Vyara Публикувано: 24 май, 2018 Сподели Публикувано: 24 май, 2018 Това ми е важно. Поне да ограничава щетите. Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 24 май, 2018 Сподели Публикувано: 24 май, 2018 Снимай цялата бележка отпред и отзад, ако има нещо. Със сигурност, ако не платиш, рент а кара ще те натовари с още такси! Връзка към коментар
Vyara Публикувано: 24 май, 2018 Сподели Публикувано: 24 май, 2018 (редактирано) Това е останалата част. Редактирано 24 май, 2018 от Vyara Връзка към коментар
gery_2431 Публикувано: 25 май, 2018 Сподели Публикувано: 25 май, 2018 Във връзка с последните постове. На два пъти имахме проблеми с приемането на кредитната карта и след няколко опита бариерата се вдигаше, но мъжът ми така и не разбра дали са минавали плащанията. В тази връзка да очакваме ли едни подобни честитки и ние? Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 25 май, 2018 Сподели Публикувано: 25 май, 2018 преди 3 часа, gery_2431 каза: Във връзка с последните постове. На два пъти имахме проблеми с приемането на кредитната карта и след няколко опита бариерата се вдигаше, но мъжът ми така и не разбра дали са минавали плащанията. В тази връзка да очакваме ли едни подобни честитки и ние? Няма ли касов бон, обикновено има копче и ако се натисне издава такъв. Най-малко изписва на екрана нещо, гледайте го. преди 18 часа, Vyara каза: Това е останалата част. Да има 15 дни срок, може да се плати по много начини, в сайта им, поща и т.н. Няма да имате проблеми с плащането му. Връзка към коментар
gery_2431 Публикувано: 25 май, 2018 Сподели Публикувано: 25 май, 2018 Вземали сме си бележката, по която да платим, но в последствие при самото плащане с карта на два пъти имаше ситуация, при която при множество опити не е ставало и в един момент се вдига бариерата. Но така у не разбрахме дали е минавало плащането. Успокоявахме се, че най-вероятно е минавало иначе защо би се вдигнала бариерата, но след като прочетох последните постове, започнах да се притеснявам. Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 25 май, 2018 Сподели Публикувано: 25 май, 2018 преди 28 минути , gery_2431 каза: Вземали сме си бележката, по която да платим, но в последствие при самото плащане с карта на два пъти имаше ситуация, при която при множество опити не е ставало и в един момент се вдига бариерата. Но така у не разбрахме дали е минавало плащането. Успокоявахме се, че най-вероятно е минавало иначе защо би се вдигнала бариерата, но след като прочетох последните постове, започнах да се притеснявам. Няма как да издаде касов бон и да не е минало плащането. Връзка към коментар
Vyara Публикувано: 25 май, 2018 Сподели Публикувано: 25 май, 2018 Аз днес го платих в пощата. Дано на връщане да се оправя.Гери според мен има предвид че си е взела билета който аз не взех. Иначе според мен ако няма бон не е минало. Връзка към коментар
gery_2431 Публикувано: 25 май, 2018 Сподели Публикувано: 25 май, 2018 преди 18 минути , Alexander каза: Няма как да издаде касов бон и да не е минало плащането. преди 3 минути , Vyara каза: Аз днес го платих в пощата. Дано на връщане да се оправя.Гери според мен има предвид че си е взела билта който аз не взех. Иначе според мен ако няма бон не е минало. Май точно за нея говоря. Бележката,която сме взимали е била преди да платим, на нея е пишело колко имаме за плащане, а може и да се бъркам. Но нито веднъж при плащане с карта не ни е пуснал автомата касова бележка. Не ни е минало през ума и да търсим. В брой винаги е имало. Леко взимам да се притеснявам, че ще ни излезе солено. Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 25 май, 2018 Сподели Публикувано: 25 май, 2018 На машините има копче в горната част, ако искате да ви издаде касов бон, който пък излиза от долу в дясно. Връзка към коментар
gery_2431 Публикувано: 25 май, 2018 Сподели Публикувано: 25 май, 2018 За следващия път, ще знаем, а сега май освен да се молим глобите да са по-малко .... А нормално ли е да ни пуснат без да е минало плащането? Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 13 юли, 2018 Сподели Публикувано: 13 юли, 2018 Rent-a-car от летището в Катания, Сицилия. Предварително резервирана кола от Goldcar. С използването на код за 20% намаление – 55 евро за седем дни. Дадоха ми чисто ново Рено Клио, на 14 км. Излишно е да казвам, че го пазех като очите си. Изтръсквах си обувките от пясък преди да се кача в колата, обикалях по 10-на минути в повече, само и само да намеря охраняем паркинг или достатъчно широко място, така че съседните коли да не допират нашата при отваряне/затваряне на вратите и т.н. и т.н. Но, на паркинга в Палермо перфектните италиански шофьори все пак успяха да одраскат задната броня. Като я видях – направо ми се плачеше. И не че ще ме одрусат с няколко стотин евро, а защото колата беше абсолютно нова – аз бях първия, който я наема. Измита и почистена, с пълен резервоар, връщам колата на Goldcar. Случих на едно момиченце, 20-25 годишно, което се притесняваше повече от мен. Ама трябва да опиша щетата. Еми, да, естествено. Ама ще Ви удържат пари от депозита. Еми да – какво да се прави. Оформихме документите. Даде ми една таблица, според която щетата (задна броня) струва 240 евро и след това една надценка (тогава помислих, че си е някаква тяхна такса) , та общо 420 евро. Подписахме се под сумата. Направи копие и за мен и това е. Литнахме за София. Още същия ден целия депозит ми беше върнат, а отделно си бяха дръпнали 420 евро. Пито-платено. Аз имам външна застраховка към http://www.worldwideinsure.com/ . Подадох към тях необходимите документи (договора, протокола с goldcar за щетата, извлечение от кредитната карта, снимки …) и попълних формата за възстановяване на разходите. Междувременно писах на Goldcar, за да ми обяснят защо сумата е 420 евро и да ми пратят фактура за щетата (тази фактура я искаха и от външния застраховател) . Първо отворих два case-a на техния сайт. Никакъв отговор. След това директно им писах и на cs@goldcar.com Имейла го имах от предишна моя кореспонденция с тях: Отговориха ми, че имало заведена щета, че вътрешни процеси в goldcar не били изпълнение както трябва, че ми връщат сумата (коя сума – цялата ли? ) и ми се извиняват ????? Всъщност, ето текста на писмото им: Dear Client Thank you for your email about the additional charge relating to your recent Goldcar vehicle rental. Our records showed that there was a report of damages when the vehicle was returned. However, having reviewed the details of the case I see that there has been a problem with our internal processes. We have therefore refunded the amount to your credit card and apologise for the inconvenience. Kind regards, Да, не се разбира много. Отново им писах, че се нуждая от допълните детайли и подробности и ако може да ми обяснят. Нямам никакъв отговор до момента. Регулярно проверявах на сайта на goldcar - линка „invoice” (за потребителите, които имат акаунт) да не би да сложат нещо там. След 2-3 дни се появи фактура за щетата за 420 евро. Директно я засилих към външния застраховател. Те ми отговориха, че всички документи са налични и пристъпват към разглеждане на претенцията и след още 2-3 дни ми отговориха, че тя е удовлетворена и да очаквам до 5 дни в сметката ми да постъпят 420 Евро. Получих ги още на следващия ден. Изненада дойде от кредитна ми карта. Видях, че goldcar са направили два пъти refund – единия за 180 евро, другия за 240 евро. Резултатът, е че след като одрасках колата т.е. одраскаха колата по време на моето наемане имам 420 евро повече. Сега се чудя какво да правя: Да пиша на Goldcar с цел да си дръпнат вярната сума (само дето не я знам каква е) Да пиша на worldwideinsure.com за да им кажа, че реално goldcar не са ми взели пари за щетата и да върна обезщетението, изплатено от тях. Засега си мисля малко да изчакам (ама колко малко) Евентуално, ако goldcar предприемат някакви действия. И накрай, след като с goldcar съм приключил, да пиша на http://www.worldwideinsure.com/ с цел да изравним разликите, ако има такива. Не знам?! Съвети? 2 Връзка към коментар
antea Публикувано: 13 юли, 2018 Сподели Публикувано: 13 юли, 2018 (редактирано) брей, такова нещо си е направо чудо, хем щета, хем 420 на плюс, май дойде времето да ти завиждаме 😀 аз бих изчакала малко да съобщавам на голд кар, като нищо ще си дръпнат скоро, като си оправят процеса Редактирано 13 юли, 2018 от antea 1 3 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 13 юли, 2018 Сподели Публикувано: 13 юли, 2018 (редактирано) Всъщност, така, като се замисля: Аз съм си много доволен от Goldcar. Ползвал съм ги в Италия, Малта и Испания. С изключение на Пиза - никъде другаде не съм имал проблем. В Пиза просто не случих на служителка (явно не съм бил нейния тип 😉 😋 ) и тя се заяде. Така, че … ставам им втория фен в този форум. (@AlexandraKo 😉😀 ) Е, не са идеални - кореспонденцията с тях при инцидент върви доста тегаво и на моменти неадекватно. А пък за http://www.worldwideinsure.com/ просто нямам думи. Изключително коректни, точни, бързо отговарят, не се заяждат за формалности, даже си спомням, че първия път предложиха те да се свържат с Goldcar по повод на някакъв документ. Бях решил да ги сменям с icarhireinsurance.com . Главно заради кешбека от 21% през www.topcashback.co.uk , но сега имам сериозни колебания. Редактирано 13 юли, 2018 от ven62 4 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 13 юли, 2018 Сподели Публикувано: 13 юли, 2018 преди 8 минути , ven62 каза: Всъщност, така, като се замисля: Аз съм си много доволен от Goldcar. Не са идеални - кореспонденцията с тях при инцидент върви доста тегаво и на моменти неадекватно. Ползвал съм ги в Италия, Малта и Испания. С изключение на Пиза - никъде другаде не съм имал проблем. В Пиза просто не случих на служителка (явно не съм бил нейния тип 😉 😋 ) и тя се заяде. Така, че … ставам им втория фен в този форум. ( @AlexandraKo 😉😀 ) А пък за http://www.worldwideinsure.com/ просто нямам думи. Изключително коректни, точни, бързо отговарят, не се заяждат за формалности, даже си спомням, че първия път предложиха те да се свържат с Goldcar по повод на някакъв документ. Бях решил да ги сменям с icarhireinsurance.com . Главно заради кешбека от 21% през www.topcashback.co.uk , но сега имам сериозни колебания. Е, нормално е, като човек няма проблем, да е доволен.Радвам се, че нещата са се подредили, без много главоболия. Аз съм си доволна от тях, не сме имали никакви проблеми - нито ние с тях, нито те - с нас. Пък и ние сме от тази категория верни клиенти, дето за няколко евро по-малко, няма да изневерят.🚘 2 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 14 юли, 2018 Сподели Публикувано: 14 юли, 2018 Аз бих писал на worldwideinsure и те да се оправят с голдкар. Има истории из нета за пари дръпнати от карта с месеци закъснение, кой знае дали няма да решат например, че като си "оправят процесите" им дължиш 600 евро и после ходи се обяснявай на worldwide какво точно се е случило... Та така, аз бих писал на worldwide като им кажа, че ако имаш писмено потвърждение от тях, че всичко с голдкар е ок, може да им върнеш парите и евентуално, ако от голдкар се сетят нещо ще трябва да цакат пак 🙂 2 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 14 юли, 2018 Сподели Публикувано: 14 юли, 2018 преди 14 минути , Георги каза: Аз бих писал на worldwideinsure и те да се оправят с голдкар. Има истории из нета за пари дръпнати от карта с месеци закъснение, кой знае дали няма да решат например, че като си "оправят процесите" им дължиш 600 евро и после ходи се обяснявай на worldwide какво точно се е случило... Та така, аз бих писал на worldwide като им кажа, че ако имаш писмено потвърждение от тях, че всичко с голдкар е ок, може да им върнеш парите и евентуално, ако от голдкар се сетят нещо ще трябва да цакат пак 🙂 Да, нещо такова ми се върти в главата. Все пак, ще изчакам 15-на дена, евентуално Goldcar да ми отговорят на последния мейл. Връзка към коментар
Juliaaa Публикувано: 15 юли, 2018 Сподели Публикувано: 15 юли, 2018 На 24.05.2018 г. в 17:07, Vyara каза: Здравейте, за първи път взимам кола под наем и май не върви добре. Оказа се, че явно не съм взела някакъв билет за магистралата и сега мисля, че ме глобиха. Моля ви за разяснение какво да правя. Малко късно го виждам, но ще се включа с отговор за да знаят другите за в бъдеще. Както е обяснила Александра те таксуват за цялата магистрала, независимо, откъде си влязла. На мен машината не ми,, захапа,, билета правилно и ми пусна подобна честитка. Взимаш си бележката и отиваш в Punto Blu, това са офисите за телепас и таксите за магистрали. Там се попълва декларация, при кой град си влязъл и излязъл от магистралата, плащаш при тях сумата, която дължиш реално и нямаш никакви главоболия. Цялата работа отнема 3 минути. 2 Връзка към коментар
Vegi Публикувано: 24 юли, 2018 Сподели Публикувано: 24 юли, 2018 Здравейте,на 27.07 отлитам за Бергамо,прочетох всичко за тези застраховки и много се обърках вече 😀 Мисля да си запазя кола от сайта на Райънеър и оттам да си направя и Premium cover,споделете дали е удачно според вас така или на място да си направя застраховка? Колите съм си харесала от Interrent или от Centauro.Благодаря предварителноо Връзка към коментар
Гост Публикувано: 24 юли, 2018 Сподели Публикувано: 24 юли, 2018 преди 16 минути , Vegi каза: Мисля да си запазя кола от сайта на Райънеър и оттам да си направя и Premium cover Това в очите и на Interrent, и на Centauro ще е липса на застраховка и ще блокират сериозна сума по кредитната ти карта. Трябва да провериш дали имаш съответното покритие - и евентуално да направиш застраховка access с външен застраховател. преди 19 минути , Vegi каза: или на място да си направя застраховка? Провери каква е сумата на ден. Това е най-добрият вариант - но и най-скъпия обикновено 🙂 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 24 юли, 2018 Сподели Публикувано: 24 юли, 2018 (редактирано) преди 54 минути , Vegi каза: Здравейте,на 27.07 отлитам за Бергамо,прочетох всичко за тези застраховки и много се обърках вече 😀 Мисля да си запазя кола от сайта на Райънеър и оттам да си направя и Premium cover,споделете дали е удачно според вас така или на място да си направя застраховка? Колите съм си харесала от Interrent или от Centauro.Благодаря предварителноо преди 34 минути , Rainy каза: Това в очите и на Interrent, и на Centauro ще е липса на застраховка и ще блокират сериозна сума по кредитната ти карта. Трябва да провериш дали имаш съответното покритие - и евентуално да направиш застраховка access с външен застраховател. Провери каква е сумата на ден. Това е най-добрият вариант - но и най-скъпия обикновено 🙂 Според мен два са вариантите, които си струва да обмислиш и да вземеш решение. 1. Наемаш си колата (щом си решила през Ryanair - OK). И на място си сключваш пълна застраховка с рентакар компанията (да кажем Centrino). Както ти е написала Rainy - това е най-скъпия вариант, но и най-сигурния. Общо взето, каквото и да се случи с колата няма да плащаш нищо повече. 2. Предварително си сключваш външна застраховка с трета компания (напр. http://www.worldwideinsure.com/ ) която ще ти покрие разходите, ако рентакар компанията реши че по твоето време има някаква щета върху колата. В този случай рентакар компанията ще ти блокира/изтегли доста пари от кредитната карта, като гаранция, че ако има щета, да са сигурни че ще платиш. И ако наистина има щета, те ще си удържат от тази сума разхода за покриване на тази щета. След това с необходимия пакет документи ти ще се жалваш на компанията към която предварително си се застраховала. Те ще разгледат иска ти и ако всичко е наред ТЕ ще ти върнат парите, които рентакар компанията ти е взела за щетата. Малко сложно звучи, но работи и е доста по евтино от вариант 1. Коя вариант ще избереш си решаваш ти. Тук има привърженици и на двата варианта. Това което ти си решила (да вземеш външна застраховка от Ryanair) е модифициран вариант 2. Според мен е най-неудачния защото тази външна застраховка през Ryanair е по-скъпа от тази, която може да направиш с http://www.worldwideinsure.com/ (има и други подобни Малко дълго се получи - дано да са ти се "избистрили" основните "+" и "-" на различните варианти. Редактирано 24 юли, 2018 от ven62 3 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 24 юли, 2018 Автор Сподели Публикувано: 24 юли, 2018 преди 4 часа, Rainy каза: и ще блокират сериозна сума по кредитната ти карта. Ами не знам колко сериозна сума, но в Италия за малките коли, които наемаме, не са ни блокирали повече от 800-900 евро... В Мароко ми обърнаха представите за блокировка на "сериозна" сума! Avis ни блокираха 2900€ за едно Clio! Ние преди правехме външна застраховка от worldwideinsure за броя дни, за които наемахме кола, но миналата година решихме, че е далеч по-изгодно да направим годишна (беше малко над 30€ с icarhireinsurance), като ни спести минимум 250€ за 9 дни наем на кола в Братислава, още 30€ за 1-дневен на кола в Италия и още 157€ сега за 8 дни в Мароко. Т.е. ако си бяхме купували пълна застраховка от рент-а-кар компаниите, щяхме да сме платили над 400€, а така платихме под 40€. Стига да имаш достатъчен кредитен лимит, за да покриеш франшизата, за мен си е неоправдано разточителство да плащаш пълна застраховка на рент-а-кар компанията. 3 Връзка към коментар
antea Публикувано: 24 юли, 2018 Сподели Публикувано: 24 юли, 2018 @chandni неоправдано разточителство е, ако си готов да плащаш и лихвите, докато външният застраховател ти върне сумите, както и да преглътнеш риска поради дефект в някой документ или липсата му, цялата щета да остане за твоя сметка, а при някои рент-а-кари това си е направо колкото цяла кола на старо 🙂 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 24 юли, 2018 Сподели Публикувано: 24 юли, 2018 Преди 1 час, chandni каза: Ами не знам колко сериозна сума, но в Италия за малките коли, които наемаме, не са ни блокирали повече от 800-900 евро... В Мароко ми обърнаха представите за блокировка на "сериозна" сума! Avis ни блокираха 2900€ за едно Clio! Ние преди правехме външна застраховка от worldwideinsure за броя дни, за които наемахме кола, но миналата година решихме, че е далеч по-изгодно да направим годишна (беше малко над 30€ с icarhireinsurance), като ни спести минимум 250€ за 9 дни наем на кола в Братислава, още 30€ за 1-дневен на кола в Италия и още 157€ сега за 8 дни в Мароко. Т.е. ако си бяхме купували пълна застраховка от рент-а-кар компаниите, щяхме да сме платили над 400€, а така платихме под 40€. Стига да имаш достатъчен кредитен лимит, за да покриеш франшизата, за мен си е неоправдано разточителство да плащаш пълна застраховка на рент-а-кар компанията. Аз не смея да се имам за ориентир кое е малка и кое голяма сума, защото са ми размити леко понятията... Но в Италия са ми блокирали 1700 евро и нагоре, а тук често хората са споделяли по-ниски стойности на покритие, та би било проблем - особено ако се прибави и блокировка за бензин... преди 41 минути , antea каза: @chandni неоправдано разточителство е, ако си готов да плащаш и лихвите, докато външният застраховател ти върне сумите, както и да преглътнеш риска поради дефект в някой документ или липсата му, цялата щета да остане за твоя сметка, а при някои рент-а-кари това си е направо колкото цяла кола на старо 🙂 Ох, то това е вечната дилема 🙂 Всичко е до човека - колко му е здрава психиката за издържане на риск. Иначе познавам и двете страни. Години наред ползвах винаги пълна застраховка - докато на два пъти - отново в Италия - не ми отказаха тази опция и зорлем ме принудиха да ползвам застраховка само на excess. Но да, покритията на кредитните ми карти са високи. Но да - ако има щета, ще кльопам буци 🙂 Надявам се да не се случва, защото ми харесва да плащам доста по-малко... Връзка към коментар
Vegi Публикувано: 24 юли, 2018 Сподели Публикувано: 24 юли, 2018 7 hours ago, ven62 said: Според мен два са вариантите, които си струва да обмислиш и да вземеш решение. 1. Наемаш си колата (щом си решила през Ryanair - OK). И на място си сключваш пълна застраховка с рентакар компанията (да кажем Centrino). Както ти е написала Rainy - това е най-скъпия вариант, но и най-сигурния. Общо взето, каквото и да се случи с колата няма да плащаш нищо повече. 2. Предварително си сключваш външна застраховка с трета компания (напр. http://www.worldwideinsure.com/ ) която ще ти покрие разходите, ако рентакар компанията реши че по твоето време има някаква щета върху колата. В този случай рентакар компанията ще ти блокира/изтегли доста пари от кредитната карта, като гаранция, че ако има щета, да са сигурни че ще платиш. И ако наистина има щета, те ще си удържат от тази сума разхода за покриване на тази щета. След това с необходимия пакет документи ти ще се жалваш на компанията към която предварително си се застраховала. Те ще разгледат иска ти и ако всичко е наред ТЕ ще ти върнат парите, които рентакар компанията ти е взела за щетата. Малко сложно звучи, но работи и е доста по евтино от вариант 1. Коя вариант ще избереш си решаваш ти. Тук има привърженици и на двата варианта. Това което ти си решила (да вземеш външна застраховка от Ryanair) е модифициран вариант 2. Според мен е най-неудачния защото тази външна застраховка през Ryanair е по-скъпа от тази, която може да направиш с http://www.worldwideinsure.com/ (има и други подобни Малко дълго се получи - дано да са ти се "избистрили" основните "+" и "-" на различните варианти. Мерси! А с worldwideinsure как стават нещата,правя застраховката на човека който ще кара ли (нещо такова ми излезна,ако съм била на правилното място де ) Извинявам се за тъпите въпроси 😁 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега