Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

преди 10 часа, yordanov каза:

Използвайки мейла, който си дал по време на резервацията, отиди на тази страница (браво, румбо и вола са едно и също): https://secure.bravofly.com/account/login?businessProfileId=BRAVOFLYCOUK

и дай забравена парола. Трябва да ти изпратят парола (дори и да не си се регистрирал) и като се логнеш, ще видиш статуса на резервацията. 

 

Така се сдобих с акаунт при тях аз. Може да са променили нещо от тогава де. Иначе всеки път намирам резервациите си в този акаунт, защото ги свързват с мейла, който ползвам.

Много благодаря! Работи си :) Дори като влязох, с умиление открих предишните резервации, които направихме през Rumbo и сие - до Кастеьон, Чанг май, Чанг Рай... :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Сигурно сте го коментирали преди, но нямам време в момента да търся и тук и в темата за България Еър.

Гледах за билет за Варна-София с България Еър за приятел и се изненадах, че имат тарифа само за ръчен багаж, която излиза в търсачките и напр. през rumbo.es не виждам как да добавя чекиран багаж. Досега пазарувах билети на БългарияЕър през румбо дори като няма отстъпка, за да не ми се налага да ходя до EasyPay, за да си платя.

Връзка към коментар

Имам спомен,че по време на резервацията,някъде имаше опция за добавяне на багаж или беше по време на чекирането.Все пак кол центъра може да даде информация,при закупен билет как да се добави багаж.

През сайта на Бг ер вървят всички карти,няма нужда да се ходи до Изипей.

Връзка към коментар

Вчера взех билет от jetcost.it ---- volagratis на TigerAir. До сега винаги, когато съм добавяла багаж, съм го добавяла в последствие от сайта на съответната АК. Затова не обърнах внимание на цената му във volagratis. После обаче погледнах багажа в сайта на TigerAir и се оказа, че там е с 17 лв. по-скъп. Сега си влязох в акаунта във volagratis да видя има ли как да добавя багаж, но такава опция не видях.

Някой добавял ли е багаж от сайта на посредника и има ли наблюдения може ли в последствие да се добавя?

Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Имам закупени билети на Ryanair през bravofly.es. Най-вероятно няма да мога да ги ползвам поради заболяване. Директно в сайта на Ryanair има възможност за искане за въстановяване на сумата, но когато са купени през посредник как се процедира? Има ли някакъв имейл, на който мога да пиша или само по телефон е връзката?

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Имам мейл от Бравофлай.фр за анулиран полет и предложение за по-ранен час(реално 30 мин. по-рано).Тъй като плановете ни се промениха и със съпругът ми няма да ползваме тези билети,мога ли да искам да ми възстановят сумата за тях?Как процедират от Бравофлай-възстановяват ги по картата или като Уизеър дават кредит?И още-имаме писмо само за единия билет.Купувани са по отделно,че беше по-изгодно така.Да пиша от сега и за другия билет или да чакам да ме уведомят?Полетът би трябвало да е на 16.10.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да си актуализирам питането по предишният пост.Случи се следното.Отговорих на мейла,че посочения променен  час/с 30 мин.,но това е реално друг полет/не ме устройва и искам възстановяване на сумата.Отделно за втория билет написах друг мейл,че съм разбрала,че полет номер еди кой е канселиран и искам да ми възстановят сумата от него.В рамките на деня на втория мейл ми предложиха или да възстановят сума като удържат такса или да ми пратят код важещ 1г.,на стойност цената на билета + 10Е.Дотук добре.Обаче разговорът на френско-английски за първия билет стана тегав и от сайта упорито ми разправят,че от TAP предлагат само смяна на часа,без възможност да възстановят сумата.Как да процедирам от тук нататък?Така или иначе тези билети ги бях прежалила но ако мога да си възстановя сумата е добре дошло.Моля,ако някой има опит за такава комуникация с посредник да помогне,че аз сега се разправям за първи път.

Връзка към коментар
  • 11 месеца по-късно ...

Направих резервация в rumbo.fr 1 ден нямах потвърждение, след което ми се обади някакъв дървар за да ми каже, че ще получа имейл с потвърждение. Учудих се защо ми звъни с такава информация, но реших, че все пак всичко е ок. След още един ден гледам, че съм получил имейл но не с потвърждение , а с анулиране.

Звъня им аз , разправия 30'мин. и накря обещаха да проверят какво могат да направят. След още един ден някаква ми звъни, резервацията е анулирана , ама.все едно до сега нищо не е било. Вика резервирай на ново , съгласявам се аз тя вика цена 74 евро (60 евро повече от първоначалното).

Казвам и мотате се три дни с простотии и тя цената 5 пъти по-скъпа. Сто пъти сори , ама тва бърка в моя джоб. Технически проблем имало с потвърждението.

Шииииит.

Връзка към коментар
  • 3 месеца по-късно ...

Нужда от помощ. Резервирах билети през Румбо ес, Накрая видях че вместо 38евро са ми дръпнали 46 евро с добавяне на някакъв пакет, който аз не съм искала. и цената която беше крайна беше 38 евро. Мога ли нещо да направя

 

Untitled.png

Редактирано от EliDion
Връзка към коментар
преди 5 минути , EliDion каза:

Нужда от помощ. Резервирах билети през Румбо ес, Накрая видях че вместо 38евро са ми дръпнали 46 евро с добавяне на някакъв пакет, който аз не съм искала. и цената която беше крайна беше 38 евро. Мога ли нещо да направя

 

Ако имаш предвид застраховка - пакета е добавен, защото си кликнала върху бутон, че го искаш.

Да, можеш да поискаш връщане на парите в срок до 5 дни.

Прочети общите условия на застрахователя и им пиши.

 

Нека не спамим настоящата тема, въпроса е за тук:

 

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Как мога да откажа добавен пакет към билет. Изобщо не съм разбрала, че съм го добавила. Билетите са 2 отделно купени през Румбо.ес. Получих този имейл. Това е някаква застраховка до колкото разбрах.

помогни моля как да стане и от къде. Дума испански не знам

 

profile_mask2.png

noreply_general@lastminute.com

Прикачени файлове8:35 ч. (преди 20 минути)
   
 
до мен
  
Превод на съобщението
Изключване за: испански

------ Correo enviado desde una dirección que no acepta correos entrantes. Por favor, no respondas a este correo. ------

 

Hola Elitsa,

 

¡Muchas gracias por reservar con nosotros!

Te confirmamos que tu reserva está cubierta por la cobertura Protección Total de Europ Assistance para que puedas viajar completamente seguro. Protección Total te da derecho a una amplia gama de beneficios: cancelación, pérdida y retrasos de vuelos, enfermedad, accidente y robo de equipaje. Adjuntamos los términos y condiciones de la póliza.

Como queremos que disfrutes de tu viaje y no te preocupes por nada, estamos aquí en caso de que necesites ayuda. Si necesitas presentar una reclamación, puedes escribirnos a totalprotection@es.customer-travel-care.com o llamarnos al número 0034 912353761*. Recuerda tener a mano tu ID Booking 1333787734. 

Te recordamos que puedes rescindir el contrato dentro de los catorce días siguientes a haber recibido este correo electrónico, escribiendo a BravoNext SA, Vicolo de 'Calvi 2 - CH-6830 Chiasso, Suiza o a desistimiento@es.customer-travel-care.com **

 

Muchas gracias y ¡buen viaje! ❤

Servicio de Atención al Cliente

lastminute.com group

 

Това ли трябва да е. на този имейл да им пиша desistimiento@es.customer-travel-care.com **

Редактирано преди 3 минути от EliDion

Връзка към коментар

 

@EliDion

"Това ли трябва да е. на този имейл да им пиша desistimiento@es.customer-travel-care.com **"

Да, пиши на застрахователя.

 

@EliDion

Редактирано от Таньо
Връзка към коментар
преди 15 минути , EliDion каза:

До колкото разбирам в 14 дневен срок мога да поискам анулиране на този пакет - Pack de asistencia incluido.

Аз съм писал тук.

totalprotection@es.customer-travel-care.com.

 

В потвърждението за платена застраховка, трябва да има сайта на застрахователя.

Общите условия ги има и на английски език.

Мисля, че всички от групата Румбо и т.н.прехвърлят към един застраховател, който се намира в Швейцария.

 

 

Редактирано от Таньо
Връзка към коментар
преди 8 минути , Таньо каза:

Аз съм писал тук.

totalprotection@es.customer-travel-care.com.

Извинявам се за тъпите въпроси, но не ми се е налагало до сега. Този текст достатъчен ли е.

Hello, I would like to cancel Protección Total de Europ Assistance for bookings via Rumbo with numbers ID Booking: 1333786104 and  ID Booking: 1333787734

Трябва ли да им пиша нещо да възстановяване на парите или те си знаят. И за колко време ги връщат.

Връзка към коментар
преди 2 минути , EliDion каза:

Извинявам се за тъпите въпроси, но не ми се е налагало до сега. Този текст достатъчен ли е.

Hello, I would like to cancel Protección Total de Europ Assistance for bookings via Rumbo with numbers ID Booking: 1333786104 and  ID Booking: 1333787734

Трябва ли да им пиша нещо да възстановяване на парите или те си знаят. И за колко време ги връщат.

Важно е в клейма да бъдат упоменати номер на полет, от къде е купен билета, имена, номера на потвърждението, номера на застрахователната полица. Пиши, че причината да си приела застраховката е недоглеждане, твоя грешка ...

Подготви се много изгубено време.

Редактирано от Таньо
Връзка към коментар
преди 19 минути , Таньо каза:

Важно е в клейма да бъдат упоменати номер на полет, от къде е купен билета, имена, номера на потвърждението, номера на застрахователната полица. Пиши, че причината да си приела застраховката е недоглеждане, твоя грешка ...

Подготви се много изгубено време.

Тези номера от къде да ги взема. Получих имейл с два файла. На единия горе пише

Numero de poliza 1FY, но същото пише и във файла на другия имейл за другия билет.

Връзка към коментар
преди 20 минути , EliDion каза:

Тези номера от къде да ги взема. Получих имейл с два файла. На единия горе пише

Numero de poliza 1FY, но същото пише и във файла на другия имейл за другия билет.

 

Когато си получила потвърждение за закупените билети трябва да има номер в мейла, а застрахователната полица няма начин да няма номер ... нямаш ли прикачен файл с нея?!

 

Прегледай и този сайт.

www.roleurop.com/bravoflygroup

Редактирано от Таньо
Връзка към коментар

окончателно пускам това

 

 

Hello, I would like to cancel Protección Total de Europ Assistance for two booking tickets via Rumbo.es due to oversight and misunderstanding from my part.

 

 

The booking numbers are:

 ID Booking: .............

Blue air, fly OB 196 – Paris CHG to Bucarest OTP 18:25 / 22:15

Kris Dion......

Numero de poliza 1FY

 

 

and 

ID Booking: .........................

Blue air, fly OB 196 – Paris CHG to Bucarest OTP 18:25 / 22:15

Elitsa Di............

Numero de poliza 1FY

 

надявам се да е достатъчно

Редактирано от EliDion
Връзка към коментар

Аз бих била малко по-нахална🙂

 

The way rumbo.es offers additional services is little tricky,so I didn't noticed that price I payed included inshurance too.According the terms and conditions I have option to cancel Protección Total de Europ Assistance and I woud like to do that.

 

Ако те притеснява думичката tricky можеш да я замениш с misleading.Според мен начина,по който си предлагад допл.услуги е мошеническо подвеждащ.И не се притеснявай и това е опит.Успех.🙂

 

П.п май не е добра идея да слагаш тук лични данни

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Мерси, пуснах го вече. Коментарът ти се е забавил нещо, може да е от моя нет. Усетих аз май как е станало. Накрая изскочи някакъв прозорец за бонус от 10евро и не съм прочела превода явно както трябва и да не се мина цъкнах да. Така е, като не знаеш поне 10 езика, барабар със суахили 🙂 . Каквото такова, опит е да, а аз уж чета много задълбочено преди да цъкна някъде - греда.  Още не са ги дръпнали парите, само са блокирани. Ще видя какво ще дръпнат и/или върнат. Дано да ги върнат.

 

п.п. връщат ли мейл и след колко време реагират горе долу.

Редактирано от EliDion
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.