Прескочи до съдържание

British Airways - кратки новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 9 минути , akair каза:



Аз навремето (към края на 90-те) бях влязъл в задочен спор с Маргарет Тачър, защото бях запален фен на "етно"-опашките на British Airways, а тя беше устат противник. Беше ми интерсно да ги спотвам и да търся откъде е мотивът и кой е художникът. Впоследствие май се съгласих, че е била права обаче. Ако BA имаха световен монопол щеше да е ОК. Иначе брандовата идентичност е по-важна.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/British_Airways_ethnic_liveries

 

 

 

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, randi каза:

Нямат храна и багаж, но се намират полети по 20 евро и то на техния сайт от София до Лондон - Heathrow.

Това им беше и целта - преди една година, когато въведоха най-базовата си тарифа: изравняване с цените на нискотарифните авиокомпании. 

 

Едновременно с това предимствата им са: 

- пътуване с градски транспорт - зависи много къде живееш, така че това не е чак такова предимство, но пак;

- огромен ръчен багаж, включен в цената: 56cm x 45cm x 25cm, плюс "лични вещи" - раничка или лаптоп, 40cm x 30cm x 15cm. Всеки от тези багажи може да тежи до 23 кг. поотделно (😶). 

- премаршрутиране при проблеми.

Редактирано от Гост
Връзка към коментар
2 minutes ago, Rainy said:

Това им беше и целта - преди една година, когато въведоха най-базовата си тарифа: изравняване с цените на нискотарифните авиокомпании. 

 

Едновременно с това предимставата им са: 

- пътуване с градски транспорт - зависи много къде живееш, така че това не е чак такова предимство, но пак;

- огромен ръчен багаж, включен в цената: 56cm x 45cm x 25cm, плюс "лични вещи" - раничка или лаптоп, 40cm x 30cm x 15cm. Всеки от тези багажи може да тежи до 23 кг. поотделно (😶). 

- премаршрутиране при проблеми.

Както и преди бях писал в една от темите, следете какво правят а/к в САЩ, за да видите какво ще правят а/к в Европа след няколко години.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 11 минути , akair каза:

Както и преди бях писал в една от темите, следете какво правят а/к в САЩ, за да видите какво ще правят а/к в Европа след няколко години.

С неудобство признавам, че не познавам авиокопаниите в Щатите - никога не съм летяла с вътрешни полети, попадат ми в полезрението при някакви сензации само... Виж, BA познавам наистина добре, и сигурно крадат едни от други, няма начин. Световна практика е 🙂

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

BA ще ползва Air Belgium да изпълнява полети за тях между Лондон и Нюарк:

https://thepointsguy.com/news/british-airways-is-using-a-tiny-belgian-airline-to-operate-some-flights-to-the-us/

 

Air Belgium нямаше много успех със собствените си полети, но проблемите с двигателите на 787 (на Бритиш) им дава глътка въздух и възможност да продължат да съществуват.

Връзка към коментар

Бих искала да (се) похваля (с) обслужването на British Airways. С няколко уговорки. 

 

След изненадващо канселиране на полет - буквално 12 часа преди излитане, и последващи: 

  • N-кратни безуспешни опити за свързване с техния Customer Service по телефона (една невъзможна кауза - оказаха се впоследствие 90 отменени полета за следващата сутрин поради опасност от снежни бури);
  • запалване на колата и отиване до Heathrow и техният физически Customer Service (идея на @Mary - блестяща!);
  • леко емоционално изнудване с оглед личен празник;

British ни премаршрутизираха за същия ден, с техни партньори - IcelandAir, и макар и с леко закъснение, плановете ни успяха.

 

Далече съм от мисълта, че British Airways са идеални. Просто няколко фактора:

  • Ако имате възможност и ви е важен полета, винаги опитвайте физически контакт, дори да изглежда смешно като идея;
  • С английски компании бъдете любезни - отговорът ще е още по-любезен (арогантността предизвиква винаги неприятни реакции с тях); 
  • Основното предимство на т.нар. не-нискотарифни авиокомпании е точно такова премаршрутизиране, иначе по същество билетът ми беше съвършено нискотарифен: без място, без багаж, без храна и последна "дупка на кавала". 
Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Все още нямам отговор на жалбата ми от 22 Декември, но пък ми изпратиха анкета за мнението ми относно подадената жалба, независимо дали е хубаво или лошо. Естествено, че им поставих възможно най-ниската оценка и се обосновах. Искаха ми мнението- дадох им го. Все пак 11 години съм работил в две агенции за проучвания в София и попълвам всички анкети,които получа по мейла от уважение към колегите от бранша. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
  • 2 седмици по-късно ...

British Airways може да търпят критики на най-различни нива напоследък, но успяват в една ниша, която е загубена кауза по дефиниция. Видеоклиповете за предпазните колани! Други авиокомпания са пробвали с анимации, спортисти, знаменитости, какво ли не. Но само British успявят не само да ме разсмеят, ами да ме накарат да го търся в youtube, че и да си го въртя до припадък. Гузно удоволствие? И какво от това. Впрочем между тази и небесната версия има известни разлики, така че препоръчвам да летите с тях и да сравните! 

 

 

 

После по време на полета гледах още цял филм с Майкъл Кейн в ролята на гериатричен кокни касорабивач в съзвездие с Джим Бродбънт, Рей Уилсън, Том Къртни и Майкъл Гамбън. Голямо разочарование! Добре, че правих връзка с друг полет на British, че да си оправя вкуса с повторение на клипчето за кислородните маски.

 

А в кафеджийката с жълтия пуловер разпознахте ли наградената със заслужен оскар кралица Ана?

 

 

  • Харесвам 6
  • Браво 2
  • Смея се 2
Връзка към коментар

Още една queen of the skies в ретро цветове. Този път избраната ливерия е предишната, която е използвана от 1984 до 1997.  Известна е като "Landor" - по името на дизайнерското бюро, което я е измислило. Ето и малко снимки:

image.png.a0f804c3b9985311b12ee646db105e1f.png

 

image.png.789f3faaa7c7b632abb6931c35287704.png

 

image.png.de47e57f6f8403adb0a35c01c3f038ed.png

 

image.png.11e987f5aba130f62284efb605b7f92f.png

 

image.png.4440b2cf2d4935c6bd93e75af3cb6976.png

 

image.png.4e8c3b58b71e0654b3ecfa480172b222.png

 

image.png.bb73d5e739627948fdaea7d8c9857758.png

 

image.png.737c61a71042e8b27e67b655c34570c7.png

 

image.png.9a259ac3fcc00cfb837aa4ba27d50a72.png

  • Харесвам 9
  • Браво 1
Връзка към коментар
On 3/14/2019 at 3:49 PM, neuromancer said:

тия 744 да беха ги подновили отвътре, че се разпадат вече, те ги пребоядисват...

 Те май и вътре са подновени:

https://thepointsguy.com/reviews/british-airways-747-business-class-lhr-jfk/

https://thepointsguy.com/reviews/british-airways-747-economy-sfo-lhr/

image.png.e23dc93b55e9eac0239babd49c331030.png

 

=    *    =    *    =    *    =

 

Нова седалка в бизнес класата. Седалките ще са в конфигурация 1-2-1, което е стандарт към днешна дата при много от а/к. Новите седалки ще имат 40% повече място за съхранение на вещи, няма да има седалки, които да са поставени обратно на посоката на движение. Всяка седалка ще има врата, която ще остава отворена около 2.5 см при крайно "затворено" положение. Всички седалки ще имат директен достъп до пътеката. ИФЕ-то ще работи "от гейт до гейт". Доставчик на седалките ще бъде Collins Aerospace. През юли БА ще получи първия си А350-1000, който ще рапзолага с новите седалки. От юли до октомври този самолет ще лети между Лондон и Мадрид за трениране на екипажите. След това ще извършва полети до Торонто и Мадрид. До края на годината БА ще има 4 бройки А35к. Допълнително, до края на годината 2 броя Бинг 777 също трябва да получат новите седалки.

image.png.2626e14ae95e973a260e9ccf506f66dd.png

 

image.png.7997fdab7c40b6e1b35f2291d66efebb.png

 

image.png.939c94747fe299b8fdcbb33cde2fb9c2.png

 

image.png.0bb316a743c18b5ed6be609b37a9faf2.png

 

image.png.f836481c92e58d534dced33cb91e6945.png

 

image.png.f7033f07212d0e3d17de27043838f785.png

image.png

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Не знам дали това е за тук или за темата с куриозите, но ето:

 

Полет на БА кацна в Единбург, вместо в Дюселдорф.

https://edition.cnn.com/travel/article/uk-british-airways-flight-lands-in-edinburgh-scli-gbr-intl/index.html

 

Доста въпроси повдига тази случка...

  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 2 минути , yordanov каза:

Не знам дали това е за тук или за темата с куриозите, но ето:

 

Полет на БА кацна в Единбург, вместо в Дюселдорф.

https://edition.cnn.com/travel/article/uk-british-airways-flight-lands-in-edinburgh-scli-gbr-intl/index.html

 

Доста въпроси повдига тази случка...

Аз кротко припаднах, когато прочетох 🙂 

Връзка към коментар
34 minutes ago, yordanov said:

Не знам дали това е за тук или за темата с куриозите, но ето:

 

Полет на БА кацна в Единбург, вместо в Дюселдорф.

https://edition.cnn.com/travel/article/uk-british-airways-flight-lands-in-edinburgh-scli-gbr-intl/index.html

 

Доста въпроси повдига тази случка...

Коментирахме го в темата за счупения тъпомер

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

British Airways ще променя цените н наградните полети (с Авиос) с партньорски авиокомпании, но не казва с колко. Промените ще влязат в сила от 30 май.

Информация (или по-точно липса на информация) на сайта на компанията:

https://www.britishairways.com/en-gb/executive-club/news/air-partner-changes?DM1_Channel=AFF&DM1_Campaign=UKI_GB_EN_PHG_ALWAYSON&DM1_Site=PHG&utm_source=PHG&utm_medium=Affiliate&utm_campaign=UKI_GB_EN_PHG_ALWAYSON

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.