Христиан Публикувано: 6 юни, 2016 Сподели Публикувано: 6 юни, 2016 Много спешен въпрос: Днес към 3ч. през нощта, получавам мейл от Букинг, че кредитната карта е отхвърлена и трябва да добавя нова, за да бъде резервацията гарантирана. Интересното е, че като влезна в профила в Букинг, не ми излиза нищо такова. Нощувката е тази вечер. На някой случвало ли му се е? Имейлът си изглежда доста достоверен... Връзка към коментар
Георги Публикувано: 6 юни, 2016 Сподели Публикувано: 6 юни, 2016 Много спешен въпрос: Днес към 3ч. през нощта, получавам мейл от Букинг, че кредитната карта е отхвърлена и трябва да добавя нова, за да бъде резервацията гарантирана. Интересното е, че като влезна в профила в Букинг, не ми излиза нищо такова. Нощувката е тази вечер. На някой случвало ли му се е? Имейлът си изглежда доста достоверен... Връзката от имейла към букинг ли води, сигурен ли си? Има ли зелено катинарче отгоре като я цъкнеш? 1 Връзка към коментар
Христиан Публикувано: 6 юни, 2016 Сподели Публикувано: 6 юни, 2016 (редактирано) Връзката от имейла към букинг ли води, сигурен ли си? Има ли зелено катинарче отгоре като я цъкнеш? Има катинарче. Води към линк secure.booking.com/...... И там ми изкарва с червени букви "Промяна на данните от кредитната карта" и като натисна мога да ги сменя. А картата която е добавена, дори не е кредитна. Супер странно е в последния момент да ме карат да сменям картата. Ако не си видя имейла, какво ще стане? Ако нямам друга карта? Редактирано 6 юни, 2016 от Христиан Връзка към коментар
ShaMan-H_Fel Публикувано: 6 юни, 2016 Сподели Публикувано: 6 юни, 2016 Моят съвет е да се обадиш на хотела и да им кажеш, че идваш тази вечер. После можеш да се обадиш и на букинга, да разбереш какво става. 2 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 6 юни, 2016 Сподели Публикувано: 6 юни, 2016 (редактирано) Най вероятно от хотела са се опитали да изтеглят парите по рано и не са успели, затова си получил това съобщение, всъщност не знам какви са условията на резервацията. Няма нищо нередно, ако ти я анулират ще получиш друг имейл, че е анулирана, ако не получиш такъв, не е. Обикновено дават 24 часа срок да вкараш друга карта, но ти дотогава ще пристигнеш. Може проблема да е в това, че картата не е кредитна. В резервацията какво пише за плащане, пише ли, че хотела може да изтегли парите по всяко време, или, че ще платиш на място? Редактирано 6 юни, 2016 от slujitel 1 Връзка към коментар
Христиан Публикувано: 6 юни, 2016 Сподели Публикувано: 6 юни, 2016 Разбрах какъв е проблема. Резервацията е на баща ми и се оказа, че е оставил без пари картата която е добавена и ги е прехвърлил в друга. Явно наистина от хотела са се пробвали да изтеглят парите и не са успели. Сега добавих нова карта и се надявам всичко да е ок. Благодаря на всички! 2 Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 9 юни, 2016 Сподели Публикувано: 9 юни, 2016 (редактирано) Въпрос: имам резервация със срок за анулиране още 10 дни. Днес получих фактурата, а сумата е блокирана по кратата ми, но не е изтеглена. Това ми се случва за сефте - обичайна практика ли е, щото се замислям да анулирам (по други причини). Оказа се, че имотът се управлява от агенция, получавам и някаква фактура между апартамента и агенцията, която го управлява. Редактирано 9 юни, 2016 от Zaro Връзка към коментар
Георги Публикувано: 9 юни, 2016 Сподели Публикувано: 9 юни, 2016 Въпрос: имам резервация със срок за анулиране още 10 дни. Днес получих фактурата, а сумата е блокирана по кратата ми, но не е изтеглена. Това ми се случва за сефте - обичайна практика ли е, щото се замислям да анулирам (по други причини). Оказа се, че имотът се управлява от агенция, получавам и някаква фактура между апартамента и агенцията, която го управлява. Депозита и предплащането не е задължително да са обвързани с условията по канселиране. Като си го запазвал, там в попъпа е трябвало да пише дали има предплата или не. Ето условията на подобен хотел, хем с безплатно канселиране, хем има предплата на първата нощувка най-малко 14 дни преди пристигане: Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 9 юни, 2016 Сподели Публикувано: 9 юни, 2016 (редактирано) Депозита и предплащането не е задължително да са обвързани с условията по канселиране. Като си го запазвал, там в попъпа е трябвало да пише дали има предплата или не. Ето условията на подобен хотел, хем с безплатно канселиране, хем има предплата на първата нощувка най-малко 14 дни преди пристигане: В условията пише: При анулиране до 3 дни не се изисква такса. Общата цена ще бъде поискана най-малко три дни преди пристигане. В момента на резервацията ми излиза това: Ще ви струва € 0 да анулирате тази резервация още: 10 дена 1 час Редактирано 9 юни, 2016 от Zaro Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 9 юни, 2016 Сподели Публикувано: 9 юни, 2016 Имала съм такъв случай. Трябва да отблокират парите. При мен се бяха "объркали" и направо ги бяха изтеглили. Писах на Букинг и ми ги върнаха, но мина около месец Връзка към коментар
Mary Публикувано: 9 юни, 2016 Сподели Публикувано: 9 юни, 2016 Zaro, случвало ми се е да ми блокират пари при отменяема резервация. Веднъж анулирах такава резервация, че ме подразниха с това блокиране доста време преди пътуването... Случвало се е и да ги изтеглят, като и тази резервация беше с право на отмяна. Връзка към коментар
ACM Публикувано: 9 юни, 2016 Сподели Публикувано: 9 юни, 2016 Аз пък бях чарджен 2 пъти за 1 нощувка и вече 2-3 дни се опитвам да се свържа с тях, ама не ме отразяват :D Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 15 юни, 2016 Сподели Публикувано: 15 юни, 2016 Още един въпрос. Възможно е да се наложи да променя датите на резервация буквално в последния момент, след датата, след която ако резервацията бъде анулирана, се дължи такса. Питането ми е дали ако променя датите, ще изгоря с тази сума или не. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 15 юни, 2016 Сподели Публикувано: 15 юни, 2016 Още един въпрос. Възможно е да се наложи да променя датите на резервация буквално в последния момент, след датата, след която ако резервацията бъде анулирана, се дължи такса. Питането ми е дали ако променя датите, ще изгоря с тази сума или не. Мисля, че промени и канселирания се третират по един и същи начин. Т.е, ако пробваш да промениш, вероятно ще ти вземе каквото взима и при канселиране. Не съм го изпитал директно обаче. Смятам, че в този случай може да си комуникираш директно с хотела и не вярвам да има проблеми. 1 Връзка към коментар
Марти Публикувано: 15 юни, 2016 Сподели Публикувано: 15 юни, 2016 Промяната на дата се счита за нова резервация и анулиране на старата според моментната наличност и цени на новата за конкретните нови дати, и когато резервацията ти е влезнала в период на глоби при канселиране , то те ще бъдат удържани. На резервация с минал срок на безплатна канселация може да смениш само имена , и то зависи от условията на резервацията ти, като зависи къде е направена , но мисля , че booking не уповестяват подобни неща. 1 Връзка към коментар
elmapl Публикувано: 16 юни, 2016 Сподели Публикувано: 16 юни, 2016 ЗДравейте, имам следния проблем. От седмица-две не мога да направя никаква резервация в booking, защото ми показва, че мейлът ми е грешен. Т.е. избирам си хотел, тръгвам по реда си да потвърдя резервацията и дотам. Пробвах с различни мейли, от различни компютри. Смених си в данните мейла. Какво ли не пробвах. Някой имал ли е подобен проблем? Връзка към коментар
Георги Публикувано: 16 юни, 2016 Сподели Публикувано: 16 юни, 2016 ЗДравейте, имам следния проблем. От седмица-две не мога да направя никаква резервация в booking, защото ми показва, че мейлът ми е грешен. Т.е. избирам си хотел, тръгвам по реда си да потвърдя резервацията и дотам. Пробвах с различни мейли, от различни компютри. Смених си в данните мейла. Какво ли не пробвах. Някой имал ли е подобен проблем? Хм, пробва ли да правиш резервацията без да се логваш в профила? Преди това да пробваш с invisible, incognito или т.н. профил, в зависимост от браузера ти? Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 20 юни, 2016 Сподели Публикувано: 20 юни, 2016 Въпрос и от мен. Имам резервация при следните условия: При анулиране или изменение на резервацията /в моя период/ 100 % от цената на първата нощ ще бъдат изискани за плащане. Депозит няма да бъде поискан. Нямам намерение да променям тази резервация, но картата ми е блокирана. Необходимо ли е да прехвърлям резервацията на друга к.к? Имат ли право да проверят картата ми и като установят, че не е валидна да ми анулират резервацията? Връзка към коментар
vl_stamboliev Публикувано: 20 юни, 2016 Сподели Публикувано: 20 юни, 2016 Здравей, аз имах подобна ситуация. Тогава един от хотелите ми написа писмо и ми даде 3 дневен срок да сменя картата в резервацията или щели да я анулират. За този хотел го направих, но другите резервации си останаха без да сменям картата. Връзка към коментар
Karik Публикувано: 21 юни, 2016 Сподели Публикувано: 21 юни, 2016 Въпрос и от мен. Имам резервация при следните условия: При анулиране или изменение на резервацията /в моя период/ 100 % от цената на първата нощ ще бъдат изискани за плащане. Депозит няма да бъде поискан. Нямам намерение да променям тази резервация, но картата ми е блокирана. Необходимо ли е да прехвърлям резервацията на друга к.к? Имат ли право да проверят картата ми и като установят, че не е валидна да ми анулират резервацията? По принцип част от хотелите /висококатегориините и веригите го правят почти винаги/ авторизират сумата за първата нощувка, като гаранция. Поради факта, че авторизациите важат 30 дни, някой хотели го правят когато наближи периода на настаняване. Голяма част от малките хотели не го правят, защото след това нямат права за безналично теглене /без картата физически да е там/. Така че ако е такъв случая дори няма да разберат. Ако проверят и картата е невалидна, репортват на Booking, а те от своя страна ще ти пуснат мейл, че има 24 часа да им предоставиш друга карта. Този период е разтегливо понятие и обиновено я пазят 48ч. Ако не искаш да си променяш картата в такъв случай директно можеш да пишеш на хотела и да се пробваш с обяснения към тях. Така, че на този етап няма смисъл да променяш нищо. Ако ти изпратят мейл, т.е. са проверили картата тогава или предоставяш нова или се контактваш с хотела и се пробваш с тях. 1 Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 21 юни, 2016 Сподели Публикувано: 21 юни, 2016 Благодаря много, разбрах схемата. Все пак прехвърлих резервациите, за да нямам проблеми. Всъщност ситуацията е доста абсурдна. Събудих се от СМС, че в Амстердам са теглили пари от к.к. и реагирах светкавично и сънено След като блокирах к.к., разбрах, че просто един от хотелите си е дръпнал парите 2 дни по-рано, а съобщението вече не е "еди си кой хотел ", а просто Амстердам. Та.... останах без к.к., но поне без резервации да не остана Връзка към коментар
eloena Публикувано: 7 юли, 2016 Сподели Публикувано: 7 юли, 2016 Moля за съвет. Канселираха ми платена нощувка в Милано. Това се случи в 21 часа вечерта, когато претрепани от цял ден път, мечтаехме само за душ и легло и едва се довлякохме до хотела. Обяснението беше, че имали проблем с водата и част от хотела бил затворен. Естествено, че излъгаха. Видиш ли, щели безплатно да ми възстановят сумата по кредитната карта. Оставиха ни ей така на улицата, а цените за другите хотели бяха умопомрачителни, но няма да ви занимавам с подробности какво преживяхме тази нощ. Дори се опитаха да ме накарат сама да си отменя резервацията. Не им се получи разбира се, но в мейла, който получих за отмяната, пише, че е поради неточни данни от кредитната ми карта. Има как да докажа, че парите са били изтеглени. Въпросът ми е какво мога да направя и имам ли право да претендирам за някакво обезщетение? Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 7 юли, 2016 Сподели Публикувано: 7 юли, 2016 Натискай букинг да те компенсират с някоя нощувка (с пари едва ли), макар че са все голямата работа и над нещата. Все тежко и провлачено се случват нещата. Отговарят надменно и сухарско с по 2-3 изречения. Откакто ги смених с дъщерната им фирма агода, направо се родих. Шерват една и съща база с хотели, но агода са много по мили и отзивчиви, отговарят бързо и влизат в положение. Имах подобен случай и ме компенсираха веднага с нощувки в по-висок клас хотел. 1 Връзка към коментар
Ивайла Публикувано: 7 юли, 2016 Сподели Публикувано: 7 юли, 2016 И аз имам въпрос - резервирала съм две квартири за една и съща дата, ще ги ползваме и двете (много хора сме, аз се занимавам с намирането на място за спане)...Задължително ли е да спя на мястото , където съм резервирала, или може само да платя и да спят други хора? Или да анулирам и някой друг от групата да резервира, но вече на по - висока цена...? Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 7 юли, 2016 Сподели Публикувано: 7 юли, 2016 Никога досега не са ми искали личен документ да сравняват, че резервацията е моя и имената съвпадат с принтираното потвърждение. Тях ги интересува да си вземат парите. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега