Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Миналата  седмица  пътувах с тях и имах билет  за 18:20,но ден  по рано  пристигна мейл за промяна за 19:30,а в деня  на пътуването  пак мейл за стария час ще е. Но аз си свърших рано плана и хванах в 15:45,не ми направиха проблем  за билета.

  • Харесвам 3
Публикувано:

В таблицата с таксите за анулация на билет само  в полски злоти и чешки крони  има   цифра    0  по целия ред.  Дали е бъг или има смисъл да се купува  в една от двете източноевропейски валути?    Таблицата с такси анулация: https://www.flixbus.bg/uslugi/prezaveri-anuliray/taksa-anulirane

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 32 минути , epetkov каза:

В таблицата с таксите за анулация на билет само  в полски злоти и чешки крони  има   цифра    0  по целия ред.  Дали е бъг или има смисъл да се купува  в една от двете източноевропейски валути?    Таблицата с такси анулация: https://www.flixbus.bg/uslugi/prezaveri-anuliray/taksa-anulirane

Аз купувам само от полската и не е бъг.Назад в темата е писано.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:

Отдавна не съм ползвала Flixbus. Ако купя билет за 18 ч., но подраня с час, ще ме качат ли на по-ранен бус?

  • Харесвам 2
Публикувано:

Мен ме качиха 2 часа  и половина  преди  моя час на билет  и имаше след това още 2 автобуса преди моя оригинален час. Но фирмата беше sit SHUTTLE,които работят с Flixbus в Рим . Не знам Flixbus дето са зелени  автобуси, защото  там  май имат списък  на купени  билети. Във Виена  пак съм се качвал по рано към Братислава със зелен автобус. В Загреб  също беше друга фирма, но работи и продава  за Flixbus. Ако  имат списък,а има  свободни места, не знам дали продават билети  в автобуса. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 7 минути , dimitrov6 каза:

Мен ме качиха 2 часа  и половина  преди  моя час на билет  и имаше след това още 2 автобуса преди моя оригинален час. Но фирмата беше sit SHUTTLE,които работят с Flixbus в Рим . Не знам Flixbus дето са зелени  автобуси, защото  там  май имат списък  на купени  билети. Във Виена  пак съм се качвал по рано към Братислава със зелен автобус. В Загреб  също беше друга фирма, но работи и продава  за Flixbus. Ако  имат списък,а има  свободни места, не знам дали продават билети  в автобуса. 

Благодаря. Качиха те със същия билет или канселира и купи нов билет?

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 11 минути , Яничка каза:

Благодаря. Качиха те със същия билет или канселира и купи нов билет?

Същият.  Имаше постоянно  човек на фирмата  на спирката  и той  посрещаше автобусите  и ми записа номера  на билета на лист,имаше и други номера  там,може би  на рано качили се. Сканира билета и ми издаде хартиен за 0 евро.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
Преди 1 час, Яничка каза:

Отдавна не съм ползвала Flixbus. Ако купя билет за 18 ч., но подраня с час, ще ме качат ли на по-ранен бус?

Не съм пробвал, но не бих разчитал. Последно сканираха QR кода на билета. И ако не се лъжа излизаше информация относно начален час, начална и крайна дестинация и т.н. Освен това Фликс не притежават автобусите, а това са наети поддоставчици, които нямат интерес да возят някого, който не си е купил билет точно по тяхната линия.

Все пак може да пробваш 🙂

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 5.03.2023 г. в 9:47, dimitrov6 каза:

Мен ме качиха 2 часа  и половина  преди  моя час на билет 

Малко интересна информация и от мен. Не, че имам голям опит с Фликсбус, но при мен всяко пътуване си е и някакво приключение.   60-80 минути след като тръгнахме от Брюксел посока Париж  обявиха по микрофона да си приготвим билетите за проверка.  Спряха се при едни хора. Компания ли бяха не ми стана ясно. Вероятно превеждаха на единия човек.  Оказа се, че единият  е трябвало да се качи на друг автобус за Амстердам.  При тръгването имаше два автобуса един до друг. Беше малко след полунощ.  Отделно на другия ден аз случайно забелязах, че при покупка на билета през телефона съм направил една грешка (буква) в името ми. Нормално е да  направя това на телефона в късна нощ и нормално никой не го беше забелязал при проверка на личната ми карта. Но и дори да го бяха забелязали?  Какво нарушение съм направил с една грешна буква?

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , epetkov каза:

Малко интересна информация и от мен. Не, че имам голям опит с Фликсбус, но при мен всяко пътуване си е и някакво приключение.   60-80 минути след като тръгнахме от Брюксел посока Париж  обявиха по микрофона да си приготвим билетите за проверка.  Спряха се при едни хора. Компания ли бяха не ми стана ясно. Вероятно превеждаха на единия човек.  Оказа се, че единият  е трябвало да се качи на друг автобус за Амстердам.  При тръгването имаше два автобуса един до друг. Беше малко след полунощ.  Отделно на другия ден аз случайно забелязах, че при покупка на билета през телефона съм направил една грешка (буква) в името ми. Нормално е да  направя това на телефона в късна нощ и нормално никой не го беше забеляза при проверка на личната ми карта. Но и дори да го бяха забелязали?  Какво нарушение съм направил с една грешна буква?

Хората си летят с грешна буква без проблем, та Фликс ли да правят. 😉 

Публикувано:
преди 2 минути , aleksandrina каза:

Хората си летят с грешна буква без проблем

Именно.   Има хора, които се притесняват  от една сгрешена буква, а не трябва. Няма място за паника в такива ситуации.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 10 минути , epetkov каза:

Оказа се, че единият  е трябвало да се качи на друг автобус за Амстердам

Преди  седмица  пък на полета  ми до София при слизане една жена  се обади в автобуса на летището, че някой й е взел черна  раница Адидас и в ръцете си  държеше друга черна  раница,да ги разменят.

А Flixbus не ми харесва в приложението, че нямаш профил и всеки  път въвеждаш мейл.

  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:

Здравейте! Предлагам код за FlixBus 20% отстъпка, валидност до 25.03.23г. Оказа се, че няма да ми бъде необходим. Моля, ако има желаещ, да пише на лично съобщение.

  • Харесвам 1
  • 2 седмици по-късно ...
  • 1 месец по-късно ...
Публикувано:
На 15.09.2021 г. в 8:55, Мирослав Василев каза:

Вече ако резервирате през полската версия на сайта, освен че няма такса за отмяна на билета (може да го отмените и един час преди заминаването), вече има опцията парите да бъдат върнати по карта, а не както беше досега само ваучер.

Преди малко отмених билет през полската версия,но връщат само ваучер,не и по карта.

s.png

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 49 минути , dimitrov6 каза:

но връщат само ваучер,не и по карта.

Но пък валидността на  ваучера е цяла една година.

  • Харесвам 2
Мирослав Василев
Публикувано:
преди 48 минути , dimitrov6 каза:

Преди малко отмених билет през полската версия,но връщат само ваучер,не и по карта.

s.png

 Опитай се да се свържеш с тях, това е информацията от сайта им.

 

https://help.flixbus.com/s/article/PSSP-Can-I-exchange-my-voucher-for-its-cash-value?language=en_IE

 

Screenshot_20230523-202740_Chrome.jpg.30596447f66bd84de031b0281a39599f.jpg

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:

Здравейте.

Моля за малко информация, защото не съм ползвал flix bus.

Искам да купя билет за баща ми, който ще пътува от Германия до София. 

Оставам с впечатлението от сайта, че мога да купя с моята дебитна карта билет на негово име. Ще получа ли билета на имейл и мога ли да му го изпратя после на вайбър и той да си го разпечата или да покаже qr кода на електронния билет, както е при самолетните билети?

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:
На 12.06.2023 г. в 22:22, ivaylod каза:

Здравейте.

Моля за малко информация, защото не съм ползвал flix bus.

Искам да купя билет за баща ми, който ще пътува от Германия до София. 

Оставам с впечатлението от сайта, че мога да купя с моята дебитна карта билет на негово име. Ще получа ли билета на имейл и мога ли да му го изпратя после на вайбър и той да си го разпечата или да покаже qr кода на електронния билет, както е при самолетните билети?

@ivaylod няма проблем, можеш да сложиш в контакт неговия телефон и имейл, защото ако има закъснение да получава уведомления. Те ще му изпратят онлайн билета директно на имейла му и няма нужда и да го разпечатва, но ако държи - няма проблем. Може да се показва qr код и от телефон, и от хартия

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 часа, dimitrov6 каза:

В турската версия Пловдив се казва Filibe.

Screenshot 2023-06-26 at 19-44-46 Kamil Koç Uygun Otobüs Bileti Fiyatları & Online Satın Al.png

Това е турското име на града.

  • Харесвам 2
  • 4 седмици по-късно ...
Публикувано:

Някой пробва ли вече новата линия София - Солун? Как са автобусите, имат ли някакво забавяне? Доколкото виждам София е начална спирка и не би трябвало да има изненади със закъснения. Странното е, че останалите компании по маршрута продължават да поддържат почти двойни цени.

Публикувано:
преди 10 минути , iMari каза:

Някой пробва ли вече новата линия София - Солун? Как са автобусите, имат ли някакво забавяне? Доколкото виждам София е начална спирка и не би трябвало да има изненади със закъснения. Странното е, че останалите компании по маршрута продължават да поддържат почти двойни цени.

Пътувах преди 2 седмици. На отиване стигнахме по разписание. На връщане имаше малко повече чакане на границата, но беше ОК като цяло.

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.