Прескочи до съдържание

MakeMyTrip - периодични промоции


Препоръчани мнения

Преди 1 час, antea каза:

а мен ме обърква това, че често се появяват резултати, при които едно под друго с абсолютно еднакво описание са дадени едни и същи стаи, но с голяма разлика в цените - и при положение, че няма никакво ясно описание на самите стаи, по които да се ориентираш за разликата, ми действа много стопиращо

 

със сигурност има някакво разумно обяснение от типа - оферти от различни агенции, затова и цените са различни, ама ей така чисто вътрешно се чувствам сякаш с избора на /логично/ най-евтиния вариант съм се забила в някакво помещение, което е по-скоро супер economic като размер, местоположение и тн /примерно до тоалетни, асансьори, приземни етажи/, които по-скоро бих избягвала

Съвсем правилно си се ориентирала. ММТ работи едновременно с няколко различни агенции/доставчици, които често предлагат един и същи хотел на различна цена и дори понякога с леко противоречащи си описания. За да се избегне объркването най-лесно е да отвориш booking.com и там да видиш точното описание на дадената стая.

 

Аз винаги избирам възможно най-евтиния вариант и никога не са ме забивали на кофти място, винаги дават съвсем стандартна стая. Въобще да не споменавам, че доста пъти са ме ъпгрейдвали безплатно в по-висок клас стая. Говоря на базата на повече от 100 резервации в ММТ.

 

Взимай смело най-тънките оферти и не го мисли, със сигурност няма да сбъркаш.

  • Харесвам 11
Връзка към коментар
преди 1 минута , cybersimo каза:

@Георги Матеев С тези 100 резервации в ММТ, значи ли, че имаш поне 20 акаунта направени там? Нали уж кодовете работели само по няколко пъти/акаунт.

Ползвам ММТ отдавна, а навремето нямаше ограничение колко пъти можеш да ползваш кодовете. Случвало се е да правя 17 резервации в 1 ден от един и същи акаунт.

 

Иначе да - имам 4 акаунта на 4 различни устройства, че иначе не ми стига.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Все по-често ми прави впечатление , че има оферти с купон ,  който в последствие при резервация се оказва , че вече са разпродадени. И офертата стой с дни. Незная дали е трик на сайта или на хотела , ама взе да ме изнервя .

Връзка към коментар
преди 21 часа, antea каза:

съм се забила в някакво помещение, което е по-скоро супер economic като размер, местоположение и тн /примерно до тоалетни, асансьори, приземни етажи/, които по-скоро бих избягвала

А в другите платформи (например booking) как разбираш дали стаята не е до тоалетни, асансьори, или на кой етаж се намира? :rolleyes:

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 4/20/2017 в 23:29, Branko каза:

Кода е зададен от сайта HTLWEB.В момента цената е още такава.Става въпрос за 14.07 :) 

Погледнах сайта.Никога не съм резервирал там.Не мога да се ориетирам.Къде са посочени тези кодове за намаление?:)Направих скрийншот.На тази страница ли се изписват?П.П.Аха,май се досещам.Кодът се появява само ,когато имаш акаунт, или не е така?

Untitled.png

Редактирано от Georgie
Връзка към коментар

Според мен просто за някои хотели няма намаление и не можеш да сложиш код, а за другите излиза автоматично

но не съм 100 % сигурен

днес ме зарибяваха в приложението с код за 80 %, който обаче не виждам как да го приложа

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 26 минути , bad kid каза:

Според мен просто за някои хотели няма намаление и не можеш да сложиш код, а за другите излиза автоматично

но не съм 100 % сигурен

днес ме зарибяваха в приложението с код за 80 %, който обаче не виждам как да го приложа

Повечето кодове се зареждат сами, но аз съм имал случай , когато някой е споделил код във форума и използвайки него на мястото на този , който е автоматично зареден отстъпката става по голяма. Според мен трябва да се гледа в менюто диъл на ММТ и да се ползват кодовете спряно поставените условия.

Връзка към коментар
преди 3 минути , alienad каза:

А има ли ограничения за броя плащания с една и съща карта? Днес не ми мина плащането, с карта, с която съм плащала до преди 2 месеца.

Не би трябвало. Огранияението е за брой използвания на кода от един профил.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, Фичо каза:

А в другите платформи (например booking) как разбираш дали стаята не е до тоалетни, асансьори, или на кой етаж се намира? :rolleyes:

прав си, такива подробности никъде няма да намеря описани, освен ако стаята изрично не е посочена като economic, и тогава ти става ясно защо е на по-ниска цена

моето си е чисто вътрешен предразсъдък и инстинктивна спирачка да се ангажирам с нещо съвсем неидентифицирано - съгласи се, че само думата Standard, която е най-често единственото описание на дадена стая в MMT носи точно нулева информация - нито за размери, нито за брой и вид легла, особено когато сте трима това все пак е важно

но след като досега никой не е пострадал с кофти настаняване, мнителността ми е на път да се изпари :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 16 часа, antea каза:

прав си, такива подробности никъде няма да намеря описани, освен ако стаята изрично не е посочена като economic, и тогава ти става ясно защо е на по-ниска цена

моето си е чисто вътрешен предразсъдък и инстинктивна спирачка да се ангажирам с нещо съвсем неидентифицирано - съгласи се, че само думата Standard, която е най-често единственото описание на дадена стая в MMT носи точно нулева информация - нито за размери, нито за брой и вид легла, особено когато сте трима това все пак е важно

но след като досега никой не е пострадал с кофти настаняване, мнителността ми е на път да се изпари :)

Опитай с една резервация.

Открих ММТ, благодарение на магеланци. Нямах предразсъдъци, а притеснения, защото плащаш и не знаеш дали няма де се издъни нещо. Опитът ми с един хотел през февруари ми даде кураж. През април използвах основно ММТ и нямаше проблеми. Сигурна съм, че преценяват и подбират хотелите си. Намаленията с кодове ми направи съществена икономия - над 200 долара за пътуването. Става въпрос за хотели 4 и 5 звезди, които напълно съответстваха на звездите си. А относно броят на леглата - вижда се от вида на стаята. Предполагаемото обзавеждане също може да се разбере, но аз влизам в букинг, чета ревютата и преценявам стаята и цените.

Така попаднах на една австралийска верига "Фурама" с доста голямо намаление в ММТ.

И извън темата: Горещо ги препоръчвам и най-вече клубните им стаи. Безплатен минибар с безалкололни и снакс. Клубен салон /и към него малка зала с компютри/ с кафе, сладки, фреш и др. през целия ден. Лека вечеря, която за мен си беше нормална, с алкохолни коктейли, прекрасни австралийски вина, бира и др.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 18 часа, Щастливеца каза:

Повечето кодове се зареждат сами, но аз съм имал случай , когато някой е споделил код във форума и използвайки него на мястото на този , който е автоматично зареден отстъпката става по голяма. Според мен трябва да се гледа в менюто диъл на ММТ и да се ползват кодовете спряно поставените условия.

 

Днес успях да го вкарам въпросния код, но се оказа, че е неизгоден, при положение, че и без това има 60 % на въпросния хотел

защото с него се дават няколко процента повече, но като бонус след като завърши пътуването 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 20 часа, Фичо каза:

А в другите платформи (например booking) как разбираш дали стаята не е до тоалетни, асансьори, или на кой етаж се намира? :rolleyes:

Не е съвсем така. Обикновено в booking описанието на стаята е доста подробно, като включва и евентуални ограничения на пространството или липса на прозорец в стаята. Има и достатъчно снимки, които поне при всички мои резервации се оказаха напълно адекватни и реални по отношение на мястото за настаняване. В крайна сметка, след настаняването можеш да напишеш ревю или подадеш оплакване към booking, ако нещо не съответства на предварително обещаното при резервиране...

 

И още нещо, което ми прави силно впечатление в темата. Непрекъснато се прави сравнение между цената на конкретна стая в MMT след използване на купон за намаление и цената на същата стая в booking. За мен подобни сравнения са равносилни на сравнения между ябълки и круши. На първо място, сравнява се стая с конкретно и временно намаление в едната система със същата стая без намаление в другата резервационна система. На второ място, приема се за установено, че стаята в MMT е възможно най-добрия избор и въобще не се разглеждат други предложения в booking, които могат да се окажат с далеч по-добро съотношение между цена и качество. И накрая, създава се измамно усещане, че на показния магазин на "Дондуков" са пуснали банани не по време на новогодишните празници. Това последното надали ще бъде разбрано от по-новото поколение, но здраве да е, важно е да поддържаме усещането, че сме на далавера...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 минути , Duke каза:

. На второ място, приема се за установено, че стаята в MMT е възможно най-добрия избор и въобще не се разглеждат други предложения в booking, които могат да се окажат с далеч по-добро съотношение между цена и качество. И накрая, създава се измамно усещане, че на показния магазин на "Дондуков" са пуснали банани не по време на новогодишните празници. Това последното надали ще бъде разбрано от по-новото поколение, но здраве да е, важно е да поддържаме усещането, че сме на далавера...

Прочети още   Прочети още  

Аз съм от поколението, което е чакало на опашки за банани. :)

Не фаворизирам ММТ, тъй като след петата резервация, 3 месеца не може да се ползва купон и тогава резервацията се обезмисля.

Резервациите ми в букинг са 99% срещу 1% в ММТ. Но защо да отхвърлям този 1%, когато ми дава сериозни намаления? Няма ли да съм будалата резервирал стая за 60 евро в букинг, при възможност за 30 евро в ММТ? Дори това да са 5 единични случаи!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз друго имах предвид, ама карай...

 

Нека да сме наясно, далеч съм от мисълта да фаворизирам едната спрямо другата резервационна система. Точно обратното! Именно срещу тази тенденция в темата се боря и опитвам да подскажа другата гледна точка. В крайна сметка, всеки решава сам за себе си. Психоогията на избора е цяла наука...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 34 минути , Duke каза:

Не е съвсем така. Обикновено в booking описанието на стаята е доста подробно, като включва и евентуални ограничения на пространството или липса на прозорец в стаята. Има и достатъчно снимки, които поне при всички мои резервации се оказаха напълно адекватни и реални по отношение на мястото за настаняване. В крайна сметка, след настаняването можеш да напишеш ревю или подадеш оплакване към booking, ако нещо не съответства на предварително обещаното при резервиране...

Съгласен съм, в booking има доста повече информация, аз и затова  гледам там ревюта и описание на обектите, но вече по-рядко правя и самата разервация.  Мисълта ми беше, че информация за това, дали някоя стая е до асансьор, до стълбище и на кой етаж се намира, също не присъства в booking. 

 

Цитат

Непрекъснато се прави сравнение между цената на конкретна стая в MMT след използване на купон за намаление и цената на същата стая в booking. За мен подобни сравнения са равносилни на сравнения между ябълки и круши. 

Не мога да се съглася, не разбирам какво искаш да кажеш. 
Аз бих употребил друго сравнение - това е като да си купуваш1.5l бутилка минерална вода "Горна баня" - решил съм че искам този продукт, проверявам и виждам че го има и в Кауфланд, има и го и в Била. Проверявам къде е по-евтино (вкл с намаление/промоция/отстъпка) и си я купувам от там. 

 

Цитат

На първо място, сравнява се стая с конкретно и временно намаление в едната система със същата стая без намаление в другата резервационна система.

В ММT практически винаги има намаления, кодове и прочие, в booking има genius, има и някакви други намаления.  Само че понеже това с %-ите и купоните често са търговски трикове, аз си правя просто сравнение - търся съответната стая при еднакви условия (канселиране, включена или не закуска и пр.) и избирам по-евтиния вариант като крайна цена. As simple as that
 

Цитат

На второ място, приема се за установено, че стаята в MMT е възможно най-добрия избор и въобще не се разглеждат други предложения в booking, които могат да се окажат с далеч по-добро съотношение между цена и качество. 

Не знам ти как избираш настаняването, на аз правя така - определям си грубо района/местоположение, ориентирам се за ценовите диапазони според степента на лукс, която съм си определил, набелязвам си няколко предложения, преглеждам ревюта, оценки и описания (най-често в booking и tripadvisor), след което проверявам избраните обекти в различните резервационни системи и сайтове и си избирам къде цените са най-добри.   

 

Цитат

създава се измамно усещане

Не знам за какво измамно усещане говориш, не един и двама магеланци многократно сме спеiтявали значителни суми с резервации през MMT. Което, разбира се, не значи че винаги там са най-добрите оферти. Просто много често се оказва така. 
И не виждам причина ако някъде ми предлагат бутилка минерлна вода за 70ст., да си я купя същата от друго място за 90ст. ;)

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 2 минути , Фичо каза:

Аз бих употребил друго сравнение - това е като да си купуваш1.5l бутилка минерална вода "Горна баня" - решил съм че искам този продукт, проверявам и виждам че го има и в Кауфланд, има и го и в Била.

Точно това е в основата на "измамата". Ти вече си направил избор и чак тогава решаваш да сравниш цената. Изборът ти е на база използван купон и усещане за голяма далавера. Следва сравнение на друго място и затвърждаване на усещането за голяма далавера. Всичко останало по-долу написано от теб е резултат от този избор...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 минути , Duke каза:

Точно това е в основата на "измамата". Ти вече си направил избор и чак тогава решаваш да сравниш цената. Изборът ти е на база използван купон и усещане за голяма далавера

Ти сякаш не прочете внимателно какво съм написал, да ти го подчертая: ;)
"Само че понеже това с %-ите и купоните често са търговски трикове, аз си правя просто сравнение - търся съответната стая при еднакви условия (канселиране, включена или не закуска и пр.)"  

 

Връзка към коментар
В момента, Фичо каза:

Ти сякаш не прочете внимателно какво съм написал, да ти го подчертая: ;)
"Само че понеже това с %-ите и купоните често са търговски трикове, аз си правя просто сравнение - търся съответната стая при еднакви условия (канселиране, включена или не закуска и пр.)"  

 

Фичо, аз написах мнение, което сумира усещането ми свързано с цялата тема. Не съм имал конкретно теб предвид... 

Връзка към коментар

аз процеса го виждам обратен, първо човек проверява в MTT какво се предлага за неговото място и дата и се фокусира върху на-изгодното за момента с текущия код, след което проверява хотела в Booking и вижда WOW-разликата, и ако го устройва донякъде местоположението и стаята в общи линии спира да търси повече 

 

в този смисъл Duke е прав, че така изборът някакси се самоограничава

 

много по-рядко би се случило да си харесаш нещо на 100% от Booking и да искаш точно и само него, и да го намериш в MMT по-евтино  с някаква чувствителна разлика 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.