Прескочи до съдържание

Как се пазарува от UK след Брекзит?


Фил

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 10 часа, PolinaS каза:

Габиели също работят. Засега не са казали какви ще са промените след края на месеца, само от брекзит насам цената на кг е вдигната. Аз чакам пратки от курса, който трябва да пристигне на 6-ти, ще видим дали без предварително предупреждение ще плащам ДДС... Иначе съм ги ползвала доста пъти преди брекзит, включително за киндъли и таблет и винаги са били точни.

То май зависи кога камиона ще излезе от UK, не кога ще пристигне. Предполагам че първия курс след 1-ви ще е определящ за цените 😞 Иначе и аз тях ползвам

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз имам пратки в курс 1022 на Габиели, тръгващ на 02/07 от UK. Нямам информация за допълнителни такси за момента. Ще пиша, ако има нещо различно.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Публикувано:

Имейл от Габиели:

 

Уважаеми клиенти,

От 01/08/2021 до  01/09/2021 централният офис северен Лондон (15 Tottenham Lane N89DJ) няма да работи за приемане на пратки поръчани онлайн.

Предупреждаваме ви 30 дни предварително за да може да планирате покупките си.

Моля,  не правeте поръчки през този период, защото няма кой да ги приеме на адреса.

Забранено е да поръчвате и в другите четири офиса в ЮК, защото пратките ще бъдат отказвани и връщани към изпращача.

Извиняваме се за причиненото неудобство и благодарим за разбирането.

Весело и усмихнато лято на всички.

П.П  Транспорта от Испания и Германия си остава  регулярен, но раздаването ще е със закъснение заради намаления персонал .

Благодарим Ви, че използвате Gabieli.
  • Харесвам 1
Публикувано:

Това си е направо за темата с похвалите, но се преборих да подам заявление за ЕОРИ онлайн с КЕП и дори да получа заветния номер 1.5 дни по-късно. 

Самото подаване го приемам за истинско постижение, защото бях запозната, че е трудно, но не подозирах, че е чак толкова мъчително. Сложно, неясно, подвеждащо с грешни иструкции, на българо-английски и отнемащо време и усилия. Заявлението е пълно със страности, като кратко име на човек и на град, които са задължителни полета.

Подписването на заявлението накрая, след задължителната JAVA, стана възможно само в Microsoft Edge и бе последвано от възторжен звук урааааа.

 

  • Харесвам 4
  • Шок 3
  • Браво 1
Публикувано:
На 24.06.2021 г. в 18:47, miroslava каза:

И аз стигнах до информацията за 1ви юли и промените. И се отказах от посредниците.

Понякога посредниците са възможността да получиш нещо тук. Не винаги има доставка до Бг. 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Четох ,че Алиекспрес са регистрирани по ДДС и вече като поръчваш от вчера излиза поле,където пише,че  ДДС е включено в цената и тук няма нужда от други такси в митница и поща.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 25 минути , Polina каза:

Понякога посредниците са възможността да получиш нещо тук. Не винаги има доставка до Бг. 

Така е. И много съм ги ползвала.

Ама в случая става въпрос за нещо не особено скъпо, което ми е важно да дойде цяло и колкото се може по-бързо.

И от там питането ми.

Публикувано:
Преди 1 час, dimitrov6 каза:

Четох ,че Алиекспрес са регистрирани по ДДС и вече като поръчваш от вчера излиза поле,където пише,че  ДДС е включено в цената и тук няма нужда от други такси в митница и поща.

Може ли да дадеш някакъв линк?

Публикувано:
На 24.06.2021 г. в 19:22, antea каза:

ми ако навиеш някой онлайн-магазин да се представи за физическо лице и да издаде документ, че не му дължиш плащане... 🙂

Не е по темата,винаги пишете с малка буква в началото.Чета един форум за мобилни комуникации и там един читател го критикуваха за това,но аз го защитавам

https://forum.mobilebulgaria.com/mobilebulgaria-com-problemi-i-vaprosi-svarzani-sas-f16/problem-s-ignorirane-na-potrebiteli-t52104.html

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 5 минути , dimitrov6 каза:

Не е по темата,винаги пишете с малка буква в началото.Чета един форум за мобилни комуникации и там един читател го критикуваха за това,но аз го защитавам

https://forum.mobilebulgaria.com/mobilebulgaria-com-problemi-i-vaprosi-svarzani-sas-f16/problem-s-ignorirane-na-potrebiteli-t52104.html

от години ми се налага ежедневно да поддържам много писмени формални комуникации, и пак така от години реших, че в свободното си време и общуване ще пиша само с малка буква, за да правя разликата за себе си 🙂 иначе се опитвам да е грамотно по другите правила, независимо дали е формално или не

  • Благодаря 1
  • Замислям се 2
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:
На 26.06.2021 г. в 17:04, oli_mali каза:

Аз имам пратки в курс 1022 на Габиели, тръгващ на 02/07 от UK. Нямам информация за допълнителни такси за момента. Ще пиша, ако има нещо различно.

Днес си взех пратките от UK, тръгнали на 02/07 от там като не съм плащал нищо допълнително. Всичко си е както досега.

  • Харесвам 7
  • 4 седмици по-късно ...
Публикувано:
преди 1 час, Фил каза:

Да попитам - последно с коя компания става най-лесно и удобно доставка от UK в момента? 

Аз лично съм много доволен от dostavki.co.uk 

За 5 години не съм имал никакъв проблем, а често поръчвам. Видях, че и те са възобновили доставките от UK (не съм пробвал, защото вече пазарувам само от Германия).

  • Благодаря 1
Публикувано:

GGBG работят през цялата седмица + събота до (май) 16:00 ч. На 5 мин. пеша от 2 метростанции са; за западните квартали отвориха склад някъде около "Орион".

Публикувано:

И аз ползвам dostavki.co.uk от Англия и Германия. Доставят бързо. Доволна съм. Удобен ми е и офиса за получаване на пратки, което според мен е важно, ако не искаш да плащаш още една доставка на куриер в Бг. 

 

  • Харесвам 3
Публикувано:

В Габиели удължават срока на неприемане на онлайн пратки не ясно докога. 

 

"Уважаеми клиенти, уведомяваме Ви, че предвид промените в данъчното законодатлество на ЕС влезли в сила от 01.07.2021г. , засягащи премахването на прага за начисляване на ДДС на пратки внесени от държави извън Европейския съюз се налага да удължим срока, в който няма да приемаме онлайн поръчки от Англия и след 01.09.2021г. В момента разработваме нова система заедно с митническите служби в Великобритания и България, чрез която да можем да доставяме пратките Ви от Великобритания. Ще Ви уведомим, когато имаме конкретна информация за новите условия и начин на транспортиране на таъв вид пратки. Молим Ви да НЕ ПРАВИТЕ онайн поръчки, докато не публикуваме информация в сайта, че възобновяваме приемането на пратки. Ще направим всичко възможно, за да продължим да доставяме пратките Ви възможно най-скоро. Благодарим за търпението."

 

 

Screenshot_20210814-222606.png

  • Харесвам 1
  • 2 месеца по-късно ...
Публикувано:

Уважаеми клиенти, изпращаме Ви инструкции, как да поръчвате пратки от английски сайтове към новият ни офис в Ирландия.

Молим да преостановите всички онлайн поръчки до адресът ни в Англия.

Всички онлайн поръчки от Английски сайтове вече трябва да се изпращат до новият ни адрес в Ирландия. Трябва да коригирате информацията по профилите си. Тъй като партньорите ни в Ирландия нямат физическата възможност, да обработват всички пратки със системата на Габиели за сега, те само ще ги приемат и снимат с телефон. 

Ние, ще имаме архива с направените снимки за деня , за да може да ги проследяваме и да Ви уведомяваме в нужда.

Условие към клиента е да ни известявате за направените поръчки, като изпращате списък или директно препратите фактура.

А самата обработката (въвеждането на пратките по профилите ще става, когато пратките пристигнат в България).

От Вас се изисква да пазите тракинг номерата си докато поръчките не се появят в профилите Ви.

 

Цената за транпспорт е 4 лв на кг.

 

Адрес:

Name: Пишете ваше име или фирма и добавка към него “Gabieli”

Telephone: 0899529388 (номера е Ирладнски и се избира с код +353)

Address:

ред 1: Self Storage Drogheda,

ред 2: Bolies

City: Duleek

County: Meath

(Postcode)Eircode: A92 DE40

 

Инструкции за куриера:

Add delivery instructions:

Boles, Self-Storage Drogheda, Duleek, Meath, A92DE40

Property type: Business

Работно време:

Понеделник до Петък – 09:00 до 17:30

Работно време:

Събота и Неделя – Затворено за доставки

Офицялни празнични дни – Затворено

КОД за входна врата : 2001(NO*or #)

и текст към допълнителните инструкции:

Gate code is 2001 (NO * or #)

Please, leave all parcels on the pallet inside of the container with a big Amazon sign on it.

Just in front of the gate. Don’t forget to smile. You are on CCTV. If you need assistance, please ring 0899529388

 

Важно: доставката на пратки от Амазон нямат такси ако сте с абонамент "Prime". За пратки от други магазини е възможно да има допълнителни такси, като куриерски услуги, мита или др, които да се заплатят при самото плащане в сайта, или преди да се доставят до офиса ни в Ирландия. Ако пък пазарувате от ebay.co.uk, е възможно да не Ви се предостави възможност за покупка, защото повечето частни продавачи отказват изпращане към Европейския съюз.

В този случай може да пробвате ebay.ie, от тази платформа не би трябвало да има проблеми.

 

 

Благодарим Ви, че използвате Gabieli.

Gabieli Speed Delivery Services
  • Харесвам 4
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:
На 2.07.2021 г. в 13:48, desislavna каза:

Това си е направо за темата с похвалите, но се преборих да подам заявление за ЕОРИ онлайн с КЕП и дори да получа заветния номер 1.5 дни по-късно. 

Самото подаване го приемам за истинско постижение, защото бях запозната, че е трудно, но не подозирах, че е чак толкова мъчително. Сложно, неясно, подвеждащо с грешни иструкции, на българо-английски и отнемащо време и усилия. Заявлението е пълно със страности, като кратко име на човек и на град, които са задължителни полета.

Подписването на заявлението накрая, след задължителната JAVA, стана възможно само в Microsoft Edge и бе последвано от възторжен звук урааааа.

 

Не знам как точно си успяла, но евала 🙂 От близо 2 часа се боря със сайта на митниците за да подам заявление за ЕОРИ и това чудо просто не иска да проработи по никакъв начин. Страхотни електронни услуги, както винаги, след малко отивам да подавам хартия - очевидно ще стане по-бързо. Не знам в кой век живеем още, но определено не е 21-и.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 17 минути , Георги Матеев каза:

Не знам как точно си успяла, но евала 🙂 От близо 2 часа се боря със сайта на митниците за да подам заявление за ЕОРИ и това чудо просто не иска да проработи по никакъв начин. Страхотни електронни услуги, както винаги, след малко отивам да подавам хартия - очевидно ще стане по-бързо. Не знам в кой век живеем още, но определено не е 21-и.

И аз не знам как накрая успях. Просто се заинатих, а и излизането от работа, за да мога да подам на хартия ми е сложничко, така че потънах в мъки. 

Наистина е изумяващо как нещо, което е за удобство и бързина и спестява време на техните служители, е направено по такъв безумен начин.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 26 минути , Георги Матеев каза:

Не знам как точно си успяла, но евала 🙂 От близо 2 часа се боря със сайта на митниците за да подам заявление за ЕОРИ и това чудо просто не иска да проработи по никакъв начин. Страхотни електронни услуги, както винаги, след малко отивам да подавам хартия - очевидно ще стане по-бързо. Не знам в кой век живеем още, но определено не е 21-и.

Кажи ми, че ползваш Internet Explorer в борбата... :girl_crazy:Митниците, както и всяка друга държавна институция в България, живеят в средновековието и естествено сайтовете им работят само с връстници на Лили Иванова. :laugh1:

 

 

П.С. Виж тези мнения от февруари... 😉 

На 18.02.2021 г. в 20:44, chandni каза:

За тези, които решат да регистрират заявлението си за ЕОРИ онлайн, давам безплатен жокер...  Използвайте Internet Explorer!!! Облъсках си главата (вече втори ден), докато прозра заветната истина, че сайтът на такъв динозавър като Агенция Митници, е правен вероятно като курсова работа от някой студент първи курс и освен всички други недомислици, работи само под архаични браузъри! 

 

Освен това, неколкократно се наложи да вадя КЕП-а и да го поставям отново след някакво действие. Естествено сайтът не ти казва да го направиш, но след като подписът е бил наличен в предишната стъпка и си въвел ПИН кода му, на следващата вече ти дава Access denied и трябва да извадиш подписа и да го включиш наново... Трагедия. Както и да е... Пуснах заявлението за ЕОРИ, сега ще чакам.

На 18.02.2021 г. в 21:06, chandni каза:

Проблемът не е в Борика Банк сервиз и КЕП-а им. Сайтът е смотан! Досега проблеми не съм имала с подписа на други сайтове. А да не говорим, че в сайта на НАП си влизам и си подписвам през Google Chrome без никакви драми.

 

И най-после вече съм с EORI. 

BGBXXXXXXXXXXZZZ7

 

 

Редактирано от chandni
  • Харесвам 2
Публикувано:

Не искам да звуча демотивиращо, но ако си мислите, че сложното е да си извадите EORI номер, само чакайте да видите в какво ще се забъркате при освобождаване на пратка от митницата без представителство. Загубих близо седмица, за да направя всички необходими регистрации, да подам, поправя, анулирам и подам наново опростена митническа декларация, да си платя дължимото ДДС и да си получа физически пратката. Върхът беше когато съвсем накрая митничарката ми обясняваше половин час, че съм подал грешна декларация и не може да освободи пратката, гледайки чужда данъчна декларация. Добре че си бях направил копие и с него и лична карта успях да я убвдя, че не вкарвам контейнер със секс играчки от Хонг Конг, а газово барбекю от Великобритания. Единственото оправдание за усилията и загубеното време беше, че го приех като въпрос на чест да се справя сам. Системата е просто безумна, по-голямата част от самите митнически служители не разбират изобщо за какво става въпрос, за сметка на това customer support работи добре и сравнително бързо. Писах им поне 10 пъти в рамките на седмица И намериха решение за всичко. 

  • Харесвам 4
  • Смея се 5
Публикувано:

Като видим инфлуенсър в сайта, се надявам малко по-късно, след личния опит, Георги Матеев да напише "не се занимавайте с глупости" и така да спести много време и нерви на магеланци. Преди някоя и друга година си го причиних това с ваденето на EORI номер и освобождаването на пратка. От тогава си отварям очите на 20 откъде поръчвам и ако е извън ЕС изобщо не се занимавам. Алтернативен вариант беше (правил съм го) да си поръчаш нещо от САЩ с доставка в Германия и оттам с куриер до България без сблъсък с нашенските митници. Но не знам след измененията от 30.06. тази година дали това продължава да работи.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.