Прескочи до съдържание

MakeMyTrip - периодични промоции


Препоръчани мнения

3Д е активиран за Виза,а Дайнърс го има в опцията за плащане и го разпознава при въвеждане на втората цифра от номера на картата,я вно е голям късмет да направиш резервация през ММТ.

Връзка към мнение

Аз също не успях да платя с Дайнърс, но с Виза на ПИБ с активиран 3д минава без проблеми. За Дайнърс не съм виждала реално обяснение как да мине насоката е "пробвайте многократно". Ако някой е открил "тертипа" на плащане с Дайнърс, нека да го сподели

Редактирано от Vyara
Връзка към мнение

Май доста хора се оплакваха с дск визите. Наистина пробвай с друга или питай познат с неговата. Никой никога не е искал картата при чекин.

Връзка към мнение

Т.като се е споменавало и преди, потвърждавам: български карти Дайнърс РАБОТЯТ в уебсайта на makemytrip, със следните уточнения:

Почти никога не става от първия път и явно има значение на коя от видовете платежни страници се пробвате.

ММТ имат 2 "облика" на страницата за въвеждане на данни за карта - една с "големи полета" и една с "нормални полета". По-често виждате тази с нормалните. Нямам идея кога и защо дава другата , явно е на късмет. В страницата с "големите полета" си въвеждате всичко, плащате, то ви връща с голямо "НЕ" и ви дава опция "пробвай пак, пробвай с ОТП, пробвай с друга карта. Ако не ви даде тия опции - били сте на страницата с "нормалните полета". Сменете браузър, компютър, интернет, чистете бисквитки, хвърляйте сол...

Ако ви върже - за миг ще видите пренасочване през австралийска банка, след това лого на дайнърс горе ляво и след миг - успешно плащане.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Да допълня още нещо при опит на резервация с Дайнърс.

 

При опит за плащане ви дава грешка, но след 10 мин имате мейл с ваучер и потвърдена резервация.  Понеже се пробвах поне 4 пъти да платя, през различни браузъри, с чистене на бисквитки и т.н. и всеки път даваше грешка , надявам се да не получа  по - късно други ваучери :)

Връзка към мнение

Направих резервация с опция за безплатна анулация до 26 март. Днес при проверка на банкирането ми забелязах, че сумата за резервацията е вече усвоена, а не само блокирана. Такава ли е практиката на ММТ? Първо ти изтеглят парите и после ако канселираш ти ги връщат. Не е ли по-лесно и евтино просто да си стоят блокирани. Ако канселирам ще има ли банкови такси, които трябва да платя в тази връзка?

Връзка към мнение

Free cancellation е за втората стая, на която си пише,че имаш право на анулация. Тази, която си подчертал е без право на анулация.

Връзка към мнение

Free cancellation е за втората стая, на която си пише,че имаш право на анулация. Тази, която си подчертал е без право на анулация.

 

избрал съм booking policy на non refundable стаята :lol: На-добре влез и провери, не пиши по инерция. На плащането обаче се променя на This rate is Non-Refundable. Cancellations, or no-shows will be subject to a hotel fee equal to the full booking amount.

    BOOKING CANNOT BE AMENDED WITH THIS RATE

Редактирано от Hollywood
Връзка към мнение

Точно по същия въпрос влязох да питам. Много тъпо така. Хем е фри канселейшън, хем не можело тая цена. Не стигам до плащане, защото прочетох това BOOKING CANNOT BE AMENDED WITH THIS RATE.

Само че при мен си показва

FREE CANCELLATION (100% refund) if you cancel this booking before 23:59 17th Jun. 2017 (destination time). Cancellations made after 23:59 17th Jun. 2017 (destination time) will be subject to a hotel fee equal to the full booking amount.

BOOKING CANNOT BE AMENDED WITH THIS RATE

И не зная какво да правя. Не съм чела темата и не зная какви проблеми създават ако се окаже след плащане, че е нон рифънъбъл и реша да канселирам резервацията.

До плащане си ми пише че е с фри канселация.

 

 

А, дочетох горното, променя се при плащането. Мръсници! :)

Редактирано от Bellaero
Връзка към мнение

На мен след резервация и плащане в профила ми в ММТ излиза следното:

FREE CANCELLATION (100% refund) if you cancel this booking before 23:59 26th Mar. 2017 (destination time). Cancellations made after 23:59 26th Mar. 2017 (destination time) will be subject to a hotel fee equal to the full booking amount.<p>BOOKING CANNOT BE AMENDED WITH THIS RATE</p>;If the booking is cancelled on the day of check-in or if the customer is No Show, total price for the reservation shall be forfeited.

В този случай, това не означава, че не мога да канселирам, а че не мога да променям параметрите на самата резервация, напр брой хора, брой нощувки и тн.

Редактирано от Vyara
Връзка към мнение

Направих резервация. След плащането се появи потвърждението, на което имаше и някакъв  код за 20% отстъпка при следваща резервация. Запазих ваучера, кода не се появява. Няма го и в акаунта. Къде да го търся?

Връзка към мнение

Направих резервация. След плащането се появи потвърждението, на което имаше и някакъв код за 20% отстъпка при следваща резервация. Запазих ваучера, кода не се появява. Няма го и в акаунта. Къде да го търся?

Обикновено е номера на резервацията. Започва с N
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

След първия ми неуспешен опит със сайта, днес изкарах късмет.

Търсих поне две седмици и накрая намерих добра цена.

 

  • Харесвам 7
Връзка към мнение

Моя опит при плащане на хотел в Испания с българска карта е, че е по-добре да се избират рупии. Излезе ми избор между рупии и евро,  ако бях избрал евро, щях да загубя над 1 евро при плащане на няма и 40 евро.

 

 

Някой възползвал ли се е от 20% персонално  намаление, което дават след като имаш направена резервация?

Има доста хотели, които нямат намаление и единствено при тях има смисъл да се използва това 20% персонално намаление. От друга страна, тези с 50% не винаги са реални.

 

 

Връзка към мнение

Тези 20% са като купоните, които пускат, но са персонални и могат да се използват само от акаунта, с който е направена предишната резервация. Също така имай предвид, че се ползва еднократно, т.е. не го тествай само, за да видиш дали и колко ще ти свали, защото след пробата, купонът вече се води използван, въпреки, че не си завършил резервацията и не можеш да го използваш при реална резервация.

 

Ако резервираш през мобилното приложение, цената винаги е в рупии (само на предпоследния екран се показва приравнена в долари или евро, но само за справка).

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Да споделя и моят опит :опитах плащане с Мастъркард, два Дайнърса,два Чейс, 3 Виза карти,Дискавър, резултат нулев, тоест никоя от кредитните ми карти не мина( с изключение на Дайнърса, всички останали са чужбински и явно имат рестрикция за плащане през Индия).Дебитна чужбинска Виза мина безпроблемно и вече имам резервация за Париж на половин цена благодарение на индийците.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Visa Electron debit на ПИБ минава по всяко време и за всяка дестинация, иска 3 Д паролата и готово. Единствено не мога да ползвам кешбек, поради измислен телефонен номер при регистрацията.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.