Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Минавам да съобщя:  вчера взех евтин Флекс Катаня-София 20.11.24 за 6.85 евро на човек. Евтин чекиран багаж 15 евро на посока Бари-Тирана 24.04.24, съседни дати също вършат работа. 😄 

  • Харесвам 13
  • Благодаря 2
Връзка към коментар
На 28.03.2024 г. в 14:53, The rider каза:

От вчера изчезна само полета на 21.04. Сигурно е временен бъг. За всички други недели е наличен.

 

WIZZ –.png

Този полет на мен ми го отмениха, т.е. моят беше на 19 и не ми дадоха да го сменя за 21, защото нямаше места. 

 

На 28.03.2024 г. в 23:39, Георги Матеев каза:

 

 

Ценообразуването на услугите при Уиз май е в тотална зависимост от настроението на робота. Супер нелогично.

Аз отдавна се оплаквам от това нещо, и как ми дава значително по-високи цени (за флекс и прайорити), ако съм през профила си, и по-ниски като не съм. Добре, че уж цените с WDC са по-ниски, нали, то си ги избива от другаде ... 

Връзка към коментар
преди 2 часа, jorocontrola каза:

Нещо им стана, но не знам какво ...

image.png.d8c607bbb22f1fd5a3c7c50c0609ce86.png

Предполагам е 1ви април де 😉

Просто е 1-ви април 😁😁

 

п.с. Понеже няма полети сега в лятното до Абу Даби и търсачката за цени не работи...

Връзка към коментар
преди 1 час, Ivko каза:

За Абу Даби не изкарва цени

Untitled.jpg

И на мен яколко пъти преди 2 седмици и сега пак търсих за Абу Даби цени през търсачката и ми изкарваше само тези Мартенските и не ми работеше за зимното. 

Връзка към коментар
преди 34 минути , Pepi Popova каза:

И на мен яколко пъти преди 2 седмици и сега пак търсих за Абу Даби цени през търсачката и ми изкарваше само тези Мартенските и не ми работеше за зимното. 

Да защото близките 6 месеца няма дати за това.

Връзка към коментар

Лъжиии, лъжиии, лъжиии......!!! Точно тези дати ги следя от поне 2 месеца и очаквах с нетърпение да паднат. Днес гледам поредната заблуда за стадото овце. Същите цени от преди 2 месеца, ама уж с намаление Х- процента 😂

Screenshot_2024-04-02-09-36-19-629_com.wizzair.WizzAirApp.jpg

Screenshot_2024-04-02-09-36-26-081_com.wizzair.WizzAirApp.jpg

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
На 2.04.2024 г. в 10:07, muchachote каза:

Лъжиии, лъжиии, лъжиии......!!!

Въпрос на гледна точка.  За мениджърите продажби това е просто  печеливш маркетинг. :biggrin:

 

На 1.04.2024 г. в 12:46, Ivko каза:

За Абу Даби не изкарва цени

Ти вчера сам го написа:

На 1.04.2024 г. в 12:34, Ivko каза:

Просто е 1-ви април 😁😁

 

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Здравейте, приятели!

Имам едно питане и се надявам на помощ от ваша страна. Получавам имейли на пощата си за предстоящи/преминали полети по направление Самарканд - Абу Даби. Първо получавам имейл за полет на дата с потвърждаване и код,а с наближаването на полета и имейл с подканване за чек-ин. Влязох в приложението ми на Уизз и там също ми излизат полетите,като минали такива. Общо взето си "летя" яко по тази отсечка.Какво да правя?

Screenshot_2024-04-08-11-14-56-237_com.wizzair.WizzAirApp.jpg

  • Шок 5
  • Замислям се 3
Връзка към коментар

И аз имам проблем, опитвам се да купя полет за тази неделя. Стигам до края и искам да използвам кредити - използвам ги и пише, че са успешно ползвани, но цената не се намалява с кредита и стои същата. Ако тръгна да го плащам с карта (остатъка), ще си ми вземе цялата сума. Резервацията седи на ХОЛД и в мобилното приложение, и в сайта и не ми дава да я завърша. Звъннах на безплатния телефон, но ме отрязаха, тъй като не било обаждане за асистенция или канселация. 

 

Някой имал ли е подобен проблем? 

Връзка към коментар

Преди малко, докато си правех резервация ми излезе съобщение, че "техниците им са изключили временно някои от функционалностите на сайта заради извършване на дейности по поддръжка" и пита дали искам да продължа с текущата резервация или да започна нова.

 

Явно нЕкой техник е хванал гаечния ключ и едно оправя, друго чупи. 

  • Смея се 9
Връзка към коментар
преди 1 час, krasen_denev каза:

Здравейте, приятели!

Имам едно питане и се надявам на помощ от ваша страна. Получавам имейли на пощата си за предстоящи/преминали полети по направление Самарканд - Абу Даби. Първо получавам имейл за полет на дата с потвърждаване и код,а с наближаването на полета и имейл с подканване за чек-ин. Влязох в приложението ми на Уизз и там също ми излизат полетите,като минали такива. Общо взето си "летя" яко по тази отсечка.Какво да правя?

Screenshot_2024-04-08-11-14-56-237_com.wizzair.WizzAirApp.jpg

Някой да не ти е хакнал профила, ако не ти си правил резервациите. Какви са имената на пътниците? Как са платени? 
Като начало можеш да смениш паролата си.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, krasen_denev каза:

Здравейте, приятели!

Имам едно питане и се надявам на помощ от ваша страна. Получавам имейли на пощата си за предстоящи/преминали полети по направление Самарканд - Абу Даби. Първо получавам имейл за полет на дата с потвърждаване и код,а с наближаването на полета и имейл с подканване за чек-ин. Влязох в приложението ми на Уизз и там също ми излизат полетите,като минали такива. Общо взето си "летя" яко по тази отсечка.Какво да правя?

Screenshot_2024-04-08-11-14-56-237_com.wizzair.WizzAirApp.jpg

Първо виж дали са ти взети пари за тия полети, после вече ако не са, или е бъг или някой някакси ги е писал в твоя профил.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, krasen_denev каза:

Здравейте, приятели!

Имам едно питане и се надявам на помощ от ваша страна. Получавам имейли на пощата си за предстоящи/преминали полети по направление Самарканд - Абу Даби. Първо получавам имейл за полет на дата с потвърждаване и код,а с наближаването на полета и имейл с подканване за чек-ин. Влязох в приложението ми на Уизз и там също ми излизат полетите,като минали такива. Общо взето си "летя" яко по тази отсечка.Какво да правя?

Screenshot_2024-04-08-11-14-56-237_com.wizzair.WizzAirApp.jpg

Билетите с флекс ли са? :crazy:

  • Смея се 5
Връзка към коментар

@krasen_denev, звънни на безплатния телефон на Уизеър и кажи за този случай, попитай какво се изписва в тяхната система.. на твоя профил, ощетен ли си финансово и за хакване ли става дума.. и как може това нещо да се спре? Ние тук просто си гадаем, но реално човек от колцентъра, който си работи там, може да даде съвет, да предприеме действия, да канселира каквото е нужно. Може пък и да се е случвало и на други. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте,
Опитах се да намеря информация за неявяване на 1 пасажер от резервация за 2-ма, и не съм сигурен дали я разбирам правилно.
Човекът с мен не е добре и няма да може да пътува. Нямаме Уиз Флекс. Имаме Уиз Дискаунт Клаб, на която аз съм титуляр. Платена е с карта, не с ваучери.

Какво следва от това?
Губя ли цялата резервация, или аз мога да си пътувам сам, а другият човек да си пътува също сам като се оправи.
Да чекирам ли другия човек, знаейки че няма да пътува, или не?
Проблемът е, че имам платен втори свързващ полет, защото полета с Уиз не ми е крайната дестинация, и ако изпусна този изпускам и другия.

Благодаря много за помощта.

Връзка към коментар
5 minutes ago, aleksandrina said:

Пътувате си само Вие. Няма проблем. Единствено няма да възстановят нищо (ако билета е евтин).

Много благодаря.
А да чекирам ли другия човек, или не?
Билетът беше купен още февруари месец и беше евтин.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.