eloena Публикувано: 7 юли, 2016 Сподели Публикувано: 7 юли, 2016 И аз имам въпрос - резервирала съм две квартири за една и съща дата, ще ги ползваме и двете (много хора сме, аз се занимавам с намирането на място за спане)...Задължително ли е да спя на мястото , където съм резервирала, или може само да платя и да спят други хора? Или да анулирам и някой друг от групата да резервира, но вече на по - висока цена... Няма да има проблем да спи някой друг, ако ваучера с резервацията е у него и я представи на рецепция. 1 Връзка към коментар
silvia_b Публикувано: 7 юли, 2016 Сподели Публикувано: 7 юли, 2016 (редактирано) Moля за съвет. Канселираха ми платена нощувка в Милано. Това се случи в 21 часа вечерта, когато претрепани от цял ден път, мечтаехме само за душ и легло и едва се довлякохме до хотела. Обяснението беше, че имали проблем с водата и част от хотела бил затворен. Естествено, че излъгаха. Видиш ли, щели безплатно да ми възстановят сумата по кредитната карта. Оставиха ни ей така на улицата, а цените за другите хотели бяха умопомрачителни, но няма да ви занимавам с подробности какво преживяхме тази нощ. Дори се опитаха да ме накарат сама да си отменя резервацията. Не им се получи разбира се, но в мейла, който получих за отмяната, пише, че е поради неточни данни от кредитната ми карта. Има как да докажа, че парите са били изтеглени. Въпросът ми е какво мога да направя и имам ли право да претендирам за някакво обезщетение? Много лошо. На нас ни се случи подобно нещо във Флоренция. Имейлът за отказа беше дошъл през деня, но ние бяхме на път. причина много интересно беше също проблем с водата. Хазяйката не говореше английски, обади се на букинг и ми даде телефона да говоря с тях. Предложиха ми веднага друг хотел, казаха само да го резервирам през тях и те ще ми върнат разликата в цената. Всичко беше точно. Във вашия случай обаче вие не сте ги потърсили за съдействие и те не са знаели за този проблем. Не знам дали ще те компенсират. Не ми се получи като съвет, но ти им пиши при всички случаи. Редактирано 7 юли, 2016 от silvia_b 1 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 7 юли, 2016 Сподели Публикувано: 7 юли, 2016 Moля за съвет. Канселираха ми платена нощувка в Милано. Това се случи в 21 часа вечерта, когато претрепани от цял ден път, мечтаехме само за душ и легло и едва се довлякохме до хотела. Обяснението беше, че имали проблем с водата и част от хотела бил затворен. Естествено, че излъгаха. Видиш ли, щели безплатно да ми възстановят сумата по кредитната карта. Оставиха ни ей така на улицата, а цените за другите хотели бяха умопомрачителни, но няма да ви занимавам с подробности какво преживяхме тази нощ. Дори се опитаха да ме накарат сама да си отменя резервацията. Не им се получи разбира се, но в мейла, който получих за отмяната, пише, че е поради неточни данни от кредитната ми карта. Има как да докажа, че парите са били изтеглени. Въпросът ми е какво мога да направя и имам ли право да претендирам за някакво обезщетение? Много лош късмет! Наясно съм с причината, със сигурност и ти си наясно. Дано не е било в деня на събитието, което означава, че сте го пропуснали. Закъснелите сте, а от хотела са решили, че няма да дойдете и са дали стаята на някой друг дошъл за концерта. Може би е добре предварително да се посочва късен час за настаняване, системата на booking.com дава тази възможност. Не е гаранция, но все пак е индикация за хотела, че ще пристигнете късно. Очаквам отзиви, само не ми казвай, че не сте успели да ГО видите... Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 7 юли, 2016 Сподели Публикувано: 7 юли, 2016 (редактирано) Много лош късмет! Наясно съм с причината, със сигурност и ти си наясно. Дано не е било в деня на събитието, което означава, че сте го пропуснали. Закъснелите сте, а от хотела са решили, че няма да дойдете и са дали стаята на някой друг дошъл за концерта. Може би е добре предварително да се посочва късен час за настаняване, системата на booking.com дава тази възможност. Не е гаранция, но все пак е индикация за хотела, че ще пристигнете късно. Очаквам отзиви, само не ми казвай, че не сте успели да ГО видите... При определяне на час и неявяване до 2-3 часа, домакините се свързват с тез чрез букинг . Грижовни са . Редактирано 7 юли, 2016 от Hollywood Връзка към коментар
eloena Публикувано: 7 юли, 2016 Сподели Публикувано: 7 юли, 2016 Много лош късмет! Наясно съм с причината, със сигурност и ти си наясно. Дано не е било в деня на събитието, което означава, че сте го пропуснали. Закъснелите сте, а от хотела са решили, че няма да дойдете и са дали стаята на някой друг дошъл за концерта. Може би е добре предварително да се посочва късен час за настаняване, системата на booking.com дава тази възможност. Не е гаранция, но все пак е индикация за хотела, че ще пристигнете късно. Очаквам отзиви, само не ми казвай, че не сте успели да ГО видите... Не беше в деня на събитието, не ГО пропуснахме, беше невероятен, както винаги, но леко уморен, като че ли... Бях посочила късно настаняване. Това не ми се случва за първи път в Италия, но те самите са уреждали друг хотел и са ни транспортирали до там с такси. 1 Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 1 август, 2016 Сподели Публикувано: 1 август, 2016 Едно въпросче и от мен - Ако ползвате линка за Booking през Wizz, след колко време се появяват парите от отстъпката в Wizz сметката? Връзка към коментар
Nik Публикувано: 1 август, 2016 Сподели Публикувано: 1 август, 2016 Към 15-то число след месеца, в който е ползвана нощувката. Поне при мен беше така. 1 Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 11 август, 2016 Сподели Публикувано: 11 август, 2016 Направих резервация през моя профил на 3 семейства, като посочих коя стая за кой е. Изведнъж сестра ми е получила имейл, че има направена резервация за нея и сега същата резервация излиза и в нейния профил. Това при положение, че името и в Booking е изписано по различен начин, от този, по който аз го изписах като титуляр на една от стаите. Странно. Как са навързали профилите така, аз не съм потвърждавал, че това е тя, може да е друг човек със същото има, пък и по принцип до сега не съм обръщал много внимание, при резервация на повече стаи, какво има на коя стая пиша, имах го за несериозно/незадължително поле. На друг случвало ло му се е? Връзка към коментар
mililia Публикувано: 11 август, 2016 Сподели Публикувано: 11 август, 2016 Случайно да си посочил имейла на сестра ти или да си и препратил резервацията? Сещам се, че по този начин могат да са свързали нейния профил с твоята резервация. Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 11 август, 2016 Сподели Публикувано: 11 август, 2016 Случайно да си посочил имейла на сестра ти или да си и препратил резервацията? Сещам се, че по този начин могат да са свързали нейния профил с твоята резервация. Не съм, но все нещо такова трябва да съм направил, иначе нямам обяснение. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 11 август, 2016 Сподели Публикувано: 11 август, 2016 Резервация четири нощувки с незабавно плащане без право на анулация. Странно , че си дръпнаха пари само за двете , но без съмнение ще вземат и останалите било и чак при настаняването Връзка към коментар
Duke Публикувано: 11 август, 2016 Сподели Публикувано: 11 август, 2016 Странно наистина. Още по-странно е незабавното плащане. Напоследък booking почти спряха да предлагат тази опция. Дори за азиатски дестинации ми направи впечатление, че когато тази опция съществува, цената е по-висока... 1 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 11 август, 2016 Сподели Публикувано: 11 август, 2016 (редактирано) По-висока ? Каква е логиката ? В случая беше малко над 10% по-евтино , но за там цените са високи та си струва риска. Редактирано 11 август, 2016 от stanimir Връзка към коментар
Duke Публикувано: 11 август, 2016 Сподели Публикувано: 11 август, 2016 Логиката е да те откажат да предплащаш. Имам две обяснения. Банкови усложнения в превода или по-логичното - някаква врътка при осчетоводяване (или по-скоро неосчетоводяване) на нощувките в определени азиатски страни... Връзка към коментар
Lyubina Публикувано: 11 август, 2016 Сподели Публикувано: 11 август, 2016 Ами аз направих такава резервация преди няколко дни, но резервацията е с моята кредитна карта, а пътува дъщеря ми. В мейла, който получих от booking беше изрично написано, че при настаняване в хотела, ще се изисква представяне на кредитната карта, с която е направена резервацията. Писах си с хотела и ме уведомиха, че тъй като резервацията е без право на отмяна, ще оторизират картата ми 7 дни преди определената дата за нощувка и няма да изискват картата ми. Надявам се, да не създават проблеми, че късно ще пристигне девойката. Още въпросния 7-ми предварителен ден не е настъпил. Връзка към коментар
Duke Публикувано: 11 август, 2016 Сподели Публикувано: 11 август, 2016 Някои холандски хотели имат подобно изискване, което от една страна е безумно, защото вече си платил нощувката, но от друга е част от сигурността при електронните разплащания... Връзка към коментар
Lyubina Публикувано: 11 август, 2016 Сподели Публикувано: 11 август, 2016 Очевидно и белгийските са същите , затова им писах, и преди да тръгне смятам да й разпечатам отговора на хотела, за всеки случай. Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 11 август, 2016 Сподели Публикувано: 11 август, 2016 На мен са ми авторизирали картата за 1 цент на място, за да видят, че картата е моя. Друг вариант е само да искат подпис на бележката, с която са изтеглили парите, но това е лесно Връзка към коментар
aneliya Публикувано: 27 август, 2016 Сподели Публикувано: 27 август, 2016 Направих резервация през букинг за една къща в Австрия, с опция безплатно анулиране до 15.12.2016. Днес имам съобщение от къщата да им платя 100 евро до 03.09.2016 иначе няма да ми е валидна резервацията. Въпросът ми е: В случай , че до 15.12.2016 реша да анулирам резервацията, как и дали ще ми върнат тези 100 евро? Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 27 август, 2016 Сподели Публикувано: 27 август, 2016 (редактирано) Направих резервация през букинг за една къща в Австрия, с опция безплатно анулиране до 15.12.2016. Днес имам съобщение от къщата да им платя 100 евро до 03.09.2016 иначе няма да ми е валидна резервацията. Въпросът ми е: В случай , че до 15.12.2016 реша да анулирам резервацията, как и дали ще ми върнат тези 100 евро? Ами по същия начин. На мен така ми дръпнаха парите от резервация с безплатно анулиране, след което трябваше да сменям датите, и си върнаха парите. Важното е срокът за безплатно анулиране да е спазен. Редактирано 27 август, 2016 от Zaro 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 27 август, 2016 Сподели Публикувано: 27 август, 2016 Ако ги искат с банков превод обаче може да е проблемно връщането. Само с карта се съгласявай. Иначе и друг път сме коментирали в темата, безплатната отмяна не премахва изискването за депозит. 1 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 27 август, 2016 Сподели Публикувано: 27 август, 2016 Направих резервация през букинг за една къща в Австрия, с опция безплатно анулиране до 15.12.2016. Днес имам съобщение от къщата да им платя 100 евро до 03.09.2016 иначе няма да ми е валидна резервацията. Въпросът ми е: В случай , че до 15.12.2016 реша да анулирам резервацията, как и дали ще ми върнат тези 100 евро? Никакъв депозит не плащай ако това изрично не е упоменато в условията на резервацията в Booking! Достатъчно писано има по този въпрос в тази и други теми от форума... 2 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 27 август, 2016 Сподели Публикувано: 27 август, 2016 В този случай Анелия може би, трябва да пише на Букинг, че искат депозит, а в условията го няма? Как трябва да се постъпи? 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 27 август, 2016 Сподели Публикувано: 27 август, 2016 Ами ако никъде не пише, че се иска депозит и не искат и кредитна карта за гаранция не е коректно да искат... Може да им пишеш така, пък ако настояват, да се свържеш с букинг или направо ги откажи. Иначе както вече съм казвал, може да искат депозит и при безплатна анулация, в който случай трябва да ти го върнат, ако анулираш. 1 Връзка към коментар
Еmilia Публикувано: 27 август, 2016 Сподели Публикувано: 27 август, 2016 Вече и на мен ми снимаха с телефон личната карта при настаняване. Пфу! Смятам да се оплача на буукинг. Уж било само номера на картата, щели веднага да го изтрият, да, бе... Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега