Прескочи до съдържание

Български Банки - кратки въпроси и дискусии


Препоръчани мнения

Георги Матеев
Публикувано: (редактирано)

За да стигна до частното им банкиране, преди това трябва все пак да стана клиент на банката, а при подобно обслужване това няма как да се случи.

 

Хм, това пък защо?

 

Аз станах клиент на ДСК директно в клон на частно банкиране. Даже после идваха на крака до нас да ми носят договорите за подпис. Въобще не се налага да ходя в стандартните клонове.

Интересно ми е кои банки използвате, когато пътувате? Сигурни сте в тях и знаете, че няма да ви спрат картата въпреки, че сте ги предупредили

 

ДСК в това отношение заслужават изненадваща похвала. Наскоро в рамките на 10 дни ползвах картата си в 5 различни държави + плащах онлайн в поне още толкова други и не ми спряха картата. И при това не ги бях предупредил.

 

Не знам какъв е секюрити алгоритъма им, но ми харесва. При предната ми карта ПИБ редовно ми звъняха да ме питат "Ама вие ли направихте това плащане", което в извъневропейски роуминг е изключително досадно.

Редактирано от Георги Матеев
  • Харесвам 1
Публикувано:

ДСК в това отношение заслужават изненадваща похвала. Наскоро в рамките на 10 дни ползвах картата си в 5 различни държави + плащах онлайн в поне още толкова други и не ми спряха картата. И при това не ги бях предупредил.

 

Не знам какъв е секюрити алгоритъма им, но ми харесва. При предната ми карта ПИБ редовно ми звъняха да ме питат "Ама вие ли направихте това плащане", което в извъневропейски роуминг е изключително досадно.

 

По-рано в темата споменах абсолютно обратният опит с ДСК. Звъннаха в момента, в който купихме билетче за влака в Сан Франциско :) Та явно си има алгоритъм и не действам по еднакъв начин във всички случаи, което е нормално де, те ако почнат да звънят за всяка транзакция в чужбина трябва да имат кол център само за това. 

Георги Матеев
Публикувано:

По-рано в темата споменах абсолютно обратният опит с ДСК. Звъннаха в момента, в който купихме билетче за влака в Сан Франциско :) Та явно си има алгоритъм и не действам по еднакъв начин във всички случаи, което е нормално де, те ако почнат да звънят за всяка транзакция в чужбина трябва да имат кол център само за това. 

 

А може и да е далеч по-просто... Въобще да няма алгоритъм и да действат на случаен принцип  :biggrin:

  • Харесвам 2
Публикувано:

обслужването в ДСК може би не е най-лошото на пазара. Имат много силна конкуренция в лицето на Уникредит... ;)

...и Пиреос... Конкуренцията е силна.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Няма какво да се лъжем - обслужването на повечето гишета на ДСК е под всякаква критика, а голяма част от персонала са набори на баба ми.

И голяма част от клиентите им, също.  ;)  

Нищо против възрастните хора, разбира се, въпросът е, че обслужването с тях върви доста по-бавно, а и често хорицата (може би защото няма с кого) си изливат разни лични проблеми на служителите на гишетата.  И в резултат се получава едно чакане ... :wacko:

Редактирано от Фичо
Публикувано:

А може и да е далеч по-просто... Въобще да няма алгоритъм и да действат на случаен принцип  :biggrin:

Ти сигурно вече си обучил системата и не си правят труда да ти звънят, като имаш транзакции из екзотични дестинации. В интерес на истината, и на мен не са ми звъняли май след Сан Франциско... Обаче след като се бяхме прибрали от Исландия, месец-два по-късно оттук ползвах картата си в исландки онлайн магазин и ми звъннаха да проверят.

 

Иначе обслужването на гише на БДСК е ужас, само като ги видя как се мотаят служителите зад гишетата и ми завира булгура. Добре, че не ми се налага често, последно и аз бях за европейска здравна карта миналия август, ама гледам, че този месец ми изтича една от кредитните карти и ще се ходи пак. Да живее електронното банкиране.

  • Харесвам 1
Публикувано:

 

Не знам какъв е секюрити алгоритъма им, но ми харесва.

 

Алгоритъмът е, че системата търси нетипична за дадения клиент транзакция. Ако постоянно пътуваш в чужбина и ползваш картата си на различни континенти “нормалното“ е да имаш такива транзакции, ако обаче за първи път пътуваш до друг континент и това ти е първата транзакция е нормално да ти звъннат.

 

Разбира се, какво означава нетипична транзакция всяка банка сама си го определя. Някой път нетипично може да е услугата която ползваш. Може да е нормално да плащаш самолетен билет, хотелска стая или в магазин за хранителни стоки, но да е нетипино за теб да ползваш сайт за онлайн залагания или нещо друго.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Алгоритъмът е, че системата търси нетипична за дадения клиент транзакция. 

 

И когато Матеев направи три поредни плащания в България - ще му звъннат :)

  • Харесвам 20
Публикувано:

И когато Матеев направи три поредни плащания в България - ще му звъннат :)

 

Бих предположил, че ако не вдигне, следва блокиране на картата...

  • Харесвам 1
Публикувано:

Проблеми в Сингапур с Уникредит и ОББ, в Тайланд с Уникредит. С ДСК карти съм правила плащания навсякъде без проблем. 

Както се казва "Нищо лично", но Уникредит са ми фаворити по лошо обслужване, бавни, вечно незнаещи и все ще питат някой ....

  • Харесвам 2
Публикувано:

В ДСК последните години съм влизал само за банков превод към Wizz и за ЕЗОК.

