logist13 Публикувано: 13 декември, 2023 Сподели Публикувано: 13 декември, 2023 Да, със сигурност Револут много си влошиха обменните курсове. Аз съм на Метал и не би трябвало да имам ограничения за обмяна, обаче последните 2 месеца ми пробутват еврото на 1.96, сега даже на 1.961, без да сменям някакви големи суми. Мислех да се метна на някой от по-високите планове на Curve за да реша проблема, обаче и те си сменят условията от догодина и чак като стане ясно какви ще са новите условия ще преценявам. Иначе да, смяна в ТБИ и пращане по SEPA е без такси. ТБИ продават еврото на 1.959 и това вече става по-изгодно от смяна в Револут. 4 Връзка към коментар
Павел* Публикувано: 13 декември, 2023 Сподели Публикувано: 13 декември, 2023 При мен еврото е 3.70% на Премиум. Определено не съм на промоция защото съм повече от година на този план. За Ултрата казва че ще е 3.95% 1 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 15 декември, 2023 Сподели Публикувано: 15 декември, 2023 Само да попитам някой имал ли проблем тези дни с международни трансфери от Револют до други сметки в търговски банки по света? На 2 мои познати просто не им изпраща трансферите, изписва, че банковата сметка е погрешна. Тя не е погрешна, а и да беше, Револют няма как да знае това. Става дума за трансфер от Револют акаунт от Германия до банкова сметка в Ботсвана. По цял свят затягат много контрола в-у банкови трансфери, надявам се, че няма тотално да се прецакат нещата с Револют и Wise. Благодаря предварително за отговорите! Връзка към коментар
Captain45 Публикувано: 15 декември, 2023 Сподели Публикувано: 15 декември, 2023 Потвърждавам на Павел информацията. На премиум план лихвата е 3.70% за еврото @FlyTraveler правя преводи до испанска банка и до български и не съм имал проблем с получаването. Даже в испанските банки е мигновен трансфера. Буквално за няколко секунди и са по сметката. Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 16 декември, 2023 Сподели Публикувано: 16 декември, 2023 преди 10 часа, Captain45 каза: Потвърждавам на Павел информацията. На премиум план лихвата е 3.70% за еврото @FlyTraveler правя преводи до испанска банка и до български и не съм имал проблем с получаването. Даже в испанските банки е мигновен трансфера. Буквално за няколко секунди и са по сметката. Благодаря за информацията. Проблемите са при изпращане на пари до държави извън така наречения западен свят. Добре е да знаем, че няма проблеми при транфери вътре в ЕС. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 16 декември, 2023 Сподели Публикувано: 16 декември, 2023 До Бразилия съм пращал без проблем, малко по-отдавна (един месец). С wise пратих в понеделник пак без проблем. Но Бразилия си е от "западния свят". Според мене не е някакво административно ограничение, а бъг. Може да не разпознава формата на сметката като валиден (случвало ми се е, по някое време го оправиха). Може и да питате съпорта, според мен отговарят... Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 16 декември, 2023 Сподели Публикувано: 16 декември, 2023 преди 22 часа, FlyTraveler каза: На 2 мои познати просто не им изпраща трансферите, изписва, че банковата сметка е погрешна. На кой етап изписва това? Избират ли държавата предварително? Връзка към коментар
mintoq Публикувано: 22 декември, 2023 Сподели Публикувано: 22 декември, 2023 И аз забелязах че много се влошиха курсовете а обменям редовно доста пари и трябва да търся алтернатаива. а и нещо немога да намеря дали ако си потребител на премиум план каква точно е застраховкта и компенсацаитя при забравен багаж , което нещо напоследък е постоянен случай за съжаление... Връзка към коментар
Тони Публикувано: 22 декември, 2023 Сподели Публикувано: 22 декември, 2023 Преди 1 час, mintoq каза: И аз забелязах че много се влошиха курсовете а обменям редовно доста пари и трябва да търся алтернатаива. а и нещо немога да намеря дали ако си потребител на премиум план каква точно е застраховкта и компенсацаитя при забравен багаж , което нещо напоследък е постоянен случай за съжаление... 2 Връзка към коментар
Sun4o Публикувано: 25 декември, 2023 Сподели Публикувано: 25 декември, 2023 Да попитам знаещите за клаузата trip cancellation or interruption? В смисъл ще ми помогне ли, ако реша да си използвам билета за връщане по-рано от вече фиксирания ден и авиокомпанията ме таксува за промяната? 1 Връзка към коментар
Captain45 Публикувано: 27 декември, 2023 Сподели Публикувано: 27 декември, 2023 Да споделя една изненада с днешна дата. Заредих Революта през карта на УниКредит Булбанк и от банката ми начислиха солидна такса за първи път. В извлечението вече се вижда като операция с банкова карта, а не както беше до скоро ПОС транзакция и без такса. Споделям го тук, за да не се изненада неприятно някой който ползва УниКредит Булбанк. В началото на месеца си минаваше като ПОС операция без такса. Чудех се дали да не го пусна и в български банки темата. 2 1 1 Връзка към коментар
DGTG Публикувано: 27 декември, 2023 Сподели Публикувано: 27 декември, 2023 преди 2 часа, Captain45 каза: Да споделя една изненада с днешна дата. Заредих Революта през карта на УниКредит Булбанк и от банката ми начислиха солидна такса за първи път. В извлечението вече се вижда като операция с банкова карта, а не както беше до скоро ПОС транзакция и без такса. Споделям го тук, за да не се изненада неприятно някой който ползва УниКредит Булбанк. В началото на месеца си минаваше като ПОС операция без такса. Чудех се дали да не го пусна и в български банки темата. В момента при известието виждате, че ви е сложило такса. Проверете след няколко дни, когато осчетоводят операцията - тогава трябва да ви е точно сумата без таксата. И аз зареждам с карта на Уникредит - в момента на зареждането ми слага такса, но след това при осчетоводяването вече е без тази такса. 1 Връзка към коментар
Captain45 Публикувано: 28 декември, 2023 Сподели Публикувано: 28 декември, 2023 Никога до сега не ми е взимало такса при зареждане на Револют. Но явно след промените в тарифата от 16.12.2023 Револют вече не го третират като ПОС операция и начисляват такси. Днес мисля да ги потормозя по телефона да видя какво ще ми кажат. Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 28 декември, 2023 Сподели Публикувано: 28 декември, 2023 преди 13 часа, Captain45 каза: Да споделя една изненада с днешна дата. Заредих Революта през карта на УниКредит Булбанк и от банката ми начислиха солидна такса за първи път. В извлечението вече се вижда като операция с банкова карта, а не както беше до скоро ПОС транзакция и без такса. Споделям го тук, за да не се изненада неприятно някой който ползва УниКредит Булбанк. В началото на месеца си минаваше като ПОС операция без такса. Чудех се дали да не го пусна и в български банки темата. Нямат такава такса в Тарифата си и все тая като каква е минала трансакцията. Изчакай няколко дни да се осчетоводи. 2 Връзка към коментар
Captain45 Публикувано: 28 декември, 2023 Сподели Публикувано: 28 декември, 2023 Явно е било разлика в превалутиране и утре след осчетоводяване би трябвало да се оправи салдото. Дано да е така. 1 Връзка към коментар
valpet Публикувано: 2 януари Сподели Публикувано: 2 януари Опитвам се да ползвам апликацията,но уви само ми честити 2024😀. Някой ползвал ли е приложението след 1 януари? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 2 януари Сподели Публикувано: 2 януари Работи си. Да не трябва да го актуализираш? 1 Връзка към коментар
boogy83 Публикувано: 12 януари Сподели Публикувано: 12 януари Тия дни получих някакви нови условия на револют, според които директно могат да ти закрият акаунта. Една от причините е: "цикично прехвърляне на средства". Някой може ли да ми разясни какво означава това? Примерно получавам си заплата, прехвърлям в револют, а от там погасявам кредитни карти. Това циклично прехвърляне на средства ли е? И ако да, защо да е проблемно? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 12 януари Сподели Публикувано: 12 януари Ами примерно прехвърляш на твоя сметка, а оттам връщаш в революта (да речем за трупане на оборот или кешбек по другата карта) Едно време се правеха повече такива неща, после се усетиха и взеха да слагат такси и забрани. 6 Връзка към коментар
vinidj Публикувано: 12 януари Сподели Публикувано: 12 януари Въпросът е какво се случва със средствата, дори и да ти закрият сметката по някаква тяхна причина май не го пише. 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 12 януари Сподели Публикувано: 12 януари ами ако е някакъв индикатор, за Wise искаха верификация и така и не направих, сметката сега е restricted и не може да се зарежда или прехвърля, само да се харчи с картата. Мога и да я верифицирам нали. Преди това имаше предупреждения де. Връзка към коментар
Sun4o Публикувано: 13 януари Сподели Публикувано: 13 януари Аз вчера пуснах искане за възстановяване на средства по медицинска застраховка, да видим какво ще се случи. В рамките на две седмици ползвахме зъболекар и двамата с жена ми в Тайланд, по принуда, не да се разкрасяваме без пари. На ниво Премиум съм, единственото, което към момента не съм им представил, е документ за граждански брак, изискват го, а ние едно, че сме още в тайско и друго, че документа ни е само на български. Не знам дали няма да искат превод. Иначе имам кой да ми го снима и прати тук. Ще гледам да информирам тук за развитието. Така и не разбрах - някой ползвал ли е услугите на новите ни застрахователи - XCover? 6 Връзка към коментар
Sun4o Публикувано: 22 януари Сподели Публикувано: 22 януари Ъпдейт. 8 дена след подаване на искането, получих отговор, както очаквах - отрицателен. Чудя се да продължавам ли с искане или не, принципно имам уж правото на зъболекар, не знам вече…аз ли бъркам или те.… Премиум нивото нали покрива мед. помощ, не само спешна? Ето и отговора: Thanks for your patience while we were assessing your claim. We have thoroughly assessed your claim and, unfortunately, it has been unsuccessful. Please allow us to explain our decision: Your protection doesn’t cover your situation. The following exclusion applies: Please note that you're not covered in any other non-emergency medical or dental care. 1 Връзка към коментар
Йосиф Милчов Публикувано: 22 януари Сподели Публикувано: 22 януари преди 11 минути , Sun4o каза: Премиум нивото нали покрива мед. помощ, не само спешна? Мисля, че да. Аз съм с метал плана. Прочети полицата на самата застраховка, би трябвало да пише в нея. Има я в приложението. Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 22 януари Сподели Публикувано: 22 януари @Sun4o, мъжът ми е на Metal и пусна claim към XCover за закъснял полет. Развитието: многократно му искаха няколко документа и той ги предоставяше. Те продължиха да се правят на ударени и да ги искат. Накрая го накарах да пише 2-3 мейла за ъпдейт по случая и че искаме да ескалираме и спряха да отговарят. Не намирам друг начин за контакт с XCover и вероятно това е положението. По принцип, не ни е толкова фатално, защото АК ни покри хотел, храна и транспорт, но в условията на XCover пише, че имаш право на 350 лв. обезщетение и исках да пробвам. По същата клауза имахме успешно плащане преди няколко години, но тогава застраховател не беше XCover. Ако откриеш друг начин за комуникоция с тах, пиши, моля. 3 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега