Прескочи до съдържание

Airbnb - пълни инструкции за резервация. Много подробни.


Георги

Препоръчани мнения

Апартамента пише, че е за четирима, но при самото букване от падащото меню излизаше само 1 и 2, нямаше как да дам 4 и за това му писах, че сме 4, той каза ок и аз букнах за 2. Нормално е да се качи цената за 4, но е нормално и когато го питам да каже, а не да си ги иска от после. Не е голяма работа де, няма да се занимавам, просто нямам късмет със сайта, редовно не ми отговарят или ужким има места, но ми отговарят, че нямало.

Сега пък през homeaway си харесах един апартамент, 3-ти вече по ред и хоста не ми отговаря вече цяла седмица след като първоначално се съгласи. Явно има свободата всеки да си прави каквото поиска. Но това са си частни случаи, не е казано, че платформите не струват.

От моя гледна точка не виждам защо не задължат хостовете да отговарят до определено време, да ъпдейтват календар и ако просточат отиват като резерви, сайтът не ги вади като предложения, до ъпдейта на календара. Също може да им иска поне по 5 снимки, точно описание на леглата, сега е пълно с апартаменти с едно легло за 4-6 човека, с няколко апартамента с еднакви снимки и т.н. пълна свобода.

 

Всъщност, той няма как да си ги иска после, проблема може да се получи като отидете четирима при положение, че резервацията е за двама. Наистина е странно апартамента да е пуснат като 4 места, а да не можеш да избереш 4 гости, може ли линк да погледна, но на мен ми звучи като бъг? Може и на лично, ако искаш :)

 

Иначе в Airbnb има хостове тагнати като Superhost, които отговарят точно на тези цитирани от теб условия - бързи отговори, добри ревюта, имат едно медалче под снимката. Иначе алгоритъма им също взима предвид броя и честотата на отговорите при подредбата на резултатите, но на какъв точно принцип е това е трудно да се каже. 

Връзка към коментар

Пратих ти линка и прав ще излезнеш, или е било бъг, или аз съм му бил повод да се сети и сам го е оправил. Сега качва цената с по 10 евро на човек, така че на мен дори ми е поискал само половината от това.

Връзка към коментар

Пратих ти линка и прав ще излезнеш, или е било бъг, или аз съм му бил повод да се сети и сам го е оправил. Сега качва цената с по 10 евро на човек, така че на мен дори ми е поискал само половината от това.

 

Да, вече изглежда да е коректно, и с бройката хора, и с надценката. Имай предвид, ако решиш да запазиш резервацията, че не е прието да му даваш пари на ръка, така че по-скоро се уговорете да модифицираш резервацията, той да промени цената, ти да приемеш или нещо такова. Иначе се свързваш с airbnb, те ще видят цялата комуникация и да се надяваме, че ще позволят отмяна без да плащаш тяхната комисионна. Иначе човека гледам, че е с flexible, така че от негова страна не трябва да има проблем с канселиране. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Може и да не съм на правилното място с този въпрос, моля, преместете го, ако е така! :)

Ровя в този сайт за къща или апартамент в Антиб - винаги ли ги има тези такси и депозити?Че за някои имоти депозитът е 500Е.

€82 x 7 nights 
€574
Cleaning fee 
€30
Service fee 
€83
Total

€687

Security Deposit: €300
Връзка към коментар

Не се притеснявай за депозита. той не се взима. А само ако счупи госта нещо и хоста се обади до аирбнб на госта се удържа този депозит от картата, с която е направил резервацията.... Никога досега при 20 резервации, които съм направил не ми е удържан...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

По повод на секюрити депозита - ако хостът твърди, че съм счупила нещо и изисква плащане след като сме си заминали, как доказваме, че не е така?Сайтът си дръпва парите и какво се случва после, някой знае ли?

Връзка към коментар

По повод на секюрити депозита - ако хостът твърди, че съм счупила нещо и изисква плащане след като сме си заминали, как доказваме, че не е така?Сайтът си дръпва парите и какво се случва после, някой знае ли?

 

Става диспут, в който airbnb медитира, по какъв начин, как и защо, не съм запознат с конкретен случай. Мисля, че няма да ти блокират сумата до разрешаване на диспута, а ще има дърпане на пари чак след приключването му. Редакция: не взимат пари преди приключване на случая: https://www.airbnb.com/help/article/352/what-happens-if-a-host-makes-a-claim-on-my-security-deposit

 

Но си мисля, че притесненията са необосновани, никой сериозен хост няма да си рискува имиджа и лошо ревю дори наистина да сте счупили 1-2 чаши, а за предявяване на претенции за несъществуващи поражения е доста кокошкарска история като цяло. Нищо не пречи да ползваш оспорването на кредитната ти карта също, нещо като второ ниво на диспут. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Понеже си комуникирам с хостове често - никой не прави проблеми за чаши и посуда. Ако се стига до диспут е обикновенно за големи неща - едни младежи бяха строшили легло у една позната и си го платиха без да възразяват изобщо - не се стигна до сайта да медитира изобщо, самите момчета си казаха че са счупили леглото по невнимание.

А за другия случай който знам беше за разлято масло за коса върху татами - това няма изчистване. Пак без проблеми самите гости си възстановиха сумата на собственичката. Депозита е по-скоро успокоение за хоста, че е предупредил, че се дължи някаква сума за нанесени щети. Има места с огромни плазмени телевизори, съпи декорации и т.н. То и хотели има, които искат депозит, даже блокират сума по карта.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Питам, защото някъде из отзивите едни англичани се оплакваха от хоста, че им взел 300 евро депозит, а после не се явил да ги върне.Та като се прибрали, писали на сайта и минали месеци, преди да си върнат парите.Два дни ровя и чета отзиви наред и срещнах и такова оплакване.Явно има и такива , които вземат и депозит на ръка. Конкретно за Ница гледам.

Съгласна съм, нормално е, ако повредиш нещо, да си го платиш.Така е коректно.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Уф, моляяяя, помагайте, де! :( :( Три денЯ ровичкам из този сайт и Хаустрип и не мога да избера. Хем да има гледка от терасата към морето, хем да е на центъра, хем да има паркинг, хем да е в средата на сезона. А, другото, което също пробирам е да си има реален креват - половината апартаменти, дето са за 2 -ма се спи на разтегателен диван. :blush:

Ако има тераса към морето и паркинг, ще е далече от центъра. Ако е в идеалния център - харесах един бонбон в началото на Негреско, всичко е прекрасно, ама хостът рече - паркирането е голям проблем. Претараших и Букинг - същата работа с хотелите. Харесах едно много кози студио в Мантон, има си паркинг, море, креват. Ама как ще се ходи до Ница - с колата сигурно пак ще е проблем. В крайна сметка, дето вика royak, дали да не взема хотел/апартамент до летището, че да има паркинг, пък после - с градския транспорт.

До сега не съм била с кола в Ница - там подземни паркинги няма ли, както навсякъде в Европа? :(

Връзка към коментар

Навсякъде по крайбрежието, но особенно в популярните стари градчета е ужас с паркирането.

Не знам дали ще ти е от помощ, но ето няколко съвета:

 

- пиши на хоста, чийто бонбон си си харесала дали може да ти препоръча паркинг на удобно място с градския транспорт (да ти прати координати и да ти каже тук се паркира за еди колко си пари и се стига до апартамента еди как си) и си прецени устройва ли те.

 

- вие май летите и после сте с кола и не знам доколко е практично, но помисли за вариянт тънко туристическо матраче, което да си носите за върху разтегателите дивани. Някои не са токова неудобни, но е добре да си имаш комфорта на удобното легло. Има едни туристически, с мемори пяна и прочее, които са компактни.

 

- ако сте гъвкави в датите не търси дали има свободно за конкретни днии, а гледай какво се предлага без да задаваш период и като си харесаш нещо - провери на календара на хоста кои дати са свободни и виж дали ти би могла да си разпределиш престоя според тях.

 

Успех в търсенето!

 

А това за гаранция кеш не е редно, само в случаи на допълнителни неща - от сорта на колело, мобилен нет, каяк...се практикува за да е сигурен хоста, че ще му се върне преносимата собственост : предал-приел. И това трябва изрично да го пише в описанието на хоста, а не да ти се сервира при пристигане на място.

Редактирано от samuraika
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте,

 

Исках да потърся съвет,тъй като мисля че един от хостовете за моето пътуване ме подведе да кенселирам резервацията си вместо нея, въпреки че тя беше тази която искаше да я отмени. Сега чета във темата че никога не трябва да кенселираме освен ако нямаме причина за това - ами аз нямах , но понеже съм нов потребител повярвах на обясненията ,че за хоста е много трудно той да го направи и т.н.. Сега обаче след като разбрах че това е един вид подвеждане мисля че е редно да уведомя сайта за тези действия на хоста,за да се избегнат подобни своеволия от нейна страна и с други хора.   Очевидно го направи за да не плаща таксите на сайта, но  за сметка на това аз ги платих вместо нея.Не искам да ми връщат удържаните пари,но искам да има справедливост по случая, защото това не е коректното отношение,на което сайтът държи и заради което аз "пазарувам" спокойно.

 

Опитах се да намеря къде да пиша на сайта, но единственото което намерих е да се разреши спор и ми излизат само хостовете,при които ще отседна, а не въпросният за който обясних.Може ли малко помощ къде да отправя оплакването си и как да свържа с него въпросната персона. Интересно ми е също така дали тя ще вижда кой и какъв вид оплакване е отправено към нея? 

 

Благодаря предварително.

Връзка към коментар

Наистина не е било редно хоста да те кара да отменяш резервация по негово желание. За хоста не е просто "много трудно" а води до наказателни точки. На сайта се изписва в мненията под листинга, че "хоста е отменил тази резервация еди колко си дни преди пристигане" което е като голяма черна точка - всеки потенциален гост си има едно наум. Освен това ако е суперхост си губи статута, имота пада надолу в списъка с оферти и въобще това е "смъртен грях" що се отнася до хостовете.

 

Пиши на Help Center и обясни за какво иде реч. Те могат да проследят кореспонденцията ви с хоста и да видят, че тя те е склонила да отмениш резервацията си. Самият хост няма да знае, че има оплакване от твоя страна, но ако се стигне до отсъждане в твоя полза и промяна на отмяната от нейна страна - тогава ще научи. И още как! :)

Редактирано от samuraika
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Уф, моляяяя, помагайте, де! :( :( Три денЯ ровичкам из този сайт и Хаустрип и не мога да избера. Хем да има гледка от терасата към морето, хем да е на центъра, хем да има паркинг, хем да е в средата на сезона. А, другото, което също пробирам е да си има реален креват - половината апартаменти, дето са за 2 -ма се спи на разтегателен диван. :blush:

Ако има тераса към морето и паркинг, ще е далече от центъра. Ако е в идеалния център - харесах един бонбон в началото на Негреско, всичко е прекрасно, ама хостът рече - паркирането е голям проблем. Претараших и Букинг - същата работа с хотелите. Харесах едно много кози студио в Мантон, има си паркинг, море, креват. Ама как ще се ходи до Ница - с колата сигурно пак ще е проблем. В крайна сметка, дето вика royak, дали да не взема хотел/апартамент до летището, че да има паркинг, пък после - с градския транспорт.

До сега не съм била с кола в Ница - там подземни паркинги няма ли, както навсякъде в Европа? :(

Александра, ако искаш мога да ти дам емейла и телефона на нашия хост /италианката/ за апартамента в Ница, /който има най-невероятната тераса с панорама, на първа линия на Променадата е, има нормална спалня с голямо легло и напълно обзаведена дневна с кухненски бокс, отлична баня, чадъри и шезлонги за плажа, който е под терасата Ви/, за да и пишеш или позвъниш. Може да не са блокирани двата месеца заради заетост, а заради нещо друго. Пиши и, че си мой приятел, ние имаме отлични отношения с нея и виж, може да се окаже свободен апартамента за дните, които искате :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте,

 

Исках да потърся съвет,тъй като мисля че един от хостовете за моето пътуване ме подведе да кенселирам резервацията си вместо нея, въпреки че тя беше тази която искаше да я отмени. Сега чета във темата че никога не трябва да кенселираме освен ако нямаме причина за това - ами аз нямах , но понеже съм нов потребител повярвах на обясненията ,че за хоста е много трудно той да го направи и т.н.. Сега обаче след като разбрах че това е един вид подвеждане мисля че е редно да уведомя сайта за тези действия на хоста,за да се избегнат подобни своеволия от нейна страна и с други хора.   Очевидно го направи за да не плаща таксите на сайта, но  за сметка на това аз ги платих вместо нея.Не искам да ми връщат удържаните пари,но искам да има справедливост по случая, защото това не е коректното отношение,на което сайтът държи и заради което аз "пазарувам" спокойно.

 

Опитах се да намеря къде да пиша на сайта, но единственото което намерих е да се разреши спор и ми излизат само хостовете,при които ще отседна, а не въпросният за който обясних.Може ли малко помощ къде да отправя оплакването си и как да свържа с него въпросната персона. Интересно ми е също така дали тя ще вижда кой и какъв вид оплакване е отправено към нея? 

 

Благодаря предварително.

Савина, това е редовен номер на някои хостове като видят, че госта е нов. Аз имах същия случай преди три месеца. Само пет дни преди отпътуването ни за Израел, хоста на апартамента в Тел Авив, който бяхме резервирали на името на сина ми, за да ползваме отстъпката за нов потребител му писа съобщение, че тъй като ще продава апартамента трябва да отмени резервацията, но ако иска сина ми той да я канселира. Веднага отговорихме, че ако ние канселираме резервацията ще ни удържат таксите от Аирбнб, затова да я канселира тя. Получихме най-наглия отговор от нея ние да канселираме резервацията, а като отидем в Тел Авив да и позвъним и тя ще ни върне парите, удържани ни от сайта. Представяш ли си каква наглост.

Веднага и писахме, че прекратяваме с нея кореспонденцията и ако до два часа не е канселирина резервацията от нейна страна препращаме веднага кореспонденцията ни до Аирбнб и те да се оправят. Само след пет минутки резервацията бе канселирана.

Така че директно пиши до Аирбнб, както те посъветва Самурайка и се надявам, че като видят кореспонденцията Ви те ще вземат мерки, за да не бъдеш потърпевша. :)

Връзка към коментар

Александра, ако искаш мога да ти дам емейла и телефона на нашия хост /италианката/ за апартамента в Ница, /който има най-невероятната тераса с панорама, на първа линия на Променадата е, има нормална спалня с голямо легло и напълно обзаведена дневна с кухненски бокс, отлична баня, чадъри и шезлонги за плажа, който е под терасата Ви/, за да и пишеш или позвъниш. Може да не са блокирани двата месеца заради заетост, а заради нещо друго. Пиши и, че си мой приятел, ние имаме отлични отношения с нея и виж, може да се окаже свободен апартамента за дните, които искате :)

Много ще ти бъда благодарна. Ако е зает, може пък, тя да препоръча нещо друго в близост. Може ли да ми ги изпратиш на ЛС?А как седи въпросът с паркинга?

- вие май летите и после сте с кола и не знам доколко е практично, но помисли за вариянт тънко туристическо матраче, което да си носите за върху разтегателите дивани. Някои не са токова неудобни, но е добре да си имаш комфорта на удобното легло. Има едни туристически, с мемори пяна и прочее, които са компактни.

Самурайкааа, как ме виждаш с туристически матрак под мишница :( :(

Това никога няма да се случи - само си представям, като кажа на мъжа ми, че ще трябва да влачи и матрак, как ще ме погледне :)

Просто тия с диваните ги пропускам. Нали  отиваме на почивка и развлечение, не да си докараме някоя дископатия - все пак, сме възрастни хора. :)

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Самурайкааа, как ме виждаш с туристически матрак под мишница :( :(

Това никога няма да се случи - само си представям, като кажа на мъжа ми, че ще трябва да влачи и матрак, как ще ме погледне :)

Просто тия с диваните ги пропускам. Нали  отиваме на почивка и развлечение, не да си докараме някоя дископатия - все пак, сме възрастни хора. :)

 

Да, разбира се че е така. Просто дадох идея - знам че във висок сезон е трудно да се намери нещо читаво на толкова популярно място. Глупаво предложение, извинявам се.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Уф, моляяяя, помагайте, де! :( :( Три денЯ ровичкам из този сайт и Хаустрип и не мога да избера. Хем да има гледка от терасата към морето, хем да е на центъра, хем да има паркинг, хем да е в средата на сезона. А, другото, което също пробирам е да си има реален креват - половината апартаменти, дето са за 2 -ма се спи на разтегателен диван. :blush:

Ако има тераса към морето и паркинг, ще е далече от центъра. Ако е в идеалния център - харесах един бонбон в началото на Негреско, всичко е прекрасно, ама хостът рече - паркирането е голям проблем. Претараших и Букинг - същата работа с хотелите. Харесах едно много кози студио в Мантон, има си паркинг, море, креват. Ама как ще се ходи до Ница - с колата сигурно пак ще е проблем. В крайна сметка, дето вика royak, дали да не взема хотел/апартамент до летището, че да има паркинг, пък после - с градския транспорт.

До сега не съм била с кола в Ница - там подземни паркинги няма ли, както навсякъде в Европа? :(

AlexandraKo,  устройва ли те този апартамент https://www.airbnb.com/rooms/6618383 ? Няма гледка към морето, но е на центъра и има паркинг. Бях си го харесала, но хостът ми отговори, че нощувките трябва да са минимум 7, започвайки от събота или неделя.

Връзка към коментар

Да, разбира се че е така. Просто дадох идея - знам че във висок сезон е трудно да се намери нещо читаво на толкова популярно място. Глупаво предложение, извинявам се.

Ееее, стига де, не се извинявай, драго ми става, кат се омешам с младежта. ;) ;) ;)

AlexandraKo,  устройва ли те този апартамент https://www.airbnb.com/rooms/6618383 ? Няма гледка към морето, но е на центъра и има паркинг. Бях си го харесала, но хостът ми отговори, че нощувките трябва да са минимум 7, започвайки от събота или неделя.

Много ти благодаря, сега ще го разгледам :)Аз му отговарям на условието, точно една сесдмица може от събота, може и от неделя.

Редактирано от AlexandraKo
Връзка към коментар

Здравейте, направих резервация в airbnb.com, за средата на март месец с кредитна карта. Миналата седмица разбрах от банката, че цялата сума е осчетоводена и я дължа на банката. Това ли е обичайния начин, по който се процедира - сумата се привежда на airbnb и те я блокират докато не приключи периода, в който сме наели жилището? Мислех, че сумата става дължима към банката в момента, който се приведе на наемодателя ? Досега не съм ползвал този сайт и не знам как се процедира. Благодаря Ви !

Връзка към коментар

Здравейте, направих резервация в airbnb.com, за средата на март месец с кредитна карта. Миналата седмица разбрах от банката, че цялата сума е осчетоводена и я дължа на банката. Това ли е обичайния начин, по който се процедира - сумата се привежда на airbnb и те я блокират докато не приключи периода, в който сме наели жилището? Мислех, че сумата става дължима към банката в момента, който се приведе на наемодателя ? Досега не съм ползвал този сайт и не знам как се процедира. Благодаря Ви !

 

Сумата я дърпат, но домакинът я получава 24 часа след настаняването. Ако анулираш, ще ти я върнат обратно, без таксата на сайта.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Харесах си три апартамента в Ница. И трите имаха светкавичка, но написах писма на собствениците, за да питам за паркирането. Зададох въпрос дали има наблизо платен паркинг и ако - не - как и къде може да се паркира.

Някой опит да каже, моля, дали постъпвам правилно. :(

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.