Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Чета направо кошмарни коментари. Да не говорим, че за същите дати ми дава и цена 240лв по-ниска от тази на сайта на катарците (490лв на човек), което невиждам как ще стане ако не са ти приготвили няко скрита такса.

Нормално е така да си мислиш, всички минахме през това. Ако искаш прочети темата от началото, ще минат и няколко дни да улегне идеята и след това поемаш риска. Нямат скрити такси, изглежда изцеждат някой маркетингов бюджет, на кредните карти и собствения, но това е само теория.

Връзка към коментар

Може ли да ми потвърдите дали ситуацията с lastminute е еднаква с bravofly? Т.е. ако ви чета коментарите за мили, сигурност и т.н. за единия, важат ли и за другия сайт?

според мен да

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Чета направо кошмарни коментари. Да не говорим, че за същите дати ми дава и цена 240лв по-ниска от тази на сайта на катарците (490лв на човек), което невиждам как ще стане ако не са ти приготвили няко скрита такса.

 

Напиши  bravofly във форумите на tripadvisor, както и gotogate, както и още няколко такива сайта. Теми с десетки страници и различни истории. Всеки сам си преценява риска.

Връзка към коментар

Нормално е така да си мислиш, всички минахме през това. Ако искаш прочети темата от началото, ще минат и няколко дни да улегне идеята и след това поемаш риска. Нямат скрити такси, изглежда изцеждат някой маркетингов бюджет, на кредните карти и собствения, но това е само теория.

 

Ами точно е пълно с коментари, че са изтеглили доста повече от обявената цена. Плюс това под цената никъде не пише, че е за двамата пасажери (не пише и че е за единия).

 

 

Напиши  bravofly във форумите на tripadvisor, както и gotogate, както и още няколко такива сайта. Теми с десетки страници и различни истории. Всеки сам си преценява риска.

 

Да, това правя :)

Връзка към коментар

аз примерно си бях купила билета до Банкок през budgetair.es и след това си направих профил при катарците, писах им e-mail и те ми добавиха полета към профила. Милите си ги получих без проблем веднага след полета. До колкото помня (сега не ми се търси) може да си искаш милите до 15 или 30 дни след полета, ако си забравил да си кажеш преди това. На моя приятел му дадоха едно листче на летището още на отиване, за да си попълни данните и си получи милите без проблем.

Така, че получаването на милите не са никакъв проблем :)

Връзка към коментар

Получих имейл от lastminute.com (френски вариант:) с потвърждение за пътуването: ID Bookng Number и номера на билетите.

Не съм въобще наясно обаче чакам ли друг имейл с електронните билети?

Проверих дали с наличната информация ми излиза нещо в сайта на Катарците, но уви.

Също ще направя сега регистрация и да видим дали ще признаят после милите от вече закупените билети.

Връзка към коментар

на мен budgetair.es ми пратиха номера за потвърждение (The six-letter code on your booking confirmation) и с фамилията успях да си видя електронния билет в сайта на катарците. После като им писах мейл ми искаха този номер и имената.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Точно преди седмица взех 2 билета с блуеър през румбо. След няколко часа ми изпратиха тяхното си потвърждение за пътуване с придружен 6-знаковият PNR номер. Проблемът е, че с него не си откривам резервацията нито в сайта на румънците, нито в chekmytrip и не мога да направя online check-in-а. Четох мненията назад и предположих, че резервацията ми може да е отказана, но не съм получавал имейл за подобно нещо, а парите по картата ми продължават да са си изтеглени. Писах на румбо и чакам... Някой да даде акъл?

Връзка към коментар

Същия казус и при мен, но Станимир ме успокои, няма номер на билет с Блуе еър, проверяваш си полета в техния сайт с PNR номера от имейла и следния мейл. За по-ясно, ето какво ми писаха:

 

1. Entra en este enlace https:https://open.maxitours.be/searchwebcheckin.aspx?culture=ro-ro

 

2. Introduce los detalles de su reserva:

i) PNR numero de reserva ;  XXXXXX

ii) Email persoana de contact:    booking@bravofly.com

 

3. pinchar Visualizar 

Редактирано от Георги
Връзка към коментар

Макар че почти никога да не съм пазарил полети на Блуеър през агенция, 6-знаковият номер на резервацията е достатъчен за чекин.
Малко встрани:
Откакто  Блуеър предлагат ~5E отстъпка при плащане по банков път, ситуацията стана съвсем като с дискаунт клуба на Уизеър  - най-евтини са билетите закупените с плащане по банков път от сайта на компанията.
За превода траннсферуайз дърпа ~1 E и ...толкова.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Купих си билети през Румбо и получих потвърждение с PNR код. Не съм наясно как да се сдобия с електронните билети. Доколкото разбрах, след онлайн чекирането трябва да принтирам бордните карти. Това едно и също ли е? Ще летя с Vueling и BlueAir.

Извинете за тъпия въпрос, но за първи път си купувам билети сама. Благодаря на всички в темата, спестихте ми 44 евро.

Връзка към коментар

Купих си билети през Румбо и получих потвърждение с PNR код. Не съм наясно как да се сдобия с електронните билети. Доколкото разбрах, след онлайн чекирането трябва да принтирам бордните карти. Това едно и също ли е? Ще летя с Vueling и BlueAir.

Извинете за тъпия въпрос, но за първи път си купувам билети сама. Благодаря на всички в темата, спестихте ми 44 евро.

 

Процеса на онлайн чекиране завършва с принтиране на бордни карти, да. Vueling и Blue Air мисля, че не издават от типичните електронни билети с номер ххх-ххххххххххх, пробвай да се логнеш в сайтовете им с PNR-а и виж какво ще стане. 

Връзка към коментар

С PNR излиза резервацията, мога да добавям услуги (на Vueling само, при румънците не мога да намеря откъде). Дава ми да си направя и чекирането, но не трябва ли да изчакам 30 дни преди полетите? Те са през април.

Връзка към коментар

С PNR излиза резервацията, мога да добавям услуги (на Vueling само, при румънците не мога да намеря откъде). Дава ми да си направя и чекирането, но не трябва ли да изчакам 30 дни преди полетите? Те са през април.

 

Има компании, които нямат такова ограничение, Vueling е една от тях. 

 

 

You can check in online from the moment you buy your flight and up to 4 hours before departure (except if you're flying from Lisbon, Cardiff, Lyon, Prague, Oporto, Frankfurt or London Heathrow, which only allow you to check in online up to 24 hours before departure).

Don't forget that to be able to check in you must choose a seat. Random seats will be available for free from 7 days before departure.

If the airport and specific passenger conditions allow, check-in will be instant upon purchase of your flight under the Optima Fare and the Excellence Fare, and you'll receive an email containing your boarding passes.

Връзка към коментар

В крайна сметка, вероятно е по-точно да кажеш : " Аз не успях да направя он-лайн чекин " ?
И ако да, то румбо нямат никаква вина.
И ако нямат вина, то това е грешната тема за подобни коментари.

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Същия казус и при мен, но Станимир ме успокои, няма номер на билет с Блуе еър, проверяваш си полета в техния сайт с PNR номера от имейла и следния мейл. За по-ясно, ето какво ми писаха:

 

1. Entra en este enlace https:https://open.maxitours.be/searchwebcheckin.aspx?culture=ro-ro

 

2. Introduce los detalles de su reserva:

i) PNR numero de reserva ;  XXXXXX

ii) Email persoana de contact:    booking@bravofly.com

 

3. pinchar Visualizar

Понеже се оказах в подобна ситуация, се наложи да прочета инструкциите за online check-in, които ми изпрати агенцията - в случая Rumbo за полет с Ryanair 

 

Това, което прави впечатление, е:

- Номерът на резервацията е валиден

- E-mail адресът, с който е направена резервацията обаче не е посоченият от мен адрес, а е служебен адрес , който агенцията е ползвала, за да направи от мое име резервацията.

В моя случай : xxx.yyy.zzz@bug-mail.com

Когато отида на сайта на сайта на  Ryanair , резервацията се появява само и единствено ако въведа горния мейл адрес.

 

Накратко :

Поста, който цитирам е валиден и за други компании, проверявайте инструкциите за онлайн чекин, които пристигат заедно с потвърждението за вашата резервация след плащане.

 

Редактирано от cck
Скрит мейл адрес
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Днес попаднах на някаква аномалия или новост от страна на bravofly.

Билетите бяха купени преди месец-два през jetocs.fr >>>    bravofly

Крайната цена, която се плати и е видна от потвърждението е 796,68 €

 

12.jpg

 

След като се плати и се получи потвърждението веднага, проверих и в банката ПИБ и видях, че бяха блокирани  1555-1556лв и бяха останали 42-43лв и стотинки салдо.

 

Същият ден бяха изтеглени 40лв от банкомат и останаха някакви 2-3лв

 

 

Интересното идва след месец, когато се обаждат от банката, че салдото е негативно с 20+лв.

 

След проверка се вижда следното:

 

2.jpg

 

Понеже са били изтеглени 40-те лв преди осчетоводяването билетите, на извадката плащането на билетите е след тегленето, но проблема е, че са осчетоводени повече пари или 1578лв, вместо 1555-1556, (винаги ПИБ е обръщала еврото по 1,95 до сега) които бяха блокирани в началото.

 

Как така се покачи сумата с 20+лв от блокирането до осчетоводяването е мистерията.

Отделно, виждам някаква втора такса плащане от 3,50лв към bravofly, която също е новост за мен.

 

Крайният резултат е около 25лв потънали без обяснение.

Някой имал ли е такъв случай?


Картата Маестро беше нова и ползвана само 1 път.

 

Не знам кой има вина и дали утре може да има разлика от 50 или повече лв при покупка на билети от блокирана и осчетоводена сума след това.

С две думи, сайта или банката прави номера?

Редактирано от Alexander
Връзка към коментар

При ПИБ специално, в момента на покупката се блокира по курса в момента, а при осчетоводяването след 2-3 дена вече се изтегля по текущия курс, оттам идва някаква разлика. Обаче курса лев-евро не би трябвало да мърда толкова.

Връзка към коментар

До сега винаги е било 1,95, но дори да оставим курса, в случая има разлика от блокирани до осчетоводени в рамките на 3-4 дни пари с 20+лв. Все пак не вярвам курса им да се мени през три дни, това не е долар-лев!

Това как става?


При ПИБ специално, в момента на покупката се блокира по курса в момента, а при осчетоводяването след 2-3 дена вече се изтегля по текущия курс, оттам идва някаква разлика. Обаче курса лев-евро не би трябвало да мърда толкова.

И аз така си мисля, блокират ХХлв-осчетоводяват ХХлв, особени при евро-лв.

А в случая е блокират ХХ и осчетоводяват ХХ+20лв+3,50лв такса, която също е новост, но дерта ми е основно за тези 20лв.

Връзка към коментар

Май ги хванах, ПИБ си разиграват коня както намерят за добре, просто за малки суми не се забелязва!!

 

Сега си проверих друга резервация от 9,69евро на друга сметка.

ПИБ са ми осчетоводили 19,20лв или по 1,98+лв и отделно имам 0.05лв  такса плащане към bravofly.

 

Съгласен съм, че може да ми продават еврото по 1,98 или 2лв, но не съм съгласен това да става в последствие във времето между блокираните и осчетоводените  пари!

Ако бяха блокирани колкото трябва, нямаше да може да се изтеглят 40те лв същият ден, да има негативни салда, звънене и ходене до банки сега.

 

Както се видя, ако се купуват билети за 1000 или повече евро, може разликата да стане очебийна  30-40-50лв, та явно трябва да го имаме предвид за в бъдеще!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.