Прескочи до съдържание

Дебитна карта Revolut


Георги Матеев

Препоръчани мнения

Да, със сигурност Револут много си влошиха обменните курсове. Аз съм на Метал и не би трябвало да имам ограничения за обмяна, обаче последните 2 месеца ми пробутват еврото на 1.96, сега даже на 1.961, без да сменям някакви големи суми. Мислех да се метна на някой от по-високите планове на Curve за да реша проблема, обаче и те си сменят условията от догодина и чак като стане ясно какви ще са новите условия ще преценявам.

 

Иначе да, смяна в ТБИ и пращане по SEPA е без такси. ТБИ продават еврото на 1.959 и това вече става по-изгодно от смяна в Револут.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Само да попитам някой имал ли проблем тези дни с международни трансфери от Револют до други сметки в търговски банки по света? На 2 мои познати просто не им изпраща трансферите, изписва, че банковата сметка е погрешна. Тя не е погрешна, а и да беше, Револют няма как да знае това. Става дума за трансфер от Револют акаунт от Германия до банкова сметка в Ботсвана. 

По цял свят затягат много контрола в-у банкови трансфери, надявам се, че няма тотално да се прецакат нещата с Револют и Wise.

Благодаря предварително за отговорите!

Връзка към мнение

Потвърждавам на Павел информацията. На премиум план лихвата е 3.70% за еврото

 

Screenshot_2023-12-16-00-15-45-751_com.revolut.revolut-edit.jpg.4443facd7484cb2a1f0596bc87e5eafd.jpg

 

@FlyTraveler правя преводи до испанска банка и до български и не съм имал проблем с получаването. Даже в испанските банки е мигновен трансфера. Буквално за няколко секунди и са по сметката.

Връзка към мнение
преди 10 часа, Captain45 каза:

Потвърждавам на Павел информацията. На премиум план лихвата е 3.70% за еврото

 

Screenshot_2023-12-16-00-15-45-751_com.revolut.revolut-edit.jpg.4443facd7484cb2a1f0596bc87e5eafd.jpg

 

@FlyTraveler правя преводи до испанска банка и до български и не съм имал проблем с получаването. Даже в испанските банки е мигновен трансфера. Буквално за няколко секунди и са по сметката.

 

Благодаря за информацията. Проблемите са при изпращане на пари до държави извън така наречения западен свят. Добре е да знаем, че няма проблеми при транфери вътре в ЕС.

Връзка към мнение

До Бразилия съм пращал без проблем, малко по-отдавна (един месец). С wise пратих в понеделник пак без проблем. Но Бразилия си е от "западния свят".

Според мене не е някакво административно ограничение, а бъг. Може да не разпознава формата на сметката като валиден (случвало ми се е, по някое време го оправиха). Може и да питате съпорта, според мен отговарят...

Връзка към мнение
преди 22 часа, FlyTraveler каза:

На 2 мои познати просто не им изпраща трансферите, изписва, че банковата сметка е погрешна.

На кой етап изписва това? Избират ли държавата предварително?

Връзка към мнение

И аз забелязах че много се влошиха курсовете а обменям редовно доста пари и трябва да търся алтернатаива.

 

а и нещо немога да намеря дали ако си потребител на премиум план каква точно е застраховкта и компенсацаитя при забравен багаж , което нещо напоследък е постоянен случай за съжаление...

Връзка към мнение
Преди 1 час, mintoq каза:

И аз забелязах че много се влошиха курсовете а обменям редовно доста пари и трябва да търся алтернатаива.

 

а и нещо немога да намеря дали ако си потребител на премиум план каква точно е застраховкта и компенсацаитя при забравен багаж , което нещо напоследък е постоянен случай за съжаление...

 

Screenshot_20231223-062353_Revolut.jpg

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Да попитам знаещите за клаузата trip cancellation or interruption?
В смисъл ще ми помогне ли, ако реша да си използвам билета за връщане по-рано от вече фиксирания ден и авиокомпанията ме таксува за промяната?

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Да споделя една изненада с днешна дата. Заредих Революта през карта на УниКредит Булбанк и от банката ми начислиха солидна такса за първи път. В извлечението вече се вижда като операция с банкова карта, а не както беше до скоро ПОС транзакция и без такса. Споделям го тук, за да не се изненада неприятно някой който ползва УниКредит Булбанк. В началото на месеца си минаваше като ПОС операция без такса. Чудех се дали да не го пусна и в български банки темата.

  • Харесвам 2
  • Шок 1
  • Замислям се 1
Връзка към мнение
преди 2 часа, Captain45 каза:

Да споделя една изненада с днешна дата. Заредих Революта през карта на УниКредит Булбанк и от банката ми начислиха солидна такса за първи път. В извлечението вече се вижда като операция с банкова карта, а не както беше до скоро ПОС транзакция и без такса. Споделям го тук, за да не се изненада неприятно някой който ползва УниКредит Булбанк. В началото на месеца си минаваше като ПОС операция без такса. Чудех се дали да не го пусна и в български банки темата.

В момента при известието виждате, че ви е сложило такса. Проверете след няколко дни, когато осчетоводят операцията - тогава трябва да ви е точно сумата без таксата. И аз зареждам с карта на Уникредит - в момента на зареждането ми слага такса, но след това при осчетоводяването вече е без тази такса. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

IMG_20231228_101823.jpg.24754b102202a585ab98f7f11cf97afb.jpgНикога до сега не ми е взимало такса при зареждане на Револют. Но явно след промените в тарифата от 16.12.2023 Револют вече не го третират като ПОС операция и начисляват такси. Днес мисля да ги потормозя по телефона да видя какво ще ми кажат.

Връзка към мнение
преди 13 часа, Captain45 каза:

Да споделя една изненада с днешна дата. Заредих Революта през карта на УниКредит Булбанк и от банката ми начислиха солидна такса за първи път. В извлечението вече се вижда като операция с банкова карта, а не както беше до скоро ПОС транзакция и без такса. Споделям го тук, за да не се изненада неприятно някой който ползва УниКредит Булбанк. В началото на месеца си минаваше като ПОС операция без такса. Чудех се дали да не го пусна и в български банки темата.

Нямат такава такса в Тарифата си и все тая като каква е минала трансакцията. Изчакай няколко дни да се осчетоводи.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Тия дни получих някакви нови условия на револют, според които директно могат да ти закрият акаунта. Една от причините е: "цикично прехвърляне на средства".

Някой може ли да ми разясни какво означава това?

Примерно получавам си заплата, прехвърлям в револют, а от там погасявам кредитни карти. Това циклично прехвърляне на средства ли е? И ако да, защо да е проблемно?

Връзка към мнение

Ами примерно прехвърляш на твоя сметка, а оттам връщаш в революта (да речем за трупане на оборот или кешбек по другата карта)

Едно време се правеха повече такива неща, после се усетиха и взеха да слагат такси и забрани.

  • Харесвам 6
Връзка към мнение

ами ако е някакъв индикатор, за Wise искаха верификация и така и не направих, сметката сега е restricted и не може да се зарежда или прехвърля, само да се харчи с картата. Мога и да я верифицирам нали. Преди това имаше предупреждения де.

Връзка към мнение

Аз вчера пуснах искане за възстановяване на средства по медицинска застраховка, да видим какво ще се случи.

В рамките на две седмици ползвахме зъболекар и двамата с жена ми в Тайланд, по принуда, не да се разкрасяваме без пари. На ниво Премиум съм, единственото, което към момента не съм им представил, е документ за граждански брак, изискват го, а ние едно, че сме още в тайско и друго, че документа ни е само на български. Не знам дали няма да искат превод. Иначе имам кой да ми го снима и прати тук.

Ще гледам да информирам тук за развитието. 

Така и не разбрах - някой ползвал ли е услугите на новите ни застрахователи - XCover?

  • Харесвам 6
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Ъпдейт.

8 дена след подаване на искането, получих отговор, както очаквах - отрицателен.

Чудя се да продължавам ли с искане или не, принципно имам уж правото на зъболекар, не знам вече…аз ли бъркам или те.…

Премиум нивото нали покрива мед. помощ, не само спешна?

Ето и отговора:

 

Thanks for your patience while we were assessing your claim.

We have thoroughly assessed your claim and, unfortunately, it has been unsuccessful. Please allow us to explain our decision:

Your protection doesn’t cover your situation. The following exclusion applies:

  • Please note that you're not covered in any other non-emergency medical or dental care.
  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Йосиф Милчов
преди 11 минути , Sun4o каза:

Премиум нивото нали покрива мед. помощ, не само спешна?

Мисля, че да. Аз съм с метал плана. Прочети полицата на самата застраховка, би трябвало да пише в нея. Има я в приложението.

Връзка към мнение

@Sun4o, мъжът ми е на Metal и пусна claim към XCover за закъснял полет. Развитието: многократно му искаха няколко документа и той ги предоставяше. Те продължиха да се правят на ударени и да ги искат. Накрая го накарах да пише 2-3 мейла за ъпдейт по случая и че искаме да ескалираме и спряха да отговарят. Не намирам друг начин за контакт с XCover и вероятно това е положението. По принцип, не ни е толкова фатално, защото АК ни покри хотел, храна и транспорт, но в условията на  XCover пише, че имаш право на 350 лв. обезщетение и исках да пробвам. По същата клауза имахме успешно плащане преди няколко години, но тогава застраховател не беше XCover.

Ако откриеш друг начин за комуникоция с тах, пиши, моля.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.