aleks1973 Публикувано: 13 март, 2017 Публикувано: 13 март, 2017 3Д е активиран за Виза,а Дайнърс го има в опцията за плащане и го разпознава при въвеждане на втората цифра от номера на картата,я вно е голям късмет да направиш резервация през ММТ.
Vyara Публикувано: 13 март, 2017 Публикувано: 13 март, 2017 (редактирано) Аз също не успях да платя с Дайнърс, но с Виза на ПИБ с активиран 3д минава без проблеми. За Дайнърс не съм виждала реално обяснение как да мине насоката е "пробвайте многократно". Ако някой е открил "тертипа" на плащане с Дайнърс, нека да го сподели Редактирано 13 март, 2017 от Vyara
aleks1973 Публикувано: 13 март, 2017 Публикувано: 13 март, 2017 Моята Виза е на ДСК ако има значение.
T.E.Lawrence Публикувано: 13 март, 2017 Публикувано: 13 март, 2017 Май доста хора се оплакваха с дск визите. Наистина пробвай с друга или питай познат с неговата. Никой никога не е искал картата при чекин.
macf1an Публикувано: 13 март, 2017 Публикувано: 13 март, 2017 Т.като се е споменавало и преди, потвърждавам: български карти Дайнърс РАБОТЯТ в уебсайта на makemytrip, със следните уточнения: Почти никога не става от първия път и явно има значение на коя от видовете платежни страници се пробвате. ММТ имат 2 "облика" на страницата за въвеждане на данни за карта - една с "големи полета" и една с "нормални полета". По-често виждате тази с нормалните. Нямам идея кога и защо дава другата , явно е на късмет. В страницата с "големите полета" си въвеждате всичко, плащате, то ви връща с голямо "НЕ" и ви дава опция "пробвай пак, пробвай с ОТП, пробвай с друга карта. Ако не ви даде тия опции - били сте на страницата с "нормалните полета". Сменете браузър, компютър, интернет, чистете бисквитки, хвърляйте сол... Ако ви върже - за миг ще видите пренасочване през австралийска банка, след това лого на дайнърс горе ляво и след миг - успешно плащане. 2
stassi_blue Публикувано: 15 март, 2017 Публикувано: 15 март, 2017 Да допълня още нещо при опит на резервация с Дайнърс. При опит за плащане ви дава грешка, но след 10 мин имате мейл с ваучер и потвърдена резервация. Понеже се пробвах поне 4 пъти да платя, през различни браузъри, с чистене на бисквитки и т.н. и всеки път даваше грешка , надявам се да не получа по - късно други ваучери
Vyara Публикувано: 15 март, 2017 Публикувано: 15 март, 2017 Направих резервация с опция за безплатна анулация до 26 март. Днес при проверка на банкирането ми забелязах, че сумата за резервацията е вече усвоена, а не само блокирана. Такава ли е практиката на ММТ? Първо ти изтеглят парите и после ако канселираш ти ги връщат. Не е ли по-лесно и евтино просто да си стоят блокирани. Ако канселирам ще има ли банкови такси, които трябва да платя в тази връзка?
Kamen Публикувано: 16 март, 2017 Публикувано: 16 март, 2017 Такава е практиката им. Но връщат бързо, по памет 3-7 дни. Ако е от кредитна карта има 2% такса рефънд, но тя не е от ММТ, а от самата банка. 1
Hollywood Публикувано: 17 март, 2017 Публикувано: 17 март, 2017 (редактирано) Кое правило се прилага в този случай?! Хем е нон, хем фри или и двете Редактирано 17 март, 2017 от Hollywood
chandni Публикувано: 17 март, 2017 Публикувано: 17 март, 2017 Free cancellation е за втората стая, на която си пише,че имаш право на анулация. Тази, която си подчертал е без право на анулация.
Hollywood Публикувано: 17 март, 2017 Публикувано: 17 март, 2017 (редактирано) Free cancellation е за втората стая, на която си пише,че имаш право на анулация. Тази, която си подчертал е без право на анулация. избрал съм booking policy на non refundable стаята На-добре влез и провери, не пиши по инерция. На плащането обаче се променя на This rate is Non-Refundable. Cancellations, or no-shows will be subject to a hotel fee equal to the full booking amount. BOOKING CANNOT BE AMENDED WITH THIS RATE Редактирано 17 март, 2017 от Hollywood
mangysta Публикувано: 18 март, 2017 Публикувано: 18 март, 2017 Някой успявал ли е да направи резервация с Visa или Virtual Visa на ДСК ?
Bellaero Публикувано: 18 март, 2017 Публикувано: 18 март, 2017 (редактирано) Точно по същия въпрос влязох да питам. Много тъпо така. Хем е фри канселейшън, хем не можело тая цена. Не стигам до плащане, защото прочетох това BOOKING CANNOT BE AMENDED WITH THIS RATE. Само че при мен си показва FREE CANCELLATION (100% refund) if you cancel this booking before 23:59 17th Jun. 2017 (destination time). Cancellations made after 23:59 17th Jun. 2017 (destination time) will be subject to a hotel fee equal to the full booking amount. BOOKING CANNOT BE AMENDED WITH THIS RATE И не зная какво да правя. Не съм чела темата и не зная какви проблеми създават ако се окаже след плащане, че е нон рифънъбъл и реша да канселирам резервацията. До плащане си ми пише че е с фри канселация. А, дочетох горното, променя се при плащането. Мръсници! Редактирано 18 март, 2017 от Bellaero
Vyara Публикувано: 20 март, 2017 Публикувано: 20 март, 2017 (редактирано) На мен след резервация и плащане в профила ми в ММТ излиза следното: FREE CANCELLATION (100% refund) if you cancel this booking before 23:59 26th Mar. 2017 (destination time). Cancellations made after 23:59 26th Mar. 2017 (destination time) will be subject to a hotel fee equal to the full booking amount.<p>BOOKING CANNOT BE AMENDED WITH THIS RATE</p>;If the booking is cancelled on the day of check-in or if the customer is No Show, total price for the reservation shall be forfeited. В този случай, това не означава, че не мога да канселирам, а че не мога да променям параметрите на самата резервация, напр брой хора, брой нощувки и тн. Редактирано 20 март, 2017 от Vyara
Bellaero Публикувано: 23 март, 2017 Публикувано: 23 март, 2017 Имам един въпрос. Пише, че плащането ще бъде в рупии. Като платя с еврова карта ще има ли някаква такса за превалутиране?
T.E.Lawrence Публикувано: 24 март, 2017 Публикувано: 24 март, 2017 Да, според банката ти. Иначе ако имаш карта с британски лири, може без превалутиране. Засича директно и те пита.
aneta72 Публикувано: 24 март, 2017 Публикувано: 24 март, 2017 Направих резервация. След плащането се появи потвърждението, на което имаше и някакъв код за 20% отстъпка при следваща резервация. Запазих ваучера, кода не се появява. Няма го и в акаунта. Къде да го търся?
Цвете Публикувано: 24 март, 2017 Публикувано: 24 март, 2017 Направих резервация. След плащането се появи потвърждението, на което имаше и някакъв код за 20% отстъпка при следваща резервация. Запазих ваучера, кода не се появява. Няма го и в акаунта. Къде да го търся?Обикновено е номера на резервацията. Започва с N
Alexander Публикувано: 3 април, 2017 Публикувано: 3 април, 2017 След първия ми неуспешен опит със сайта, днес изкарах късмет. Търсих поне две седмици и накрая намерих добра цена. 7
Bellaero Публикувано: 7 април, 2017 Публикувано: 7 април, 2017 Да споделя за превалутирането. При цена в евро 61.60, имам изтеглени 61.70 1
Alexander Публикувано: 13 април, 2017 Публикувано: 13 април, 2017 Моя опит при плащане на хотел в Испания с българска карта е, че е по-добре да се избират рупии. Излезе ми избор между рупии и евро, ако бях избрал евро, щях да загубя над 1 евро при плащане на няма и 40 евро. Някой възползвал ли се е от 20% персонално намаление, което дават след като имаш направена резервация? Има доста хотели, които нямат намаление и единствено при тях има смисъл да се използва това 20% персонално намаление. От друга страна, тези с 50% не винаги са реални.
chandni Публикувано: 13 април, 2017 Публикувано: 13 април, 2017 Тези 20% са като купоните, които пускат, но са персонални и могат да се използват само от акаунта, с който е направена предишната резервация. Също така имай предвид, че се ползва еднократно, т.е. не го тествай само, за да видиш дали и колко ще ти свали, защото след пробата, купонът вече се води използван, въпреки, че не си завършил резервацията и не можеш да го използваш при реална резервация. Ако резервираш през мобилното приложение, цената винаги е в рупии (само на предпоследния екран се показва приравнена в долари или евро, но само за справка). 1
Alexander Публикувано: 13 април, 2017 Публикувано: 13 април, 2017 Аз го тествах когато го получих, явно не трябва да го броя вече...
stanislavpp Публикувано: 15 април, 2017 Публикувано: 15 април, 2017 Да споделя и моят опит :опитах плащане с Мастъркард, два Дайнърса,два Чейс, 3 Виза карти,Дискавър, резултат нулев, тоест никоя от кредитните ми карти не мина( с изключение на Дайнърса, всички останали са чужбински и явно имат рестрикция за плащане през Индия).Дебитна чужбинска Виза мина безпроблемно и вече имам резервация за Париж на половин цена благодарение на индийците. 2
Persa Публикувано: 16 април, 2017 Публикувано: 16 април, 2017 Visa Electron debit на ПИБ минава по всяко време и за всяка дестинация, иска 3 Д паролата и готово. Единствено не мога да ползвам кешбек, поради измислен телефонен номер при регистрацията. 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега