Прескочи до съдържание

Booking.com - безплатни входове по атракции


Препоръчани мнения

На 11/10/2017 в 10:40, bobole4e каза:
На 11/10/2017 в 10:40, bobole4e каза:

Какво става с кода, като мине 100-те евро? Отчита ли като неуспешен или въобще не го показваш вече на входа или за билетите? Вкарва ли данни за кредитна карта, за да получиш код за всяка атракция или ползва първоначалния, пратен на пощата?

 

Боболече, най-сигурно се обадете на софийския Букинг. Не знам дали разрешават едновременно безплатни атракции за 100 евро и процент на отбив за останалите над тази стойност и се съмнявам, че ако не са го обещали писмено, ще дадат компенсация за над 100 те евро, та за какво ще им е кредитна карта. Аз не съм вкарвала никакви данни за кредитна карта, само показвах първоначалния код пратен по пощата. Затова и смело дадох кода след 100 евро, явно имаше някаква грешка в системата и мина, иначе щях да платя в брой. На входа на едно място искаха да го приберат за да имали оправдателен документ, освен сканирането, не го оставяйте, нека си направят копие в краен случай.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз ще вляза в тия 100евро, ще ползвам само две атракции. Притеснението ми идваше от това, да не се окаже невалиден първоначалния код. Но сега въобще изчезна тази опция-за данните от кредитната карта, така че нищо няма да правя.

Предполагам, още на първата атракция ще разбера работи или не :)

Връзка към коментар

Давам кратък отчет , как използвах кода. На Букинга пратих закупените  билети и банково извлечение едва  петък  .

Както писах по - напред  в темата, купихме билети за сутрешен тур до Монсерат  през сайта на агенцията, както и билети за аквариума на Барселона. На място ползвахме кода за къща Батийо за 6 човека. Кода мина без проблем , не съм получавала нищо от Букинга - нито мейл , нито SMS , нищо след ползването на кода. На място платихме билети за  Ла Педрера .

Кода съм го маркирахме само при използването му . 

Плащането през нета направихме от две карти - еврова и левова , дори на евровата утре ще излезе извлечението на миналия месец , та ще го изпращам на Букинга допълнително.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 8 часа, bobole4e каза:

Аз ще вляза в тия 100евро, ще ползвам само две атракции. Притеснението ми идваше от това, да не се окаже невалиден първоначалния код. Но сега въобще изчезна тази опция-за данните от кредитната карта, така че нищо няма да правя.

Предполагам, още на първата атракция ще разбера работи или не :)

 Bobole4e,не мисля,че трябва да имаш някакви притеснения по въпроса.

Ето какво ми отговориха на въпроса защо има надпис GET MY DISCOUNT CODE,който надпис и при мен от няколко дни не излиза.

As it's a free pass, we assure you that nothing will be charged on your credit card.
Please keep in mind that the restriction for usage of the free pass is set at 100 EUR in total. You can use it in any of the attractions mentioned in the attraction offers list. If your first attraction costs more than 100 euros, you don't have to pay the difference we will cover it for you automatically as soon as the code is scanned. You receive an email once you’ve passed this limit. 
Ако имаш притеснения,че кодът може да не сработи,можеш направо да им пишеш.Така ще имаш нещо черно на бяло,за да си изискаш после сумите за твоите атракции,в случай че нещо се обърка.
 
 
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 2.11.2017 г. в 14:02, Dreamm каза:

Изплатиха ли ти ги вече?

 

Чудя се как да посетя забележителностите без да ми се налага да ходя два пъти до тях - първо за билети и после за самото посещение. Минава ми през ума, че мога да си купя онлайн билетите в първия ден, в който отида в Барселона, но така нямам гаранция, че ще има останали билети за времето на престоя ми. Някакви съвети, насоки?

Относно закупуването на билетите предварително:

Писах на букинг. Ето отговора:

Dear Irina, 

Thank you for your reply. 

If you wish to pre-book some attractions in advance, we kindly invite you to send us the pre-booking confirmation and the tickets so we can organize the refund.

This compensation offer is valid for the dates mentioned on your attraction pass invitation.
Please note that we can't guarantee this compensation if we don't see any attempt of scanning the code provided first.

We hope we have informed you well and we wish you in advance a pleasant stay !

Best Regards,

 

 

И аз ще резервирам всичко предварително.

Връзка към коментар
преди 5 минути , Vyara каза:

Аз не разбрах след колко време ви отговарят на първоначалната жалба. При мен минаха около 2 седмици и нищо.

След всяко писмо от наша страна служителите на  Букинг имат срок да отговорят до седмица.  Писмата се разпределят по направления.

Моят съвет е да им напомните за жалбата си.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , Vyara каза:

Знам, че бяхме говорили за европейски център по правата, на който също някои от нас пратиха жалби. Може ли някой да ми припомни мейла?

info@ecc.bg

Можете да пишете на този адрес или да подадете жалбата електронно от сайта им.

преди 2 минути , bonboneva каза:

info@ecc.bg

Можете да пишете на този адрес или да подадете жалбата електронно от сайта им.

Успех!!!

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 49 минути , Dreamm каза:

А това как ще изпълниш в случая?

Според мен идеята не е всеки път да си даваш кода, за да ти казват, че е невалиден, а първо да използваш 100 евро от кода и после да искаш въстановяване. Тоест, ако успееш да си изхабиш 100-те евро и след престоя си искаш да ти възстановят разходите по закупените предварително билети, си мисля че няма да има проблем. Проблем би станал, ако си ползвала 70 евро само, а след това искаш пълно възстановяване на останалите. Те целят да си промотират кодовете и новата услуга.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Добре, а ако при първото сканиране на кода изразходя примерно 80 евро, а при следващото сумата е 50 какво става? Ще мога ли да доплатя разликата от 30 евро с карта или кеш? Иначе не виждам как ще мога да похарча тези 100 евро от кода. Няма да посетя атракция, която да е над 100 евро.

Връзка към коментар
преди 33 минути , Dreamm каза:

Ще мога ли да доплатя разликата от 30 евро с карта или кеш?

Не, няма да се налага да доплащаш. Ако с първото сканиране изхарчиш $99.99 и намериш атракция за $100 000 като втора, ще си задължил Booking със $100 099.99 към доставчиците на услугите, без да платиш и стотинка :) Писано е по-нагоре по въпроса.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Запазих за първи път нощувки от както пуснаха тези кодове и по време на резервацията ме питаха дали искам кодове за отстъпки на атракция и чекнах отметката,но нямам код пратен.Кога се получава този код?

Връзка към коментар
На 17.11.2017 г. в 22:00, chandni каза:

Не, няма да се налага да доплащаш. Ако с първото сканиране изхарчиш $99.99 и намериш атракция за $100 000 като втора, ще си задължил Booking със $100 099.99 към доставчиците на услугите, без да платиш и стотинка :) Писано е по-нагоре по въпроса.

Това за един билет или за следващите, примерно 4 билета, от резервацията за четирима?

Връзка към коментар

Става въпрос за обща сума от всички билети.

Ако  4 човека посетят  атракция с цена 20 е , то  с кода  се използват 80 е общо. После си избирате атракция с вход 30 е / примерно- за 4 човека е 120 е/  , минавате пак с код и въпреки че надхвърляте лимита от 100 е  Букинга няма да иска доплащане.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Първото ни пътуване с използване на кода приключи. Беше доста зле. Успях да използвам кода само за пешеходна обиколка, свързана с Harry Potter. Навсякъде другаде не работеше. После разбрах, че резервацията в хотела е въведена само за 2-ма възрастни, тъй като за децата не се плаща. Може това да е причината, но нямаше как да знам. Също така на няколко места софтуера им не работеше и нямаше връзка с booking.com. Цените през booking.com и през други онлайн сайтове бяха доста различни. Аквариума в Лондон щеще да ми излезне 130 лири вместо 67 лири.

Не успях да използвам 100-те евро от кода. Пешеходната обиколка беше 70 лири.

Връзка към коментар
преди 4 минути , Stryper каза:

Първото ни пътуване с използване на кода приключи. Беше доста зле. Успях да използвам кода само за пешеходна обиколка, свързана с Harry Potter. Навсякъде другаде не работеше. После разбрах, че резервацията в хотела е въведена само за 2-ма възрастни, тъй като за децата не се плаща. Може това да е причината, но нямаше как да знам. Също така на няколко места софтуера им не работеше и нямаше връзка с booking.com. Цените през booking.com и през други онлайн сайтове бяха доста различни. Аквариума в Лондон щеще да ми излезне 130 лири вместо 67 лири.

Не успях да използвам 100-те евро от кода. Пешеходната обиколка беше 70 лири.

Мисля, че можеш да си издействаш обезщетение като пуснеш жалба към Букинг... поне нищо не губиш, ако опиташ....

Връзка към коментар
преди 28 минути , Stryper каза:

Първото ни пътуване с използване на кода приключи. Беше доста зле. Успях да използвам кода само за пешеходна обиколка, свързана с Harry Potter. Навсякъде другаде не работеше. После разбрах, че резервацията в хотела е въведена само за 2-ма възрастни, тъй като за децата не се плаща. Може това да е причината, но нямаше как да знам. Също така на няколко места софтуера им не работеше и нямаше връзка с booking.com. Цените през booking.com и през други онлайн сайтове бяха доста различни. Аквариума в Лондон щеще да ми излезне 130 лири вместо 67 лири.

Не успях да използвам 100-те евро от кода. Пешеходната обиколка беше 70 лири.

Къде другаде пробва?Моето пътуване до Лондон наближава и се надявах поне окото и мадам Тюсо да разгледаме с кода.А от туровете пробва ли да букнеш,че още се чудя дали да разчитам на кода или да ползвам туровете през групон.

Връзка към коментар

В Golden Tours не ми прие кода. Изписваше, че броя на хората надвишава броя на хората от резервацията. Там исках да резервирам нощния тур из Лондон и дневен тур до Bath.

В The Original Tours не работели вече с booking

В Sea Life не ми прие кода

В The Classic tour не им работеше приложението за booking.

При вас може да работи, но ние нямахме късмет.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Като чета написаното вече се чудя дали предварително да си купя билети за сумата до 200 евро и на място да опитам да използвам кода за останалите 100. 

Ако си купя предварително билетите ще ми излязат и доста по-евтини.

 

Връзка към коментар

Аз предварително купих билети ,  изпратих вече банковите извлечения на Букинга , но още нямам отговор. Надявам се най- късно другата седмица , да получа мейл от тях . Тогава ще мога да кажа точно , дали са имали някакви претенции относно предварителното закупуване на билетите.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.