AlexandraKo Публикувано: 19 март, 2016 Сподели Публикувано: 19 март, 2016 Блед, много ти благодаря!Харесах си го Савой, но ще го умувам още заради паркинга.Ще разгледам другите, които си дала.Ама аз, хем искам да е в центъра, хем да хубав, хем да е с паркинг.На принципа на многото хем) iaia_mama не съм казала, че не харесвам Букинг, напротив, от години ползвам предимно него.Ако прочетеш назад в темата ще разбереш.Става въпрос за разминаване в информацията, което не бях забелязала до сега. Връзка към коментар
Lyubina Публикувано: 19 март, 2016 Сподели Публикувано: 19 март, 2016 Аз до сега не съм имала проблеми с разминаваща се информация, но винаги има първи път. Винаги задавам "паркинг" като филтър, но в тази опция нямам (или поне нямаше) възможност да избирам "безплатен-платен". Това, което винаги ме е притеснявало е, че много често като отвориш инфо за хотела пише, че паркингът е с ограничен брой места и не могат да гарантират, че като пристигна късно, ще има къде да си оставя колата. За щастие, до момента не сме имали проблеми (с изключение на хотела ни в Хавър). Сега сме си букнали един хотел-пансион, близо до Грац. На картинките изглежда много кокетно, има добри отзиви от повече от 800 ревюта и се твърди, че има безплатен частен паркинг. Да видим. Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 8 април, 2016 Сподели Публикувано: 8 април, 2016 Ето какво съобщение получих от Букинг по повод на това, че предстои да ми възстановят сума. Доколкото разбирам, за целта мога да дам само кредитна карта. Това нормално ли е и имам ли повод за притеснение? I'm contacting you from the Customer Relations Department at Booking.com Customer Service. I'd like to thank you for accepting the refund ( 176.00 BGN) for your reservation .............. at .......................... Within the next business day you’ll receive a separate email from customer.care@booking.com with a secure link. Once you click this link, you’ll be directed to a Booking.com page and asked to enter your Visa or MasterCard details directly into our secure system. If for some reason you don’t receive this email, please be sure to check your spam folder. Please note that we are only able to process refunds to cards with the Visa or MasterCard logo, but it is not essential for the card to be in your name. After entering your credit card details, the refund will be credited to your account automatically within 5 business days. Once again, I'd like to apologize for any inconvenience this situation may have caused. Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 8 април, 2016 Сподели Публикувано: 8 април, 2016 Ето какво съобщение получих от Букинг по повод на това, че предстои да ми възстановят сума. Доколкото разбирам, за целта мога да дам само кредитна карта. Това нормално ли е и имам ли повод за притеснение? I'm contacting you from the Customer Relations Department at Booking.com Customer Service. I'd like to thank you for accepting the refund ( 176.00 BGN) for your reservation .............. at .......................... Within the next business day you’ll receive a separate email from customer.care@booking.com with a secure link. Once you click this link, you’ll be directed to a Booking.com page and asked to enter your Visa or MasterCard details directly into our secure system. If for some reason you don’t receive this email, please be sure to check your spam folder. Please note that we are only able to process refunds to cards with the Visa or MasterCard logo, but it is not essential for the card to be in your name. After entering your credit card details, the refund will be credited to your account automatically within 5 business days. Once again, I'd like to apologize for any inconvenience this situation may have caused. Нормално е, такава е стандартната процедура - давай смело. А и линкът наистина е защитен. Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 8 април, 2016 Сподели Публикувано: 8 април, 2016 Мерси много! Докъде я докарах, да ме е страх и да взимам пари! 3 Връзка към коментар
Христиан Публикувано: 11 април, 2016 Сподели Публикувано: 11 април, 2016 Извинявам се предварително, но... Нямам време да търся дали е отговаряно, а ми е важно! Ако запазя хотел в Букинг, който има опция /PAY LATER/, мога ли да платя във всеки един момент (например утре) или ако не платя сега, трябва да платя само на място в хотела? Връзка към коментар
pamelanb Публикувано: 11 април, 2016 Сподели Публикувано: 11 април, 2016 С опция pays later лично аз съм плащала директно при пристигане в хотела, та дори на края на престоя.На теб коя опция ти върши работа? Връзка към коментар
Христиан Публикувано: 11 април, 2016 Сподели Публикувано: 11 април, 2016 Знам, че може да се плати по време на престоя в хотела. Интересува ме дали може да се плати и по всяко друго време. 1 седмица след като съм го запазил, 1 месец и т.н. Връзка към коментар
pamelanb Публикувано: 11 април, 2016 Сподели Публикувано: 11 април, 2016 (редактирано) Не се досещам за евентуална пречка. Та кой ще откаже да вземе парите?! Тук има малко по темата, но на конкретния въпрос навярно ще може да отговори конкретният хотел. http://www.flyertalk.com/forum/online-travel-booking-bidding-agencies/1518876-hotel-booking-sites-pay-later-when-you-stay-policy.html Редактирано 11 април, 2016 от pamelanb 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 11 април, 2016 Сподели Публикувано: 11 април, 2016 Системата не ти дава да платиш по желание, т.е. ако искаш нещо такова, трябва да се свържеш с хотела 1 Връзка към коментар
Христиан Публикувано: 12 април, 2016 Сподели Публикувано: 12 април, 2016 Да потвърдя вече след като запазих хотела. Ако той е с безплатно анулиране, може да се плати само на място в хотела. Не ми дава опция да платя предварително (дори и на момента на резервацията). 1 Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 12 април, 2016 Сподели Публикувано: 12 април, 2016 Питай ги, вероятно ще могат да дръпнат парите, ако ти е толкова важно да платиш сега. Връзка към коментар
Duke Публикувано: 13 април, 2016 Сподели Публикувано: 13 април, 2016 Питай ги, вероятно ще могат да дръпнат парите, ако ти е толкова важно да платиш сега. Това и на мен ми е любопитно дали е практически възможно. На първо четене по-скоро се съмнявам, защото системата на booking.com не би следвало да позволи извършване на транзакция при резервация с плащане на място. Ако е обратното съществува възможност за злоупотреба от страна на хотела. Да, ясно, че това се случва със съгласие и по молба на клиента, но документално този факт няма как да се отрази. Наистина любопитен казус, очаквам с нетърпение развитието... Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 13 април, 2016 Сподели Публикувано: 13 април, 2016 На мен ми хрумна, защото миналата година ми поискаха плащане от един хотел, където щях да пристигна късно вечерта след края на работното време на рецепция и щяха само да ми оставят ключ. Резервацията беше с право на отмяна, но ми обясниха, че трябва да им разреша с мейл да изтеглят сумата за престоя. Допълнително данни за КК не съм им пращал. Връзка към коментар
chandni Публикувано: 13 април, 2016 Сподели Публикувано: 13 април, 2016 Това и на мен ми е любопитно дали е практически възможно. На първо четене по-скоро се съмнявам, защото системата на booking.com не би следвало да позволи извършване на транзакция при резервация с плащане на място. Ако е обратното съществува възможност за злоупотреба от страна на хотела. Да, ясно, че това се случва със съгласие и по молба на клиента, но документално този факт няма как да се отрази. Наистина любопитен казус, очаквам с нетърпение развитието... Реално при no show така или иначе ще ти изтеглят парите без да си там физически и да си дал картата, така че при изрично искане от клиента, подплатено с надлежна оторизация в писмена форма, не би следвало да има проблем или това да създаде предпоставка за злоупотреби - повярвай ми - никой няма да си "сложи главата в торбата" да прави глупости с предизвестен край. Ако ти изтеглят пари без оторизация, банката ще ги върне, ще си ги вземе от тях, че и ще понесат наказателна отговорност. Тогава защо да го правят? Връзка към коментар
Duke Публикувано: 13 април, 2016 Сподели Публикувано: 13 април, 2016 Ама, това са две различни неща. При неявяване е ясно какво се случва. Въпросът е при резервация без предварително заплащане дали и как може да се заобиколи условието. Ще ми бъде любопитно дали е възможно само на база имейл от клиента до хотела това да се случи. Дали това, например, не поставя под съмнение сигурността на системата? Просто разсъждавам повърхностно, ако задълбая сигурно ще излезе и нещо друго... 1 Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 13 април, 2016 Сподели Публикувано: 13 април, 2016 Аз винаги резервирам само с опция безплатно анулиране. Моята практика с много хотели от booking.com е следната: Хотелът предварително (най-често предишния ден) изтегля от картата парите за първата нощувка и, когато пристигна, ми ги възстановява и изтегля сумата за всички нощувки. Това се е случвало и при по висок клас хотели като Шератон и др. Връзка към коментар
silvia_b Публикувано: 13 април, 2016 Сподели Публикувано: 13 април, 2016 Аз искам да платя за един хотел предварително. В момента резервацията е с безплатна отмяна. Същия хотел предлага стаята и без право на отмяна. Ако резервирам без отмяна, дърпат ли веднага парите или пак на място се плаща? Като наближи време ще им пиша да обясня, но да знам предварително. Връзка към коментар
Христиан Публикувано: 13 април, 2016 Сподели Публикувано: 13 април, 2016 Аз искам да платя за един хотел предварително. В момента резервацията е с безплатна отмяна. Същия хотел предлага стаята и без право на отмяна. Ако резервирам без отмяна, дърпат ли веднага парите или пак на място се плаща? Като наближи време ще им пиша да обясня, но да знам предварително. Ако резервираш без отмяна, ще трябва да го платиш веднага. 1 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 13 април, 2016 Сподели Публикувано: 13 април, 2016 Виж какво пише за депозит, дали няма да бъде пискан, или сумата ще бъде поискана за плащане в деня на резервацията, или няколко дни преди първата нощувка и така. Аз също винаги резервирам с безплатна отмяна и никога не са ми вземали парите от кк, винаги плащам в хотела, но и не съм спала в Шератон де. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 28 април, 2016 Сподели Публикувано: 28 април, 2016 Иначе вчера по неволя букнах хотел и от букинга, ама само те го продаваха. Обаче -10% Genius и -10% кешбек чрез Уиз направиха мъката ми малко по-поносима Това за Wizz го бях забравил. Как става това с кешбека , просто като резервираш през профила си ли ? Връзка към коментар
chandni Публикувано: 28 април, 2016 Сподели Публикувано: 28 април, 2016 (редактирано) Това за Wizz го бях забравил. Как става това с кешбека , просто като резервираш през профила си ли ? Отваряш Booking.com през референцията на страницата на Wizz и така получаваш 10% по Wizz сметката си като Wizz credit Полето за въвеждане на membership номера излиза преди потвърждаването на резервацията. Редактирано 28 април, 2016 от chandni 1 Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 28 април, 2016 Сподели Публикувано: 28 април, 2016 За направени резервации валидно ли е? Имам предвид, влизаш през референцията на страницата на Wizz и направените резервации автоматично приемат ли wizz номера или анулации и наново? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 28 април, 2016 Сподели Публикувано: 28 април, 2016 Не може с готови резервации, трябва отново. 2 Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 28 април, 2016 Сподели Публикувано: 28 април, 2016 С wizz credit за приспадане от цената на wizz билетите? И при заплащане на резервации директно през booking, веднага ли се появява бонуса в wizz сметката или се чака да мине датата на резервирания хотел? 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега