slujitel Публикувано: 14 октомври, 2016 Публикувано: 14 октомври, 2016 Опитай да договориш отстъпка, все пак имаш резервация за 0 песос... Не 0 песос, 180 песо, 0,11 стотинки.
neuromancer Публикувано: 14 октомври, 2016 Публикувано: 14 октомври, 2016 Явно е грешка, но те обикновено ги анулират. Аз бих резервирал друго с право за отмяна и бих чакал да видя какво ще стане до последно, ако им обърнеш внимание със сигурност ще го анулират. 1
slujitel Публикувано: 14 октомври, 2016 Публикувано: 14 октомври, 2016 Аз резервирах, но не знам дали е добре да отида и да се окаже, че всъщност нямаме нощувка. Още повече, че едната вечер пристигаме с полет от Еквадор в 21,50, което означава, че трябва да се настаним около 22.00 часа.
slujitel Публикувано: 16 октомври, 2016 Публикувано: 16 октомври, 2016 Някой може ли да ми каже, когато резервирам хотел без кредитна карта, а в същото време пише, че ще ми удържат сума, при условията за анулация. От къде ще ми я удържат щом не съм дала кк? 1
noshtna_ptica Публикувано: 16 октомври, 2016 Публикувано: 16 октомври, 2016 Някой може ли да ми каже, когато резервирам хотел без кредитна карта, а в същото време пише, че ще ми удържат сума, при условията за анулация. От къде ще ми я удържат щом не съм дала кк? Или ще получиш мейл, за да им изпратиш банков превод /но трябва да е упоменато в резервацията/, или текстът е кьор-фишек. Анулирала съм такива резервации - нищо не следва. 1
slujitel Публикувано: 16 октомври, 2016 Публикувано: 16 октомври, 2016 Или ще получиш мейл, за да им изпратиш банков превод /но трябва да е упоменато в резервацията/, или текстът е кьор-фишек. Анулирала съм такива резервации - нищо не следва. Не е упоменато за банков превод, просто пише, че ако анулирам примерно 3 дни преди пристигане е безплатно, след това дължа пари за първата нощувка, а в същото време е без кк.
Марти Публикувано: 16 октомври, 2016 Публикувано: 16 октомври, 2016 Ще получиш мейл , или с банкова сметка за превод или с линк за плащане с карта като наближи пътуването, и ако не платиш преди датата за безплатна анулация, тя ще се анулира безплатно разбира се, но няма как да имаш резервация след тази дата, ако не си платил.
slujitel Публикувано: 16 октомври, 2016 Публикувано: 16 октомври, 2016 Ще получиш мейл , или с банкова сметка за превод или с линк за плащане с карта като наближи пътуването, и ако не платиш преди датата за безплатна анулация, тя ще се анулира безплатно разбира се, но няма как да имаш резервация след тази дата, ако не си платил. Нещо не се разбрахме, ще плащам на място в хотела, ако анулирам до 3 дни е безплатно, след това дължа пари за първата нощувка. Обаче резервацията е без кредитна карта, и аз не съм дала данни, как ще ми вземат парите, ако не се явя?
neuromancer Публикувано: 16 октомври, 2016 Публикувано: 16 октомври, 2016 Няма как да ти вземат парите. Или няколко дена след като резервираш ще се сетят и ще ти поискат депозит по банков път напр.
noshtna_ptica Публикувано: 16 октомври, 2016 Публикувано: 16 октомври, 2016 Имала съм такъв случай - анулирах в "платения" период и нищо не последва. Нито от хотела, нито от Букинг. 2
Марти Публикувано: 16 октомври, 2016 Публикувано: 16 октомври, 2016 Може да ти поискат данни за карта или депозит, може и нищо да не ти поискат ... ако нищо не ти поискат, няма как да ти вземат пари, но ако искаш да си запазиш и да ползваш резервацията се свържи с тях преди тези 3 дни, да не би да ти анулират резервацията заради липса на депозит или гаранция./нищо че не са ти я поискали/
slujitel Публикувано: 16 октомври, 2016 Публикувано: 16 октомври, 2016 Може да ти поискат данни за карта или депозит, може и нищо да не ти поискат ... ако нищо не ти поискат, няма как да ти вземат пари, но ако искаш да си запазиш и да ползваш резервацията се свържи с тях преди тези 3 дни, да не би да ти анулират резервацията заради липса на депозит или гаранция./нищо че не са ти я поискали/ Това не е само за моята резервация, такива са правилата на хотела.
slujitel Публикувано: 18 октомври, 2016 Публикувано: 18 октомври, 2016 Добре де, аз ли нещо не съм в час, получих имейл с оферти от Букинг и там още един апартамент за 240 песо, или 0 лв. По— хубав от предишния и на по хубаво място, нов, сега качен, но пише, че е резервиран вече. И него резервирах, и той без кк, и предишната резервация ми стои, никой не ми писа, че е грешка....
Duke Публикувано: 18 октомври, 2016 Публикувано: 18 октомври, 2016 Да не би да става дума за съкратено изписване на сумата без три нули отзад? Можеш да провериш дали това е така, ако смениш валутата и погледнеш какво ще показва в USD или EUR, например... 1
slujitel Публикувано: 18 октомври, 2016 Публикувано: 18 октомври, 2016 Да не би да става дума за съкратено изписване на сумата без три нули отзад? Можеш да провериш дали това е така, ако смениш валутата и погледнеш какво ще показва в USD или EUR, например... Проверих, 0€, 0$...
Duke Публикувано: 18 октомври, 2016 Публикувано: 18 октомври, 2016 Я дай линкове към тези хотели, че ми стана интересно...
slujitel Публикувано: 18 октомври, 2016 Публикувано: 18 октомври, 2016 Я дай линкове към тези хотели, че ми стана интересно... Ами да дам, ама така и не се научих как се дават линкове. Единия е apartamento en Modelia, а другия Gorgeous chapinero alto apartament.
Duke Публикувано: 18 октомври, 2016 Публикувано: 18 октомври, 2016 А датите, са? Този първият е без нито един отзив, а вторият въобще не го откривам. Лично аз бих стоял далеч, дори много далеч от подобни оферти...
slujitel Публикувано: 18 октомври, 2016 Публикувано: 18 октомври, 2016 А датите, са? Този първият е без нито един отзив, а вторият въобще не го откривам. Лично аз бих стоял далеч, дори много далеч от подобни оферти... За моите дати няма да ти излезе, защото аз съм ги резервирала. Единия е нов сега е качен, но до февруари има време и за отзиви. Аз си имам и други резервирани за всеки случай, а и да остана без хотел не ме плаши чак толкова, ще се обадя на Букинг и те ще ми намерят, пък и винаги остава варианта на място и после фактурата на Букинг, пък и да не ми платят не е фатално, все пак съм спала.
slujitel Публикувано: 20 октомври, 2016 Публикувано: 20 октомври, 2016 Е, да ви кажа, че получих съобщения от собствениците на апартаментите, които ми казват, че са сбъркали цената, едната била в американски долари, а на другата липсвали нулите, и ме молят ако не съм съгласна с новата цена да анулирам резервациите.
Георги Публикувано: 20 октомври, 2016 Публикувано: 20 октомври, 2016 Е, да ви кажа, че получих съобщения от собствениците на апартаментите, които ми казват, че са сбъркали цената, едната била в американски долари, а на другата липсвали нулите, и ме молят ако не съм съгласна с новата цена да анулирам резервациите. Очакваше се, поне е навреме, а не на входната врата Тук е момента, ако все пак новите цени са близо до желаното от теб да попиташ за някаква отстъпка. Ако са съвсем извън ценовия диапазон, продължаваш нататък 2
t_petkov Публикувано: 30 октомври, 2016 Публикувано: 30 октомври, 2016 При мен се появи следния казус: Сега при пътуването ни в Азия се наложи да канселирам единия хотел, който за нещастие беше без връщане на сумата. Преглътнах факта, че ще загубя пари и няма да спя там. 2 месеца обаче по-късно, все още не са ми изтеглили никакви пари от картата. Въпросът в задачката е колко още време да изчакам, за да ми изтеглят пари от картата или да се считам за щастливец, че са ме пропуснали? 1
Георги Публикувано: 30 октомври, 2016 Публикувано: 30 октомври, 2016 При мен се появи следния казус: Сега при пътуването ни в Азия се наложи да канселирам единия хотел, който за нещастие беше без връщане на сумата. Преглътнах факта, че ще загубя пари и няма да спя там. 2 месеца обаче по-късно, все още не са ми изтеглили никакви пари от картата. Въпросът в задачката е колко още време да изчакам, за да ми изтеглят пари от картата или да се считам за щастливец, че са ме пропуснали? Може да се броиш вече за щастливец Домързяло ги е от хотела или просто им е зле контрола на тия неща, и аз така от много хитреене и дублиране на резервации забравих веднъж да отменя една в Истанбул за 1 вечер, така и не си взеха парите. 2
t_petkov Публикувано: 30 октомври, 2016 Публикувано: 30 октомври, 2016 Може да се броиш вече за щастливец Домързяло ги е от хотела или просто им е зле контрола на тия неща, и аз така от много хитреене и дублиране на резервации забравих веднъж да отменя една в Истанбул за 1 вечер, така и не си взеха парите. Заедно с мен и още четирима души явно ще се броят за щастливци, че няма да ми връщат пари 2
noshtna_ptica Публикувано: 5 ноември, 2016 Публикувано: 5 ноември, 2016 Случвало ми се е да резервирам без право на отмяна /т.е. с плащане/, после да ми анулират резервацията, да ми направят по-добро предложение и да поемат разликата в цената. Но сега ми се случи друго. Имам една резервация, която не ми харесва и преди 2-3 дни изскочи по-добра възможност, с право на безплатна анулация и биз плащане. Букнах, но на следващия ден ми се обадиха от Букинг да ми се извинят, че е имало срив в системата, дублиране на резервации и ми предложиха перфектен хотел на много по-скъпа цена, като отново ще поемат разликата в цената. Естествено, че се съгласих, но се чудя да не са се пообъркали нещо и после да ме резнат, а аз да плащам като поп за 4-звездното си изкушение? И кой поема разликата - Букинг или "сгафилият" хотел?
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега