chandni Публикувано: 29 юли, 2016 Сподели Публикувано: 29 юли, 2016 Така, както гледам, положението е като в Танзания. Там се приемат само купюри след лето Господне 2006-то. :-) Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 29 юли, 2016 Сподели Публикувано: 29 юли, 2016 Някой май трябва да обясни на шефовете на банките и банковите клонове, че има и такива държави. Като дават безумни разпоредби си губят клиентите. 1 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 29 юли, 2016 Сподели Публикувано: 29 юли, 2016 Аз винаги си избирам купюри и никога не ми спорят. Явно някой служител е станал с г.за нагоре. Изключвам да е политика на банката. От банка обаче само евра , за всичко друго чейндж бюра. 3 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 29 юли, 2016 Сподели Публикувано: 29 юли, 2016 Не вярвам да е до политика на банката, по-скоро някоя кисела лелка е станала наопаки. Моите в Уникредит никога не ми отказват дребни, едри, нови,даже, като имат повече по 1 и по 2 винаги ми се обаждат.Че ме знаят, за Азия винаги си нося по много за дребни покупки и бакшиш. 1 Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 29 юли, 2016 Сподели Публикувано: 29 юли, 2016 За мен също беше абсурдно твърдението, че мога да имам претенции за банкнотите, само ако съм ги заявила от предишния ден и то над 10 000 щатски долари. Не беше лелка на касата, а младо момиче. Друг път не съм имала проблеми и също мисля, че не е политика на банката, а само на конкретната банкерка. Може би трябваше по-рано да сменя, реших го в последния момент, но мислех, че доларите които имах ще са ми достатъчни, все пак основно плащам с карта. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 29 юли, 2016 Сподели Публикувано: 29 юли, 2016 Банкерка ? Не , че подценявам някого , но за касиери назначават хора с тримесечен курс 3 Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 29 юли, 2016 Сподели Публикувано: 29 юли, 2016 Шегичка, трябваше май да сложа кавички. Не зная защо не винаги ме разбират, когато казвам нещо с усмивка, когато се шегувам?! 1 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 29 юли, 2016 Сподели Публикувано: 29 юли, 2016 (редактирано) Ако е към мен , споко аз също не го взимам на сериозно Момичето кой знае какво му е в главата , но младите са така.Мой близък в UK казва - " До вторник изтрезняват от уикенда , в сряда почват да мислят и да се уговарят по телефона къде да излизат в петък и събота"За медицински сестри става дума , ама то сигурно за всички и навсякъде е подобно Редактирано 29 юли, 2016 от stanimir 2 Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 29 юли, 2016 Сподели Публикувано: 29 юли, 2016 Ами то като се има предвид, че и членовете на УС и КС са банкери в кавички, какво остава за девойките по гишетата 6 Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 7 септември, 2016 Сподели Публикувано: 7 септември, 2016 (редактирано) Оважаеми клеенти, на вас, където и да сте по света, може да ви е гадно, ама ний са извинявами. Редактирано 7 септември, 2016 от captain_oveur 3 Връзка към коментар
vencide Публикувано: 8 септември, 2016 Сподели Публикувано: 8 септември, 2016 Да , вчера беше голяма лудница с банкоматите на ДСК! Надявам се днес да са решили проблема! Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 Дайте идея как да проверя дали една сума от букинг е блокирана или изтеглена, става дума за канселирана резервация. Писах на съпорта на ПИБ, но не помогнаха (пратиха стандартен отговор за колко време се изтегля сумата след като е авторизирана картата) Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 Дайте идея как да проверя дали една сума от букинг е блокирана или изтеглена, става дума за канселирана резервация. Писах на съпорта на ПИБ, но не помогнаха (пратиха стандартен отговор за колко време се изтегля сумата след като е авторизирана картата) Нямаш ли on-line възможност да си гледаш транзакциите по картата. Повечетето web приложения на различните банки разделят осчетоводените транзакции и тези които са само заявени/блокирани, но така или иначе се вижда цялото движение по картата до момента. А, sms за всяка транзкация не получаваш ли. А, сетих се за тия sms-и. Оказа се, че ДСК от два месеца имат проблем с плащане с КК на ДСК през Интернет. В смисъл, че не пращат SMS. За около 2 месеца съм плащал на paypal, airbnb и Ryanair. За нито една от тези транзакции не получих sms. От кол центъра признават за проблем с някои сайтове (при мен е със 100% от сайтовете), работели по въпроса - те могат да си работят от 1 час до 100 години. Някои сблъсквал ли се е с този проблем? 2 Връзка към коментар
Salvuccio Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 (редактирано) първо звънни на кол центъра, всяка една транзакция има краен срок за блокиране в системата. Тоест всяка едно действие на картата дали теглене/разплащане има краен срок за блокирване до окончателно негово осчетоводяване. Стандартно ако е успешно разплащането блокировката ще падне и ще се осчетоводи в системата до 2-3 работни дни, ако е блокирана сумата, то тя има определен срок, в който блокировката ще падне и средствата стават разполагаеми, това са случаи на дублирани транзакции, при които от Банката могат да махат блокировката при подаване на документ за оспорване на транзакция. Друг случай за премахване на блокировка е при подаване на формуляр за оспорване на транзакция, Банката се допитвка до търговеца, който дава позволението, че няма претенции и блокировката пада. Кол центъра имат реален достъп, защото са тесни специалисти, докато на ниво офис служителите нямат достъп до всичко и се налага да звънят до колегите им от отдел "Картови разплащания" в съответното ЦУ на Банката. Редактирано 16 септември, 2016 от Salvuccio 1 Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 Банката е ПИБ и гледам в онлайн приложението само, не получавам SMS, то е минал 2 седмичния вече срок така че ако са ги изтеглили, ще се разправям да ги връщат. Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 Банката е ПИБ и гледам в онлайн приложението само, не получавам SMS, то е минал 2 седмичния вече срок така че ако са ги изтеглили, ще се разправям да ги връщат. Аз може би не те разбирам: - от къде идва '2 седмичния" срок - онлайн не виждаш ли всички транзакции, така че като ги събереш и добавиш остатъка по картата - да ти дадат лимита на картата. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 Банката е ПИБ и гледам в онлайн приложението само, не получавам SMS, то е минал 2 седмичния вече срок така че ако са ги изтеглили, ще се разправям да ги връщат. Ако е минало много време и транзакцията я няма в извлечението, но я има в "картови авторизации", значи е само блокирана. 2 Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 Аз може би не те разбирам: - от къде идва '2 седмичния" срок - онлайн не виждаш ли всички транзакции, така че като ги събереш и добавиш остатъка по картата - да ти дадат лимита на картата. Сумата е авторизирана в края на август, след което отмених резервацията. Авторизацията все още си стои, но при ПИБ се вади веднага сумата от кредитния лимит, независимо дали е осчетоводена. Май единствено при месечното извлечение може да се разбере коя сума е изтеглена реално. Ако е минало много време и транзакцията я няма в извлечението, но я има в "картови авторизации", значи е само блокирана. да, ще видя в извлечението другата седмица 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 Можеш и сега онлайн, "движение по сметка" ли беше, отчет ли беше... Някъде 3-4-5 дена след транзакцията ако не се появи, значи е блокирана само. Не съм сигурен за броя дни, че те нещо почнаха да ги забавят... Връзка към коментар
Matea Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 Нямаш ли on-line възможност да си гледаш транзакциите по картата. Повечетето web приложения на различните банки разделят осчетоводените транзакции и тези които са само заявени/блокирани, но така или иначе се вижда цялото движение по картата до момента. А, sms за всяка транзкация не получаваш ли. А, сетих се за тия sms-и. Оказа се, че ДСК от два месеца имат проблем с плащане с КК на ДСК през Интернет. В смисъл, че не пращат SMS. За около 2 месеца съм плащал на paypal, airbnb и Ryanair. За нито една от тези транзакции не получих sms. От кол центъра признават за проблем с някои сайтове (при мен е със 100% от сайтовете), работели по въпроса - те могат да си работят от 1 час до 100 години. Някои сблъсквал ли се е с този проблем? Aз се сблъсках с това вчера. Плащах едни спортни карти с картата си на ДСК през интернет, получих си фактурката и съобщение, че плащането е било успешно и смс няма. А обикновено го получавам на секундата. Не бях сигурна дали е минало и плащането по тази причина, но в баланса на сметката ми се е отразило. Мислех, че е случайност, ама явно не е. 1 Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 Ами май са го махнали това отчет по сметка като смениха сайта, сега има авторизации и извлечения само Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 @bad kid, оставам с впечатлението, че букинга е блокирал сумата и ти като си канцелирал, те са оставили нещата без последствие т.е. те няма да предприемат по-нататъшни действия нито в посока да я "усвоят", нито да канцелират блокирането. Явно са оставали нещата така, че като изтече срока в който имат право да я "усвоят" след блокиране и парите ще ти се отблокират. Така правят всички рент-а-кар компании по отношение на депозита, който взимат/блокират. Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 Да, не са изтеглили сумата, разбрахме се с онлайн съпорта къде да гледам. Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 (редактирано) Би трябвало да виждаш блокираната сума в онлайн-системата. Тук: ...или тук: До втория отчет се стига през [Карти] и след това бутон [Детайли] за съответната карта. Онова „Неактивирана“ горе е за 3D-защитата, не за картата. И двете изображения са от демо-версията на системата, така че не разкриват лични данни. Редактирано 16 септември, 2016 от captain_oveur Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 Намерих го през Сметки после Отчети, след като ме насочиха от съпорта. Преди излизаше от различно място и за това не го намерих. Иначе вариантът със изчисляване на обща блокирана сума ще ми отнеме бая време, защото с тая карта си плащам при всяко влизане в супермаркет откак въведоха Pay pass. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега