Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

Най най най най най най най най - долния, измамнически, лъжлив, некоректен и въшлив сайт за резервации . Не мога да повярвам, че след толкова време пак се доверих на тези мизерници !!!

Връзка към коментар

Най най най най най най най най - долния, измамнически, лъжлив, некоректен и въшлив сайт за резервации . Не мога да повярвам, че след толкова време пак се доверих на тези мизерници !!!

Какво ти се случи, че си така ядосан? :blush:

Връзка към коментар

Честно казано каква ли не простотия са ми сътворявали. Но сега направих резервацията за близък приятел и абсолютно съм сигурен , че резервирах оферта със закуска, а потвърждението е без, а и е без възстановяване . От кол центъра твърдят, че няма как да има такава грешка, но аз съм убеден защото четири чифта очи го гледахме. Просто чак толкова долно не съм очаквал да паднат.  

Връзка към коментар

Честно казано каква ли не простотия са ми сътворявали. Но сега направих резервацията за близък приятел и абсолютно съм сигурен , че резервирах оферта със закуска, а потвърждението е без, а и е без възстановяване . От кол центъра твърдят, че няма как да има такава грешка, но аз съм убеден защото четири чифта очи го гледахме. Просто чак толкова долно не съм очаквал да паднат.  

А маркирахте ли отметката, която има при резервация, че желаете да се възползвате от закуската(ако действително офертата е била такава)?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

А маркирахте ли отметката, която има при резервация, че желаете да се възползвате от закуската(ако действително офертата е била такава)?

Да. Просто не си признават грешката. А и не искат да анулират резервацията. Утре ще пусна рекламация в Банката.

Връзка към коментар

Здравейте приятели!Много моля ако някой му се е случвало да ми отговори на въпроса че вече яко ме тресе нервата!

Става въпрос за прословутото блокиране на сума по картата след резервация. Те добре са я блокирали за да не я оползотворя но кога ще ми се върне след като ще плащам в брой в хотела. До момента на настаняване сумата блокирана ли ще е? Отивайки в хотела ако са ми дръпнали парите за нощувката пак ли ще плащам?

Моля ако някой може да ми отговори ще бъда безкрайно благодарна, организирам сама семейната ваканция и като гледам за сега съм се издънила.Едни пари ги няма а аз не зная какво да правя!!!!

Редактирано от mirig08
Връзка към коментар

Здравейте приятели!Много моля ако някой му се е случвало да ми отговори на въпроса че вече яко ме тресе нервата!

Става въпрос за прословутото блокиране на сума по картата след резервация. Те добре са я блокирали за да не я оползотворя но кога ще ми се върне след като ще плащам в брой в хотела. До момента на настаняване сумата блокирана ли ще е? Отивайки в хотела ако са ми дръпнали парите за нощувката пак ли ще плащам?

Моля ако някой може да ми отговори ще бъда безкрайно благодарна, организирам сама семейната ваканция и като гледам за сега съм се издънила.Едни пари ги няма а аз не зная какво да правя!!!!

Сумата може да бъде отблокирана от хотела или от банката. Различните банки мат различни срокове, в които сумите стоят блокирани.

Мисля, че най-кратък беше срока в ПИБ.

Ако нощувките са скоро, вероятно сумата ще си остане блокирана.

 

Когато реално плащате в хотела, можете да изберете да платите сумата от картата или в брой.

Ако изберете плащане в брой, ще ви отблокират сумата. Понякога става веднага, понякога отнема няколко дни.

Връзка към коментар

Преди няколко дни говорих с ПИБ за блокирана сума от рент-а-кар. Върнахме колата, всичко беше наред, нямаха претенции, а 10 дни по-късно сумата все още беше блокирана. Обадих се в ПИБ и попитах в какъв срок се отблокира сумата и от там ми отговориха, че рент-а-кар компаниите имат порочната практика да отблокират сумата само в тяхната си система, но не изпращат мейл до банката, че нямат претенции, за да отблокират те сумата ръчно и в такъв случай автоматчиното отблокиране става след 2 седмици. :) Другият вариант е да се обадиш в хотела и да помолиш да пратят мейл до банката, че нямат претенции, за да може в банката ръчно да отблокират сумата.

 

П.С. Погледни си и резервацията за конкретния хотел. В последната ни резервация от снощи например, пише следното:

 

 

 

Предплата 50 процента от общата сума може да бъдe таксувана по всяко време след резервацията.

 

Това зависи от конкретния хотел, а не от booking. 

Редактирано от chandni
Връзка към коментар

Здравейте приятели!Много моля ако някой му се е случвало да ми отговори на въпроса че вече яко ме тресе нервата!

Става въпрос за прословутото блокиране на сума по картата след резервация. Те добре са я блокирали за да не я оползотворя но кога ще ми се върне след като ще плащам в брой в хотела. До момента на настаняване сумата блокирана ли ще е? Отивайки в хотела ако са ми дръпнали парите за нощувката пак ли ще плащам?

Моля ако някой може да ми отговори ще бъда безкрайно благодарна, организирам сама семейната ваканция и като гледам за сега съм се издънила.Едни пари ги няма а аз не зная какво да правя!!!!

И аз по-рано бях питала и писала до Букинг.Въпреки,че пишеше,че плащането е на място,картата ми още на следващата сутрин беше пре-оторизирана с цялата сума за нощувки след 9 месеца.Банката ми е ПИБ.Отблокираха сумата след две седмици.Много е неприятно това блокиране на средства,след като не е упоменато.

Връзка към коментар

Здравейте приятели!Много моля ако някой му се е случвало да ми отговори на въпроса че вече яко ме тресе нервата!

Става въпрос за прословутото блокиране на сума по картата след резервация. Те добре са я блокирали за да не я оползотворя но кога ще ми се върне след като ще плащам в брой в хотела. До момента на настаняване сумата блокирана ли ще е? Отивайки в хотела ако са ми дръпнали парите за нощувката пак ли ще плащам?

 

Политиките на блокиране нямат нищо общо с Букинг, реално това си е практика на всеки хотел.

При стандартни резервации, а не non refundable таксата за анулиране при no show е за първата нощувка, т.е. логически се блокира сумата само за първата нощувка, а не цялата сума.

По отношение на връщането - всяка авторизация пази сумата от 2 до 4 седмици (според регион, клиент, банка и т.н.) след този период се връща автоматично.

Ако даден хотел ви е авторизирал сума за резервация, която предстои скоро никой няма да си прави труда да я анулира преди настаняването ви.

Просто на рецепция при плащане на рецепцията, ако заплащате кеш - си пазете фактурата (проверете дали пише плащане в брой) и уточнете с тях дали сумата ви е само авторизирана и възможно ли е да анулират тази авторизация и да ви дадът слипчето от ПОС терминала (факт е, че има терминали които не дават слипчета). Обяснете че ви трябва за счетоводни цели и никой няма да ви гледа накриво.

Ако все пак не могат да я анулират веднага си пазете фактурата и е добре в нея да пише плащане в брой. 

 

Имайте предвид, че анулацията не означава че ще си видите сумата веднага в картата, понеже мнооого зависи коя е банката на хотела, как те ще си свършат работата и как ще стигне информацията до вашата банка. Случва се да се чака и 40 дни (Пощенска банка конкретно) които "просто" не са го отразили при тях.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Здравко Ангел

И ние имахме проблем с booking миналата седмица. Резервирахме си хотел оттам, после като отидохме в хотела ни казаха, че трябва да си платим нощувката. Платихме си. Като се прибрахме в София видяхме, че веднъж парите за нощувката са изтеглени при резервацията и после още веднъж на рецепцията. Свързахме се с хотела и на следващия ден едната такса ни беше върната. Ама не знам, ако не го бяхме забелязали дали някой щеше да върне едната вноска.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И ние имахме проблем с booking миналата седмица. Резервирахме си хотел оттам, после като отидохме в хотела ни казаха, че трябва да си платим нощувката. Платихме си. Като се прибрахме в София видяхме, че веднъж парите за нощувката са изтеглени при резервацията и после още веднъж на рецепцията. Свързахме се с хотела и на следващия ден едната такса ни беше върната. Ама не знам, ако не го бяхме забелязали дали някой щеше да върне едната вноска.

 

По-точно е да се каже, че сте имали проблем с хотела, а не с резервационната система. Мисля че при предварително предплащане на резервацията това е отразено съвсем ясно в потвърждението, което представяте на рецепцията в хотела. Не ми стана ясно обаче дали сте разбрали, че настаняването е с предварително предплащане по време на самата резервация. Във всички случаи не е трябвало да плащате в хотела ако това е било така...

Връзка към коментар
Здравко Ангел

По-точно е да се каже, че сте имали проблем с хотела, а не с резервационната система. Мисля че при предварително предплащане на резервацията това е отразено съвсем ясно в потвърждението, което представяте на рецепцията в хотела. Не ми стана ясно обаче дали сте разбрали, че настаняването е с предварително предплащане по време на самата резервация. Във всички случаи не е трябвало да плащате в хотела ако това е било така...

Всъщност не бяхме разбрали, че е с предварително предплащане и затова съвсем нормално си платихме на рецепцията. Не съм сигурен дали това предварително плащане е отразено някъде на сайта. Просто за първи път ни се случва, ползвайки booking, досега не сме имали проблем със сайта.

Връзка към коментар

Всъщност не бяхме разбрали, че е с предварително предплащане и затова съвсем нормално си платихме на рецепцията. Не съм сигурен дали това предварително плащане е отразено някъде на сайта. Просто за първи път ни се случва, ползвайки booking, досега не сме имали проблем със сайта.

 

Отразено е освен в банковата ти сметка :P , също така и в потвърждението за извършената резервация...

 

Вариант с предплатена резервация:

 

post-53-0-25891000-1457785007_thumb.jpg

 

Вариант без предплатена резервация:

 

post-53-0-16121400-1457785030_thumb.jpg

 

Можеш да погледнеш от кой вид е потвърждението във вашата резервация... ;)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Явно трябва да се внимава много с резервациите и плащанията.На едно от скорошните пътувания до Италия, се наложи смяна на дати заради АК.В Болоня бях букнала хотел без право на промяна, примерно, на 45 евро за двойна стая.Като се промениха датите, писах на хотела, те нямаха против, ама да се обадя на Букинга,обадих се, резервацията се премести с два дни.За новите дати - по - скъпо, аз нямам против.При настаняването доплащам тези десетина евро, дават си ми фактура и всичко е наред.

На чек - аут друга рецепционистка ми обяснява, как трябва да доплатя тази разлика, защото...

Аз обяснявам, че вече съм я платила при настаняването, тя вика - не, не сте.

Давам фактурата, извинения и пр.

Ако не си пазех фактурата, щях отново да платя, как да докажа, че съм права.

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Здравко Ангел

Отразено е освен в банковата ти сметка :P , също така и в потвърждението за извършената резервация...

 

Вариант с предплатена резервация:

 

attachicon.gifscreenshot-us-mg5 mail yahoo com 2016-03-12 14-11-53.jpg

 

Вариант без предплатена резервация:

 

attachicon.gifscreenshot-us-mg5 mail yahoo com 2016-03-12 14-14-11.jpg

 

Можеш да погледнеш от кой вид е потвърждението във вашата резервация... ;)

Вторият вариант е, ама тъй като Ангел се занимаваше с тази резервация конкретно, сега ми обясни, че всъщност от хотела са си дръпнали два пъти сумата на 7-ми март, тоест на датата, в която сме пристигнали в хотела. В случая booking ми се струват невинни, то всъщност хотелът си върна сумата де, ние със сайта изобщо не сме контактували.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз пък да похваля Букинг.

Няколко дни преди тръгването ми за Мианмар си разгледах резервираните хотели в букинг и хвърлих по едно око на цените им в Агода. Понеже видях, че Агода предлага леко по - ниска цена на хотела ми в Янгон /което не беше най-същественото/, но и възможност плащане веднага, реших да букна хотела през тях. Целта беше най-вече да имам платени хотели от тук и да не се занимавам с плащания и смяна на пари на място и за настаняване. Естествено канселирах резервацията в Букинг, без да се замисля върху условията. Оказах се в период, когато анулацията водеше до плащане на неустойка в размер на пълната сума. За капак се сетих, че бях посочила и хотела в искането за виза. Така че компенсация на загубените пари за неустойката с друг хотел с по- евтина нощувка не ставаше.

Писах на хотела, че по погрешка съм анулирала резервацията и че така или иначе искам да спя в тяхния хотел. Направих същото и с букинг. Още на другия ден получих отговор от хотела, че ще поддържат в системата си резервацията ми валидна. След още ден ми се обадиха и от офис на букинг . След като уточних какво точно искам и още два дни получих възстановена резервацията си със първоначалната сума за нощувка.

Та често правим гяволии, понякога си патим от хитростта, но пък в случая платформата ми оказа голяма услуга. Вярно, че нещата не зависеха единствено от тях, но пък и те вложиха усилия да изпълнят желанието ми. Иначе можеше да ми дръпнат сумата за неустойка и да ме накарат да си направя нова резервация на по-висока цена, която след нощувката също да си заплатя.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Седнала съм да търся хотел с паркинг в Генуа. Задала съм на Букинг какво искам - паркинг и интернет. Оплаквам се, че информацията се разминава.Излиза ми цяла редичка от хотели, дето пише, че са с безплатен паркинг, например:

 

 
 
8304167.jpg Grand Hotel Savoia Хотел с 5 звезди
Генуа 놑 Сърцето на Генуа

Наличен безплатен паркинг WiFi
   
Цена за 2 нощи
Максимален брой гости: 2
Двойна стая
По-късно можете да анулирате, затова се възползвайте от тази страхотна цена днес.
€ 250
Силно търсено!
БЕЗПЛАТНО анулиране - не се изи

Такааа, ама аз проверявам, та отивам нататък и чета следното:

Интернет
  • Безплатно! Wi-Fi интернет е наличен в целия хотел и е без заплащане.

Паркинг
  • Частен паркинг е достъпен на място (резервация не е необходима) и цената е EUR 25 на ден.

Оказва се, че безплатният паркинг навсякъде е платен, от  15 стига до 40Е на ден.

Ще трябва да пиша на Букинга гневно писмо, защо лъжат . :blush:

Връзка към коментар

Седнала съм да търся хотел с паркинг в Генуа. Задала съм на Букинг какво искам - паркинг и интернет. Оплаквам се, че информацията се разминава.Излиза ми цяла редичка от хотели, дето пише, че са с безплатен паркинг, например:

-----

Паркинг
  • Частен паркинг е достъпен на място (резервация не е необходима) и цената е EUR 25 на ден.

Оказва се, че безплатният паркинг навсякъде е платен, от  15 стига до 40Е на ден.

Ще трябва да пиша на Букинга гневно писмо, защо лъжат . :blush:

 

 

И аз го установих като търсих хотели с безплатен паркинг в Неапол. От списъка с хотели с "безплатен паркинг", нямаше и един който да не иска пари за паркинг. Много се бях ядосала, че лъжат.

 

Хотелите ги гледах основно през букинг. Ето един http://www.booking.com/hotel/it/palazzo-alabardieri.bg.html?aid=368032&label=gen173nr-1DCAEoggJCAlhYSDNiBW5vcmVmaBeIAQGYAQO4AQbIAQzYAQPoAQGoAgM;sid=78e9794e910a7a470db9443086971b23;dcid=1;checkin=2016-02-28;checkout=2016-03-01;dist=0;highlighted_facilites=2;room1=A%2CA;sb_price_type=total;srfid=327fed2a8c0b501e60b8dce4cf5157717fd1c075X4;type=total;ucfs=1&

, не че ще го наема защото скъпичък ми идва-497 лв за 2 нощи, но пише Наличен безплатен паркинг, отварям хотела и текст "Частен паркинг е достъпен на място (необходима е резервация) и цената е EUR 30 на ден."

 

 

А Дюк не ми вярваше.

 

Във всички случаи търсете хотели с паркинг. Няма такъв филм да пише, че е безплатен, а после да ви искат 20 евро на ден. Това, при положение, че говорим за читав хотел, разбира се! ...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

И аз го установих като търсих хотели с безплатен паркинг в Неапол. От списъка с хотели с "безплатен паркинг", нямаше и един който да не иска пари за паркинг. Много се бях ядосала, че лъжат.

 

 

А Дюк не ми вярваше.

Да, много интересно до сега не съм обърнала внимание, вероятно. Аз винаги търся хотел с паркинг, защото сме с кола. Не съм търсила безплатен и сега се впечатлих колко много хотели имат . :unsure: Пък като ги разгледах, всичките са си платени. :unsure:За сведение - разглеждах само 4 и 5 звездни хотели.

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

Седнала съм да търся хотел с паркинг в Генуа. Задала съм на Букинг какво искам - паркинг и интернет. Оплаквам се, че информацията се разминава.Излиза ми цяла редичка от хотели, дето пише, че са с безплатен паркинг, например:

 

 
 
8304167.jpg Grand Hotel Savoia Хотел с 5 звезди
 

 

AlexandraKo

 

Когато пътуваме в Европа и за нас най-важното удобство е паркинга.

Напълно съм съгласна, относно честите грешки по този въпрос, не само в този сайт.

 

Когато ползвате нормалната версия вие имате опцията „Паркинг“.

А след това излиза, че е безплатен, после пък се плаща и т.н.

 

Но ако ползвате мобилната версия имате:

 

Паркинг

Безплатен паркинг

Паркиране от служител на хотела

 

При този вариант вероятността за грешки е по-малка, но за съжаление пак има.

От значение е също дали пише частен или обществен паркинг.

Защото хотела може да има безплатно общо място на улицата, но платен частен паркинг, може да е и закрит.

 

Специално за въпросния Grand Hotel Savoia, отсядали сме в него, важи опцията „Паркиране от служител на хотела“.

Хотелът въобще няма паркинг, дори е трудно да спреш да си свалиш багажа.

Но колата веднага се взима от служител и дори не знаеш къде отива/това е много често и на много други места/.

При тази опция почти винаги има плащане.

И струва точно колкото пише на сайта.

Хотелът е много хубав, удобен за всичко. Както към центъра, така и към порта.

Дори ако пристигаш с влака, слизаш и си в него.

От него, точно до гарата тръгва Via Balbi, прекрасна за разходки посока центъра.

На последния етаж има невероятна тераса със заведение, от която виждаш във всички посоки, включително пристигащия кораб на който ще се качваш ако си на круиз.

В този АЛБУМ качих снимки от хотела накрая, ако решите да го ползвате. Започват с белите маси, включително панорамите са от него, някои от тях със зум…

 

Ако не държите да сте в центъра, тези хотели ще ви свършат работа…

 

http://www.villapagoda.it/homepage.asp?l=1

http://www.marinaplace.it/en/Home.aspx

http://www.mercure.com/gb/hotel-9617-mercure-genova-san-biagio/index.shtml

 

На самият порт, точно в центъра са тези два, и двата имат места за паркиране...

 

http://appartamento-marina-porto-antico.italianrivierahotel.net/en/

http://www.nh-collection.com/hotel/nh-collection-genova-marina

И двата се плащат...

 

Успех, ако трябва друга информация съм насреща...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз път много си го харесвам booking, но от 2- дни не мога да си правя резервации.

На предпоследната стъпка ме връща за имеил и после ми пише да  чакам потвърждение на  email.В резервациите нямам  резервирация. Писах им на еmaila, не ми отговарят.Да не би нещо да има нови настройки.?   

Редактирано от ZORI
Връзка към коментар

A аз съм голям почитател на Booking.com :) Поне до момента очакванията, които съм имала за съответната ми резервация винаги са се припокривали доста, често дори и изцяло, с инфото в Booking.com
Аз не пътувам с лична кола и нямам впечатления относно паркингите около хотелите, но пък понякога ми се е случвало на картата за мястото на хотела да дават неточно местоположение, а някъде там, около реалното (почти 350м от реалното имах веднъж!). Това е леко неприятно, особено ако съответната държава няма Street view и човек не може предварително „да слезе и да се разходималко по улицата пред хотела за някаква визуална представа от мястото.

Та, искам да кажа, че неотдавна бях прочела, че информацията за хотелите, които подава Booking.com е такава, каквaто му я даде съответният хотел. Така че, ако той дава информация, че има платен паркинг, а де факто не е, това не е по вина на Booking. Мисля, че макар и понякога да е противоречива, доста информация човек може да получи и ако изчита и отзивите за хотела, или поне онези от последните месеци, а не да се води само от оценката му. Някои хора не са така лаконични и в отзивите си подават информация и за района около хотела - паркинги, заведения за хранене, магазини, транспорт, забележителности, което е много полезно, мисля. Аз също почти винаги пиша отзив, като се старая да подавам и практична информация.

Не мога да не спомена и че Booking.com много експедитивно ми съдействаха преди около месец да променя една своя резервация за Швейцария (чак за началото на юли), която по невнимание бях букнала като „non-refundable“, а на другия ден - "ново 20!" - оказа се, че отпуската ми ще бъде от 15 юли нататък. Слава богу, Booking.com ми съдейства и буквално за по-малко от 24 часа ми промениха резервацията във вариант „депозит няма да бъде поискан“ и не ми изгоряха 700-те лева.
С две думи: аз силно препоръчвам
Booking.com :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.