Прескочи до съдържание

Airbnb - пълни инструкции за резервация. Много подробни.


Георги

Препоръчани мнения

Твоята отстъпка ще я получиш след престоя на поканения нов член, а съпругата ти как я покани? Ако е през имейл, тя от линка в имейла ли влезе?

Не, просто се  логна. Явно тук ни е грешката.

Редактирано от nino
Връзка към коментар

Като си влезеш в профила и отидеш тук: https://www.airbnb.com/inviteби трябвало да видиш статуса на всички поканени от теб хора, кой се е регистрирал, кой е приключил пътуване и т.н. 

Връзка към коментар

Като си влезеш в профила и отидеш тук: https://www.airbnb.com/inviteби трябвало да видиш статуса на всички поканени от теб хора, кой се е регистрирал, кой е приключил пътуване и т.н. 

 

Следвам инструкциите,

 

Click Invite Friends on your Dashboard to see all of your current referral details.

 

но ми се отваря прозореца ,откъдето се канят нови членове без да ми покаже тези,които съм поканил досега. 

Както и  да е благодаря за насоките.

Връзка към коментар

Те трябва и да приемат поканата и да се регистрират за да ги видиш. Колко от поканените от теб хора са минали през линка и са направили регистрация в сайта?

Един човек, но не ми го показва.

Връзка към коментар

Kaто се логна в airbnb ми излиза, че имам 23евро, обаче като тръгвам да резервирам не ги виждам по никакъв начин.

Всъщост, единственият екран в който ги виждам е на Invite friends.

Имам ли ги сега тези пари като кредит или не? И как мога да ги похарча?

post-64-0-64620500-1457349168_thumb.png

Връзка към коментар

Oshko, понякога трябва да имаш определена сума. Пробвай с по-скъпа нощувка, кликни на request to book и ще видиш дали ти се приспадат, няма нужда да стигаш до край с въвеждане номер на карта.

Редактирано от silvia_b
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някои градове като Венеция и Рим имат туристическа такса (за последния е 3,50 Евро/човек/нощувка), която не се включва в цената на AirBnB (а и на Booking.com). Т.е. тя се дължи на място.

 

Въпросът е каква е практиката с тази такса? Кога се плаща - на края или в началото на престоя? Как - на ръка или през карта? Документ за това плащане може да ни издаде хостът и съответно да си го търсим?

Хмм скоро ще ходим в Рим и тази туристическа такса ми идва като малко неприятна изненада. Мислех, че всичко към Airbnb трябва да се плати през сайта :huh:

 

Другото, което забелязах вчера е, че хостът вече предлага нашата стая не като двойна, а като единична :unsure:

Редактирано от Peps
Връзка към коментар

Явно туристическата такса е частично изключение и Airbnb позволява да се плати лично, но само при условие, че това е било предварително комуникирано и плащането е в началото на престоя. За определени градове е включено в цената автоматично, за други хоста има опция да си го включи в цената и да бъде отбелязано като туристическа такса (по подобие на таксите за почистване), но им дават и опция да платят на ръка.

 

Повече информация: https://www.airbnb.com/help/article/654/what-is-occupancy-tax--do-i-need-to-collect-or-pay-it

Връзка към коментар

Моля за малко помощ. Направих резервация през airbnb още декември за апартамент в Дубай с автоматична резервация. 100 % от сумата ми бяха удържани и аз спокойна се заех с обичайните си ежедневности. Вчера обаче получих съобщение от хоста, че имал предложение за дългосрочен наем и щял да ми анулира резервацията,ако искам веднага,ако предпочитам в края на месеца,защото имало още процедури при одобрението на новия наемател. Благородно ми съобщи, че щял да ми върне парите!? Просто съм бясна и не знам как да реагирам. Хич ли по никакъв начин тоя сайт не ми защитава интересите?! Аз от декември плащам лихви, а сега пак съм в изходна позиция. Вече няма и изгодни оферти!!!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Писах, но май не където трябва, защото нямам никакъв отговор. Писах през help center, това ли е единствения начин да се свържа с тях, или има друг? И още нещо, нашата резервация все още не е отменена. На нас хоста ни написа, че тече проверка на наемателя, който ще наеме апартамента за една година, и ако ние искаме може да ни анулира резервацията още сега, иначе щял да го направи в края на месеца. Ние все още не сме се съгласили, пък и не знам дали трябва да го правим, та нашата резервация все още си седи потвърдена, но всички преди и след нас вече им е отменена от хоста. Аз вече много се плаша от тоя сайт. За пръв път се сблъсквам с подобно отношение! Четох, че дори е имало случай, да ти съобщят на място, че апартамента не е свободен и да те оставят буквално с куфарите на улицата!!!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Накарай го да ти анулира резервацията и от сайта сами би трябвало да се свържат с теб. Колкото по-рано толкова по-голям шанс да си букнеш нещо друго подходящо. Не се плаши прекалено много. Има го този риск, но и с хотелите го има - отиваш и на место ти казват, че са оувърбукнали...

Докато не ти анулира хоста резервацията няма да има какво да направи сайта.

Връзка към коментар

Аз имах подобен случай, смениха ми условията от хоста 20 дена преди настаняването и вече нямаше нищо евтино в района. Писах на сайта, те четат кореспонденцията и ми предложиха купон за 30€. С него точно покрих разликата за новото място. Описала съм случая някъде. Че тогава хоста не искаше той да анулира, че щял да има санкции и накара мен и загубих таксата, след няколко дни обаче от сайта бяха видели без да им пиша повече и ми бяха писали и ми преведоха парите таксата по картата. Бях очарована тогава.

Връзка към коментар

 Има го този риск, но и с хотелите го има - отиваш и на место ти казват, че са оувърбукнали...

 

 

Вярно е, макар и рядко е възможно да се случи!

 

Има обаче една съществена разлика. Оувърбукнатият хотел със сигурност ще те настани в друг, а ако се наложи ще поеме разликата в цената, както и транспорт дотам...

 

При аналогичен случай и неявяване на хоста при Airbnb, кой ще стори горното?

 

Май открих още една причина за другата тема... ;)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

И аз почвам да му се дразня на сайта, трябва малко по-строги правила да има. Да не ви paste-вам моята кореспонденция, но накратко:

аз: ние сме 2 възрастни с 2 деца бла-бла

той: ok, no problem

аз: ама да буквам ли?

той: ok, no problem

аз: ама никъде не ми излиза да отбележа за децата, ок ли е така?

той: ok, no problem

аз: браво на мен, букнах!

той на следващият ден: пo 10 euro ще струва за децата

aз: ?!?

Така де, няма да си развалям кефа за 10 евро, ама все на тарикати попадам, този сигурно ми е 5-ия, в booking също съм имал подобни проблеми, така че не до сайт в крайна сметка....

Редактирано от Oshko
Връзка към коментар

И аз почвам да му се дразня на сайта, трябва малко по-строги правила да има. Да не ви paste-вам моята кореспонденция, но накратко:

аз: ние сме 2 възрастни с 2 деца бла-бла

той: ok, no problem

аз: ама да буквам ли?

той: ok, no problem

аз: ама никъде не ми излиза да отбележа за децата, ок ли е така?

той: ok, no problem

аз: браво на мен, букнах!

той на следващият ден: пo 10 euro ще струва за децата

aз: ?!?

Така де, няма да си развалям кефа за 10 евро, ама все на тарикати попадам, този сигурно ми е 5-ия, в booking също съм имал подобни проблеми, така че не до сайт в крайна сметка....

 

А ти за двама или четирима я направи резервацията? Мисля, че airbnb нямат разделение по възраст, и ако си си направил резервацията за четирима не може с топ да те побутне, а и няма как да ти иска допълнителни пари на място. 

Връзка към коментар

Доколкото разбирам, Ошко е букнал за двама с опция за две деца, които в началото уж минавали гратис, а после се оказва, че не е баш така...

 

То в Airbnb просто няма такава опция за деца, би трябвало резервацията да е директно за четирима. Ако я е направил за двама, вече е неприятно, защото промяната на бройката ще предизвика нужда от ново одобрение от хоста, но предполагам ако се свърже с подръжката може и да отменят резервацията без последствия. 

Връзка към коментар

Апартамента пише, че е за четирима, но при самото букване от падащото меню излизаше само 1 и 2, нямаше как да дам 4 и за това му писах, че сме 4, той каза ок и аз букнах за 2. Нормално е да се качи цената за 4, но е нормално и когато го питам да каже, а не да си ги иска от после. Не е голяма работа де, няма да се занимавам, просто нямам късмет със сайта, редовно не ми отговарят или ужким има места, но ми отговарят, че нямало.

Сега пък през homeaway си харесах един апартамент, 3-ти вече по ред и хоста не ми отговаря вече цяла седмица след като първоначално се съгласи. Явно има свободата всеки да си прави каквото поиска. Но това са си частни случаи, не е казано, че платформите не струват.

От моя гледна точка не виждам защо не задължат хостовете да отговарят до определено време, да ъпдейтват календар и ако просточат отиват като резерви, сайтът не ги вади като предложения, до ъпдейта на календара. Също може да им иска поне по 5 снимки, точно описание на леглата, сега е пълно с апартаменти с едно легло за 4-6 човека, с няколко апартамента с еднакви снимки и т.н. пълна свобода.

Редактирано от Oshko
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.