Ilian359 Публикувано: 9 септември, 2017 Сподели Публикувано: 9 септември, 2017 Е, какъв е смисълът? Избирайки от приложението, на практика избираш в каква валута по подразбиране зареждаш и харчиш. От значение за нас е, че картите (старите със сигурност) се разпознават като издадени в UK и много банкомати в ЕС предлагат превалутиране по собствен курс GBP-EUR, предполагайки че картата е в GBP. Т.е ако имаш евро в сметката, и по невниманиe избереш тази опция от банкомата, ще се получи двойно превалутиране EUR-GBP-EUR. Връзка към коментар
water Публикувано: 9 септември, 2017 Сподели Публикувано: 9 септември, 2017 По повод притесненията, че в България може да има проблем с използването на картата, да споделя, че от един месец ползвам само Revolut за теглене на банкомати и плащане в магазини в България (няколко града) и нямам никакви проблеми. Картата ми е издадена през май тази година в UK 1 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 9 септември, 2017 Сподели Публикувано: 9 септември, 2017 преди 1 час, Ilian359 каза: Е, какъв е смисълът? Избирайки от приложението, на практика избираш в каква валута по подразбиране зареждаш и харчиш. Смисълът го има на сайта им, и по назад в темата. Не си прав за подразбирането, това се изчислява по алгоритъм, част от който преди няколко мнения се цитира. Най точно е описан в сайта на революта. 2 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 10 септември, 2017 Сподели Публикувано: 10 септември, 2017 И аз не разбирам точно смисъла от предварително превалутиране.. Каква е разликата, ако изтегля от банкомат македонски динари примерно и ако първо ги обменя вътрешно и след това ги изтегля? Получава се разлика в курса ли?? Единствено виждам смисъл, да чакам по-добър курс и да си ги сменя предварително. Ще може ли да постнете къде точно се е коментирал въпроса, че не го намирам. Връзка към коментар
maiden Публикувано: 14 септември, 2017 Сподели Публикувано: 14 септември, 2017 Здравейте, поръчах си карта, активирах сметка GB 06 xxx в евро. Имам няколко въпроса и съпорта не ми отговори добре: 1. Имам клиент, който има сметка в Barclays Лондон. Възможно ли е да ми изпрати пари на revolut сметката и колко би била таксата за 1000 паунда превод примерно? 2. Коя страна се води "родна" за сметката на Revolut- Англия ли? 3. Възможно ли е мои заклети пейпал клиенти да ми изпращат пари на revolut сметката? Благодаря Връзка към коментар
Радослав Публикувано: 14 септември, 2017 Сподели Публикувано: 14 септември, 2017 преди 5 минути , maiden каза: Здравейте, поръчах си карта, активирах сметка GB 06 xxx в евро. Имам няколко въпроса и съпорта не ми отговори добре: 1. Имам клиент, който има сметка в Barclays Лондон. Възможно ли е да ми изпрати пари на revolut сметката и колко би била таксата за 1000 паунда превод примерно? 2. Коя страна се води "родна" за сметката на Revolut- Англия ли? 3. Възможно ли е мои заклети пейпал клиенти да ми изпращат пари на revolut сметката? Благодаря 1. Възможно е. Таксата е от неговата банка, за Револют е безплатно 2. Гледа се адреса на акаунта. За английски адрес, родната страна е .......Англия. 3. Да Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 25 септември, 2017 Сподели Публикувано: 25 септември, 2017 За втори път превеждам пари през Революта към банка в ЕС и парите стигат за 3-4 часа, макар да ми изписва, че ще се забавят между 1 и 3 дни май беше. Големи бързаци са. Аз поне не знам да има банков превод между различни държави, който да се бави толкова малко време. 4 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 25 септември, 2017 Сподели Публикувано: 25 септември, 2017 преди 11 минути , Alexander каза: За втори път превеждам пари през Революта към банка в ЕС и парите стигат за 3-4 часа, макар да ми изписва, че ще се забавят между 1 и 3 дни май беше. Големи бързаци са. Аз поне не знам да има банков превод между различни държави, който да се бави толкова малко време. Така и така не им ползвам картата, колко ще струва банков превод на евро от Револут към еврова сметка в българска банка? Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 25 септември, 2017 Сподели Публикувано: 25 септември, 2017 Не знам, това зависи от българската банката ми се струва. Всички имат някакви % за входящи преводи от чужбина за над 100 или 500 евро . Връзка към коментар
boogy83 Публикувано: 25 септември, 2017 Сподели Публикувано: 25 септември, 2017 Аз да докладвам "кофти-ситуация" с Revolut. Поръчах си я на 4-ти септември и трябваше да дойде уж до към 16-ти или нещо такова. Ама срока мина и картата не дойде. Писах на съпорта и ми предложиха да я докладвам за изгубена и да си поръчам нова. Изчаках няколко дни и след като не дойде си вкарах още пари и си поръчах нова карта....То хубаво, ама на следващия ден след като поръчах нова карта и обявих първата за изчезнала, тя пък взе че дойде първата карта За щастие има някаква опция да си я активираш, след като си я обявил за изчезнала. Та си я активирах. А днес ми пристигна и втората карта....та сега съм с две Ако някой изпадне в подобна ситуация препоръчвам да изчака поне 3 седмици след поръчването на картата, преди да се "отчая", че няма да я получи. Понякога търпение му е майката....едната дойде след почти 20 дни, а другата дойде на 4-тия. 1 2 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 29 септември, 2017 Сподели Публикувано: 29 септември, 2017 Днес имам за първи път проблеми с революта. Пробвах да изтегля пари в Гърция, но когато потвърдих сумата и пина, ми изписа, че банкомата в счупен. Пробвах на съседен, но ме отхвърли поради недостатъчен баланс. Влязох в аппа и се оказа, че 50евро са изтеглени, макар да седят pending, но са добавени към оборота за месеца вече. Пробвах да заредя сметката, не става.. Малар и трудно захапа съпорта им. Писах, но ми отговориха, че техен агент ще се свържи с мен и край.. С две думи в момента ми е неизползваем аппа и картата.. предполагам, че няма да е проблем да оправят кашите си. Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 29 септември, 2017 Сподели Публикувано: 29 септември, 2017 След 15 Мин опити да си пиша получих това We are extremely busy at the moment. One of our agents will be with you in approximately one hour. Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 29 септември, 2017 Сподели Публикувано: 29 септември, 2017 преди 9 минути , Alexander каза: След 15 Мин опити да си пиша получих това We are extremely busy at the moment. One of our agents will be with you in approximately one hour. Аз си писах с тях сутринта. Същото - теглих пари, отразиха се в революта, но банкомата не ги пусна. Съпортът каза, че имат проблем по който работят. Най-късно след 7 дни банката ще отмени транзакцията като неуспешна. Хич не ме грее, но нямам избор. Щом вече и спорта не отговаря, значи са прегряли от недоволни клиенти с блокирани пари! Връзка към коментар
boogy83 Публикувано: 29 септември, 2017 Сподели Публикувано: 29 септември, 2017 преди 9 минути , Alexander каза: След 15 Мин опити да си пиша получих това We are extremely busy at the moment. One of our agents will be with you in approximately one hour. Досега два пъти съм писал на съпорта, първия път бота ме прехвърли към служител за няма и 5 минути и решихме дилемата бързо. Втория път бота ми изпрати същото съобщение като при теб. Да изчакам 1 час, че били екстремно заети и ако разреша проблема в това време да отговоря с Resolved. Така стана, че наистина успях сам да си реша проблема и им отговорих с Resolved. Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 29 септември, 2017 Сподели Публикувано: 29 септември, 2017 преди 12 минути , Боби каза: ...Щом вече и спорта не отговаря, значи са прегряли от недоволни клиенти с блокирани пари! И аз съм получавал съобщение да изчакам 1 час, без да е имало извънредни ситуации за много клиенти, и после са се свързвали с мен. Така че по-скоро е стандартна практика. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 29 септември, 2017 Сподели Публикувано: 29 септември, 2017 (редактирано) Не се занимавай с глупости! Отново имат проблеми! Без банкова карта не може на път. пп. Като се сложи външен текст, написаното изчезва. Редактирано 29 септември, 2017 от Hollywood Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 29 септември, 2017 Сподели Публикувано: 29 септември, 2017 На 9/25/2017 в 23:11, Hollywood каза: Така и така не им ползвам картата, колко ще струва банков превод на евро от Револут към еврова сметка в българска банка? Зависи от условията на банката, при ОББ мисля, че до 100 евро няма такса. 1 Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 29 септември, 2017 Сподели Публикувано: 29 септември, 2017 (редактирано) преди 1 час, Alexander каза: Днес имам за първи път проблеми с революта. Пробвах да изтегля пари в Гърция, но когато потвърдих сумата и пина, ми изписа, че банкомата в счупен. Пробвах на съседен, но ме отхвърли поради недостатъчен баланс. Влязох в аппа и се оказа, че 50евро са изтеглени, макар да седят pending, но са добавени към оборота за месеца вече. Пробвах да заредя сметката, не става.. Малар и трудно захапа съпорта им. Писах, но ми отговориха, че техен агент ще се свържи с мен и край.. С две думи в момента ми е неизползваем аппа и картата.. предполагам, че няма да е проблем да оправят кашите си. От време на време им изплясква нещо, ако имаш фейсбук си добави страницата им с опцията "see first" на постовете. При такива проблеми пишат за тях, след това пишат и кога са оправени. Преди час са писал иза временен глобален проблем и съпортът им е прегрял. Револют е страхотна карта, но винаги трябва да имаш и друга за извънредни случаи. Редактирано 29 септември, 2017 от T.E.Lawrence 3 Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 29 септември, 2017 Сподели Публикувано: 29 септември, 2017 преди 30 минути , Hollywood каза: Не се занимавай с глупости! Отново имат проблеми! Без банкова карта не може на път. пп. Като се сложи външен текст, написаното изчезва. Позитивен, както винаги Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 29 септември, 2017 Сподели Публикувано: 29 септември, 2017 (редактирано) преди 3 минути , Боби каза: Позитивен, както винаги Разбира се, вместо да пускат някакви съобщения по фейцбуци и туитци, могат да пуснат съобщение по апа до потребителите. Редактирано 29 септември, 2017 от Hollywood 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 29 септември, 2017 Сподели Публикувано: 29 септември, 2017 Аз имам други карти, просто това ми е първи проблем с революта.. сега взеха да ми пишат, но нещо се бъркат с първата и втората транзакция. Първата ми е неуспешна, а втората отхвърлена поради липса на пари защото то си дръпна парите, които трябваше да даде. Те ми пишат, че втората е в изчакване и пр. Дано се оправят, сега не мога да зареждам, да прехвърлям на други хора, абе не мога нищо да правя освен да си пиша с тях. 1 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 29 септември, 2017 Сподели Публикувано: 29 септември, 2017 Затова ли съм инвестирал в тези, да мотаят Магеланците с чакане по 1 час за съпорт. Ще им тегля ушите.... П.С. На мен веднъж ми изкара, че ще се свържат с мен "до 4 часа" ... 1 Връзка към коментар
Алекс Публикувано: 29 септември, 2017 Сподели Публикувано: 29 септември, 2017 Писали са, че апа не работи и затова няма как по него да пуснат съобщение до потребителите. Явно още не са го оправили, защото при мен не се отваря изобщо. Връзка към коментар
boogy83 Публикувано: 29 септември, 2017 Сподели Публикувано: 29 септември, 2017 (редактирано) преди 13 минути , Алекс каза: Писали са, че апа не работи и затова няма как по него да пуснат съобщение до потребителите. Явно още не са го оправили, защото при мен не се отваря изобщо. Ами при мен се отваря цял ден. Още откакто Александър писа за проблема тази сутрин. Няколко пъти влизах след това, сега като видях твоя пост пак си влизам в приложението без проблем. Сега ще пробвам да пусна 1 лев в кредитната на Diners и ще докладвам дали всичко е ок. EDIT: Пуснах си току що погасяване от Revolut, няма проблеми. Получих си и известие на телефона, че правя погасяване. Всичко е наред с приложението. Редактирано 29 септември, 2017 от boogy83 Връзка към коментар
Алекс Публикувано: 29 септември, 2017 Сподели Публикувано: 29 септември, 2017 преди 18 минути , boogy83 каза: Ами при мен се отваря цял ден. Още откакто Александър писа за проблема тази сутрин. Няколко пъти влизах след това, сега като видях твоя пост пак си влизам в приложението без проблем. Сега ще пробвам да пусна 1 лев в кредитната на Diners и ще докладвам дали всичко е ок. EDIT: Пуснах си току що погасяване от Revolut, няма проблеми. Получих си и известие на телефона, че правя погасяване. Всичко е наред с приложението. Интересно. Явно не е при всички. При мен като си въведа пина и излиза съобщение за грешка и пише да опитам по-късно. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега