Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 7 часа, IvanNavi каза:

Няма да ти позволят да смениш датите без такси. Това съобщение се отнася единствено и само за нови резервации, направени през месеците юли, август и септември за полети през юли, август или септември. Твоята резервация нито е нова, нито пък направена в този период.

Сигурно е коментирано, но темата е дълга. Може ли да ми кажеш,  ако сега си купя билети за октомври,  на какви промени ще имам право във връзка с ковида? Вариант те да анулират,  не допускам, по скоро ние да се наложи да сменим заради карантини, тестове...

Връзка към мнение
преди 8 часа, Zubara каза:

Здравейте моля за помощ . Имам полет до Рим за 21.08 и връщане на 25.08 и пробвах да сменя датите , но ми начислява такса 180 евро като пише в сайта им , че уж е безплатна смяната. Бях го промен преди 2 месеца и нямаше проблем нз защо сега ми изисква таксата . Има и това съобщение нз точно какво значи:

polet.PNG

А и освен това условието е промяната да е направена поне 7 дни преди полета, а при теб е по-малко. Така че поне по два параграфа не се класираш за тази промоция 😞

Връзка към мнение
Преди 1 час, slujitel каза:

Сигурно е коментирано, но темата е дълга. Може ли да ми кажеш,  ако сега си купя билети за октомври,  на какви промени ще имам право във връзка с ковида? Вариант те да анулират,  не допускам, по скоро ние да се наложи да сменим заради карантини, тестове...

Отваряш сайта им и гледаш рекламния банер. Мисля, че в момента е за полети до септември включително правото на 1 смяна на дестинация и/ или дата, но нямам много нет, за да погледна. За октомври не.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
Преди 1 час, slujitel каза:

Сигурно е коментирано, но темата е дълга. Може ли да ми кажеш,  ако сега си купя билети за октомври,  на какви промени ще имам право във връзка с ковида? Вариант те да анулират,  не допускам, по скоро ние да се наложи да сменим заради карантини, тестове...

На никакви. Към момента важи единствено за полети до септември вкл.

 

you can change your flight time, date or even destination, giving you complete flexibility and peace of mind.

Move your flight for free to any date before 31 Dec 2020, just pay the fare difference.

This is only applicable to new bookings made after 10 June for travel in July and August and new bookings made after 16 July for September and the fare difference will still be applied

 

Превод  c Google  :

можете да промените времето на полета, датата или дори дестинацията си, осигурявайки ви пълна гъвкавост и спокойствие.

 

Преместете своя полет безплатно до всяка дата преди 31 декември 2020 г., просто заплатете разликата в тарифата.

 

Това е приложимо само за нови резервации, направени след 10 юни за пътуване през юли и август и за нови резервации, направени след 16 юли за септември, и разликата в тарифата все още ще се прилага

 

 

 

 

 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
Преди 1 час, slujitel каза:

Сигурно е коментирано, но темата е дълга. Може ли да ми кажеш,  ако сега си купя билети за октомври,  на какви промени ще имам право във връзка с ковида? Вариант те да анулират,  не допускам, по скоро ние да се наложи да сменим заради карантини, тестове...

За октомврийски билети няма нищо специално. Промени само след плащане на такси.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Имам много сериозен проблем с тия измамници от Райънеър.

Билетът ми е купен миналия Ноември и не мога да искам от банката връщане на пари, отмениха полета заради КОВИД и още нямам нито ваучер, нито пари.

Искам да си направя нов полет, обаче ми казват, че не може да си ползвам парите или ваучера и трябва за трети път да искам Refund и тоя път да попълвам формата за Screen Scrappers website, обясних им, че съм човек не сайт и резервацията е лично за мен , но и ми затвориха чата.Ако не съм попълнел формата, щяло да има още по-голямо закъснение. Това ме навежда на извода, че всички които не са си получили ваучер или пари , ако не попълнят тази форма ще бъдат забравени от Райън, явно са си загубили базата от данни на кого имат да плащат или нарочно не плащат умишлено.

 

Връзка към мнение
преди 3 минути , jorocontrola каза:

Оспорвай плащането през банката. Знам за случай на хора, които вече си получиха парите след отменени полети. Успех 🙂

Плащането е Ноември миналата година. Може само през последните 6 месеца да се оспорва в Пейпал.

Връзка към мнение
преди 2 часа, jorocontrola каза:

Оспорвай плащането през банката. Знам за случай на хора, които вече си получиха парите след отменени полети. Успех 🙂

Да се оспорва плащане отпреди 9 месеца?Възможно ли е? 

Връзка към мнение
12 minutes ago, crazyhorse said:

Да се оспорва плащане отпреди 9 месеца?Възможно ли е? 

Като цяло зависи не кога е платено, а кога е трябвало да бъде предоставена услугата.

В темата за оспорванията е описано, но мисля, че периодът беше около година за Виза и Мастъркард ...

Връзка към мнение
Преди 1 час, randi каза:

На тия сайта за поредна вечер не функционира, поне при мен. Явно при мен е проблема, но не разбирам как така през деня е ок и вечер пада.

Проблемът определено е в "твоя телевизор". Сайтът им си работи. Пробвай различни браузъри, компютър и дори интернет доставчик. Ако си с лаптоп, пробвай да си пуснеш тетъринг от мобилния и виж дали през него също имаш проблем.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
Мирослав Василев

Преди малко получих известие за промяна на полет от тяхна страна, според новите промени връщането е 30 минути след кацането.

 

Все пак, положителното в ситуацията е, че можеше връщането да го направят преди отиването. 😀

  • Харесвам 1
  • Смея се 8
Връзка към мнение

Моля за съвет. Утре имам полет за 86 евро, който няма да ползвам. Мога ли поне нещо да спася или да забравя случката?

Връзка към мнение
Йосиф Милчов

Отмениха ни полет септември и заявих връщане на парите. Някой знае ли за какъв период от време възстановяват сумата по картата и цялата сума ли дават.

Връзка към мнение
На 17.08.2020 г. в 9:19, vinidj каза:

Имам много сериозен проблем с тия измамници от Райънеър.

Билетът ми е купен миналия Ноември и не мога да искам от банката връщане на пари, отмениха полета заради КОВИД и още нямам нито ваучер, нито пари.

Искам да си направя нов полет, обаче ми казват, че не може да си ползвам парите или ваучера и трябва за трети път да искам Refund и тоя път да попълвам формата за Screen Scrappers website, обясних им, че съм човек не сайт и резервацията е лично за мен , но и ми затвориха чата.Ако не съм попълнел формата, щяло да има още по-голямо закъснение. Това ме навежда на извода, че всички които не са си получили ваучер или пари , ако не попълнят тази форма ще бъдат забравени от Райън, явно са си загубили базата от данни на кого имат да плащат или нарочно не плащат умишлено.

 

ЗА кога ви беше полета? Ние чакаме възстановяване на сума за отменени полети през втората половина на юни, дали има хора за тоаи период, които още чакат ?

 

Връзка към мнение
Йосиф Милчов
преди 40 минути , agenta каза:

За какви дестинации в момента отменят полети, след като обявиха, че ще съкратят с 20% планираните такива през септември и октомври?

Полета ни беше от Танжер до Мадрид на 7 септември.

Връзка към мнение

Здравейте,

свързах се с агент доста бързо за искане за връщане на пари за полети от май-юни, които отмениха през май. Това е отговора:

I have checked your booking, and I have requested a monetary refund for you, instead of the voucher. You will receive a confirmation that this is being done in your booking, that email will arrive in about 24 hours.
Also we have some great news, we have trained more agents to do refunds and your refund should be processed in approximately 7 to 10 business days. Please note that once the refund is sent, it would take a few days for it to arrive to your account.
 
Да видим утре ще получа ли нещо 🙂
Връзка към мнение
преди 31 минути , Madi_Yo каза:

Здравейте,

свързах се с агент доста бързо за искане за връщане на пари за полети от май-юни, които отмениха през май. Това е отговора:

I have checked your booking, and I have requested a monetary refund for you, instead of the voucher. You will receive a confirmation that this is being done in your booking, that email will arrive in about 24 hours.
Also we have some great news, we have trained more agents to do refunds and your refund should be processed in approximately 7 to 10 business days. Please note that once the refund is sent, it would take a few days for it to arrive to your account.
 
Да видим утре ще получа ли нещо 🙂

Вие бяхте ли приели ваучър в началото? Ние, първоначално бяхме поискали рефънд... след това получихме мейл, че трябва да се свържем с чата за поискаме отново, независимо че не сме приели ваучърите... след това, имаше инфо на сайта им, че ако веднъж си искал, да не се свързваш отново, до края на август уж щели да ги изплатят... та сега се чудя, трябва ли да се свързваме с чата, или - да чакаме да мине август ?!

 

Връзка към мнение

На сайта си са писали, че рефъндите за април/май вече трябва да са изплатени. За отменен полет през април бях попълнил на сайта им формата за рефънд, още през април, ваучер не съм искал и не съм приемал, нищо не са ми върнали. Миналата седмица се свързах през чата, би трябвало до 7-10 работни дни да върнат парите. Така, че най-вероятно първоначалните форми за рефънд не вършат никаква работа.

 

Току-що банката изпищя, че Ryan са възстановили сумата. Чата ми с тях беше на 13-ти, т.е. бързо действат.

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.