Plamuk Публикувано: 31 март, 2016 Сподели Публикувано: 31 март, 2016 Интересно ми е кои банки използвате, когато пътувате? Сигурни сте в тях и знаете, че няма да ви спрат картата въпреки, че сте ги предупредили Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 31 март, 2016 Сподели Публикувано: 31 март, 2016 Това с предупреждението не зная дали е възможно Че в нашите банки има ли кой да го чуе? Ние с мъжа ми за чужбина ползваме предимно две кредитни карти на Пиреос - Виза и Мастер и последните 10 години не сме имали нито един проблем с тях в чужбина. Не твърдя, че това са най-добрите карти, споделям личен опит. Имала съм преди на Пощенска, на ПИБ и на Булбанк - махнах ги точно заради проблеми в чужбина с тях. Да си кажа честно, аз много-много не се интересувам какви са им условията на разните банки - както се видя, всички са почти еднакво лакоми За мен е важно да нямам проблеми и да съм спокойна. 3 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 31 март, 2016 Сподели Публикувано: 31 март, 2016 Aз съм с ПИБ и поне засега никога не се е налагало да ги предупреждавам , щото никога не са ми блокирали и плащане. 2 Връзка към коментар
Gentleman Basta Публикувано: 31 март, 2016 Сподели Публикувано: 31 март, 2016 Аз съм към ОББ и има държави, от които не могат да се теглят пари, ако не съм предупредил. Ако отида във Франция, не трябва да предупреждавам. Ако отида в Шри Ланка - трябва да кажа в какъв период ще пътувам. Звъня и те просто махат защитите и може от целия свят да се тегли. Предполагам помага с евентуални измами. Връзка към коментар
Duke Публикувано: 31 март, 2016 Сподели Публикувано: 31 март, 2016 Аз съм към ОББ и има държави, от които не могат да се теглят пари, ако не съм предупредил. Ако отида във Франция, не трябва да предупреждавам. Ако отида в Шри Ланка - трябва да кажа в какъв период ще пътувам. Звъня и те просто махат защитите и може от целия свят да се тегли. Предполагам помага с евентуални измами. Аз съм в състояние да ти помогна. Сканирай картата от двете страни. Прати ми я по мейл преди заминаване. Не забравяй за всеки случай да ми напишеш и ПИН код. После можеш да не се обаждаш в банката. Аз поемам нататък... 13 Връзка към коментар
traveler Публикувано: 31 март, 2016 Сподели Публикувано: 31 март, 2016 (редактирано) Аз съм с различни карти от ПИБ,ако не стане с едната пробвам с другите.Последните години няма проблеми,само дето трябва да търся PIN кода.Имаше проблем преди 1-2 години в самолета на WIZZ. Редактирано 31 март, 2016 от traveler Връзка към коментар
Duke Публикувано: 31 март, 2016 Сподели Публикувано: 31 март, 2016 Аз съм с различни карти от ПИБ,ако не стане с едната пробвам с другите.Последните години няма проблеми,само дето трябва да търся PIN кода.Имаше проблем преди 1-2 години в самолета на WIZZ. Тъкмо щях да питам къде не е станало с карта на ПИБ. Да, аз също съм имал проблем с плащане с VISA на ПИБ в самолет на WizzAir, но доколкото си спомням проблемът не беше в картата, а в ПОС терминала на борда, или поне така тогава каза стюардесата. При други полети на компанията не съм имал проблем със същата карта. Всъщност, досега единственото място където тази карта не мина за последните повече от десет години активна употреба, беше при опит за плащане през интернет на автобусни билети от холандското подразделение на Eurolines. Опитах да купя с моята карта автобусни билети на сина ми до Лондон. Посочих неговите данни и адрес в Холандия и плащането не мина. Наложи се той да плаща с неговата холандска карта. Отдавам го на особеностите на холандската банкова система. Сега сигурно отново ще бъда обвинен в скрита реклама на ПИБ, но така е, хонорарите трябва да се оправдават някак... 2 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 31 март, 2016 Сподели Публикувано: 31 март, 2016 Аз съм ползвал на ПИБ и сега на Пиреус. В крайна сметка съм доволен и от двете. И двете имат един +, връщат 1 или 2% от транзакциите ти, като пари в картата т.е. всичко ти излиза 1 или 2% по-евтино. Пиреус взимат 1 % за превалутиране. Наскоро имаше дискусии за картите в други теми. @Plamuk , би могъл/могла да се ориентираш и от тях. Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 31 март, 2016 Сподели Публикувано: 31 март, 2016 и аз имах проблем с Мастеркард от ПИБ на борда на Уиз, но плащането мина от втори път. Иначе 10 години само ПИБ ползвам, няма проблем Връзка към коментар
Георги Публикувано: 31 март, 2016 Сподели Публикувано: 31 март, 2016 При последното ходене в САЩ, при покупка на билети за метрото на Сан Франциско, няколко минути по-късно получихме обаждане от ДСК да попитат дали ние сме направили транзакцията и дали е оторозирана. От една страна, браво на ДСК че са се загрижили за клиентите си, от друга е притеснително, защото телефона вече можеше да е с местна СИМ карта в него, както направихме няколко часа по-късно и не знам дали в този случай картата нямаше да изфиряса. Като се образовах за кредитни карти и пътуване в чужбина навремето бях чел, че е добра практика да се обадиш на банката си да предупредиш, особено ако пътуването е в екзотични държави. Аз съм го правил в Холандия на холандската кредитна карта. Но разбрах, че в България тази практика не е много разпространена... Молба: нека да ограничим темата до обхвата на оригиналното запитване - проблеми с плащането и евентуално блокирани карти в чужбина. Проценти и условия да останат за другата тема 2 Връзка към коментар
Gentleman Basta Публикувано: 31 март, 2016 Сподели Публикувано: 31 март, 2016 Аз съм в състояние да ти помогна. Сканирай картата от двете страни. Прати ми я по мейл преди заминаване. Не забравяй за всеки случай да ми напишеш и ПИН код. После можеш да не се обаждаш в банката. Аз поемам нататък... Така ли печеля наследството от нигерийския принц? Ако да, направо ми давай мейл за връзка! 4 Връзка към коментар
antony2001 Публикувано: 31 март, 2016 Сподели Публикувано: 31 март, 2016 На мен преди 5 години точно ПИБ ми блокира картата в чужбина. Но май аз си бях виновен - сутринта преди полета купувах сувенири в Пиза, обядвах във Виена, кофи брейк в Братислава и не можах да си платя хотела в Бърно. Блокираха я, без да позвънят. Добре, че бях тръгнал с две кк... После ми обясниха, че засекли необичаен трафик... 3 Връзка към коментар
cck Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 И аз съм имал случка с карта на ПИБ. Май единствено блокиране за десетина години активно ползване на карти. "Главна прокуратура" (по Дюк) тегли пари в Тайланд на банкомат няколко дни поред, което явно е звучало подозрително. Следва Мианмар и обратно в Тайланд. Картата вече блокирана. Свързваме се по чат-а (важна особеност при 7 лв./мин./роуминг). "-К'во става. Къде са ми бабките (пари, рус.) -Ми не можем да ви открием, съмнителни транзакции някакви - Е как аз телефон съм оставила, мейл... - Ми няма връзка с този номер - Е как да има, то няма български оператор с роуминг в Бирма. В БТК се усъмниха в името на държавата и дали съществува, а от Мтел дадоха акъл да сме по-близо до границата и да хващаме тайландски оператор - Така кажете, след малко ще отблокираме" Преразказвам го с насмешка, ама освен секюритито, 3D-тата, предупрежденията, че ще ходим някъде и т.н. е много важно банката да има 24 ч. поддръжка от човек, а не машина по телефон, чат, изобщо връзка. 4 Връзка към коментар
Kaloyan89 Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 (редактирано) И на мен и българска и френска карта не ми минаха в Холандия няколко пъти.Други проблеми съм нямал, но в Гамбия теглих пари от виза електрон на Алианц. Получих мейл, че съм изтеглил, а банкоматът не пусна пари. В гамбийската банка - Екобанк, сериозна панафриканска банка, която всъщност е тоголезка (или тогоанска на български??)и към която имам доверие - казаха, че парите са блокирани и ще се отблокират. Звънях до България от служебния телефон, където ми казаха същото и така си и стана. Ако се случи на някого по "екзотични" дестинации, да не се плашите. В Сенегал пък на френската ми карта едно теглене от 20 000 франка (30 евро) беше отчетено два пъти, та като се прибрах ходих да оспорвам транзакции и такса теглене в чужбина, за около месец ми ги възстановиха. Редактирано 14 април, 2016 от Kaloyan89 1 Връзка към коментар
MaryPoppins Публикувано: 15 април, 2016 Сподели Публикувано: 15 април, 2016 Преди няколко седмици Райфайзен блокираха Visa-та, която ползваме повече от година в чужбинско без проблем. Случи се веднага след плащане към https://www.klook.com/activity/117-universal-studios-singapore/. След отправена писмена молба картата беше отблокирана но...едва след 3 дни. Връзка към коментар
ECC Публикувано: 15 април, 2016 Сподели Публикувано: 15 април, 2016 Ползвам няколко кк на ПИБ.При последното пътуване до Шри Ланка се сетих на път за летището,че не съм се обадил.а беше неделя.Оказа се,че има дежурен в отдела за сигурност,обясних му,че пътуваме за Шри Ланка,каза че го въвежда в системата и няма да имаме проблеми.Проблемът беше,че в Шри Ланка още не са открили този метод на плащане с малки изключения. Връзка към коментар
Sju Публикувано: 15 април, 2016 Сподели Публикувано: 15 април, 2016 Когато купувахме билети за трансфер с Flygbussarna от ARN, от ДСК звъннаха веднага, а беше след полунощ. Като купувахме трансфер следващ път няколко месеца по-късно, пак се обадиха да питат дали е наша транзакцията. И тогава попитахме дали всеки път звънят. Обясниха ни, че ако малко преди да се пазарува онлайн, клиентът си влезе в електронното банкиране, било то само да провери наличността, за тях е знак, че има някаква активност и се подготвя някакво плащане и тогава не звънят. Изпробвахме следващ път, наистина не звъннаха с последните автобусни билети. 1 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 20 април, 2016 Сподели Публикувано: 20 април, 2016 Mалко офтопик. Вчера съм теглил на банкомат в 19.30 часа. Днес при опит за теглене някъде в около 19.40 ч. ми дава все още "надвишен лимит за теглене" . Става въпрос за ПИБ . Как става зануляването в тяхната система ? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 20 април, 2016 Сподели Публикувано: 20 април, 2016 И на мен ми се е случвало. Новия ден започва след затварянето на банките, т.е. след 17-18 някъде, доколкото успях да разбера. 3 Връзка към коментар
goldeneyeful Публикувано: 10 май, 2016 Сподели Публикувано: 10 май, 2016 Наистина напоследък се наблюдават леки негативни тенденции в обслужването на ПИБ. От известно време включиха и такса при теглене на сума от техен автомат, както и определено има закъснения в обработката на транзакциите, за които говори Стенк. И все пак, дано не прозвучи като реклама - клиент съм на тази банка от 1997 г., но ПИБ все още са на светлинни години пред останалите банки от гледна точка на крайния клиент. Преди няколко дни ми се наложи да работя с Уникредит и буквално си спомних времената на Булбанк и ДСК... Ехххх, Дюк, знаеш точно кога какво за кажеш. Връзка към коментар
Duke Публикувано: 10 май, 2016 Сподели Публикувано: 10 май, 2016 Ехххх, Дюк, знаеш точно кога какво за кажеш. Като потвърждение на казаното от мен преди три години. Вчера отидох да си взема новата пластика на европейска здравноосигурителна карта от ДСК. За пореден път се върнах в соца. Говоря за клона на Витошка, но принципно разлика няма. Системата им за разпределяне на клиенти според вида на услугата не работи и на практика независимо каква услуга избереш от автомата на входа получаваш пореден номер. На въпрос защо тогава е необходимо да получавам талон няма адекватен отговор. Според талонът пред мен имаше двама души. Обслужващите гишета бяха точно три. Чаках точно тридесет минути. През това време служителките на две от гишетата обслужваха по един клиент. Едната така и не успя да го обслужи докато приключа. Другата води безкрайни телефонни разговори на тема "как да направя тази операция, че нещо системата не ме допуска". След като накрая все пак "системата я допусна" незнайно къде и приключи с клиента, служителката излезе в обедна почивка. Направо по-бес-нях! Обслужи ме единствената служителка през която вече бяха минали двамата клиенти преди мен. Половин час, за да си взема пластиката. Не мога да си представя да бъда клиент на тази банка. Само като си помисля, че все още освен огромни опашки, клиентите им попълват сами платежни нареждания и направо ми замирисва на Булбанк и старата ДСК. Като казах Булбанк, същата работа по отношение на обслужването и в Уникредит. Благодаря, не пуша, казвам на такива банки! 10 Връзка към коментар
goldeneyeful Публикувано: 10 май, 2016 Сподели Публикувано: 10 май, 2016 "......................... Благодаря, не пуша, казвам на такива банки!" ................не съм оттук и съм за малко! 1 Връзка към коментар
Georgie Публикувано: 10 май, 2016 Сподели Публикувано: 10 май, 2016 Като потвърждение на казаното от мен преди три години. Вчера отидох да си взема новата пластика на европейска здравноосигурителна карта от ДСК. За пореден път се върнах в соца. Говоря за клона на Витошка, но принципно разлика няма. Системата им за разпределяне на клиенти според вида на услугата не работи и на практика независимо каква услуга избереш от автомата на входа получаваш пореден номер. На въпрос защо тогава е необходимо да получавам талон няма адекватен отговор. Според талонът пред мен имаше двама души. Обслужващите гишета бяха точно три. Чаках точно тридесет минути. През това време служителките на две от гишетата обслужваха по един клиент. Едната така и не успя да го обслужи докато приключа. Другата води безкрайни телефонни разговори на тема "как да направя тази операция, че нещо системата не ме допуска". След като накрая все пак "системата я допусна" незнайно къде и приключи с клиента, служителката излезе в обедна почивка. Направо по-бес-нях! Обслужи ме единствената служителка през която вече бяха минали двамата клиенти преди мен. Половин час, за да си взема пластиката. Не мога да си представя да бъда клиент на тази банка. Само като си помисля, че все още освен огромни опашки, клиентите им попълват сами платежни нареждания и направо ми замирисва на Булбанк и старата ДСК. Като казах Булбанк, същата работа по отношение на обслужването и в Уникредит. Благодаря, не пуша, казвам на такива банки! Смятах,че съм от малцината разочаровани от Банка ДСК....Няма как да не направиш сравнение с начина на работата на банките по времето на соца( май множествено число е неправилно да се употреби,имаше само една не/търговска банка)-мудност,недобра организация на работата и отношение към клиентите!В клона на банката,който посещавам аз работят същите ...да не ги обиждам....хора.Та те едва ли са пазарували онлайн някога,примерно!Изобщо нямат представа от новостите на пазара! 2 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 10 май, 2016 Сподели Публикувано: 10 май, 2016 Смятах,че съм от малцината разочаровани от Банка ДСК....Няма как да не направиш сравнение с начина на работата на банките по времето на соца( май множествено число е неправилно да се употреби,имаше само една не/търговска банка)-мудност,недобра организация на работата и отношение към клиентите!В клона на банката,който посещавам аз работят същите ...да не ги обиждам....хора.Та те едва ли са пазарували онлайн някога,примерно!Изобщо нямат представа от новостите на пазара! Няма какво да се лъжем - обслужването на повечето гишета на ДСК е под всякаква критика, а голяма част от персонала са набори на баба ми. Държа все пак да отбележа, че при частното банкиране не съществува нито един от тези проблеми. Там персонала даже май го подбират с конкурс за красота 5 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 10 май, 2016 Сподели Публикувано: 10 май, 2016 Няма какво да се лъжем - обслужването на повечето гишета на ДСК е под всякаква критика, а голяма част от персонала са набори на баба ми. Държа все пак да отбележа, че при частното банкиране не съществува нито един от тези проблеми. Там персонала даже май го подбират с конкурс за красота За да стигна до частното им банкиране, преди това трябва все пак да стана клиент на банката, а при подобно обслужване това няма как да се случи. Нека да завършим този банков офтопик с факта, че обслужването в ДСК може би не е най-лошото на пазара. Имат много силна конкуренция в лицето на Уникредит... Една вметка за букинг: за разлика от много други сайтове, които ползват данни от системите за резервации, много хотели директно си вкарват наличностите и офертите в букинг, което често води до странности. Последен пример: един плажен хотел в Шри Ланка беше публикувал двата си най-ниски класа стаи САМО в букинг ком, и в нито една друга система, че дори и в собствения си сайт. Дори местните тур агенции не ги виждаха тези стаи, респективно ниски цени. Ами, това не е ли част от "мутренското" според някои изискване на booking.com, да получават от хотелите най-ниска цена на стая за тяхната резервационна система, дори в сравнение с посочената цена на официалния сайт на хотела? 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега