Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Георги Матеев

Повече ме притеснява това,че не излиза нищо на сайта на Thai Lion Air.

attachicon.gif20161015172405750.png

Нямаш никакво място за притеснение. Голяма част от по-малките авиокомпании приемат PNR-a за валиден само ако покупката е правена директно от техния сайт. Когато купуваш през агент не можеш да проверяваш PNR при такива авиокомпании, но въпреки това билетът е 100% валиден.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
Дани Магелани

Повече ме притеснява това,че не излиза нищо на сайта на Thai Lion Air.

attachicon.gif20161015172405750.png

И при мен не излиза нищо.

Връзка към мнение

 

 

Повече ме притеснява това,че не излиза нищо на сайта на Thai Lion Air.

 Изпаднах в същата ситуация и аналогични притеснения, когато през пролетта също купих билет през Rumbo за вътрешен полет в Тайланд до Сурат тани с Thai Lion air. В пост 214 от тази тема можеш да прочетеш какво ми отговориха от агента и от авиокомпанията. В Check my trip също няма да се разпознае резервацията, а от Rumbo e-ticket не издават. Няма никакво място за притеснения нито за чекирането, нито за багажа. Там вътрешните полети са буквално като междуградски транспорт за местните, няма никакви усложнения. Чекиране за такъв вътрешен полет предварително on-line няма, както и на летището - говоря за  летището Don Muang, няма машинки за чекиране или др.под. Нареждаш се на опашката на гишето на Thai lion air, представяш разпечатката, оставяш чекирания багаж (действително е безплатен в обявената норма, теглят го на гишето) и си готов за гейта.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

Извинявам се, ако прозвучи тъпо въпросът ми , но има ли някаква уловка в цените на Румбо?!?! Т.е Някакви допълнителни такси и т.н. Питам във връзка с публикуваното от Райън относно едриймс?(не съм много на "ти" с английския) Планирам да летя през август за Майорка и търся билети, та в румбо ми дава цена за Кьолн - Палма  от 29,15 евро, която е почти с 10евро по-ниска от цената на сайта на Райън, мисълта ми е да резервирам ли смело :D :D :D :D :D  
Благодаря!

Редактирано от reinamarsela
Връзка към мнение

Извинявам се, ако прозвучи тъпо въпросът ми , но има ли някаква уловка в цените на Румбо?!?! Т.е Някакви допълнителни такси и т.н. Питам във връзка с публикуваното от Райън относно едриймс?(не съм много на "ти" с английския) Планирам да летя през август за Майорка и търся билети, та в румбо ми дава цена за Кьолн - Палма  от 29,15 евро, която е почти с 10евро по-ниска от цената на сайта на Райън, мисълта ми е да резервирам ли смело :D :D :D :D :D  

Благодаря!

Уловка няма,но трябва да погледнеш дали имаш нужната разплащателна карта, която ще ти даде тази по-ниска цена.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Уловка няма,но трябва да погледнеш дали имаш нужната разплащателна карта, която ще ти даде тази по-ниска цена.

Да да, с Маестро е. Благодаря!

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

И внимаваш в процеса на букване да не си купиш някаква допълнителна услуга, например застраховка, без да искаш.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

И внимаваш в процеса на букване да не си купиш някаква допълнителна услуга, например застраховка, без да искаш.

Сърдечно благодаря!!!А каква е процедурата по издаването на билета? Може ли да остана без такъв?!?! Да не стигна само до Кьолн и там да остана, хахаха... След това чек ин на сайта на Райън ли?

Връзка към мнение

След като направиш резервация през Румбо, ще получиш мейл с потвърждение - на испански, ако от .es. Потърси в текста на съобщението автоматично генериран адрес с твоето име... след това влизаш в сайта на Райън и търсиш по номер на потвърждението и този мейл. След това просто сменяш в данните мейла с твоя личен (регистриран в Райън) и резервацията влиза профила ти, откъдето после правиш чек-ин.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Сърдечно благодаря!!!А каква е процедурата по издаването на билета? Може ли да остана без такъв?!?! Да не стигна само до Кьолн и там да остана, хахаха... След това чек ин на сайта на Райън ли?

Точно щях да пиша, че е малко завъртяно, но lyubo21 го е описал подробно.

Няма опасност да си останеш в Кьолн:) Ако има някакъв проблем с резервацията/плащането се разбира веднага на момента, че не ти е прието плащането.

Връзка към мнение

След като направиш резервация през Румбо, ще получиш мейл с потвърждение - на испански, ако от .es. Потърси в текста на съобщението автоматично генериран адрес с твоето име... след това влизаш в сайта на Райън и търсиш по номер на потвърждението и този мейл. След това просто сменяш в данните мейла с твоя личен (регистриран в Райън) и резервацията влиза профила ти, откъдето после правиш чеСе

Такаа... втората половина на алгоритъма нещо не я схванах...След това сменям в данните мейла с моя личен (регистриран в Райън) т.е трябва да се регистрирам преди това ? !?!? И резервацията влиза в профила ми ?!?!? Трябва ли веднага след като получа потвърждение от Румбо, да вляза в Райън и да направя това?

