Alexander Публикувано: 30 септември, 2017 Публикувано: 30 септември, 2017 Парите са върнати вече. Май се забавиха под 24 часа, браво. Не ми стана ясно, дали всичко работи по апликацията в момента от писаното в фейсбука им. Някой да е теглил днес пари?
Алекс Публикувано: 30 септември, 2017 Публикувано: 30 септември, 2017 преди 2 часа, Alexander каза: Парите са върнати вече. Май се забавиха под 24 часа, браво. Не ми стана ясно, дали всичко работи по апликацията в момента от писаното в фейсбука им. Някой да е теглил днес пари? Аз успешно платих онлайн.
Alexander Публикувано: 30 септември, 2017 Публикувано: 30 септември, 2017 И аз платих с картата, но не съм теглил все още
Алекс Публикувано: 1 октомври, 2017 Публикувано: 1 октомври, 2017 Някой да има идея това какво е? Опитвам се да преведа на бг сметка.
boogy83 Публикувано: 7 октомври, 2017 Публикувано: 7 октомври, 2017 (редактирано) Ще има профилактика за 2 часа довечера. Те хубаво предупреждават, само не знам защо по мейла, а не през приложението и защо няколко часа преди действието, а не няколко дни по-рано. Както и да е, имайте предвид: We’re getting in touch today to let you know that our payments processor has scheduled some downtime for this weekend. This will allow our partner to carry out some essential maintenance work to improve their service. This means that you will not be able to use your Revolut card for two hours between 00.01 AM and 02:00 AM (BST) on Sunday 8th October. Please ensure that you carry an alternative card during this time - thanks for your understanding. The Revolut Team Редактирано 7 октомври, 2017 от boogy83
chandni Публикувано: 7 октомври, 2017 Публикувано: 7 октомври, 2017 Има и в приложението. Даже на движението по сметката излиза най-отгоре и като го отвориш, излиза това :
boogy83 Публикувано: 7 октомври, 2017 Публикувано: 7 октомври, 2017 (редактирано) Ами аз като си влезна в приложението не ми показва такива съобщения. Но по принцип си представях съобщение, което да ти идва без да влизаш в приложението. Като тези примерно когато си пишеш със съпорта и ти отговорят си ти излиза едно съобщение на телефона подобно на вайбъра. Но какво си представям аз и реалността малко се разминават П.П.: Всъщност сега като влезнах пак в съпорта ми показа това червеното съобщение. На пръв поглед не му обърнах внимание, че изглежда като повечето реклами дето изскачат в някои приложения Редактирано 7 октомври, 2017 от boogy83
ven62 Публикувано: 24 октомври, 2017 Публикувано: 24 октомври, 2017 Да се оплача: Миналата седмица в Кипър поредици от опити да изтегля от банкомат: 1. 300 - поиска 302.51 2. 250 - поиска 251.51 3. 200 - успешно, но реално 200.51 4. 100 - поиска 102 Отказах се и като се върнах в БГ от банкомат на ДСК 5. Изтеглени 190 лв. - отчетени 99.30 евро (доста дървен курс) Аз ли нещо обърках или са си променили политиките. Нали нямаше такса за теглене на банкомат в EU (Кипър) 1
funny Публикувано: 24 октомври, 2017 Публикувано: 24 октомври, 2017 (редактирано) ATM withdrawals Free ATM withdrawals up to £200/€200 per month. Anything over is charged 2% Редактирано 24 октомври, 2017 от funny 1
Zaro Публикувано: 24 октомври, 2017 Публикувано: 24 октомври, 2017 преди 8 минути , ven62 каза: Да се оплача: Миналата седмица в Кипър поредици от опити да изтегля от банкомат: 1. 300 - поиска 302.51 2. 250 - поиска 251.51 3. 200 - успешно, но реално 200.51 4. 100 - поиска 102 Отказах се и като се върнах в БГ от банкомат на ДСК 5. Изтеглени 190 лв. - отчетени 99.30 евро (доста дървен курс) Аз ли нещо обърках или са си променили политиките. Нали нямаше такса за теглене на банкомат в EU (Кипър) Тегленето без такса е до 200 евро/британски лири на месец. Над тази сума има 2% такса. 1
ven62 Публикувано: 24 октомври, 2017 Публикувано: 24 октомври, 2017 (редактирано) 10x @Zaro, @funny , Пак не бях разбрал в пълнота. Редактирано 24 октомври, 2017 от ven62 1
Георги Матеев Публикувано: 24 октомври, 2017 Автор Публикувано: 24 октомври, 2017 преди 21 минути , ven62 каза: Да се оплача: Миналата седмица в Кипър поредици от опити да изтегля от банкомат: 1. 300 - поиска 302.51 2. 250 - поиска 251.51 3. 200 - успешно, но реално 200.51 4. 100 - поиска 102 Отказах се и като се върнах в БГ от банкомат на ДСК 5. Изтеглени 190 лв. - отчетени 99.30 евро (доста дървен курс) Аз ли нещо обърках или са си променили политиките. Нали нямаше такса за теглене на банкомат в EU (Кипър) Понякога локалния банкомат начислява допълнителна такса за използване на международни карти, която е наложена и се събира от местната банка (оператор на АТМ-а) и няма нищо общо със самия Revolut. Същата такса би платил, ако теглиш пари с каквато и да е карта. Явно двете евро горница при опита за теглене на €100 са били точно такава такса. В някои случаи се налага да се пробват 2-3 различни банкомата, докато се намери някой щедър 2
Гост 45#2 Публикувано: 24 октомври, 2017 Публикувано: 24 октомври, 2017 Имат проблем с трансферите в BGN. Съпортът каза опитайте пак след 2 часа... Рядко ползвам Revolut, но когато ми трябва обикновено е спешно - предния път имаха фал с тегленето на банкомат, сега с банковите преводи. Като цяло съм доволен от услугата, но не може да се разчита на бърза реакция при проблем.
chandni Публикувано: 24 октомври, 2017 Публикувано: 24 октомври, 2017 Да се има предвид, че вече физическите карти се плащат. Преди като вадих моята, ми взеха само 6€ за самата доставка, но картата беше безплатна. Сега искахме да поръчаме физическа карта на друг акаунт (нов) и освен 6€ за доставката, искаха и 6€ за самата карта. 3
funny Публикувано: 24 октомври, 2017 Публикувано: 24 октомври, 2017 Аз само да кажа на ползвателите на карти от ОББ - възприемат преводите към Револют като съмнителни транзакции ?!?!?! Миналата седмица трябваше да зареждам Революта от карта ОББ и ми беше отказана транзакцията. След разговор със съпорта се оказа че проблема е в банката, а след разговор с банката се оказа че Револют им били съмнителни Та трябваше изрично да искам да се вдигне забраната.
Zaro Публикувано: 24 октомври, 2017 Публикувано: 24 октомври, 2017 преди 38 минути , funny каза: Аз само да кажа на ползвателите на карти от ОББ - възприемат преводите към Револют като съмнителни транзакции ?!?!?! Миналата седмица трябваше да зареждам Революта от карта ОББ и ми беше отказана транзакцията. След разговор със съпорта се оказа че проблема е в банката, а след разговор с банката се оказа че Револют им били съмнителни Та трябваше изрично да искам да се вдигне забраната. Каква ти е картата? Аз съм зареждал само от карти на ОББ и никога не съм имал проблем.
funny Публикувано: 24 октомври, 2017 Публикувано: 24 октомври, 2017 И аз до преди 2-3 месеца но казаха че от скоро е въведен в "черния списък". Картата е Виза дебит
Георги Матеев Публикувано: 24 октомври, 2017 Автор Публикувано: 24 октомври, 2017 преди 48 минути , funny каза: И аз до преди 2-3 месеца но казаха че от скоро е въведен в "черния списък". Картата е Виза дебит Тогава и ние да въведем ОББ в нашия черен списък... 3 1
T.E.Lawrence Публикувано: 24 октомври, 2017 Публикувано: 24 октомври, 2017 (редактирано) Това е стандартно оправдание за всичко, в което виждат конкуренция - револют, криптоборси... Какво съмнително може да има в стандартна английска сметка? Трябва да те накарат да ти е неудобно да използваш собствените си пари и да им плащаш такси на тях. Аз зареждам революта през пейсера, че някои банки пък имат и юнашки превалутирания. Редактирано 24 октомври, 2017 от T.E.Lawrence 3
funny Публикувано: 24 октомври, 2017 Публикувано: 24 октомври, 2017 (редактирано) Специално ОББ се опитват да блокират всякакви плащания напоследък. Освен Револют се оказа и Иберия в черния им списък . А през фирмената ни карта в последния месец имаме 2-3 блокирани фирми на които сме дали директно теглене от картата за месечните разноски по облачни услуги и т.н. Оказа се че последната една година не им бяха съмнителни но видиш ли от един месец насам са . Явно след обединяването им със Ситибанк имат нови регулации и нещата съвсем вървят към смяна на банката Редактирано 24 октомври, 2017 от funny
mililia Публикувано: 24 октомври, 2017 Публикувано: 24 октомври, 2017 преди 2 часа, chandni каза: Да се има предвид, че вече физическите карти се плащат. Преди като вадих моята, ми взеха само 6€ за самата доставка, но картата беше безплатна. Сега искахме да поръчаме физическа карта на друг акаунт (нов) и освен 6€ за доставката, искаха и 6€ за самата карта. А имате ли издадена виртуална карта по този акаунт? Аз бях в подобна ситуация. Имах издадена виртуална карта и поисках и реална. Начисляваше ми 2х6 евра (доставка и карта). Писах на съпорта и от там ме посъветваха да изтрия виртуалната карта. Изтрих я и поръчах реалната карта на стойност 6 евро доставка. Предполагам, че виртуалната се брои за една карта, а реалната за втора карта и за това искат такса за издаване на втора карта. 4
T.E.Lawrence Публикувано: 24 октомври, 2017 Публикувано: 24 октомври, 2017 Можеш да имаш по няколко виртуални и реални карти с различни номера. Ако поръчаш реална към виртуалната, това е една и съща карта и номер. Всяка следваща се плаща допълнително. 1
mililia Публикувано: 24 октомври, 2017 Публикувано: 24 октомври, 2017 преди 5 минути , T.E.Lawrence каза: Можеш да имаш по няколко виртуални и реални карти с различни номера. Ако поръчаш реална към виртуалната, това е една и съща карта и номер. Всяка следваща се плаща допълнително. Ако имаш виртуална карта и поръчаш реална плащаш такса за нея, като за втора нова карта. Ако махнеш виртуалната получаваш реалната карта без такса. Инфото е от преди два месеца. Самият сапорт ме посъветва да махна виртуалната карта, за да не се счита реалната за втора карта. 2
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега