Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 17 минути , vorbis каза:

Няма смисъл от нов акаунт. Поискай връщане на парите и си купи новите билети със съществуващия акаунт. Парите ще има да ги почакаш, но ще дойдат.

Аз вече поисках връщане и в чата се съгласиха.Значи мога да си купя новите билети и да си чакам парите за старите.

А вчера получих ваучер за билети от юни.

Връзка към коментар
Морска сирена

Здравейте! Реших да споделя с вас, че вчера си получих пълното възстановяване на сумата от esky след 4 месеца празни думи и увъртания.След като зададох в техния фейсбук въпрос дали има клиенти с възстановени суми и намерението ми да се обърна към Европейския потребителски център, веднага ми се обадиха.Започнаха със стари оправдания и без конкретни срокове обещания и след приключване на разговора до часове сумата ми беше преведена.Сега ми остава възстановяване пак закупени от тях билети за обратния полет на blue air! Успех на всички в сходна ситуация!!!

  • Харесвам 6
  • Браво 6
Връзка към коментар
преди 2 часа, Морска сирена каза:

Здравейте! Реших да споделя с вас, че вчера си получих пълното възстановяване на сумата от esky след 4 месеца празни думи и увъртания.След като зададох в техния фейсбук въпрос дали има клиенти с възстановени суми и намерението ми да се обърна към Европейския потребителски център, веднага ми се обадиха.Започнаха със стари оправдания и без конкретни срокове обещания и след приключване на разговора до часове сумата ми беше преведена.Сега ми остава възстановяване пак закупени от тях билети за обратния полет на blue air! Успех на всички в сходна ситуация!!!

Следващият път никакви Esky , а директно от сайта на АК.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 5 часа, Морска сирена каза:

Здравейте! Реших да споделя с вас, че вчера си получих пълното възстановяване на сумата от esky след 4 месеца празни думи и увъртания.

Понеже всичко написано за 4-те месеца епична борба с Esky важи и за мен (дори и за обратния полет,но с Wizzair), къде във фейсбук се свърза с тях? На "съобщения" ли?

Връзка към коментар
Морска сирена

Написах коментар под тяхна публикация ,че търпението ми свърши и възнамерявам да потърся съдействие от Европейския потребителски център.Явно това ги стресна.Изстриха коментара ми както и на много други и се обадиха.Опитаха пак да ме будалкат,но видяха,че няма да се справят с мен.До няколко часа сумата беше преведена.Както нямаха уж превод така светкавично намериха възстановяването...

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 13 часа, Морска сирена каза:

Написах коментар под тяхна публикация ,че търпението ми свърши и възнамерявам да потърся съдействие от Европейския потребителски център.

Ще пробвам и аз. Благодаря!

Връзка към коментар

Относно новите flexible условията за смяна на дестинация / дата за билети, купени през юли, август и септември - колко пъти може да се прави промяна? Само веднъж ли? Нещата се променят много динамично и не е ясно дали, ако днес вземеш  билет, няма да се наложи да смениш дестинацията няколко пъти, заради в последствие наложена карантина, тест и т.н. усложнения.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 13 часа, Яничка каза:

Относно новите flexible условията за смяна на дестинация / дата за билети, купени през юли, август и септември - колко пъти може да се прави промяна? Само веднъж ли? Нещата се променят много динамично и не е ясно дали, ако днес вземеш  билет, няма да се наложи да смениш дестинацията няколко пъти, заради в последствие наложена карантина, тест и т.н. усложнения.

Питах Ryan Air в чата - имаме право само на една безплатна промяна. После таксата за промяна е на човек на посока според тарифата https://www.ryanair.com/ie/en/useful-info/help-centre/fees

  • Харесвам 5
  • Шок 1
  • Благодаря 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Яничка каза:

Питах Ryan Air в чата - имаме право само на една безплатна промяна. После таксата за промяна е на човек на посока според тарифата https://www.ryanair.com/ie/en/useful-info/help-centre/fees

Ужассс... А аз промених вече веднъж 😥, за да увелича престоя. Ами ок, ще Прежаля значи тези билети и туй то. А знае ли някой дали има срок до колко време от полета може да промени човек? Тоест можеш ли 3 дни преди полета да промениш например? 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, luba_rizova каза:

Ужассс... А аз промених вече веднъж 😥, за да увелича престоя. Ами ок, ще Прежаля значи тези билети и туй то. А знае ли някой дали има срок до колко време от полета може да промени човек? Тоест можеш ли 3 дни преди полета да промениш например? 

Пишеше, че не може да променяш 7 дни след полета. Предполагам, това значи, че можеш 6 дни след като е трябвало да летиш. 

Но може и да тълкувам неправилно. А ако искаш да промениш само за част от пътниците в резервацията нещо, се случва със съдействие на Раян.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, luba_rizova каза:

А знае ли някой дали има срок до колко време от полета може да промени човек? Тоест можеш ли 3 дни преди полета да промениш например? 

Промени могат да се правят до 7 дни преди датата на заминаване по първоначалната резервация. От чата на Ryan Air:

ryan.jpg.b7296cb944fc56252c1fe2e35e2e82a5.jpg

  • Харесвам 2
  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , Яничка каза:

Промени могат да се правят до 7 дни преди датата на заминаване по първоначалната резервация. От чата на Ryan Air:

ryan.jpg.b7296cb944fc56252c1fe2e35e2e82a5.jpg

Аз гледах общите условия на българската версия и ми хареса, така че не се сетих, че съм се изгубила в превода

image.png.0f9dcf152e7c2140d26aa39c3295fd7c.png

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Може би се има предвид, че  не е налична безплатна промяна,  ако новия избран полет е в рамките на седем дни след първоначалния. Иначе и тълкуването по-горе не е приложимо, че 6 дни след заминаване на полета, без да си летял, можеш да смениш безплатно, тъй като пише, че не е налична в рамките на 7 дни след датата на заминаване на първоначалния полет, което значи, че след 7 дни след заминаване, ако не си летял, може да смениш полета, което е още по-нелогично, понеже отваря вратата до безкрай.

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 46 минути , neuromancer каза:

Аз първо бих погледнал английския текст преди да правя предположения, защото те са известни с качеството на преводите...

От друга страна, ако вече си изгорял с полета, калпавия им превод би трябвало да може да се използва и да може да оспорваш? Не знам,  не искам да подведа някого, но щом изтипосваш на сайта си условия, значи те са валидни на езика на който са написани и оправдание с превода не би трябвало да минава....

 

  • Браво 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, neuromancer каза:

Аз първо бих погледнал английския текст преди да правя предположения, защото те са известни с качеството на преводите...

Текста на английски е следния:

The free flight change is not available on changes made within 7 days of the departure date of the original flight.

 

Това е обаче, за промяна без такса. Но общо за промяна на полет - може да се променя до 2.5ч преди полета и името до 2 ч, т.е  не може да се правят промени след като полета вече е минал:

 

 

Can I change my flight?

Yes, you can and you can make most of these changes online in the 'My Bookings' section, once you have retrieved your booking.

You can change:
your flight date/route up to 2.5 hours before your flight is scheduled to depart;
and you can change the name on the flight up to 2 hours before your flight is scheduled to depart.
Връзка към коментар

Ryanair will start flying from Odessa to Athens and Barcelona!

NEW_750px_ST_Barcelona-3-800x357.jpg

 

Flights will operate from Odessa to Athens once a week, and to Barcelona twice a week , starting in October 2020.

New routes:
✈ Odessa – Athens
✈ Odessa – Barcelona

map-33.png

Baggage policy:
Priority Boarding passengers: 2 free carry-on bags (1 cabin bag 55 × 40 × 20 cm, up to 10 kg plus 1 small bag (40 x 20 x 25 cm)
Non-priority passengers: 1 small carry-on bag (40 x 20 x 25 cm)

 

За повече инфо цък.

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към коментар
Райска птица

Мили хора, имам билети за 25.08 за Ханя с  Райън , но сега цял ден дава грешка като пробвам да се снабдя с билет за обратно към София? Грешка и туй то

търся за 1/2/3/4 /5 септ наобратно вариант ... нещо не успявам

 

Връзка към коментар
преди 30 минути , Райска птица каза:

Мили хора, имам билети за 25.08 за Ханя с  Райън , но сега цял ден дава грешка като пробвам да се снабдя с билет за обратно към София? Грешка и туй то

търся за 1/2/3/4 /5 септ наобратно вариант ... нещо не успявам

 

Полетите от/до Ханя са само вторник и за 1.09. на мен ми излиза полет със цена,не стигнах до плащане. На коя стъпка ти дава грешка? Понякога приложението забива.

А дори Раян да нямат полет тогава, може да ползваш този на Aegean, който ви дава цял ден в Атина и излиза на по-ниска цена в jetcost.at, ако имаш Дайнърс.Чак съжалявам, че сега ги виждам тези полети, щях да се възползвам при пътуването ни преди няколко седмици.

1264227308_.png.8a77b1993cbba714f4bb494dae34091f.png

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 22 минути , Мари Николова каза:

Попълва се входяща декларация при влизане в БГ, независимо откъде идваш.

Благодаря много! 

Редактирам се - и в сайта на Раян я има https://www.ryanair.com/content/dam/ryanair/comms-2020/BG-Passanger-DATA.PDF

Редактирано от noshtna_ptica
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , noshtna_ptica каза:

Благодаря много! Има ли я онлайн или ги раздават на хартия?

Това е линк от сайта на БГ ер, значи този формат все още е актуален.Все пак, добре е да се провери непосредствено преди пътуването.Обикновено АК изпраща точна информация ден-два преди полета. Раян и БГ ер раздават декларации на борда за попълване, за други АК не знам.На летище София също раздаваха.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На ‎27‎.‎6‎.‎2020‎ г. в 17:40, Alexander каза:

Днес си писах с чата на раян, относно моите билети София-Киев-София в средата на септември. Бях писал назад, че от доста време първите билети по този маршрут излизат чак  в края на октомври. Мислех, че нещо наместват, но това продължи с дни, а може би и седмици и понеже в профилът ми си седят като потвърдени, днес реших да проверя какво ще ми кажат.

 

След проверка казаха, че за сега всичко е наред и ще има полети. Попитах, защо не са налични в сайта им и че имам познати, които искат да си купят билети  за същите дати.

Отговориха, че понеже нищо не е ясно и не се знае  какво ще се случи с корона вирусът, са спрели да ги продават за сега, но полетите на са канселирани. Ако ги канселират, щели да ме уведомят.

 

Доста странно ми се видя, общо взето точно обратното на политиката на Уиз.

 

Самоцитирам се, понеже има развитие за тези билети.

Днес получих мейлове, че полетите София-Киев-София за септември  са канселирани, не че не се очакваше да стане.  За втори път ги канселират, първият път беше април месец и ги изместих за септември, но смятам този път да се възползвам от опцията която дават според мейла.

 

Според мейл, може да сменя и дестинацията без да доплащам нищо. Пише, че може да изместя полетите с 90 дни преди или след дата на канселираният полет.

Не искам да ми връщат пари, защото са общо  три резервации, като две от тях са през посредници.

 

Някой сменял ли е дестинация заради канселрани полети?

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.