Прескочи до съдържание

Български Банки - кратки въпроси и дискусии


Препоръчани мнения

Така, както гледам, положението е като в Танзания. Там се приемат само купюри след лето Господне 2006-то. :-)

Връзка към мнение
Дани Магелани

Някой май трябва да обясни на шефовете на банките и банковите клонове, че има и такива държави. Като дават безумни разпоредби си губят клиентите.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз винаги си избирам купюри и никога не ми спорят.

Явно някой служител е станал с г.за нагоре.

Изключвам да е политика на банката.

От банка обаче само евра , за всичко друго чейндж бюра.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Не вярвам да е до политика на банката, по-скоро някоя кисела лелка е станала наопаки. :(

Моите в Уникредит никога не ми отказват дребни, едри, нови,даже, като имат повече по 1 и по 2 винаги ми се обаждат.Че ме знаят, за Азия винаги си нося по много за дребни покупки и бакшиш.:)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Дани Магелани

За  мен също беше абсурдно твърдението, че  мога да имам претенции за банкнотите, само ако съм ги заявила от предишния ден и то над  10 000 щатски долари. Не беше лелка на касата, а младо момиче. Друг път не съм имала проблеми и също мисля, че не е политика на банката, а само на конкретната банкерка. Може би трябваше по-рано да сменя, реших го в последния момент, но мислех, че доларите които имах ще са ми достатъчни, все пак основно плащам с карта.

Връзка към мнение
Дани Магелани

Шегичка, трябваше май да сложа кавички.

Не зная защо не винаги ме разбират, когато казвам нещо с усмивка, когато се шегувам?!

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ако е към мен , споко аз също не го взимам на сериозно :)

Момичето кой знае какво му е в главата , но младите са така.
Мой близък в UK казва - " До вторник изтрезняват от уикенда , в сряда почват да мислят и да се уговарят по телефона къде да излизат в петък и събота"
За медицински сестри става дума , ама то сигурно за всички и навсякъде е подобно :)

Редактирано от stanimir
  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

post-116-0-81352500-1473247391_thumb.jpg

 

Оважаеми клеенти,

на вас, където и да сте по света, може да ви е гадно,

ама ний са извинявами.

:angry:

Редактирано от captain_oveur
  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Дайте идея как да проверя дали една сума от букинг е блокирана или изтеглена, става дума за канселирана резервация. Писах на съпорта на ПИБ, но не помогнаха (пратиха стандартен отговор за колко време се изтегля сумата след като е авторизирана картата)

Връзка към мнение

Дайте идея как да проверя дали една сума от букинг е блокирана или изтеглена, става дума за канселирана резервация. Писах на съпорта на ПИБ, но не помогнаха (пратиха стандартен отговор за колко време се изтегля сумата след като е авторизирана картата)

Нямаш ли on-line възможност да си гледаш транзакциите по картата. Повечетето web приложения на различните банки разделят осчетоводените транзакции и тези които са само заявени/блокирани, но така или иначе се вижда цялото движение по картата до момента.

А, sms за всяка транзкация не получаваш ли.

 

 

 

А, сетих се за тия sms-и.

Оказа се, че ДСК от два месеца имат проблем с плащане с КК на ДСК през Интернет. В смисъл, че не пращат SMS.

За около 2 месеца съм плащал на paypal, airbnb и Ryanair.

За нито една от тези транзакции не получих sms. От кол центъра признават за проблем с някои сайтове (при мен е със 100% от сайтовете), работели по въпроса - те могат да си работят от 1 час до 100 години. :)

Някои сблъсквал ли се е с този проблем?

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

първо звънни на кол центъра, всяка една транзакция има краен срок за блокиране в системата. Тоест всяка едно действие на картата дали теглене/разплащане има краен срок за блокирване до окончателно негово осчетоводяване. Стандартно ако е успешно разплащането блокировката ще падне и ще се осчетоводи  в системата до 2-3 работни дни, ако е блокирана сумата, то тя има определен срок, в който блокировката ще падне и средствата стават разполагаеми, това са случаи на дублирани транзакции, при които от Банката могат да махат блокировката при подаване на документ за оспорване на транзакция. Друг случай за премахване на блокировка е при подаване на формуляр за оспорване на транзакция, Банката се допитвка до търговеца, който дава позволението, че няма претенции и блокировката пада. Кол центъра имат реален достъп, защото са тесни специалисти, докато на ниво офис служителите нямат достъп до всичко и се налага да звънят до колегите им от отдел "Картови разплащания" в съответното ЦУ на Банката.

Редактирано от Salvuccio
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Банката е ПИБ и гледам в онлайн приложението само, не получавам SMS, то е минал 2 седмичния вече срок така че ако са ги изтеглили, ще се разправям да ги връщат.

Връзка към мнение

Банката е ПИБ и гледам в онлайн приложението само, не получавам SMS, то е минал 2 седмичния вече срок така че ако са ги изтеглили, ще се разправям да ги връщат.

Аз може би не те разбирам:

- от къде идва '2 седмичния" срок

- онлайн не виждаш ли всички транзакции, така че като ги събереш и добавиш остатъка по картата - да ти дадат лимита на картата.

Връзка към мнение

Банката е ПИБ и гледам в онлайн приложението само, не получавам SMS, то е минал 2 седмичния вече срок така че ако са ги изтеглили, ще се разправям да ги връщат.

Ако е минало много време и транзакцията я няма в извлечението, но я има в "картови авторизации", значи е само блокирана.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Аз може би не те разбирам:

- от къде идва '2 седмичния" срок

- онлайн не виждаш ли всички транзакции, така че като ги събереш и добавиш остатъка по картата - да ти дадат лимита на картата.

 

Сумата е авторизирана в края на август, след което отмених резервацията. Авторизацията все още си стои, но при ПИБ се вади веднага сумата от кредитния лимит, независимо дали е осчетоводена. Май единствено при месечното извлечение може да се разбере коя сума е изтеглена реално.

Ако е минало много време и транзакцията я няма в извлечението, но я има в "картови авторизации", значи е само блокирана.

 да, ще видя в извлечението другата седмица

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Можеш и сега онлайн, "движение по сметка" ли беше, отчет ли беше... Някъде 3-4-5 дена след транзакцията ако не се появи, значи е блокирана само. Не съм сигурен за броя дни, че те нещо почнаха да ги забавят...

Връзка към мнение

Нямаш ли on-line възможност да си гледаш транзакциите по картата. Повечетето web приложения на различните банки разделят осчетоводените транзакции и тези които са само заявени/блокирани, но така или иначе се вижда цялото движение по картата до момента.

А, sms за всяка транзкация не получаваш ли.

 

 

 

А, сетих се за тия sms-и.

Оказа се, че ДСК от два месеца имат проблем с плащане с КК на ДСК през Интернет. В смисъл, че не пращат SMS.

За около 2 месеца съм плащал на paypal, airbnb и Ryanair.

За нито една от тези транзакции не получих sms. От кол центъра признават за проблем с някои сайтове (при мен е със 100% от сайтовете), работели по въпроса - те могат да си работят от 1 час до 100 години. :)

Някои сблъсквал ли се е с този проблем?

 

Aз се сблъсках с това вчера. Плащах едни спортни карти с картата си на ДСК през интернет, получих си фактурката и съобщение, че плащането е било успешно и смс няма. А обикновено го получавам на секундата. Не бях сигурна дали е минало и плащането по тази причина, но в баланса на сметката ми се е отразило. Мислех, че е случайност, ама явно не е.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

@bad kid, оставам с впечатлението, че букинга е блокирал сумата и ти като си канцелирал, те са оставили нещата без последствие т.е. те няма да предприемат по-нататъшни действия нито в посока да я "усвоят", нито да канцелират блокирането. Явно са оставали нещата така, че като изтече срока в който имат право да я "усвоят" след блокиране и парите ще ти се отблокират.  Така правят всички рент-а-кар компании по отношение на депозита, който взимат/блокират.

Връзка към мнение

Би трябвало да виждаш блокираната сума в онлайн-системата. Тук:

 

post-116-0-70078700-1474022776_thumb.jpg

 

 

...или тук:

 

post-116-0-36648800-1474022776_thumb.jpg

 

 

До втория отчет се стига през [Карти] и след това бутон [Детайли] за съответната карта. Онова „Неактивирана“ горе е за 3D-защитата, не за картата.

И двете изображения са от демо-версията на системата, така че не разкриват лични данни.

Редактирано от captain_oveur
Връзка към мнение

Намерих го през  Сметки после Отчети, след като ме насочиха от съпорта. Преди излизаше от различно място и за това не го намерих. Иначе вариантът със изчисляване на обща блокирана сума ще ми отнеме бая време, защото с тая карта си плащам при всяко влизане в супермаркет откак въведоха Pay pass.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.