Дани Магелани Публикувано: 6 март, 2017 Публикувано: 6 март, 2017 Мен ме измъчи много, защото след едно успешно плащане явно ми маркираха компютъра и започна да ми иска парола, изпратена на телефон или мейл, за да ме допусне до самото плащане, а такава не се появи на никой от адресите, с които пробвах. И при мен възникна същият проблем. След 4 резервации общо за няколко месеца, вчера ми иска актуален телефон. Нито на телефона, нито на имейла получих код, който да въведа, за да направя плащането. Телефонът се приема само ако е от 10 цифри и го записвам с 0 в началото, но няма друг начин. Може ли да се направи нещо?
Евгения Публикувано: 6 март, 2017 Публикувано: 6 март, 2017 USEURBEST - Get 60 % (up to 6000 Rs) off on US & Europe Hotels, Valid till midnight. Read T&Cs 3
macf1an Публикувано: 6 март, 2017 Публикувано: 6 март, 2017 И при мен възникна същият проблем. След 4 резервации общо за няколко месеца, вчера ми иска актуален телефон. Нито на телефона, нито на имейла получих код, който да въведа, за да направя плащането. Телефонът се приема само ако е от 10 цифри и го записвам с 0 в началото, но няма друг начин. Може ли да се направи нещо? Смени мейла и дай фалшив телефон, не започващ с 91. Аз получих на нов мейл паролата, в крайна сметка. 2
Дани Магелани Публикувано: 6 март, 2017 Публикувано: 6 март, 2017 Смених само компютъра, нищо друго, и сега не ми поиска код. Плащането беше успешно. Спестени 67 долара от 3 нощувки. Благодаря! 5
macf1an Публикувано: 7 март, 2017 Публикувано: 7 март, 2017 HTLMMT уж давал 70% до 2100 (примерно от 3000), MMTHTL 40% до 2000 (примерно от 5000) 1
Boo Публикувано: 7 март, 2017 Публикувано: 7 март, 2017 Работят ли тези кодове? На мен не ми ги приема от компютъра. Трябва ли да правя резервация през мобилното приложение?
T.E.Lawrence Публикувано: 7 март, 2017 Публикувано: 7 март, 2017 (редактирано) Задължително чеквай мобилното приложение, повечето и разнообразни кодове са там. Редактирано 7 март, 2017 от T.E.Lawrence
Камен Публикувано: 7 март, 2017 Публикувано: 7 март, 2017 Направих две резервации през ММТ за един и същ хотел, за последователни дати. За втората веднага получих потвърждение, а за първата се бави, при положение, че банката веднага прати СМС за таксуването. Колко време горе-долу отнема потвърждението? Иначе при цена от €210 за стая на вечер, през ММТ мина за oколо €48, само остава да потвърдят едната резервация да съм спокоен. 1
chandni Публикувано: 7 март, 2017 Публикувано: 7 март, 2017 Виж си акаунта в ММТ - резервациите ги има в профила ти на Trips. Ако я има там, не е необходимо да чакаш мейла, за да си спокоен.
Камен Публикувано: 7 март, 2017 Публикувано: 7 март, 2017 (редактирано) Работят ли тези кодове? На мен не ми ги приема от компютъра. Трябва ли да правя резервация през мобилното приложение? По-скоро пробвай тези USEURBEST 60% Off on Select Hotels (Max discount Rs. 6000) - този е за мин 3 вечери USEUROFF 30% Off on Select Hotels (Max discount Rs. 3000) Но като правих резервацията и през сайта през приложението ми прилагаше автоматично едни и същи кодове. Виж си акаунта в ММТ - резервациите ги има в профила ти на Trips. Ако я има там, не е необходимо да чакаш мейла, за да си спокоен. Точно това е, че има само едната, за която веднага получих мейл с потвърждение. Между другото им писах, до 24 часа трябва да отговорят. Хубавото е, че понеже използвах кредит от акаунта, ми изписва номера на резервацията за която е използван кредита. Та платил съм, знам номера на резервацията, ама няма ваучер. Редактирано 7 март, 2017 от Kамен
Дани Магелани Публикувано: 7 март, 2017 Публикувано: 7 март, 2017 Направих две резервации през ММТ за един и същ хотел, за последователни дати. За втората веднага получих потвърждение, а за първата се бави, при положение, че банката веднага прати СМС за таксуването. Колко време горе-долу отнема потвърждението? Иначе при цена от €210 за стая на вечер, през ММТ мина за oколо €48, само остава да потвърдят едната резервация да съм спокоен. Имах подобна ситуация. Писах на съпорта. Отговориха, че явно са се изчерпили стаите в момента на плащането или е технически проблем. Опитали са да направят отново резервацията, но нямало стаи. Поискаха доказателство за плащането. Изпратих сканирано банково извлечение. Бях приготвила и снимка на sms, с който банката ме уведомява за направената транзакция, но не се наложи да я изпращам. Възстановиха ми парите много бързо. Поздравления за екипа им! В близка ситуация с wizzair ми трябваха десетки имейли и месеци да доказвам, че не са ми възстановили парите от анулиран полет.
Камен Публикувано: 7 март, 2017 Публикувано: 7 март, 2017 По-скоро технически проблем, защото и в момента предлагат същата стая, при същите условия.
Цвете Публикувано: 9 март, 2017 Публикувано: 9 март, 2017 Някой да има проблем с отварянето на мобилното приложение? От снощи въобще не иска да зареди при мен.
woman_in_white Публикувано: 11 март, 2017 Публикувано: 11 март, 2017 Мен ме измъчи много, защото след едно успешно плащане явно ми маркираха компютъра и започна да ми иска парола, изпратена на телефон или мейл, за да ме допусне до самото плащане, а такава не се появи на никой от адресите, с които пробвах. И аз преди два дни разделих нощувките на две плащания заради по-голямата отстъпка. Първото плащане ми мина без проблем, но за второто плащане ми изпрати код на имейла. Получих го без проблем, но плащането не мина и чак при повторното изпращане на друг код на имейла ми плащането мина. Използвах една и съща карта MasterCard Debit на Уникредит. Интересно беше, че не ми прие въобще плащания с карта MasterCard Debit на пощенска банка (изписа, че не може да осъществи връзка с банката). Преди месец имах две нощувки в Лисабон резервирани през сайта. Нямах никакви проблеми. Цената, на която платих екзекютив стая в хотел 4* беше 86 евро за двете нощувки, а в букинг за същия период, в същия хотел обикновена стая беше 200 евро. Благодаря на всички, които споделят в темата. 2
AlexandraKo Публикувано: 11 март, 2017 Публикувано: 11 март, 2017 (редактирано) Аз тези все ги прескачамЗа Скандинавското предлагат ли хотели, че да започна да ги наглеждам? Точно кат една стогодишна баба едно си знам, все Букинга ровичкам.( Ако някой е видял за Норвегия, да ми свирне, моляяя! )) Редактирано 11 март, 2017 от AlexandraKo 1
cybersimo Публикувано: 11 март, 2017 Публикувано: 11 март, 2017 Някой да има проблем с отварянето на мобилното приложение? От снощи въобще не иска да зареди при мен. същото е и при мен - след последния ъпдейт на приложението - не зарежда изобщо 1
Цвете Публикувано: 11 март, 2017 Публикувано: 11 март, 2017 същото е и при мен - след последния ъпдейт на приложението - не зарежда изобщо Трих и теглих сигурно 15 пъти - нищо. Интересното е, че като задържа върху иконата ми се появява предстоящата резервация. Ако някой знае как може да се оправи и ли сигнализира на съпорта, моля да сподели. С IOS съм.
Дани Магелани Публикувано: 11 март, 2017 Публикувано: 11 март, 2017 Аз се отказах от мобилното приложение и резервирам през компютъра. Отгоре до акаунта има икона за 24x7 Support. Аз им писах, във връзка с грешна транзакция и реагираха бързо. Може и на response@makemytrip.com. Успех! 1
Mistela Публикувано: 11 март, 2017 Публикувано: 11 март, 2017 Да похваля и аз индийците За Великден платихме нощувка при тях на цена 44€ при цена в Букинг 469 и нещо лв. за хотел в България. 2
aleks1973 Публикувано: 13 март, 2017 Публикувано: 13 март, 2017 Здравейте,никога не съм правил резервация в ММТ и днес реших да пробвам една за хотел в София.Направих пет опита от 10:00 до 18:00часа с две различни карти Diners и Visa от две различни устройства и не става не става.Моля за помощ.
Радослав Публикувано: 13 март, 2017 Публикувано: 13 март, 2017 Дайнерс рядко минава, По-нагоре в темата Матеев е обяснил една процедура, потърси мнението му и опитай. Относно Визата, активирай си 3Д секюрити. При мен така сработва.
T.E.Lawrence Публикувано: 13 март, 2017 Публикувано: 13 март, 2017 Дайнърс не знам дали приемат изобщо. Виж проблемът да не е в 3Д секюритито - включено/изключено. Пробвай и с друга виза/мастър.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега