Прескочи до съдържание

British Airways - кратки новини и въпроси


Препоръчани мнения

Аз това качване по цена съм го пропуснал в новините, а и сега по нова година нямаше (дълги полети). Странно ми е защо изобщо се въвежда, няма някакъв финансов ефект, пък и трудно се проверява (на бордната карта не пише тарифата, въобще не виждам как ще стане). Аз лично мисля, че някой не е разбрал правилно...

За цената, по време на разпродажби съм виждал Бритиш по-евтино от Уиз, не в последния момент разбира се.

Връзка към мнение
В момента, neuromancer каза:

Аз това качване по цена съм го пропуснал в новините, а и сега по нова година нямаше (дълги полети). Странно ми е защо изобщо се въвежда, няма някакъв финансов ефект, пък и трудно се проверява (на бордната карта не пише тарифата, въобще не виждам как ще стане). Аз лично мисля, че някой не е разбрал правилно...

За цената, по време на разпродажби съм виждал Бритиш по-евтино от Уиз, не в последния момент разбира се.

Ама разбира се, че е така - ефектът е никакъв, само хората се чувстват унизени. Някои де... Тук стана грандиозен скандал по този повод. Много лош ход на мениджмънта. 

 

Иначе да, случвало се е Бритиш да има ниски - по точно приемливи - цени, и затова съм летяла с тях. Но това е по-скоро изключение... 

П.П. Още не е въведено, само го планират...

Връзка към мнение
преди 21 минути , Гост каза:

Airline with ‘poor door’ boarding :)  Това, за което говорех по-горе. ''Посочването с пръст'' - ти се най-най-беден, значи най-последен на опашката - няма да им го простят... Алкохолът и храната някакси смляха промяната, но тази "иновация" ще има проблеми... 

Добре де, а преди как са приемали, че има "приорити бординг" и тези, които нямат "приорити" са "посочени с пръст" и трябва да изчакат? 
А как са приемали, че има различни класи в самолета и едни пътуват в бизнес и в първа класа на широко, а други са "посочени с пръст" и пътуват в  икономи? 

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 15 минути , Фил каза:

Добре де, а преди как са приемали, че има "приорити бординг" и тези, които нямат "приорити" са "посочени с пръст" и трябва да изчакат? 
А как са приемали, че има различни класи в самолета и едни пътуват в бизнес и в първа класа на широко, а други са "посочени с пръст" и пътуват в  икономи? 

Трудно ми е да ти го обясня. Всичко е психология... Особено в този случай с кастова Англия. 

 

Как беше: Дипломация е умението да те пратят по дяволите и ти с радост да тичаш натам... British Airways просто генерално се издъниха в посланията си към клиентите и PR-a. Напълно съм съгласна с теб, просто начинът, по който беше презентирана промяната, беше лош. И непрекъснато имаш чувството, че ти взимат нещо, без да ти дават нещо в замяна.

 

Например, когато отнеха храната и алкохола, казаха: намаляваме цените. Глупости на търкала. Нямаше грам промяна.

 

Така и с различните класи economy. Не поставиха яснота какво се печели от по-високата цена и какво се губи от по-евтината, а директно отсякоха: ще въвеждаме различни цени за economy (какви ще са - неясно), а тези с най-евтините билети - най-накрая. Ама защо, как... Все едно си дамгосан :) Поне така го представи PR отделът им. 

 

Дано съм обяснила правилно...

Редактирано от Гост
Връзка към мнение
преди 49 минути , Гост каза:

Airline with ‘poor door’ boarding :)  Това, за което говорех по-горе. ''Посочването с пръст'' - ти се най-най-беден, значи най-последен на опашката - няма да им го простят... Алкохолът и храната някакси смляха промяната, но тази "иновация" ще има проблеми... 

 

Лично аз нямам нищичко против за облегалката на седалката за полети в Европа. Никога не я пускам за кратките разстояния - то мястото е достатъчно тясно и без това. Но че British прилагат нискотарифен модел - без да имат нискотарифни цени - ами не е пазарно грам. И на какво основание... 

 

Пример пресен: наложи ми се да проверявам полети до Дюселдорф (служебно). Двупосочният билет на Eurowings беше £125, на British - £250. Нарочно тях посочвам за пример, защото летят също от Heathrow. Скоро сравнявах техен полет с Buлgaria air. Двойна разлика. Отново Heathrow. 

 

British Airway в тези полети не предлагат НИЩО повече. Освен стари лаври.

Тогава ЗАЩО? 

Ее не винаги, миналия месец на мен ми излезе по-евтино с Бритиш, отколкото с Булгария ер за билета на дъщеря ми по Коледа-нова година от София до Хийтроу, та и часовете бяха по-удобни даже.

Връзка към мнение
преди 1 минута , Alexander каза:

Ее не винаги, миналия месец на мен ми излезе по-евтино с Бритиш, отколкото с Булгария ер за билета на дъщеря ми по Коледа-нова година от София до Хийтроу, та и часовете бяха по-удобни даже.

:) На мен ли го казваш... Разбира се, че има изключения. Говоря за принцип. British са първата авиокомпания, която проверявам, когато летя някъде и имам доста обзорен поглед. 

Връзка към мнение
преди 26 минути , Фил каза:

Добре де, а преди как са приемали, че има "приорити бординг" и тези, които нямат "приорити" са "посочени с пръст" и трябва да изчакат? 
А как са приемали, че има различни класи в самолета и едни пътуват в бизнес и в първа класа на широко, а други са "посочени с пръст" и пътуват в  икономи? 

 

 

преди 12 минути , Гост каза:

Трудно ми е да ти го обясня. Всичко е психология... Особено в този случай с кастова Англия. 

 

Как беше: Дипломация е умението да те пратят по дяволите и ти с радост да тичаш натам... British Airways просто генерално се издъниха в посланията си към клиентите и PR-a. Напълно съм съгласна с теб, просто начинът, по който беше презентирана промяната, беше лош. И непрекъснато имаш чувството, че ти взимат нещо, без да ти дават нещо в замяна.

 

Например, когато отнеха храната и алкохола, казаха: намаляваме цените. Глупости на търкала. Нямаше грам промяна.

 

Така и с различните класи economy. Не поставиха яснота какво се печели от по-високата цена и какво се губи от по-евтината, а директно отсякоха: ще въвеждаме различни цени за economy (какви ще са - неясно), а тези с най-евтините билети - най-накрая. Ама защо, как... Все едно си дамгосан :) Поне така го представи PR отделът им. 

 

Дано съм обяснила правилно...

Както обичам да казвам - не е толкова важно какво казваш, а как го казваш.

Връзка към мнение

За мен още е несмилаемо какво му е лошото на различните  flavors на economy - който плаща повече, получава повече - по-голям избор на места, по-голям избор на място за багажа, удобството да е сред по-първите качили се и ако е до прозореца да не го бутат.

До известна степен реално преди е било обратното - клиентите са получавали нещо за без пари, което вече компаниите започват да таксуват.

в САЩ American Airlines най-отговорно потвърдиха, че тарифата без багаж е била само и единствено средство за повишаване на цените на билетите. И никой не му направи впечатление - още народът си лети с тях... И няма много оплакващи се.... :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 2 минути , akair каза:

За мен още е несмилаемо какво му е лошото на различните  flavors на economy - който плаща повече, получава повече - по-голям избор на места, по-голям избор на място за багажа, удобството да е сред по-първите качили се и ако е до прозореца да не го бутат.

До известна степен реално преди е било обратното - клиентите са получавали нещо за без пари, което вече компаниите започват да таксуват.

в САЩ American Airlines най-отговорно потвърдиха, че тарифата без багаж е била само и единствено средство за повишаване на цените на билетите. И никой не му направи впечатление - още народът си лети с тях... И няма много оплакващи се.... :)

Да не мислиш, че тук ще спрат... Но ще мърморят :) 

Връзка към мнение

А бе... мразя ги British, ама какво да правя, пак с тях ще летя... не зависи от мен от една страна, от друга - поне ще се прибера по-в-човешко време. 

Връзка към мнение
преди 19 часа, Гост каза:

Да не мислиш, че тук ще спрат... Но ще мърморят :) 

преди 12 минути , akair каза:

Именно :)

 

Колкото спря да лети народа с Ryan, след оливката в края на миналата година с хилядите отменени билети ... ;) 
Както се казва по нашите краища:  "Всяко чудо- за три дни!".

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 32 минути , Фил каза:

 

Колкото спря да лети народа с Ryan, след оливката в края на миналата година с хилядите отменени билети ... ;) 
Както се казва по нашите краища:  "Всяко чудо- за три дни!".

Точно така е. Макар че историята познава не един фалит на компании от подценени реакции на клиенти... (Не ме питай кои, че не ми се рови сега :biggrin:)

 

В случая това е нереално, ама на човек му минава, като се намърмори :) Не говоря за себе си, а за милионите англичани, които заливат публичното пространство с вопли. Оттам и всичките медийни реакции, а и скандалът продава много... 

Редактирано от Гост
Връзка към мнение

И Кранки не е подминал темата. Според мен историята му е балансирана и мога да се съглася с по-голямата част от нея:

Кранки за наклонените седалки

Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Бритиш, барабар с Иберия, Американ и Финеър ще въвеждат тарифи "само с ръчен багаж" за трансантлантическите полети до Северна Америка. Това е заради конкуренцията от Norwegian. Ще бъдат налични от април. Все още храна и филми остават включени, за разлика от Norwegian.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

British Airways намаляват цените за пътници само с ръчен багаж по определени презокеански полети.

 

British Airways is launching a lower ‘basic’ fare for certain long-haul flights for passengers who don’t want to select a seat and are willing to travel with hand luggage only. 

 

The fares start from £143 each way, based on a return fare, and are currently on sale on flights from London to Austin, Boston, Delhi, Denver, Dubai, Hong Kong, Oakland, Philadelphia, Punta Cana and Singapore, although selected travel dates will apply.

 

Under the ‘basic’ fare, BA says customers can expect a generous two-item hand luggage allowance, allocated seating, food and drink on board, in-flight entertainment, blankets and headphones. 

 

The fares are being launched in conjunction with BA’s transatlantic joint business partner airlines, American Airlines, Finnair and Iberia, and will cost up to £60 less than the standard return fare. Customers will also be allowed to use Avios points as part-payment to further cut the cost. 

 

Prices will start from:

·      London to Dubai - from £143, 

·      London to Boston - from £175, 

·      London to Oakland - from £185, 

·      London to Denver - from £191, 

·      London to Delhi - from £210, 

·      London to Hong Kong - from £228, 

·      London to Singapore - from £230, 

·      London to Philadelphia - from £234, 

·      London to Punta Cana - from £240 

·      London to Austin from - £246 

 

All prices are each way, based on a return fare.

 

https://www.moneywise.co.uk/news/2018-04-12/ba-cuts-long-haul-fares-hand-luggage-only-customers?utm_campaign=NL-13-04-18&utm_content=1162376591286&utm_medium=email&utm_source=Emailvision

Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

Бритиш ще пуснат нова директна линия между УК и ЮАР с началото на зимното разписание. Полетите ще свързват Лондон и Дърбан. Ще бъдат изпълнявани 3 пъти седмично със самолет Боинг 787-8:


BA41 LHR1545-535+1DUR 788 146
BA40 DUR735-1745LHR 788 257

 

Както е видно, полетите от Лондон ще са в дни понеделник, четвъртък и събота, а от Дърбан - в дни вторник, петък и неделя

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...

имам въпрос, ако си купя билет само с ръчен багаж може ли после да добавя куфар както при нискотарифните ? Трябват ми три билета, а само един куфар и цената с чекиран багаж не ми се плаща 😄

Връзка към мнение

Сигурна ли си, че не може само един куфар да се добави? Ние само един сме взели с тях за септември, още при резервацията, ако си спомням правилно... Иначе процедираме (с нормалните авиокомпании) като направим 2 отделни резервации, с куфар на единичния билет, а после на чек ин отиваме заедно и винаги ни дават заедно местата.

Връзка към мнение
преди 8 минути , searus каза:

Сигурна ли си, че не може само един куфар да се добави? Ние само един сме взели с тях за септември, още при резервацията, ако си спомням правилно... Иначе процедираме (с нормалните авиокомпании) като направим 2 отделни резервации, с куфар на единичния билет, а после на чек ин отиваме заедно и винаги ни дават заедно местата.

нямам идея, като тръгна да правя резервация не ми дава опции като Уиз например ... не съм купувала билети с Бритиш не помня от кога :D

Връзка към мнение

Ще те излъжа, защото не я правих аз резервацията, може да е добавил куфара и след това, но със сигурност може, защото със сигурност пътуваме в краен случай с 1 куфар, на двама или трима...

Връзка към мнение
преди 1 минута , searus каза:

Ще те излъжа, защото не я правих аз резервацията, може да е добавил куфара и след това, но със сигурност може, защото със сигурност пътуваме в краен случай с 1 куфар, на двама или трима...

благодаря, това ми е достаъчно 🙂 още проучвам цените на билетите и се чудя с какво да пътуваме 🙂

Връзка към мнение
преди 24 минути , mu_ry каза:

имам въпрос, ако си купя билет само с ръчен багаж може ли после да добавя куфар както при нискотарифните ? Трябват ми три билета, а само един куфар и цената с чекиран багаж не ми се плаща 😄

Проверих на моята резервация да добавя още един куфар - възможно е. Дано снимката ти помогне да се ориентираш.

BA.jpg

Забравих да спомена, че ние имаме по един платен чекиран багаж, не знам дали би имало разлика в цената за 1-ви или 2-ри чекиран багаж.

Редактирано от Цветелин
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.