Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Имам билети за понеделник за Кьолн.Щяхме да ходим на изложение,но снощи получих мейл,че е отложено за Февруари 2021 заради COVID-19.

Някой има ли мейл за връзка с Раян да се опитам да ми канцелират билетите и да ми върнат парите или да ми дадат ваучер.

 

Връзка към коментар
преди 16 минути , Emil Chakalov каза:

Hmmm. Sorry, I didn’t get that. As a new ChatBot I’m still learning. Try asking me another question by keeping it short and sweet. If you prefer to choose a topic from our menu, type “Help”

Чат-роботът ми отговори това.

Вече, от 8 часа наше време, трябва да има оператори, през нощта само ботове.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , neuromancer каза:

Просто откажи билета през сайта. Те билети до Италия не спират без такса, ти Кьолн искаш...

Не виждам опция за отказ,само за промяна на полетите.

Връзка към коментар
преди 20 минути , Emil Chakalov каза:

Не виждам опция за отказ,само за промяна на полетите.

И да ги откажеш нищо няма да върнат. 

Нормалните авиокомпании връщат летищните такси + определена сума според условията на билета. 

 

 

Райън не връщат нищо, щом полетите си се изпълняват редовно. 

Дори за промяна има такса, която вероятно ще е по-голяма от цената на билета. 

 

Единствения ти шанс макар и малък е през чата, говори с live агент. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 4 минути , Фичо каза:

А какъв е смисълът на това?

Може да му е скъп билета. Не всички летят за 20 евро.

Ако трябва да съм по-многословен, е по-добре да изчакаш евентуална смяна на часа и така ще можеш да откажеш без такса

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

All Ryanair flights are changeable but they cannot be cancelled.

You don't need to notify us if you are unable to travel and if you can’t use your outbound flight, you can still use your return flight.

Flight dates/times/routes can be changed up to 2.5 hours before the flight departure time (name changes can be changed up to 2 hours before the flight)  via My Bookings unless you have already checked in, in which case please contact one of our agents using our live chat.

If you do not travel on your booked flight the air fare, fees and charges are non-refundable but you may apply within one month of the date of travel for a refund of the Government Tax paid using this link

Government tax refunds are subject to an administration fee. Click here for fee details.  If the refund amount is less than the applicable administration fee, no refund will be made.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
On 2/25/2020 at 11:36 AM, Таньо said:

Задължително е свързването.

Може безплатно само ако е в момента на закупуване на билета на възрастния - 2 ... 4 часа със сигурност.

Уж можеше до 24, но не съм уверен дали това е актуално.

Направо си е до 48 часа. Съвсем скоро го правих това. Билети за дете, закупени през онези сайтове, ги свързах с нашата резервация. В чата ми писаха, че ще ми пратят линк да платя 60€, отговорих им че знам правилата за 48-те часа и след Wait a moment, please- отговориха, че нищо не дължа. 

  • Харесвам 5
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 13 минути , aleksandrina каза:

Направо си е до 48 часа. Съвсем скоро го правих това. Билети за дете, закупени през онези сайтове, ги свързах с нашата резервация. В чата ми писаха, че ще ми пратят линк да платя 60€, отговорих им че знам правилата за 48-те часа и след Wait a moment, please- отговориха, че нищо не дължа. 

Сложи линк, това е важно. 💎

Връзка към коментар

И моя спомен е за до 24ч

Такса и времева рамка

Свързването на резервациите е безплатно, ако се извърши в рамките на 24 часа след направената първоначална резервация за възрастен. Ако извън 24 часа има такса от € / £ 30 за свързване на резервациите заедно.
Резервациите могат да бъдат свързани само до 4 часа преди планираното време на отпътуване и не могат да бъдат свързани на летището.
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Понеже ровя през телефона в момента и също намирам за 24 часа, но когато оповестиха промените, че стават до 48 часа, съм 99% сигурна, че и свързването на резервации също беше включено. Ще потърся по-късно. 

Връзка към коментар
преди 10 минути , Eva eva каза:

Да попитам - за полети от Бергамо до София дали ще върнат парите на моите приятелки? Щяха да летят на 11.03, но се отказват заради вируса.

Щом те са се отказали, няма да върнат парите.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, aleksandrina каза:

Понеже ровя през телефона в момента и също намирам за 24 часа, но когато оповестиха промените, че стават до 48 часа, съм 99% сигурна, че и свързването на резервации също беше включено. Ще потърся по-късно. 

Ако това за 48ч го има,наистина е важно да се знае.Както и дали е промяна в условията или за конкретния полет само

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
1 hour ago, Branko said:

Ако това за 48ч го има,наистина е важно да се знае.Както и дали е промяна в условията или за конкретния полет само

Миналата година по това време анонсираха това с 48 часовия реверанс. Не за конкретен полет, а въобще. 

И аз им го цитирах, провериха и казаха ОК- без пари. От едното закупуване бяха минали повече от 24 часа. 

Връзка към коментар

Не го отричам,твърде възможно е да е така,както казваш.

Аз  цитирам това ,което пише в сайта им.Същото и казвам по спомен ,защото аз самия съм бил в тази ситуация и тогава беше 24ч.

Ако това за 48ч го има някъде и го намериш е добре да се знае и цитира наистина по горе в темата или сложи линк,защото ще е от полза за доста хора.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 20 часа, Eva eva каза:

Да попитам - за полети от Бергамо до София дали ще върнат парите на моите приятелки? Щяха да летят на 11.03, но се отказват заради вируса.

Твърдо няма да ги върнат. Към момента са канцелирани официално само полетите от/до Италия до/от Йордания, по решение на Йорданските власти..

 

 

Редактирано от Георги
  • Харесвам 5
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 51 минути , Ilian359 каза:

Сега на всеки 3 часа някой във форума ще пита може ли безплатно да се откаже от пътуване...

Ще изпиша основателни причини и връщане на сумата на билетите, респ. оставането им като кредит в профила.

 

1. Внезапна тежка болест, хирургическа интервенция, други от този характер, но не високо кръвно, страх от летене или вируси, лични прозрения и т.н. 

2. Смърт на близък. /Различните компании цитират кого приемат за близък./

3. Прекратяване на дипломатически отношения 

    - забрана за влизане

    - забрана за напускане

4. Терористични атаки - без да е задължително, ако няма обявени специални мерки срещу това на високо ниво

5. Промяна на нивото на сигурност в определен регион на държавно ниво, както и на основание външна оценка от имащи право на това институции.

6. Затваряне на граници като причината би могла да бъде и от здравен характер, но отново на държавно ниво.

7. Военни действия в зони до/от където се лети, както и ползването на тези места за прекачване

8. Природни катаклизми - изригване на вулкани, земетресения, пожари, наводнения, др. в резултат от което следват препоръки/правила срещу пътуване.

9. Обявяването на извънредни мерки на държавно ниво, от световно  признати организации, от територии, общности и т.н.

 

Като цяло превозвачите са длъжни да спазват предписания/изисквания на институции, а не публикации в пресата и различните им тълкувания.

 

Сигурно има и други. Моля, допълнете ме!

 

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.