 

За щастие в клона една от младите служителки се оказа също клиент на Wizz , та знае какво да прави :)

Този за ЕЗОК обаче се оказа много любопитен , къде съм щял да пътувам , с какво се занимавам , ала-бала , та вече го избягвам :)))

Публикувано: (редактирано)

Ние се доверихме на ДСК и Райфайзен, да видим каква ще я скалапят, обслужването им беше добре само като изключим, че не знаят много от информацията, която ми бе нужна

Редактирано от Plamuk
  • 2 месеца по-късно ...
Публикувано: (редактирано)

От два дни ПИБ са с нов изглед на е-банкирането. И фунционално са го позасилили.

 

Вход за демо-версията има тук:

 

https://my.fibank.bg/EBank/dashboard

Редактирано от captain_oveur
  • Харесвам 2
Публикувано:

От два дни ПИБ са с нов изглед на е-банкирането. И фунционално са го позасилили.

 

Вход за демо-версията има тук:

 

https://my.fibank.bg/EBank/dashboard

 

Не мога да видя къде са Картови авторизации, ти виждаш ли го някъде?   :rolleyes:

  • Харесвам 1
Публикувано:

В менюто отляво избираш „Карти“, после гледаш в лентата горе - „Авторизации“ :)

  • Харесвам 1
Публикувано:

Mалко офтопик.

Вчера съм теглил на банкомат в 19.30 часа. Днес при опит за теглене  някъде в около 19.40 ч. ми дава все още "надвишен лимит за теглене" .

Става въпрос за ПИБ . Как става зануляването в тяхната система ?

от 24.00 до 00.00

Така се отчита. веднъж на 24 часа, при достигнат лимит.

  • Харесвам 1
Публикувано:

От известно време ползвам пакетната услуга Заплата на Пиреус, с дебитна Виза Електрон, която е без никакви такси за транзакции. При първото теглене във Филипините, от банката са звъняли да ме уведомят, но нямам навик да си нося телефона по плажовете и така беше блокирана. Уведомиха ме по мейл, на който им отговорих и до няколко часа картата беше разблокирана. 

За КК изполваме Уникредит Булбанк на жената, към която има и дебитна Виза Електрон, която пък е много удобна за теглене в Европа от банкомати на Уникредит, защото са без такси. КК обаче има дразнеща такса от 50 ст. на транзакция в чужда валута и за това се използва за транзакции от минимум 100 лв. или там където се изисква само КК.

Това за нас е оптимален вариант, който върши идеална работа за пътувания в чужбина или в страната.

  • Харесвам 1
Дани Магелани
Публикувано:

Не зная дали трябва тук или в "искам да се оплача" да споделя днешния си проблем. В неделя пътувам за Малдивите, а там приемат само определени копюри щатски долари, политика на държавата, която няма да коментирам. На касата на ОББ, офис  в Надежда, днес /петък след обяд/ поисках от правилните банкноти. Директно ме отрязаха, че мога да имам претенции само ако съм ги заявила от предишния ден и то над  10 000. Обясних, че искам само 240 долара, за да имам малко кеш, там където не може да се плаща с карта. Ако това е политика на ОББ, а не на нелюбезен касие, те ще ме загубят като клиент много скоро. Отидох в клона на Мария Луиза. Учудиха се на искането ми, но ми дадоха 2х100 и 2х20. Не предявих претенции, защото в противен случай трябваше да изтегля левове и да хукна да търся друга банка в края на работния ден.

Публикувано:

Банките като че ли не са най-подходящите места за обмен на валута. През чейндж бюрата (добрите чейндж бюра) минава много повече оборот и предполагам ще могат да удовлетворят всяка прищевка и без да заявяваш предварително и с разправии. 

  • Харесвам 5
Публикувано:

Не зная дали трябва тук или в "искам да се оплача" да споделя днешния си проблем. В неделя пътувам за Малдивите, а там приемат само определени копюри щатски долари, политика на държавата, която няма да коментирам. На касата на ОББ, офис  в Надежда, днес /петък след обяд/ поисках от правилните банкноти. Директно ме отрязаха, че мога да имам претенции само ако съм ги заявила от предишния ден и то над  10 000. Обясних, че искам само 240 долара, за да имам малко кеш, там където не може да се плаща с карта. Ако това е политика на ОББ, а не на нелюбезен касие, те ще ме загубят като клиент много скоро. Отидох в клона на Мария Луиза. Учудиха се на искането ми, но ми дадоха 2х100 и 2х20. Не предявих претенции, защото в противен случай трябваше да изтегля левове и да хукна да търся друга банка в края на работния ден.

А кои са правилните купюри?

Публикувано:

Аз редовно си купувам евро от ЦКБ, защото нямат такса, и никога нямат дребни, а изрично питам, дават ми по 50 и 100.

Дани Магелани
Публикувано:

Заплатата ми се превежда там и реших да не тегля левове, а направо да купя малко валута. А и малко не вярвам на бюрата.

Аметист беше ги публикувала и от там ги разпечатах. Ще потърся линк.

Дани Магелани
Публикувано:

За Малдивите правилните и неправилните банкноти са::

Информацията е от Аметист:

 

Тези банкноти не се приемат.

____________________________
  • post-5188-0-03822800-1458097041.jpeg
  •  
  • post-5188-0-11769000-1458097042.jpeg
  •  
  • post-5188-0-93018700-1458097045.jpeg
  •  

Тези банкноти се приемат.

____________________________
  • post-5188-0-72828400-1458097546.jpeg
  •  
  • post-5188-0-45205700-1458097551.jpeg
  • post-5188-0-13455100-1458097559.jpeg
  •  
  • post-5188-0-48057300-1458097564.jpeg
  • post-5188-0-00334800-1458097572.jpeg
 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.