Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

преди 35 минути , DGTG каза:

Ако се вземат от там билети на Aegean- след това как се процедира? Резервацията се добавя в акаунта в Aegean, за да се извърши чекиране после или.....?

Да, стандартно добавяне с номера на резервацията и името/мейла (не помня вече).

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

 Не знам дали по напред в темата е писано,но да попитам.Може ли в Edreams  анулиран prime  с определен имейл в рамките на 30 дни дали след време може със същия имейл  да се активира отново прайм?

Връзка към коментар
преди 4 минути , valpet каза:

 Не знам дали по напред в темата е писано,но да попитам.Може ли в Edreams  анулиран prime  с определен имейл в рамките на 30 дни дали след време може със същия имейл  да се активира отново прайм?

Може, но не знам след какво време ти позволяваше. Ако имаш имейл в gmail просто сложи точки някъде преди @gmail.com и така все едно имаш нов имейл за едриймс и всички други сайтове, а реално имейлите ще ти отиват в твоя, защото за гугъл без значение къде си сложил точка е все един и същи имейл.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Имам проблем с плащане с дебитни визи в Оподо и Edreams. Револют я отказва още след първите четири цифри, а другите ги попълвам, но при плащане не минават и казва да си проверя данните. Три карти извъртях и нищо. Някой друг?

Връзка към коментар
преди 16 минути , Argentique каза:

Някой друг?

И аз имах проблеми с плащането по някое време, конкретно в edreams.net. Ето тук съм го описала:

 

Може би е бъг, който се появява периодично. Пробвай с друго устройство, ако имаш под ръка, дали ще има разлика.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , iMari каза:

И аз имах проблеми с плащането по някое време, конкретно в edreams.net. Ето тук съм го описала:

 

Може би е бъг, който се появява периодично. Пробвай с друго устройство, ако имаш под ръка, дали ще има разлика.

Ще пробвам, като междувременно пробвах два мастъркарда (дебит и кредит) на другарче - и те не минаха. :to_take_umbrage:

Връзка към коментар
преди 23 минути , Argentique каза:

Имам проблем с плащане с дебитни визи в Оподо и Edreams. Револют я отказва още след първите четири цифри, а другите ги попълвам, но при плащане не минават и казва да си проверя данните. Три карти извъртях и нищо. Някой друг?

Проблемът възниква само при първо плащане с нова регистрация и безплатно тестване на Prime. Явно искат да са сигурни, че ще получат данни за карта, от която да си изтеглят абонамента после. Затова отказват повечето виртуални карти, както и други съмнителни по преценка на тяхната система. Опитай с някоя банкова карта (една и съща може да се ползва за повече от една сметка при Opodo/Edreams дори да са на различни имена). След първото плащане няма проблем да се плаща с произволна карта, даже и с Revolut.

  • Харесвам 7
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , IvanNavi каза:

Проблемът възниква само при първо плащане с нова регистрация и безплатно тестване на Prime. Явно искат да са сигурни, че ще получат данни за карта, от която да си изтеглят абонамента после. Затова отказват повечето виртуални карти, както и други съмнителни по преценка на тяхната система. Опитай с някоя банкова карта (една и съща може да се ползва за повече от една сметка при Opodo/Edreams дори да са на различни имена). След първото плащане няма проблем да се плаща с произволна карта, даже и с Revolut.

Пробвах с три мои от уникредит и две от някаква друга българска банка - нищо не мина.

Сега отворих приложение на друг неползван телефон - и се отказах да пробвам, че цените са с 10 паунда по-високи на билет. :lol:
Но съм с нова регистрация, да.

Връзка към коментар
преди 37 минути , Argentique каза:

Пробвах с три мои от уникредит и две от някаква друга българска банка - нищо не мина.

Сега отворих приложение на друг неползван телефон - и се отказах да пробвам, че цените са с 10 паунда по-високи на билет. :lol:
Но съм с нова регистрация, да.

Аз в момента съм с Приме до 14.11 и мога да ти ги купя.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 15 минути , dimitrov6 каза:

Аз в момента съм с Приме до 14.11 и мога да ти ги купя.

Благодаря, @dimitrov6, много мило!
Но билетите не са спешни и наложителни и го приех като знак да сложа идеята на пауза, за да изчакам момента, когато ще ми паднат отнякъде за -2.80€ двата. :lol: Щото летях така скоро, макар и да не си получих двата и осемдесет в сметката. Ама халал да са им!
Или пък ще ми се появи друга идея. Последното е силно вероятно. :)

Но общо взето, така е тъпо с картите - нямам дайнърс и не смятам да си вадя засега, а така съвсем ми ограничават свободите. :smile3:

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Така, проблемът не е в моя телевизор. Пробвах се за последно с бг виза и ми я прие. За капак билетите паднаха още и излязоха по няма и 11GBP (оподо приложение, декстоп дава висока цена) от 30€ при райън. Само че успях да взема само отиване, връщането пак дава грешка. Но вече не ми отхвърля революта на ранен етап поне.
 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 5 часа, Argentique каза:

Благодаря, @dimitrov6, много мило!
Но билетите не са спешни и наложителни и го приех като знак да сложа идеята на пауза, за да изчакам момента, когато ще ми паднат отнякъде за -2.80€ двата. :lol: Щото летях така скоро, макар и да не си получих двата и осемдесет в сметката. Ама халал да са им!
Или пък ще ми се появи друга идея. Последното е силно вероятно. 🙂

Но общо взето, така е тъпо с картите - нямам дайнърс и не смятам да си вадя засега, а така съвсем ми ограничават свободите. :smile3:

Ако не е тайна - за коя дестинация и за кои дати ти дава отрицателна цена? 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 50 минути , crazyhorse каза:

Ако не е тайна - за коя дестинация и за кои дати ти дава отрицателна цена? 

Това беше в миналото. :smile3: С Олимпик до гръцки остров.

 

Омръзна ми да не ми приема картите и си преинсталирах Opodo. 
Уви, спря да ми дава цени с -50% отстъпка. Но така или иначе не ми ги продаваха. :to_take_umbrage: Явно съм хванала някакъв бъг.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Хм, интересно - бях взела един билет на Ryan от trip.com и сега гледам, че сами са ме чекирали. Че даже са ми дали пътека (моето предпочитание) :) 

Аз от години купувам от посредници. Това нещо ново ли е?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 22.10.2023 г. в 22:16, stanimir каза:

FlyDubai е сред авиокомпаниите при които е силно препоръчително да се избягват посредници.Едно че изключително трудно се сваля цена , друго че комуникацията при промени обезмисля всякаква хипотетична  отстъпка.

Май е време да направим  списък с авиокомпании тегави за сваляне на цена и крайно customer unfriendly политика за полети закупени през посредник.

Добре бе, хора, какво й е толкова на комуникацията при промени? Най-редовно си купувам билети от агенции, когато това ми е по-изгодно, и когато има промени, си комуникирам или с авиокомпанията (понякога и с това няма проблем), или с агенцията, ако ми кажат, че само така може. Не съм имал проблеми дори с агенции от Дания и Норвегия - хората си говорят по-читав английски от повечето авиокомпании, преиздават си билети, когато се е променило нещо в полетите... Единственото, което избягвам през агенция, са нискотарифните компании от типа на RyanAir или WizzAir, когато ще искам голям ръчен багаж. Тогава каквото и намаление да са ми дали на основния билет, ще си го приберат тройно, ако искам багаж. Вчера точно гледах един случай, в който агенция ми даваше 8-9 евро по-ниска цена за полет Виена-София с RyanAir, обаче като проверих за багажа, там при авиокомпанията той излизаше 15 евро допълнително, а при агенцията - 60. 🙂

Връзка към коментар
На 26.10.2023 г. в 11:00, Ardent каза:

Може ли млалко повече инфо за това чекиране с Раян. Да не е опит да избегнат дразнещата допълнителната верификация на Раян. И дали таксуват допълнително за него. За едни билети ми дават най-добата цена, която намирам и се чудя дали си заслужава за 20 евра потенциално да се вкарам излишен филм.

Не таксуват, но го правят в първия възможен момент, което ти гарантира най-гадните седалки. С kiwi е същата простотия. Избягвам ги точно заради нея.

Връзка към коментар
преди 23 минути , thomas каза:

Не таксуват, но го правят в първия възможен момент, което ти гарантира най-гадните седалки

На мен ми дадоха място до прозореца пред авариен изход, което пък помогна много лесно да се прехвърля на авариен изход след като любезно попитах стюардесата. В интерес на истината вече предпочитам да се чекирам почти веднага след като отвори безплатното чекиране. Често дава хубави места в задната част на самолета, близо до задната врата.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 25 минути , iMari каза:

На мен ми дадоха място до прозореца пред авариен изход, което пък помогна много лесно да се прехвърля на авариен изход след като любезно попитах стюардесата. В интерес на истината вече предпочитам да се чекирам почти веднага след като отвори безплатното чекиране. Често дава хубави места в задната част на самолета, близо до задната врата.

 

Пък мен напоследък като се чекирам бързо все ме праща на смотани места. Виж, 5-6 часа преди полета е друга работа и взех така да правя 🙂

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 6 часа, thomas каза:

Добре бе, хора, какво й е толкова на комуникацията при промени?

Виждам , че никой не ти е отговорил , предполагам , защото са решили , че няма да разбереш 😉

 

Директното резервиране дава много по-големи възможности при промяна на графика на полетите от индиректното. Накратко, при някои промени имаш неограничени възможности за премаршрутиране при , с и чрез всички а/к от даден алианс по твой вкус . Смяна на летища до 250км при тръгване или при пристигане , намаляване на брой връзки или увеличаване на брой връзки , намаляване на престои или увеличаване на престои… Неограничен брой възможности за опитните , за редица хора “манна небесна” е промяна на часовете , даваща възможност на човек да нагласи целият график на пътуване по собствен вкус , и направи избор за алтернативни летища , алтернативни авиокомпании ( от съответният алианс) и алтернативни часове …, както  и да анулира пътуване.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
На 29.10.2023 г. в 1:15, stanislavpp каза:

Виждам , че никой не ти е отговорил , предполагам , защото са решили , че няма да разбереш 😉

 

Директното резервиране дава много по-големи възможности при промяна на графика на полетите от индиректното. Накратко, при някои промени имаш неограничени възможности за премаршрутиране при , с и чрез всички а/к от даден алианс по твой вкус . Смяна на летища до 250км при тръгване или при пристигане , намаляване на брой връзки или увеличаване на брой връзки , намаляване на престои или увеличаване на престои… Неограничен брой възможности за опитните , за редица хора “манна небесна” е промяна на часовете , даваща възможност на човек да нагласи целият график на пътуване по собствен вкус , и направи избор за алтернативни летища , алтернативни авиокомпании ( от съответният алианс) и алтернативни часове …, както  и да анулира пътуване.

И същото това е недостъпно за агенциите? Съмнявам се. Или те няма да са склонни да ми дадат каквато промяна искам? Всъщност моят опит е точно обратният. Вярно, Луфтханза обикновено са сговорчиви, когато ми отрежат някакви полети, а трябва да ги ползвам да ме превозят до начална точка за далечен полет, обаче примерно с турците преговорите са винаги тегави, ако не успея онлайн да си направя промяната, която искам. Докато оня ден от норвежкия Тикет съвсем успешно ми направиха промяната, която исках, след като турците си отмениха една последна отсечка от полета на отиване и билетът ми беше увиснал до предпоследната и нямаше как да се "ремонтира" онлайн. Също и с анулирането няма как да има проблеми, дори и да е през агенция - защо да има?

 

На 28.10.2023 г. в 19:09, iMari каза:

На мен ми дадоха място до прозореца пред авариен изход, което пък помогна много лесно да се прехвърля на авариен изход след като любезно попитах стюардесата. В интерес на истината вече предпочитам да се чекирам почти веднага след като отвори безплатното чекиране. Често дава хубави места в задната част на самолета, близо до задната врата.

Това при коя авиокомапния? Защото при Райън специално ранното чекиране е гаранция за гадно средно място! Проверено и работи винаги по един и същи начин. И само някъде през последните 5-6 часа имаш шанс за хубаво място на пътека или прозорец. Естествено, човек не трябва да преиграва, за да не се окаже накрая един от "овърбукнатите". 😉

Връзка към коментар

При купени билети на райън през Trip.fr и премахната впоследствие отметка за безплатно чекиране от тяхна страна, оня ден все пак насилствено ни чекираха в първия възможен момент. Места - В и С най-отзад, но за кратки полети по тъмно не ми пука. Чий паспорт са попълнили за втория човек хич не знам, но никой не го и гледа особено. Надеждата да слезем първи от самолета в София не се оправда, че стълба така и не докараха.

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

През май месец покрай истерията с един бъг в jetcost/e-dreams се сдобих с двупосочна резервация до Атина. PNR изглеждаха валидни дори няколко месеца по-късно. Днес обаче сайта на авиокомпанията ми дава, че не се намира такъв пътник. Това значи ли че към направената резервация, която все още изглежда като валидна на сайта на e-dreams реално няма издадени билети? 

  • Шок 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, par de pirin каза:

През май месец покрай истерията с един бъг в jetcost/e-dreams се сдобих с двупосочна резервация до Атина. PNR изглеждаха валидни дори няколко месеца по-късно. Днес обаче сайта на авиокомпанията ми дава, че не се намира такъв пътник. Това значи ли че към направената резервация, която все още изглежда като валидна на сайта на e-dreams реално няма издадени билети? 

Досега виждаше ли се на сайта на авиокомпанията?

Връзка към коментар
преди 7 часа, neuromancer каза:

Досега виждаше ли се на сайта на авиокомпанията?

Да преди известно време като проверявах я имаше в системите и на двете авиокомпании. Но тъй като полета е другата седмица днес реших да проверя как стои въпроса с багажа и получих грешка, когато се опитах да намеря резервацията в сайта на авиокомпанията. Подозирам че все пак грешката е била коригирана. Съпорт чата на edreams изглежда като неработещ понеже не дава да избера никаква опция от менюто, така че вероятно резервацията ще изгори. Вие какво правите в такива случаи, ако въобще сте изпадали в подобна ситуация? 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.