Връзка към мнение

Ами, не е задължително да имаш профил, но става по-лесно. Също не е нужно да е веднага, освен ако не летиш утре :-) Направи си регисрация в Райън, след това влез през "Управлявам", напиши номера на потвърждението и мейла от Румбо. После "Промяна на данни" или нещо подобно беше и променяш мейла с твоя. Първият път и аз се лутах какво къде, но тук има любезни хора, които помагат :-)

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Ами, не е задължително да имаш профил, но става по-лесно. Също не е нужно да е веднага, освен ако не летиш утре :-) Направи си регисрация в Райън, след това влез през "Управлявам", напиши номера на потвърждението и мейла от Румбо. После "Промяна на данни" или нещо подобно беше и променяш мейла с твоя. Първият път и аз се лутах какво къде, но тук има любезни хора, които помагат :-)

Дааа , добре че ви има ! :) Честно казано, това Румбо ми е голяма мъгла и все съм била някак скептична , ама се престраших. :) :) :)  Сърдечно ти благодаря . 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

Здравейте! Имам няколко бързи въпроса, надявам се някой с повече опит да ме "светне". Току що си закупих от bravofly.fr билети за мен и съпругата ми за Рим през април. Отиването е с България еър , връщането с Алиталия. Отстъпката според мен не лоша  - 54 евро за двете посоки.Всичко мина успешно, получих мейл с потвърждение , имам PNR кодове за мен и съпругата ми , имам и номера на електронни билети. От тук започват и въпросите ми:

1. Какво следва сега?...Регистрация на мен и жена ми в сайта на Алиталия или може само с моето име?

2. Трябва ли да се регистрирам и в сайта на България еър или при италианците ще е достатъчно за да проверя и видя, че всичко е наред?

3. Имам по един регистриран багаж за двама ни, предполагам,че мога да го добавя преди полета?

Всякаква помощ и информация ще ми бъде от полза! Благодаря предварително!

Връзка към мнение

Първо поясни какво имаш предвид под регистриране - да се чекирате онлайн за полета или да си създадете акаунти за лоялни клиенти?

Ако билетите и кодовете са отделни за всеки, значи е нужно и отделно да борави с тях.

Може и в двата сайта да се проверява, но няма гаранция, че ще стане. Проба-грешка.

Багажите, ако са включени, не се добавят допълнително.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Здравейте, Опитах се да купя билет през tripadvisor.fr - bravofly. При плащането изписах кода за сигурност, но после ми поиска вход с потребителско име и парола и заби. Погледнах си онлайна и имам блокирана сума, но не са ми изпратили някакъв код или каквото и да е на електронната поща. Какво следва сега - дали имам платен билет или е блокирана само сумата?

Връзка към мнение

Проведох разговор с кол центъра на ПИБ и се оказа, че транзакцията е успешна,но не са ми изпратили код за резервация. Колко време се бавят, да изчакам ли или трябва да им пиша? Предният път ми изпратиха веднага кода при резервация през jetcost -bravofly :(

Връзка към мнение

Проведох разговор с кол центъра на ПИБ и се оказа, че транзакцията е успешна,но не са ми изпратили код за резервация. Колко време се бавят, да изчакам ли или трябва да им пиша? Предният път ми изпратиха веднага кода при резервация през jetcost -bravofly :(

 

По-рано Георги Матеев се беше включил с телефон и скайп, от който му помагат bravofly, ако не ги пусне пак, може да поразровиш темата, поне 3-4 страници назад. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

По-рано Георги Матеев се беше включил с телефон и скайп, от който му помагат bravofly, ако не ги пусне пак, може да поразровиш темата, поне 3-4 страници назад. 

Горещо те съветвам да им се обадиш по телефона, съпортът им е изненадващо добър.

 

Обади се напълно безплатно чрез скайп на английския им номер: +442034995209. Ако не говориш английски помоли за помощ някой приятел. Няма никакво значение дали си взел билета от Rumbo / Lastminute / Bravofly и от коя езикова версия, на този номер ще ти свършат работа със сигурност.

 

Номерата в другите държави са импулсни, не ги ползвай.

 

Редактирано от chandni
  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Благодаря за помощта!  :)  Всичко се оправи, но едва преди малко. Писах им на имейл serviceclients-vol@fr.customer-travel-care.com. Отговориха ми след около час, че изчакват потвърждение на авиокомпанията и мога да следя развитието в www.bravofly.fr. След още около час ми се обадиха по телефона на италиански и се разбрахме, след 10 минути ми изпратиха потвърждение, регистрирах го в BlueAir и вече всичко е нормално. Имам си два билета Букурещ-Малага на чудесна цена  :good:

  • Харесвам 8
Връзка към мнение

Не откривам направена резервацията преди месеци в ел. поща. На кaкъв мейл трябва да им пиша, за да я намерят? Нямам спомен дали е правена в Bravo или Rumbo.

Редактирано от Hollywood
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Здравейте, направих резервация през bravofly за 4 човека 2х2 с маестро, с Blue Air.  Изписа ми, че плащането е успешно. Получих емайли с PRN. Отварям сайта на блу еър пиша PRN и с емайла на бравофлай и с фамилното име, открива някаква резервация, прехвърля ме в някаква страница, но там няма нищо няма имена, няма дестинации. Предполагам, че им трябва известно време за да актуализират информацията. Качвам шот на страницата, в която ме препраща. Писах емайл на блу еър да проверят дали всичко е наред, но все още нямам отговор. Само да вметна това ми е първата покупка с румбо(бравофлай).

blue.png

Връзка към мнение

Пиши и на страницата им във Фейсбук, там където пише "Съобщение". Отговарят в рамките на час. На мен лично много са ми помагали. От там се свързваш с Customer Relations.

Редактирано от nino
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.