Прескочи до съдържание

Booking.com - полезни опции, съвети, възможности и трикове при търсене


rik4o

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 20 минути , Lindt каза:

А ме притеснява, защото предпочитам всички резервации за едно пътуване да са си към имейла и приложението на телефона, който има интернет и постоянно си следим комуникацията.
... да се откажа от удобствата си или да гледам на 5 места за съобщения ...

Преди време (хм, вече станаха години ) имаше сламки как да си направиш няколко booking-акаунта с уж различни адреси на пощата (за booking) , обаче писмата да ти идват в една и съща пощенска кутия - ето тук и тук koliob Branco са го обяснили.  
 

преди 20 минути , Lindt каза:

Отделно не знам какъв е съпортът на по-ниските нива и как ще ми разрешат проблем с дублирана резервация, овърбукинг или каквото и да било друго

Силно се съмнявам да има разлика в съпорта в зависимост от тия измислени "гениални" нива :wink:

  • Харесвам 5
Публикувано:

Не я разбирам политиката на букинг, но и аз имах подобна ситуация. Една приятелка, която никога не е резервирала извади доста по ниска цена, отколкото аз с ниво 2. Видя ми се доста странно. После  резервирайки през мобилнта версия ми даваше по ниски цени, сега от известно време през комютъра е с 10-15лв по евтино.  

 Сега ще съм ниво 3 - в края на август и  като чета , не е голяма далавера 🙂 , освен съпорта.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Отдавна не съм резервирала с код през Букинг и може би затова не те разбирам. Останала съм с впечатление, че кода може да се ползва от всяко ниво Genius,  независимо от нивото на профила на който е изпратен. Или бъркам? Или ти се притесняваш, че ако резервираш през Genius 2 профила ще престанат да ти пращат кодове? 🙂

Все още не съм намерила връзка между резервации и изпращане на кодове. Имам известен брой профили, през някои резервирам сравнително често, през други не съм правила резервации през последните няколко години - никъде нищо не пращат. Букинг често правят номера с цените на членствата, но според мен е полезно да достигнеш Genius 3 на повече профили, през годините е било по-изгодно при различните промоции, например тази с кредитите по 20-30лв.

Досега не съм срещала разлика между съпорта за отделните нива, освен сега целенасочено да се съсредоточават върху проблемите на Genius 3. 🙂

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, Фил каза:

А каква е далаверата със съпорта? :unsure:

За сега нямам идея, каква е, освен това, което Lindt е писала.

  • Харесвам 1
Публикувано:

@Lindt, ако искаш да ти идват известията за дадена резервация на определен мейл, когато я правиш, го посочваш - т.е. все едно правиш резервация за друг човек и тогава всичко ще ти пристига на него. Вече за съпорта как ще действа, не знам. Но като няма друг начин да ползваш по-ниска цена, това е вариант.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 4 часа, Фил каза:

А каква е далаверата със съпорта? :unsure:

Многократно през годините съм решавал проблеми чрез съпорта - от отказ на хотел да възстанови сума по резервация с невъзвръщаема стойност по време на COVID-19 и техническа грешка и блокиране на сума по кредитна карта до възстановяване на сума по кредитна карта след нежелание на търговеца да преведе сумата и получаване на допълнителни парични компенсации под формата на ваучери и директни постъпления по сметка...

 

Аз сигурно ставам досаден с моя традиционализъм (англофил съм, какво да правя?!), но ползвам услугите на booking.com от над 15 години и за стотиците резервации които съм имал с тях, поне за сега, не само, че нямам никакви оплаквания, ами и с чиста съвест ги препоръчвам навсякъде...

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 4 часа, Фил каза:

А каква е далаверата със съпорта? :unsure:

В Колумбия имахме 2 пъти проблеми и заради Genius нивото ни имахме Chat support. Иначе трябваше да им звъним, което не знам как щеше да стане и колко време/пари да отнеме. Не помня и дали този съпорт беше приоритетен спрямо другите, май да.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Не разчитайте на това с чата да работи винаги и безпроблемно. Аз също съм Level 3 и в петък имах нужда от тяхната помощ, избрах priority support опцията, след това чат опцията, но нищо не се случи. Не искаше да зареди чат конкретно за тази резервация поради някаква неизвестна причина.

 

Отворих един стар чат за стара резервация в друг хотел на друго място, писах там, обясних, че не мога да отворя нов чат. Отговориха ми, че ще погледнат, искаха ми booking confirmation и pin на другата резервация, изпратих ги и никой повече не писа. За сметка на това пък няколко часа по-късно ми изпратиха мейл, за да оценя съпорта им. 🙂

 

Та вчера вече в БГ им звънях и не знам приоритетно или не, вдигнаха ми почти веднага.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 48 минути , yordanov каза:

Не разчитайте на това с чата да работи винаги и безпроблемно. Аз също съм Level 3 и в петък имах нужда от тяхната помощ, избрах priority support опцията, след това чат опцията, но нищо не се случи. Не искаше да зареди чат конкретно за тази резервация поради някаква неизвестна причина.

 

Отворих един стар чат за стара резервация в друг хотел на друго място, писах там, обясних, че не мога да отворя нов чат. Отговориха ми, че ще погледнат, искаха ми booking confirmation и pin на другата резервация, изпратих ги и никой повече не писа. За сметка на това пък няколко часа по-късно ми изпратиха мейл, за да оценя съпорта им. 🙂

 

Та вчера вече в БГ им звънях и не знам приоритетно или не, вдигнаха ми почти веднага.

Подобен опит със съпорта имах и аз! В САЩ от един мотел ми отхвърлиха Революта. Опитах се да сменя картата с друга нямаше такава опция. Звънях на съпорта и след дълъг разговор и много обяснения казаха, че ще пратят линк на имейла ми. Нищо не изпратиха, сама се оправих с мотела, но за това пък получих  имейл с искане да оценя съпорта им. Level 3 съм, но не останах възхитена от съпорта.

  • Харесвам 2
Публикувано:

По мои впечатления в извънработно време да се свържеш с човек в чата е невъзможно. Бота отговаря там нещо си стандартно и ти чакай. После пак трябва да пишеш, защото поне на мен никога не са ми отговаряли след бота. Аз съм трето ниво и не съм забелязала да имам някакъв вип чат, ще трябва да потърся.

Публикувано:

Явно си има вселенска справедливост:

На едни нонстоп им пращат кодове (level 2,3 - няма значение)

На други ( @Lindt ) им стоят в нисък старт на чата и мълниеносно им решават проблема.

:wink:

  • Смея се 5
Публикувано:

ами явно си има и недостатъци да направиш няколко регистрации

Регистрация А се чувства дискриминирана от регистрация Б

аз като имам само една нямам такива проблеми

😀

А къде се намира тоя чат, че не мога да го намеря? Или като плебей от ниво 1 нямам достъп?

  • Смея се 4
Публикувано:
преди 2 часа, Duke каза:

Многократно през годините съм решавал проблеми чрез съпорта ...

В контекста на дискусията, моят въпрос беше по-скоро каква е (ако има) разликата в съпорта според това дали си ниво Genius2 или Genius3 ...

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 часа, M@ria каза:

По мои впечатления в извънработно време да се свържеш с човек в чата е невъзможно. Бота отговаря там нещо си стандартно и ти чакай. После пак трябва да пишеш, защото поне на мен никога не са ми отговаряли след бота. Аз съм трето ниво и не съм забелязала да имам някакъв вип чат, ще трябва да потърся.

Извън чие работно време? Ние бяхме с неотложни проблеми по колумбийско време, на 31.12.21 и на 02.01.22 и не знам нищо за никакъв бот. 

 

преди 2 часа, Фил каза:

В контекста на дискусията, моят въпрос беше по-скоро каква е (ако има) разликата в съпорта според това дали си ниво Genius2 или Genius3 ...

Не знам, Фил. В края на годината се появи това ниво и този нов вид съпорт. Преди това не бяхме изпадали в тъпа ситуация и не знам какви са били агентите, познаваме услугата само за Genius 3 и сме доволни. Но, както @Duke, сме традиционалисти, обичаме всичко да е просто, лесно и ясно и докато booking не ни предаде, няма да го сравняваме с услугите на други глобални или малки фирми. 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Искаш да кажеш ,че резервирате единствено през Букинг ? Това е доста ограничаващо.

 

И аз съм минал през всички нива , но код съм получавал два пъти през 2020-а година и от две години нищо.

В последните десетина години май не съм опирал до съпорт и нямам идея има ли разлика.между различните платформи.

Публикувано:
преди 3 минути , stanimir каза:

Искаш да кажеш ,че резервирате единствено през Букинг ? Това е доста ограничаващо.

 

И аз съм минал през всички нива , но код съм получавал два пъти през 2020-а година и от две години нищо.

В последните десетина години май не съм опирал до съпорт и нямам идея има ли разлика.между различните платформи.

да. Амо спецификата в страната изисква друго - Норвегия, Швейцария и Уелс, с голяма болка се прежалвам да запазя в airbnb. Но иначе интерфейсът, ревютата, описанието на предлаганите стаи са ми най-ясни в booking и опитвайки се да сравня с хотел/апартамент в друга платформа, ми е малко като кон с кокошка, все нещо не съм разбрала.  

  • Харесвам 3
Публикувано:

Аз доста време си мислех, че Genius2 е по-високото ниво от Genius3. Когато на мен ми се появи, половинката ми седеше на Genius2, а няколко години откакто имаме дете той резервира повече от мен - преди заради пътуванията си за работа, после с "работа от къщи" той си избираше по-дългите ни настанявания за "работа", понякога резервира и за родителите си. Докато един ден той резервираше нещо и забеляза, че и него са го сложили на 3-то. 😂

Публикувано:
преди 11 часа, Lindt каза:

Извън чие работно време? Ние бяхме с неотложни проблеми по колумбийско време, на 31.12.21 и на 02.01.22 и не знам нищо за никакъв бот. 

След 17ч и в почивни дни никога не ми отговарят. Може би само със съпорта на български да е така, не знам.
 

449A6D0F-4A06-420D-8696-F51DF7BAB9C0.jpeg

Публикувано:

Вчера запазвах нощувка в Унгария и във връзка с наблюденията на @Lindt за разликите в цените, рекох да проверя и аз. Приложението ми даде цена 58€, на компютъра 60€, а през браузър на телефона 54€. Навсякъде съм си вписана с един профил, аз друг нямам. Тръгнах да запазвам през браузъра и хоп накрая цената пак 58€. Просто не  ти включва таксите първоначално, а в приложението дава крайна цена. Така че си разигравайте докрай.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Трето поредно мнение ще е мое, но искам да ви питам нещо. Запазила съм един апартамент в Карлови Вари преди доста време, в момента оценката е 8,7. След малко повече от месец е настаняването и сега реших пак да прочета отзивите. Повечето са с висока оценка, но има и такива, които описват лоша хигиена, счупен душ, дупка в душ кабината, такива разни, дето хич не ми харесват. Това са нови отзиви. Според вас нормално ли е да  поискам от собственика актуални снимки на банята? Никога не съм го правила. 

Публикувано:
На 18.08.2022 г. в 0:14, M@ria каза:

Вчера запазвах нощувка в Унгария и във връзка с наблюденията на @Lindt за разликите в цените, рекох да проверя и аз. Приложението ми даде цена 58€, на компютъра 60€, а през браузър на телефона 54€. Навсякъде съм си вписана с един профил, аз друг нямам. Тръгнах да запазвам през браузъра и хоп накрая цената пак 58€. Просто не  ти включва таксите първоначално, а в приложението дава крайна цена. Така че си разигравайте докрай.

Мисля, че кога ще включи таксите зависи от държавата, в която е хотела или от държавата, която е сетната като твоя. Няколко пъти ми се е случвало и стигнах до този извод.

  • Харесвам 3
  • 1 месец по-късно ...
Публикувано:

Много спешен въпрос и нямам възможност в момента да чета назад.

Имам резервация - апартамент в Карлови Вари, настаняване от утре. Пише ми сега сибственика, че има проблем с канализацията, утре ще дойде човек да я види. Пак утре Щял да се обади на Букинг да ми търсят друго място. Не съм плащала нищо, обаче в момента там има Световно по карате, на което отиваме и ние, запазила съм преди месеци и местата вече са ограничени(скъпи). 
Казвам му да ми анулира, за да мога да запазя друго. Нали така трябва- той да анулира и после Букинг поема ли ми разликата в цената. Но той ще чака утре техник и ако не реши проблема- тогава ще се обажда🙁

Мога ли да направя нещо по въпроса, комуникацията ни тече по уотсап?

Публикувано:
преди 20 минути , M@ria каза:

Много спешен въпрос и нямам възможност в момента да чета назад.

Имам резервация - апартамент в Карлови Вари, настаняване от утре. Пише ми сега сибственика, че има проблем с канализацията, утре ще дойде човек да я види. Пак утре Щял да се обади на Букинг да ми търсят друго място. Не съм плащала нищо, обаче в момента там има Световно по карате, на което отиваме и ние, запазила съм преди месеци и местата вече са ограничени(скъпи). 
Казвам му да ми анулира, за да мога да запазя друго. Нали така трябва- той да анулира и после Букинг поема ли ми разликата в цената. Но той ще чака утре техник и ако не реши проблема- тогава ще се обажда🙁

Мога ли да направя нещо по въпроса, комуникацията ни тече по уотсап?

Свържи се с букинг, защото работата намирисва и не е задължително да е от канализацията... В никакъв случай не анулирай ти. И пробвай да комуникираш със собственика през букинг, а не през уотсап. 

  • Харесвам 6

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.