреево и си изключих телефона. 3 дни и 3 дни нощи не го включих. Върнах се в България и след седмица-две получавам sms с информация за сметката за месеца. Оказва се с 40 лева повече. Гледам като гръмнат и се чудя откъде се появи тази сума, при условие, че си следя телефона и редовно си гледам как се движа с минутите. Отидох в офис, вдигнах скандал, но ми казаха, че трябва да си платя тази сума и едва тогава мога да пусна жалба, което ме втрещи. Що трябва да плащам за нещо, което не е мое?! Казаха ми, че ако не я платя ще ми спрат телефона. ОК, казах си, платих си като поп и пуснах жалба. Извадиха ми разпечатка на разговорите и се оказа, че разговорът е бил на българска земя. Преди това, разбира се, се опитаха да минат с номера, че може би телефона ми се е закачил неволно за турска мрежа и затова ме е таксувало като роуминг. След два месеца чакане ми приспаднаха тази сума и всичко завърши с happy end за мен. 

Вторият ми случай с тях беше преди 4 години, когато си купих смартфон и трябваше да си изкарам друга карта. Поискаха ми 20 лева за услугата. Познайте какво ги направих. Такава патърдия вдигнах, че никъде не беше упоменато това и успях да си издействам да не плащам. А в случая просто трябваше да се отреже старата карта с едни машинки, които те имат. Но, ако мине номера... А една от служителките толкова нагло се държа, че ми вдигна тон с въпроса: "Господине, "ти" знаеш ли колко се плаща за нова карта в банка?". 

От 2 години насам съм с изтекъл договор и не смятам да го подновявам. Карам си на безсрочен и в момента, в който ми вдигнат нервите им казвам довиждане. За толкова време не спират, обаче, да ме тормозят с позвънявания, за да ми съобщят, че има някакви нови изгодни тарифни планове само и само да преподпиша. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз съм им намерил цаката на операторите  за сега.

От години карам на безсрочни договори или на предплатени карти и редовно сменям операторите, като си запазвам номера.

Неудобното е, че всеки път, когато трябва да го заредя в офис, трябва да отблъсквам сериозните им атаките  и щедрите и хубави предложения за преминаване на договор. Горките много мислят за клиента и всеки път се чудят, защо съм седял на карта или безсрочен, след като съм можел да мина на супер договор с много плюсове за мен.

 

В момента съм на Теленор, зареждам точно толкова пари, колкото веднага след това изхарчвам за някой предплатен план.

Реално не могат да ми вземат нито стотинка, нито да надпишат нещо без значение къде се намирам и какво правя.

Връзка към коментар
преди 5 часа, mililia каза:

Момчето ми казва, че действително е подарък, защото телефонът струвал 78 лв., а аз трябва да платя само 10 лв. и че ако го продам на някой ще съм на печалба. 

.... а младежът пак ми казва да не съжалявам, че съм си взела този телефон, като пак ми дава акъл да го продам и да спечеля от него.

Eй, това е голяма наглост :angry:
Ами като ти дава такива акъли и като твърди, че можело да го продадеш с печалба, щото бил струвал 78лв, продай му го на него да го купи за 68лв, хем и той ще е на далавера 10лв, като го продаде за 78лв. :angry:

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Фичо каза:

Eй, това е голяма наглост :angry:
Ами като ти дава такива акъли и като твърди, че можело да го продадеш с печалба, щото бил струвал 78лв, продай му го на него да го купи за 68лв, хем и той ще е на далавера 10лв, като го продаде за 78лв. :angry:

 

Фичо, за такава наглост трябва да си подготвен.

Аз направо се ошашавих като чух това. Иначе той и към някакъв магазин ме насочи, ама аз отдавна бях разкарала телефона от себе си, иначе щях да му го върна.

Връзка към коментар
преди 17 часа, mililia каза:

 

Фичо, за такава наглост трябва да си подготвен.

Аз направо се ошашавих като чух това. Иначе той и към някакъв магазин ме насочи, ама аз отдавна бях разкарала телефона от себе си, иначе щях да му го върна.

 

Според мен като е мега предложението, трябваше да му го продадеш на него. Всъщност при положение, че е втория с това предложение, можеше направо търг в офиса да направиш за всички заинтересовани служители да направят сделката на века :)

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Аз толкова нерви изхабих с тези оператори, че накрая един ден ми писна, обиколих офисите, закрих си и двата номера и в момента съм само със служебен телефон. Не плащам сметки, не се занимавам и си живея по-спокойно. Прави ми впечатление обаче когато пътувам извън страната колко е неизгоден роуминга за корпоративни клиенти (или поне за нашата фирма), като сравнявам с СМС-ите на приятели, които са с мен.

Редактирано от П.Кръстев
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Леко off но все пак по темата: имаме останали "минути" по предплатена белгийска карта. Установихме че разговорите с нея, от България до Западна Европа са ни много по-евтини отколкото от Мтел със Западна Европа. :codemafia:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да се оплача и аз!Толкова ми е криво!Влизам си в Booking, да проверя хотела ни за Малдивите как се движат цените и ...о..изненада трансфера с хидроплан 100 долара отгоре :O Влизам си с профила, разглеждам си резервацията и така си пише 460долара. А точно една от причините да го изберем беше сравнително евтиния транфер с хидроплан.Те така като могат да си променят цените за трансфер с по 100долара...къде ще му излезе края :unsure::wacko::angry:

Връзка към коментар

Е и аз да споделя, в нашият блок какво се случва, но този път са В и К. Идва инкасаторката засича няколко водомера, може би на 15-20 апартамента. Не всички хора са по домовете, някои ходят на работа с нормално работно време. Някои оставят показания, някои не оставят. И като се засече главния водомер се получава разлика, която автоматично чрез програмата им във В и К, кубиците вода се разпределят пропорционално само на тези абонати, които са отворили на инкасатора и на тези които са оставили показания. И така фактурата ни беше съвкупност от цената на водата на индивидуалния водомер плюс цената на 200 куб. м, разпределена пропорционално, която се явява като разлика. Как да се оправям сега! Да речем 20 апартамента - абоната, сме платили на други 20 абоната водата. Така щяло да бъде, казва инкасаторката. И това е от няколко месеца.

Връзка към коментар
На 4/4/2017 в 12:08, AlexandraKo каза:

Вчера пак си мешахме капите с тия от Близу-то.

Абсолютни изроди са тия. С тях даже до съд аха-аха да стигнем... Ама накрая моя инат излезе по-голям.

Връзка към коментар

Не знам дали е точно оплакване или просто споделяне, но днес получих SMS, че от НОИ са ми превели някаква сума като обезщетение. Стана ми интересно за какво става въпрос, защото напоследък не съм боледувал и се сетих, че имам болнични от октомври месец, миналата година. Още по-интересно е, че обезщетението се превежда на банкова сметка, която е закрита преди 5 години и сега ще трябва да се занимавам с бумащини.

Връзка към коментар

Оспорили са ти болничния тогава и чак сега е излязло някакво решение и ти го изплащат-забравил си сигурно или въобще не си ги чакал тия пари. Парите, преведени по закрита сметка се връщат към НОИ- подаваш новата сметка и работодателя има грижата да я даде на НОИ. Ти продължаваш да чакаш парите по новата сметка-вт и чт са преводите от НОИ :) 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

по-скоро е друго - по това време на годината НОИ преизчисляват болничните от миналата година, защото често се случва през декември да се платят бонуси, премии и тн, които се разхвърлят като осигурителен доход за предходните месеци, въз основа на чиито осигурителен доход е първоначално изчислено обезщетението - та през април-май доизплащат разликата, ако има такава

Връзка към коментар

Да, по-скоро е това, защото когато се оспорва болничен, обикновено до месец -два излизат с решение. От октомври доста време ми се струва. Оспорват го когато забележат някаква техническа грешка или нещо тотално сбъркано при попълването му(много са причините за оспорване). Връщат го за корекция, преиздава се нов...отнема време. 

Връзка към коментар
На 5.04.2017 г. в 10:43, mililia каза:

Хах, едва ли има човек, който да не е имал някоя случка с мобилен оператор, която да не го е докарала до бяс, но пък нещата не са винаги толкова черни.

Един два пъти съм им оспорвала сметки само по имейл и винаги без проблем са оправяли проблема в моя полза.

Имах и една случка, която ме изкара извън нерви, но за която сега се сещам с усмивка.

Преди години отивам да сключвам договор за всички услуги - телевизия, интернет, мобилен и домашен телефон. Девойката, с която комуникирам супер доволна ми носи подарък - някакъв модел на Нокия (по това време бяха предпочитана марка, но пък моделът е елементарен). Аз не търся телефон, но пък го приемам, щом е подарък и го подарявам на възрастни близки, защото е много опростен модел. Минаха се няколко месеца и една сутрин нямам нито телевизия, нито интернет, нито телефон. Обаждам им се от служебния мобилен и съобщавам за някаква повреда, като обяснявам проблема. Там правят проверка и ми обясняват, че съм си купила телефон, който не съм платила. Изумена съм и в първия момент изобщо не зацепвам за какво става дума. После се сещам за подаръка и им обяснявам, обаче те ми искат квитанция за плащането му, което аз естествено нямам. Решавам да отида в офис на място и да се разберем. Там пак отговарят същото, трябва да си платя телефона, който съм купила. Цената е 10 лв. Пак обяснявам, че телефона ми е подарък от тях, а не съм го искала. Момчето ми казва, че действително е подарък, защото телефонът струвал 78 лв., а аз трябва да платя само 10 лв. и че ако го продам на някой ще съм на печалба. Толкова се ядосвам, на този отговор, че направо онемявам. Пак се опитвам да влея някакъв разум в главата му, че как си представя просто да си взема някакъв телефон и да си тръгна от офиса, без да го платя, а той ми отговоря че сигурно колегата им нещо се е бил объркал, но телефонът е 10 лв. и аз трябва да го платя. Нищо не помага и ако искам да ми включат телефона и всичко останало трябва да платя тези 10 лв. Е, плащам ги, няма как, а младежът пак ми казва да не съжалявам, че съм си взела този телефон, като пак ми дава акъл да го продам и да спечеля от него. Аз още повече се ядосвам, защото телефонът вече е подарен, тъй като никога не съм имала нужда от него иначе щях да им го върна. Не ми е за 10 лв., а за това че ме правят на маймуна и то толкова очевидно, че чак ми е неудобно.

На другия месец в сметката ми включени и някакви пари - глоба за това, че не съм си била платила сметката на време и е трябвало да ме изключват и включват от мрежата.

От тогава, щом някой ми се обади да ми подарява нещо от Мтел категорично отказвам всякакви подаръци.

Интересно ми е, те имат ли някъде черно на бяло, че са ти подарили въпросния телефон за 10 лв.?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.