neuromancer Публикувано: 9 май, 2019 Публикувано: 9 май, 2019 Както знаем, Боинг 787 има проблем с двигателите и много самолети подлежат на техническо обслужване. Примерно Norwegian, които ги използват за дългите си полети са принудени да наемат А330 и А340 на мокър лизинг, за да обслужват полетите от Гатуик до края на годината, а тъй като и без това са притеснени финансово, екипажите на 787 са принудени да вземат неплатен отпуск... Това и като бележка под линия за геймчейнжърите 2
akair Публикувано: 9 май, 2019 Публикувано: 9 май, 2019 В последния отчет на Norwegian едно немалко перо от приходи беше от производители на двигатели и самолети - заради 787 и МАХ. Неотдавна бяха наели и един А380 на мокър лизинг - бивша машина на Singapore. Не съм сигурен дали още летят с нея.
akair Публикувано: 10 май, 2019 Публикувано: 10 май, 2019 Една страна на авиацията, за която не се говори много май - профсъюзите. Много от големите компании по света имат профсъюзи - Ер Франс, Луфтханза, Бритиш, Иберия, АлИталия, Юнайтед, ... Една от а/к с по-малко служители, които са членове на профсъюз е Делта. Ето една интересна статия - да не я преразказвам: https://thepointsguy.com/news/deltas-anti-union-campaign-goes-viral/ А/к се опитва да убеди служителите, че 700-те долара на година за профсъюз са загубени пари. Делта разпределя над 1 млрд долара годишно на своите служители - около 14% от базовите им заплати Профсъюзът се опитва да докаже, че служителите са незащитени без него.
Фил Публикувано: 15 май, 2019 Публикувано: 15 май, 2019 Airbus and Boeing Report April 2019 Commercial Aircraft Orders and Deliveries 1
Topfly Публикувано: 15 май, 2019 Публикувано: 15 май, 2019 'It would destroy it': new international airport for Machu Picchu sparks outrage https://www.theguardian.com/cities/2019/may/15/archaeologists-outraged-over-plans-for-machu-picchu-airport-chinchero 1
stanislavpp Публикувано: 15 май, 2019 Публикувано: 15 май, 2019 преди 5 минути , Topfly каза: 'It would destroy it': new international airport for Machu Picchu sparks outrage https://www.theguardian.com/cities/2019/may/15/archaeologists-outraged-over-plans-for-machu-picchu-airport-chinchero По- скоро ще вдигне цените на всичко в региона, си мисля. То и сега, конвенционалният начин да посетиш МП надхвърля 200$ на човек ( билет за комплекса, влак и автобус до комплекса). 2
neuromancer Публикувано: 15 май, 2019 Публикувано: 15 май, 2019 Е то и сега са страшни тълпи... Сега прочетох, че го гласят при Чинчеро, тоест влака и автобуса си остават тясното място Като цяло не виждам с какво не им достига летището в Куско, та да строят ново в Чинчеро 2
akair Публикувано: 22 май, 2019 Публикувано: 22 май, 2019 Airbus са загатнали днес, че техният отговор на евентуалния бъдещ нов NMA самолет на Боинг ще е А330 и А321neo https://www.reuters.com/article/us-airbus-outlook/airbus-prepares-counter-punch-to-new-boeing-mid-sized-jet-idUSKCN1SR0OU
akair Публикувано: 24 май, 2019 Публикувано: 24 май, 2019 Airbus са доставили почти 12 000 самолета - към края на април са точно 11995 броя. От тях все още летят 10926. А220-100 за Делта е летял 4 часа над Мирабел и е написал "12К" с траекторията си: http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/2/airlines/airbus-viert-12000-leveringen Вчера Амазон са стартирали строежа на своя хъб в Синсинати. За момента са планирани 24 стоянки и базиране на 32 самолета. Компанията има заделено място за евентуални бъдещи разширения, ако се наложи. Новата карго сграда ще е до терминала на ДХЛ: https://www.cvgairport.com/about/next/amazon-and-cvg/amazonatcvg?fbclid=IwAR0xtLlQ-hM-4YQr8VB0epJccduGSW2pGFr6TVhm_P2m-fmFH88Ls7yA988 7
neuromancer Публикувано: 30 май, 2019 Публикувано: 30 май, 2019 Airbus празнува 50 годишнина с формация от A220, A319neo, A330neo, A350-1000, A380 и Beluga XL, както и 5 изтребителя от Patrouille de France 14
akair Публикувано: 30 май, 2019 Публикувано: 30 май, 2019 А от Боинг са направили кратко видео, в което служителите на Боинг поздравяват Еърбъс: 4 4
adreno Публикувано: 30 май, 2019 Публикувано: 30 май, 2019 преди 57 минути , akair каза: А от Боинг са направили кратко видео, в което служителите на Боинг поздравяват Еърбъс: Еърбъс бяха направили подобно за 100 годишнината на Боинг през 2016: 6 2
akair Публикувано: 5 юни, 2019 Публикувано: 5 юни, 2019 Утре Юнайтед ще изпълнят полет от Чикаго до ЛА само на био гориво: https://hub.united.com/united-flight-for-planet-2638685504.html (страницата няма С, О и 2 в опит за намаляване на СО2 🙂 ) 1 1
chandni Публикувано: 5 юни, 2019 Публикувано: 5 юни, 2019 преди 1 час, akair каза: (страницата няма С, О и 2 в опит за намаляване на СО2 🙂 ) They failed! преди 1 час, akair каза: https://hub.united.com/united-flight-for-planet-2638685504.html 4
Фил Публикувано: 7 юни, 2019 Публикувано: 7 юни, 2019 Airbus says it can make A350 variants to fly for more than 20 hours non-stop…. 2 1 1 1
akair Публикувано: 17 юни, 2019 Публикувано: 17 юни, 2019 Заопчна изложението в Париж. Днес ЛОТ са обявили купуването на още един 787-9, а КЛМ - на допълнителен 787-10. Боинг Бразилия (Ембраеар) имат поръчка за 16 самолета и 19 опции. ГЕКАС са обърнали 10 поръчки за 777Х в поръчки за 777F. Еърбъс са получили поръчки за 3 броя А350-900 и 1 брой А350-1000. Sichuan Airlines са поръчали 10 броя А321-200нео. Еърбъс официално са обявили A321XLR днес и се очаква да получи поръчки за 200 броя (https://www.airbus.com/newsroom/press-releases/en/2019/06/airbus-launches-longest-range-singleaisle-airliner-the-a321xlr.html). ГЕКАС са поръчали 4 броя А320нео за клиент в Китай. Air Lease са поръчали 23 A321LR + 27 A321XLR + 50 A220-300 Върджин Атлантик са поръчали 14 A330-900neo + 6 опции. Доставяне - 2021-2024. Юнайтед Експрес са поръчали 35 броя Е175 (Е1) от Боинг Бразилия (Ембраер). Изброените по-горе А220-300 ще са за а/к на Дейвид Нюман - Мокси. (ще е супер, ако модераторите слеят 2-те мнения.) 10
akair Публикувано: 18 юни, 2019 Публикувано: 18 юни, 2019 Ролс-Ройс ще придобие бизнеса за електрически самолети на Сименс: Quote Rolls-Royce has entered into an agreement to acquire the electric and hybrid-electric aerospace propulsion activities of Siemens (the eAircraft business) in a move that will accelerate the delivery of our electrification strategy and boost our ambition to play a major role in the ‘third era’ of aviation. The acquisition is expected to complete late 2019, following a period of employee consultation. The eAircraft business, based in Germany and Hungary, employs around 180 specialist electrical designers and engineers who have been developing a range of all-electric and hybrid electric propulsion solutions for the aerospace industry. The eAircraft team are already known to Rolls-Royce as we have worked together on the E-Fan X demonstrator project which, when flying, will demonstrate hybrid electric propulsion at the scale required to power regional aircraft. Rob Watson, Director – Rolls-Royce Electrical, said: “Electrification is set to have as dramatic an impact on aviation as the replacement of piston engines by gas turbines. We are at the dawn of the third era of aviation, which will bring a new class of quieter and cleaner air transport to the skies.” “We have already made significant strides in realising our strategy of ‘championing electrification’ and this move will accelerate our ambitions in aerospace by adding vital skills and technology to our portfolio. It brings us increased scale and additional expertise as we develop a product range of hybrid power and propulsion systems. I look forward to welcoming our new colleagues into Rolls-Royce and working with them to pioneer new technologies and solutions.” Paul Stein, Rolls-Royce Chief Technology Officer, added: “To support the rising demand for air travel while achieving CO2 emissions targets, the aviation industry is developing increasingly environmentally friendly technologies and practices. The electrification of flight is just one part of Rolls-Royce’s commitment to making aviation more sustainable: we are continuing to increase the fuel efficiency of our gas turbines; encouraging the development of environmentally friendly and sustainable aviation fuels; and pursuing the electrification of aviation.” “We believe that pure electric, or all-electric, propulsion will power smaller aircraft in the foreseeable future, while larger aircraft will rely upon hybrid electric solutions that combine electrification with evolutions of the gas turbine. Additionally, as our group technological portfolio becomes increasingly electrical with the development of hybrid electric trains and microgrids, the capabilities of this world-class team will be a vital part of the future Rolls-Royce.” As part of this agreement, Rolls-Royce will look for opportunities to work with Siemens as both companies recognise the importance of helping to support national and international goals of CO2 emission reductions for the benefit of society. We have already made progress towards the electrification of flight, with successful ground tests of a hybrid propulsion system that can be used across a range of smaller transport platforms including EVTOLs (hybrid electric vertical take-off and landing vehicles), general aviation aircraft, and hybrid helicopters. These tests are part of one of the world’s most comprehensive hybrid aerospace turbine engine development and integration programmes, paving the way for experimental test flights in 2021. The ground tests involved a Rolls-Royce M250 gas turbine – a highly successful engine that has powered more than 170 varieties of fixed-wing military, civilian aircraft and helicopters since its introduction – operating in series hybrid configuration, where the engine operates as a turbo-generator that charges an on-board battery system; parallel hybrid where the aircraft’s thrust is supplied by a combination of the engine and the electrical system; and turbo-electric mode where the engine operates as a pure turbo-generator supplying electric power for thrust and any other power needs on the aircraft. Last year we unveiled an EVTOL concept, which could be powered by such a hybrid system. We are also developing an all-electric demonstrator aircraft, as part of the ACCEL initiative that will attempt to break the world speed record for all-electric flight. 1
akair Публикувано: 18 юни, 2019 Публикувано: 18 юни, 2019 Себу Пасифик са поръчали доста самолети в Париж - 16 броя А330-900нео, 10 броя А321XLR, 5 броя А320нео и опции за още 10 броя А321нео. Искат техните А330нео да имат 460 седалки - това е с 20 седалки над сертификата на самолета в момента. Очаква се Еъръбс да сертифицират отново самолета, за да стигне изискванията на Себу. Допълнително, Себу иска 194 седалки в А320нео, което също ще изисква повторно сертифициране на самолета - в момента има сертификат за 188. Korean ще добавят 30 броя 787 - 10 броя 787-9 и 20 787-10: https://thepointsguy.com/news/korean-air-787-10/ 4
akair Публикувано: 18 юни, 2019 Публикувано: 18 юни, 2019 ALC са поръчали още 5 броя 787-10 за техни клиенти. Групата IAG (British Airways, Iberia, Vueling, Air Lingus, ...) са подписали Letter of intent за 200 броя 737МАХ. Доставки - 2023 до 2027. Самолетите ще са микс от -8 и -10: 2
Фил Публикувано: 18 юни, 2019 Публикувано: 18 юни, 2019 На 30.05.2019 г. в 23:09, neuromancer каза: Airbus празнува 50 годишнина с формация от A220, A319neo, A330neo, A350-1000, A380 и Beluga XL, както и 5 изтребителя от Patrouille de France И видеоклипове: 10
Georgie Публикувано: 18 юни, 2019 Публикувано: 18 юни, 2019 преди 35 минути , Фичо каза: И видеоклипове: Впечатляващо!
Фил Публикувано: 18 юни, 2019 Публикувано: 18 юни, 2019 преди 5 минути , Georgie каза: Впечатляващо! Нали!!!
Фил Публикувано: 19 юни, 2019 Публикувано: 19 юни, 2019 На 17.06.2019 г. в 16:53, akair каза: Еърбъс официално са обявили A321XLR днес и се очаква да получи поръчки за 200 броя Wizz Air Announces Order For 20 Airbus A321XLR Aircraft Предположения на разбирачите по кои линии биха ги пуснали? 2
akair Публикувано: 19 юни, 2019 Публикувано: 19 юни, 2019 58 minutes ago, Фичо said: Wizz Air Announces Order For 20 Airbus A321XLR Aircraft Предположения на разбирачите по кои линии биха ги пуснали? От различни летища в Европа до Дубай?
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега