Ivko Публикувано: 3 януари, 2019 Публикувано: 3 януари, 2019 Само при мен ли не сезареждат датите в календара на търсачката на бг версията?
chandni Публикувано: 3 януари, 2019 Публикувано: 3 януари, 2019 На 3.01.2019 г. в 20:50, Ivko каза: Само при мен ли не сезареждат датите в календара на търсачката на бг версията? Разшири Не е само при теб... Явно са си "оставили ръцете" сайтаджиите... 🙂 Доскоро версията за България беше само на английски (преди време я имаше на български, но я махнаха), сега явно пак са я пуснали,но не са я доизкусурили. 1
ipg Публикувано: 14 януари, 2019 Публикувано: 14 януари, 2019 На 8.01.2019 г. в 7:50, chandni каза: Няма да мине. Ние го играхме този мач... За да ти признаят клейма, трябва да се посочи тарифната буква на конкурентната оферта, а посредническите сайтове това не го обявяват. Разшири Стана. Днес получих е-мейл, че ще ми върнат разликата и молбата ми е уважена 🙂 9
chandni Публикувано: 14 януари, 2019 Публикувано: 14 януари, 2019 На 14.01.2019 г. в 17:14, ipg каза: Стана. Днес получих е-мейл, че ще ми върнат разликата и молбата ми е уважена 🙂 Разшири Би ли казал от къде ти беше купен билетът, посочи ли резервационната тарифа (буквата) и малко повече подробности, за да ги тормозя и аз отново? 4
ipg Публикувано: 14 януари, 2019 Публикувано: 14 януари, 2019 (редактирано) На 14.01.2019 г. в 19:08, chandni каза: Би ли казал от къде ти беше купен билетът, посочи ли резервационната тарифа (буквата) и малко повече подробности, за да ги тормозя и аз отново? Разшири Да. Билетите (4) за София- Краби ги купихме от официални сайт на катар. По-евтината цена беше https://www.airngo.de .Прикачвам и снимките, които пратих. Ето като цяло какво им дадох като информация: Booking Reference : Origin :Sofia (SOF) Destination :Krabi (KBV) Flight Date :2019-10-31 Flight Number :QR 0228 Q Class Of travel :Economy No of travellers :4 Website :https://www.airngo.de Date fare quoted :2019-01-07 Fare difference amount :100 Total amount of the lower fare quoted :1529,70 Additional information :The 4 screenshots attached show that the final price offered for this flight is lower than the one I booked directly from Qatar Airways. Редактирано 14 януари, 2019 от ipg 1 1
Надето Публикувано: 14 януари, 2019 Публикувано: 14 януари, 2019 На 14.01.2019 г. в 20:28, ipg каза: Ето като цяло какво им дадох като информация: Разшири Двата полета за отиване и връщане по отделно ли се въвеждат или с една зявка става?
ipg Публикувано: 14 януари, 2019 Публикувано: 14 януари, 2019 На 14.01.2019 г. в 21:29, Надето каза: Двата полета за отиване и връщане по отделно ли се въвеждат или с една зявка става? Разшири На сайта на катар като пускам иска ли? Ами и аз това се чудих, но релано въедох номера само на единия полет ( този до ДОХА), нямах опция да въведа два полета и аз и заради това си мислих,че няма да ми уважат жалбата. 1
ipg Публикувано: 14 януари, 2019 Публикувано: 14 януари, 2019 Не съм , само полета на отиване до доха, но дадох и номера на резервацията и реално цената в сайта на катар беше 798лв София-Краби-София с прекачване в ДОХА, а в другия сайт беше същия полет с 50лв по-евтино и те реално от тази резервация 798лв ще върнат по 50лв на човек. 1
liliya Публикувано: 20 януари, 2019 Публикувано: 20 януари, 2019 (редактирано) Едно бързо питане. Пътувам до Мале през Доха на един билет и в него пише за разрешен багаж 30кг на човек , но няма дадени размери. Търсих в сайта но не намерих конкретен размер, само кг. Ми е ли някой да каже какъв е максималният размер за тези кг. Благодаря! Редактирано 20 януари, 2019 от liliya
Mary Публикувано: 20 януари, 2019 Публикувано: 20 януари, 2019 На 20.01.2019 г. в 8:20, liliya каза: Едно бързо питане. Пътувам до Мале през Доха на един билет и в него пише за разрешен багаж 30кг на човек , но няма дадени размери. Търсих в сайта но не намерих конкретен размер, само кг. Ми е ли някой да каже какъв е максималният размер за тези кг. Благодаря! Разшири 30 кг и максимален размер 300 см. Тези 300 см. са сбор от страните на багажа. 1
liliya Публикувано: 20 януари, 2019 Публикувано: 20 януари, 2019 Трите размера- дължина, ширина и височина ? На 20.01.2019 г. в 8:24, Mary каза: 30 кг и максимален размер 300 см. Тези 300 см. са сбор от страните на багажа. Разшири
Mary Публикувано: 20 януари, 2019 Публикувано: 20 януари, 2019 На 20.01.2019 г. в 9:37, liliya каза: Трите размера- дължина, ширина и височина ? Разшири Сбора от трите трябва да е до 300см. Няма точни размери по всяка страна. 1
liliya Публикувано: 20 януари, 2019 Публикувано: 20 януари, 2019 На 20.01.2019 г. в 10:09, Mary каза: Сбора от трите трябва да е до 300см. Няма точни размери по всяка страна. Разшири Благодаря @Mary! 1
Пламен Л Публикувано: 28 януари, 2019 Публикувано: 28 януари, 2019 Може ли малко помощ за един въпрос относно прикачването.Често се споменава, че времето за прикачване в Доха е било кратко и със съдействието на служител от летището е хванат следващият полет. В тази връзка въпросът е, когато остава кратко време за прикачване, защото полетът закъснява автоматично ли авиокомпанията съобразява, че времето е малко и пращат служител да съдейства или трябва да кажете в самолета на стюардесата и тя да се свърже с хората от летището, за да ви придужат?
Mary Публикувано: 28 януари, 2019 Публикувано: 28 януари, 2019 На 28.01.2019 г. в 8:39, Пламен Л каза: Може ли малко помощ за един въпрос относно прикачването.Често се споменава, че времето за прикачване в Доха е било кратко и със съдействието на служител от летището е хванат следващият полет. В тази връзка въпросът е, когато остава кратко време за прикачване, защото полетът закъснява автоматично ли авиокомпанията съобразява, че времето е малко и пращат служител да съдейства или трябва да кажете в самолета на стюардесата и тя да се свърже с хората от летището, за да ви придужат? Разшири Ако по разписание(с покупката на билета) е заложено малко време за прекачване почти винаги чака служител на Катарските линии, който съпровожда до следващият гейт. Ако изненадващо се окажете с малко време за прекачване е добре да се опитате да получите съдействие от стюардите, но колко ще е ефективно нямам представа. Все пак, ако се озовете с малко време и никой не ви чака специално, веднага се обърнете към служителите, който ще видите при излизане от самолета. Ще ви насочат какво да правите.
Пламен Л Публикувано: 28 януари, 2019 Публикувано: 28 януари, 2019 На 28.01.2019 г. в 8:45, Mary каза: Ако по разписание(с покупката на билета) е заложено малко време за прекачване почти винаги чака служител на Катарските линии, който съпровожда до следващият гейт. Ако изненадващо се окажете с малко време за прекачване е добре да се опитате да получите съдействие от стюардите, но колко ще е ефективно нямам представа. Все пак, ако се озовете с малко време и никой не ви чака специално, веднага се обърнете към служителите, който ще видите при излизане от самолета. Ще ви насочат какво да правите. Разшири По разписание имаме 1 час и 30 минути между полетите, което е ок, но сега следя полетите по същата дестинация и от последните 3 полета и трите имат закъснение от порядъка на 40-50 минути.
T.E.Lawrence Публикувано: 28 януари, 2019 Публикувано: 28 януари, 2019 В много случаи не чакат специално, не разчитайте на това. Ако времето е малко - спринт към проверките и търсене на съдействие на служител да ви прекарат през бързата линия. 1
Пламен Л Публикувано: 15 февруари, 2019 Публикувано: 15 февруари, 2019 Един принципен въпрос. Ако искам да съдя авиокомпанията къде ще се проведе делото? В България или Катар?
VanIvanov Публикувано: 19 февруари, 2019 Публикувано: 19 февруари, 2019 На 15.02.2019 г. в 11:19, Пламен Л каза: Един принципен въпрос. Ако искам да съдя авиокомпанията къде ще се проведе делото? В България или Катар? Разшири Ако имат представителство в България ще е в България, така в момента моята фирма водим едно дело срещу Уиз за една групова резервация, което много вероятно даже и ще спечелим 😃
И. М. Публикувано: 19 февруари, 2019 Публикувано: 19 февруари, 2019 да похваля Катарците: днес ми се обадиха и ми предложиха обещетение за забавен багаж - 50 USD. И да попитам как да си присъединя към профила милите?
neuromancer Публикувано: 19 февруари, 2019 Публикувано: 19 февруари, 2019 при купуването на билета, ако има поле за програма, или купувате направо от профила си, или след това в manage my booking си добавяш номера или добавяш билета към профила, или при онлайн чекин трябва да има поле, или на гишето си казваш номера, или след полета, търсиш в профила връзка как да си поискаш милите, ако не са добавени 1
Радо Публикувано: 21 февруари, 2019 Публикувано: 21 февруари, 2019 (редактирано) Не съм много сигурен дали на долното писание му е тук мястото, но ако не е - моля модератора да го премести, където следва да бъде. Казуса е следният: Става дума за award ticket: Към настоящия момент имам натрупани малко над 31хил мили. ,които ще се увеличат скоро - тъй като имам разни хотели резервирани за предстоящите пътувания. От тези 31хил мили , малко над 11хил ще изтекат на 30.6 тази година. С оглед да не ги загубя си поиграх малко и съм се спрял на следните решения: - мога да отида до Доха еднопосочно срещу 21х мили + 70лв.; - от доха до произволна точка в Азия (Куала Лумпур , ХШМ) - 33750 мили +ок 80 лв. p.s. По-неприятния момент е връщането еднопосочно откъдето и да е, тъй като билетите рязко се оскъпяват. И за това ми е необходим съвет как точно да постъпя. Благодаря предварително Редактирано 21 февруари, 2019 от Радо 1
neuromancer Публикувано: 21 февруари, 2019 Публикувано: 21 февруари, 2019 Предполагам знаеш, че не е задължително да ги ползваш с катарците, всяка компания от oneworld може. Примерно еднопосочен до Азия, връщането със Scoot, еднопосочен билет не оскъпява. Или да ги използваш за неосновен полет, т.е. купуваш дългия полет с пари и полета между различни точки там на място с мили. Мисля, че Тайланд - Виетнам примерно или някои подобни бяха изгодни и хората ги ползваха 1
Радо Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 На 21.02.2019 г. в 9:55, neuromancer каза: Предполагам знаеш, че не е задължително да ги ползваш с катарците, всяка компания от oneworld може. Примерно еднопосочен до Азия, връщането със Scoot, еднопосочен билет не оскъпява. Или да ги използваш за неосновен полет, т.е. купуваш дългия полет с пари и полета между различни точки там на място с мили. Мисля, че Тайланд - Виетнам примерно или някои подобни бяха изгодни и хората ги ползваха Разшири Благодаря за съвета и идеята! Ще видя как ще постъпя. Иначе вече booked за където трябва 🙂
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега