Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Доколкото разбирам, чекирането е стандартно, както ако си купиш билета от уиз, т.е нищо особено...а при резервация на билета никъде нямаше празно поле или друго съобщение за данни за компанията/фирма. Освен ако е трябвало да се заяви отделно като текст в специални изисквания.

Връзка към коментар

Macflan,може ли да помоля,когато се местят мнения от една тема в друга,съобщението за това да е в темата от която се местят.

Често пъти следя дадена дискусия, а когато се премести в друга тема и губя следите :)Или ми излизат съобщения,че е писано в една тема,а мненията вече са в друга.А гледам да следя всички възможни теми посветени на румбове,кайаци,джеткостеве и т.н.

Предполагам,че не само аз имам този проблем.Мерси предварително :).

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Имам проблем - тръгнах да купувам билети през Румбо - 4 броя, но първите два купих отделно на по-ниска цена. Прецаках се, защото следващите, които искам да купя са за деца и не ми дава да избера само деца без възрастен. Пробвах да избера билети за възрастни, но да напиша истинската дата на раждане на детето и ми дава грешка. Идеи ?

Връзка към коментар

Имам проблем - тръгнах да купувам билети през Румбо - 4 броя, но първите два купих отделно на по-ниска цена. Прецаках се, защото следващите, които искам да купя са за деца и не ми дава да избера само деца без възрастен. Пробвах да избера билети за възрастни, но да напиша истинската дата на раждане на детето и ми дава грешка. Идеи ?

Aз често купувам отделно, но внимавам да е за възрастен + дете и после втори възрастен пак + дете. Според мен само по телефона можеш да преодолееш проблема.

Връзка към коментар

Мда, сама се прецаках. На кой кол център според вас трябва да звънна? Билетите са от португалската версия на сайта, но са дадени кол центрове в различни държави може би заради езика.

Вариант втори ми е да купя детските билети от сайта на Раян директно - там не искат рожденна дата при букването.

Връзка към коментар

Аз допуснах подобна грешка - маркирах възрастен като дете и когато се стигна до чекинга - не ми приемаше рождената дата. Обадих се  директно на авиокомпанията Wizzair и те промениха статуса на възрастен. В твоя случай бих купила двата билета като за възрастни и със съответна рождена година, а после бих се писала на чата на Раянеър да променят данните.

Връзка към коментар

На сайта на Раян точно това пише да направи човек, като иска да купи билет на дете - да го купи като за възрастен и после да им пише да го вържат към на възрастния резервацията. Проблемът ми е, че искам да купя билетите от румбо заради по-ниската цена. При тях пък изирично пише, че резервация за дете под 18г се прави по телефона, та ще пробвам довечера да видим дали ще се разберем.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз съм от леко прецаканите-в понеделник купих билети до Атина с Маестро на Райфайзен. Втора покупка с тази карта за три седмици-мина без проблем, но днес са ми дръпнали втори път парите. Не стига , че взех от скъпите билети , ами и два пъти ги платих. На някой да се е случвало подобно нещо? Сега да пиша ли до румбо или да чакам банката да ми ги върне -някога?

Връзка към коментар

Говорих с Румбо, казаха да купя новите билети като 1 възрастен и едно дете и после направо да се свържа с авиокомпанията да вържат децата към резервацията на възрастните. На едното дете сложих рожденна дата с 10г повече, за да го приеме като възрастен. С Раян се разбрахме по чата, всичко е точно.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

 

Здравейте! Изкуших се от rumbo.es и си купих билети София-Барселона-София с Раянеър. Веднага получих потвърждение, виждам резервацията си и в myRyanair. Това, което ме притеснява е че в емейла от Раянеър пуше, че плащането е направено от Visa electron, а аз платих с Маестро. Това нормално ли е?

Редактирано от Преслава
Връзка към коментар

Нискотарифните компании не издават електронни билети в този смисъл, който ти визираш. Те работят с резервации в собствени независими системи. Така те си спестяват много главоболия и такси. Затова и мястото, на което трябва да провериш дали билетът е валиден, е на сайта на Ryan. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз явно съм от идиотите и въобще не мога да се ориентирам там и да си намеря нещо супер евтинджос. Имам МАестро карта и не мога да се възползвам. Ха ха ха ха.

 

Следи другата тема, там който намери нещо, пише. Като цяло намаленията са по средно 20-30 евро. Ако нещо е за 2 евро на румбо, то на нискотарифната компания е 25-30 евро.  

Връзка към коментар

Пиши им и ще се оправите, те са пичове, аз нямам проблеми с тях.

За съжаление нищо не стана. Писах им в петък- на английски, приложих снимки, номера на резервацията. В събота ми отговориха как не разбират какво им пиша и очакват писмото ми на кастилски! Супер непрофесионално според мен. Писах отново, на испански, и до тук. Нито ми отговориха, нито ми връщат парите. Сега ще чакам от банката по адекватна реакция. Явно това ми беше последната покупка от този сайт :(

Връзка към коментар

Здравейте ! 

 Имам следния въпрос. Умувам да купя едни билети през Румбо, обаче човека с когото ще ходя няма паспорт все още. Стигам до плащането, ама не смея да мина нататък за да не се окаже, че трябват данните на паШапорта, който спътника ми ще си изкара евентуално след месец... А може би ще ги искат чак при чек-ин-а... :unsure:

  А, и още нещо - става въпрос за гръцката Aegean. На сайта им пише,че онлайн регистрацията важи БЕЗ летищата Аман, Тирана, Дубровник.... Това пък какво ще рече ?!

Редактирано от Tisho
Връзка към коментар

Няма дя иска паспортни данни. Минавай смело нататък.

 

Ще рече , че за тия летища явно не може онлайн чек-ин и просто трябва да се наредиш на гишето за чекиране :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Здравейте,

 

За пръв път пазарувам, през румбо и съм в ситуация в която не знам дали да се притеснявам. Знам, че на вас може да се разчита и рекох да попитам...

 

Поръчах два билета през Румбо за два различни полета. Платих (уж) с Маестро. Отстъпка от около 23Е ми даде само за първото плащане, но не това е важното в момента.

 

Днес се зарових в банковите извлечение и открих, че все още не са ми взели пари от картата за никой от билетите.

Още по-притеснителното ми е, че при оторизацията за второто плащане в банката ми пише "Отказ за плащане на POS поради надвишен лимит за теглене"

 

Иначе получих резервациите на имейла.

Имам и PNR за двата билета. Влязох в сайта на компанията (Vueling) и срещу тези PNR излизат нашите имена.

Не съм се чекирал все още. Онлайн чекин има само за единия полет, за другия пише, че летището не поддържа и да се явя в деня на полета.

 

Да обобщя - имам PNR за два билета, но все още не са ми изтеглили пари за тях, като за единия билет дори банковата оторизация не е минала.

 

Трябва ли да се притеснявам за нещо и какво ще ме посъветвате да направя?

 

Благодаря предварително

 

 

 

Връзка към коментар

Щом имаш PNR, би трябвало всичко да е наред. Провери в страницата на съответната авиокомпания какво излиза срещу всеки от тези PNR. Ако те има там - няма какво да му мислиш, просто изчакваш да видиш какво ще се случи.

Отстъпка при второто плащане не си получил, защото има ограничение - с дадена карта имаш право на отстъпка в rumbo.es веднъж на три месеца. Тоест, ти си „изгърмял патроните“ при първото плащане, а при второто си минал по редовни цени.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.