Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Просто исках да тествам това румбо, дето толкова го разправят. Явно за Европа прави чудеса, както и за големи полети. За Air Asia не си заслужава нервите. В Пном Пен като имам повече време ще ида до офиса им за спорта, ама повече не бих повторил за тази компания.

Връзка към коментар

На мен пък ми добавиха и 4-те полета без изобщо да се запъват - в два последователни дни, а спестяването беше 42€ за двама от един двупосочен и по 32€ за двама от два еднопосочни билета. 100€ си е добра сума, за да си заслужава "главоболието".  :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Да, де и аз това казвам. Другото хилядолетие, ако настъпи сексуалната революция в Индия, може и да ми обърнат внимание.  :lol: Под "главоболие" имам предвид, че абсолютно ми отказаха. Аз съм страшно доволен по принцип от компанията и как реагират при екстремни ситуации като смяна на полети и т.н., без да се налага да им пиша, но не и от идиотския им индийски съпорт при такива по-странни казуси.

Връзка към коментар

А пък аз ги зачерквам за air asia билети, 10 спестени евро, два дни нерви, накрая поредният индийски дебил от съпорта ми обясни, че няма да ми добави резервацията, за да си добавя неща, да се оправям с агента. Изглежда аз съм единственият отрязан, като чета темата, жени като им пишат им добавят резервацията.  :lol:

Това на чата ли се случи?

Спомням си, че си добавях някаква резервация и нямаше никакъв проблем.

Единствено леко досадно е, че може да чакаш нещо от сорта на 40-50мин. час напр., обаче аз си вършех някаква друга работа и просто хвърлях по едно око на прозореца да следя колко минути остават до включването. 

Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Някой възползвал ли се е от пакетните цени, които предлагат? Гледам имат интересни оферти за някои карибски островчета.

да, цените са много изгодни и няма никакво оскъпяване от това, което го пише в офертите. Единствено има нещо като капаро 60 евро в началото, но то не е в плюс, ами си е просто част от общата сума, после се доплаща остатъкът , на 2 или 3 вноски. Най-изгодно е за Пунта Кана, Ривиера Мая, Варадеро... А за Канарските острови цените са към 200 евро пакет хотел + 7 нощувки... Но всичко това е от Испания ;)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Имам един проблем и един въпрос  :)))


 


Проблемът ми е че явно по погрешка съм си изтрил мейла с единия от полетите ми в тайланд и нямам представа как да си го изпратя наново....някой ако може да ме опъти ще бъда много благодарен.


 


А въпросът ми е след като съм получил мейла с ID-то ми от Румбо трябва ли да мина през сайта на авиолинията, защото пробвах обаче все едно нямат връзка румбо и съответният сайт на авиолиния...четох в първата страница че трябва да се чекна преди да отида на летището но къде и как, това не разбирам....


Връзка към коментар

не искам да звуча като retard ама не виждам никъде логин, вчера също го търсих


А готово....добре че е чичо гугъл :)

 

 

Ами това?

 

-------------------------------

А въпросът ми е след като съм получил мейла с ID-то ми от Румбо трябва ли да мина през сайта на авиолинията, защото пробвах обаче все едно нямат връзка румбо и съответният сайт на авиолиния...четох в първата страница че трябва да се чекна преди да отида на летището но къде и как, това не разбирам....

------------------------------

Редактирано от Grishkata
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Кодът от резервацията в румбо е раазличен от резервационния код вАмадеус, с който се чекирате. Аз например кода от Амадеус го открих на страницата на йорданците - румбо не ми го изпратиха, но ако вашата авиокомпания не разпознава кода на румбо, опитай да откриеш резервацията по номер на е-билета и фамилия на пасажера.

Връзка към коментар

Взех 4 билета от Bravofly за полет с Rayan,пътуваме цялото семейство,като трима сме възрастни и няма проблем да пътуваме на различни места в самолета,но  четвъртия е  дъщеря ми ,която е на 9г .Има ли начин да я сложат до някой от нас понеже е дете или ще трябва да си заплатя отделно?Питам защото платения чекин започна от днес а безплатния е седмица преди полета.

Връзка към коментар

Забелязах , че при Райън предпоследните два реда са празни. Не знам дали е правило при всичките им дестинации , но в моите полети беше така.

Разбира се ако самолетът им не е запълнен на 100% , което ми изглежда много малко вероятно.

Та за в бъдеще си сядам направо там ако избраното от системата място не ме устройва , а ако се появи пътник с билет ще си заема моето.

Предполагам при тях това са двата реда които пазят до последно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Забелязах , че при Райън предпоследните два реда са празни. Не знам дали е правило при всичките им дестинации , но в моите полети беше така.

Разбира се ако самолетът им не е запълнен на 100% , което ми изглежда много малко вероятно.

Та за в бъдеще си сядам направо там ако избраното от системата място не ме устройва , а ако се появи пътник с билет ще си заема моето.

Предполагам при тях това са двата реда които пазят до последно.

 

миналата година няколко пъти бях на 33 ред и имаше места на предните редове и сега така на единия полет. 

Връзка към коментар

Забелязах , че при Райън предпоследните два реда са празни. Не знам дали е правило при всичките им дестинации , но в моите полети беше така.

Разбира се ако самолетът им не е запълнен на 100% , което ми изглежда много малко вероятно.

Та за в бъдеще си сядам направо там ако избраното от системата място не ме устройва , а ако се появи пътник с билет ще си заема моето.

Предполагам при тях това са двата реда които пазят до последно.

 

Първите и последните редове често ги блокират, за да не се изкривява баланса на самолета. Особено на полупразни полети го правеха често, защото и като цяло по-малко хора пътуват с куфари при тях. Така се получава изкривяване на баланса, защото самолета е смятан за прилично пълен корем.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Преди 2 дни купих (уж!) самолетен билет от bravofly.fr, но не получих мейл за потвърждение на резервацията. Няма данни за този полет с моя e-mail адрес на Client Area-та на сайта им. Блокирани са ми пари за билета. Попълних има формата на сайта 24h след поръчката, както са указали за такъв случай, но нямам отговор засега. Някой изпадал ли е в подобна ситуация? Има ли смисъл да чакам да ми отговорят или да се жертвам и да се обадя на импулсния им номер 6Е/мин., ако изобщо мога без КК. Има ли някакъв друг по ефективен начин за комуникация с тях?  :huh:

Връзка към коментар

А не получи ли ID номер веднага след резервацията? Не на имейл, в сайта на им? Аз скоро купувах оттам, но през jetcost.fr. Факт е, че парите още ми стоят блокирани, не са дръпнати вече седмица. Но веднага получих ID и си го принтирах преди да изляза от сайта

Връзка към коментар

А не получи ли ID номер веднага след резервацията? Не на имейл, в сайта на им? Аз скоро купувах оттам, но през jetcost.fr. Факт е, че парите още ми стоят блокирани, не са дръпнати вече седмица. Но веднага получих ID и си го принтирах преди да изляза от сайта

Да, записала съм си booking ID-то. Но това си е id на поръчката от bravofly и няма как чрез него да проверя на сайта на авиокомпанията дали имам резервация. 

 

П.С. Оправих се, оказа се че съм дала грешен e-mail като съм си направила поръчката и затова не е пристигнал мейл.  :crazy:   Мерси на г-н Матеев, който е дал безплатния номер, който може да се набере през skype на предишната страница и на Георги, който премести мнението в правилната тема, където на намеря отговор на въпросите си. Упражних си и английския с една забавна индийка. Всичко е точно.  :)

Редактирано от Carrie
Връзка към коментар

Днес купих билети през rumbo за вътрешен полет в Тайланд с Thai Lion Air.Веднага ми дръпнаха парите и получих мейл с PNR код.На сайта на АК обаче все още ми дава,че такава резервация няма.Искам да проверя едно несъответствие за багажа.В ръмбо още при купуването на билетите,а също и на потвърждението пише-само ръчен-килограмите не са посочени.На сайта на Thai Lion Air-7кг ръчен и 15кг чекиран багаж за всички вътрешни полети.

Връзка към коментар

Днес купих билети през rumbo за вътрешен полет в Тайланд с Thai Lion Air.Веднага ми дръпнаха парите и получих мейл с PNR код.На сайта на АК обаче все още ми дава,че такава резервация няма.Искам да проверя едно несъответствие за багажа.В ръмбо още при купуването на билетите,а също и на потвърждението пише-само ръчен-килограмите не са посочени.На сайта на Thai Lion Air-7кг ръчен и 15кг чекиран багаж за всички вътрешни полети.

 

Посредниците обикновено не са рентабилен източник на информация за багажа, има примери и в двете посоки - да си мислиш, че имаш куфар, па да нямаш и обратното. В случая не виждам в сайта на Thai Lion Air въобще да имат тарифи само с ръчен багаж, така че според мен си ок. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

А защо не мога да си проверя статуса нито в Check my trip,нито на сайта на Thai Lion Air с този PNR код и дали ще получа втори мейл от rumbo с e-ticket?

attachicon.gif20161015170320220.png

 

Не съм сигурен, че Thai Lion Air участват въобще в глобалните системи, та тогава няма как да го видиш в checkmytrip и подобните. 

 

Между другото, от скрийна, който си качил си пише 1 hold luggage included - hold luggage е чекиран куфар. 

 

Не знам защо PNR-а не работи. 

Между другото, виждам че в техния сайт се влиза в резервация чрез имейл и парола, а за чекина е име и PNR, за да не работи кода, явно още не е отворил онлайн чекина. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.