cybersimo Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 В момента, Георги Матеев каза: Revolut предлага персонална GBP сметка със Sort Code + персонален EUR IBAN. И по двете могат да се получават неограничени трансфери в съответните валути. Няма обаче персонален GBP IBAN, а по този споделения не могат да постъпват трансфери от трети лица. Ако искаш да получиш директно паунди си дай сметката със сорт кода. Ако изпращачът обаче не е от Англия тогава първо трябва да превалутира сумата в EUR и тогава да ти я пусне по EUR IBAN-а. Друг вариант няма. Току-що от съпорта ми потвърдиха, че и по двете мога да получа GBP от трето лице, но ако дам GBP IBAN с референцията ги въвеждат ръчно и просто е по-бавно от другия начин с локалната със Sort code. Ще пробвам начина със Sort code и ще рапортувам за резултата. п.с. Да, трябва да ми пратят паунди от английска сметка. 3
cybersimo Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 Парите пристигнаха за 30 минути! Sort code -> Sort code трансфер от трето лице към мен. Още един плюс на сметката на Revolut!!! 1
bay_kolio Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 А как от евровият IBAN може да се види сорт кода и акаунт номера? Изобщо възможно ли е?
cybersimo Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 преди 29 минути , bay_kolio каза: А как от евровият IBAN може да се види сорт кода и акаунт номера? Изобщо възможно ли е? sort code and account са само за GBP сметката
bay_kolio Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 В момента, cybersimo каза: sort code and account са само за GBP сметката Така де ама нали айбана започва с GB, а това си е британско. А щом е такова не следва ли да си има и sort code and account като част от британска банкова сметка? Ако въвeда някъде този IBAN то ме разпознава като британец и сменя опцията за въвеждане на sort code and account
cybersimo Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 преди 9 минути , bay_kolio каза: Така де ама нали айбана започва с GB, а това си е британско. А щом е такова не следва ли да си има и sort code and account като част от британска банкова сметка? Ако въвeда някъде този IBAN то ме разпознава като британец и сменя опцията за въвеждане на sort code and account Мисля че персоналния IBAN в EUR е в Литва
chandni Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 преди 4 часа, cybersimo каза: Мисля че персоналния IBAN в EUR е в Литва Вече са пуснали и UK евров IBAN. преди 4 часа, bay_kolio каза: А как от евровият IBAN може да се види сорт кода и акаунт номера? Изобщо възможно ли е?
ven62 Публикувано: 23 август, 2017 Публикувано: 23 август, 2017 Стана пълна каша с тия IBAN-и Преди 2-3 дни IBAN-a за евро започваше с LT - Латвия. BIC-a беше от Англия Сега, тихомълком, Revolut са ми сменили IBAN-a с английски - започва с GB. Аз стария не го запомних целия но последните 4 цифри са еднакви (100%) И стария и новия като се проверят ето тук: https://www.ibancalculator.com/iban_validieren.html излиза: Bank: REVOLUT LTD SEPA Credit Transfer is supported. SEPA Direct Debit is not supported. B2B is not supported. Което на мен не ми говори кой знае какво т.е. има ли не SEPA трансфер. Тези в Европа - всичките трансфери ли са SEPA. В Мрежата има бая дискусии - някои трансфери към Revolut чрез Евро IBAN стават, други не... Някой може ли да даде повече инфо. А, и последно, стария IBAN (този с LT....) валиден ли е, ако да, къде да си го видя пак? 1
bay_kolio Публикувано: 23 август, 2017 Публикувано: 23 август, 2017 преди 16 часа, chandni каза: Вече са пуснали и UK евров IBAN. Точно такъв имам. Ама ако опиташ в някакъв английски банков продукт да си дадеш английска сметка полетата за попълване автоматично се променят от IBAN и SWIFT на sort code and account number. Аз имам сметка в SKRILL и при опит да си регистрирам револют сметката това се случва. Разпознава че е британско и няма възможност за въвеждане на IBAN. Има някакъв параграф 22 дето се случва. Хем е евров акаунт, хем не съвсем британски. Защото на другата сметка, в паунди от Револют ,си има и двете възможности и IBAN и sort code and account number. 1
Георги Матеев Публикувано: 23 август, 2017 Автор Публикувано: 23 август, 2017 преди 5 часа, ven62 каза: Стана пълна каша с тия IBAN-и Преди 2-3 дни IBAN-a за евро започваше с LT - Латвия. BIC-a беше от Англия Сега, тихомълком, Revolut са ми сменили IBAN-a с английски - започва с GB. Аз стария не го запомних целия но последните 4 цифри са еднакви (100%) И стария и новия като се проверят ето тук: https://www.ibancalculator.com/iban_validieren.html излиза: Bank: REVOLUT LTD SEPA Credit Transfer is supported. SEPA Direct Debit is not supported. B2B is not supported. Което на мен не ми говори кой знае какво т.е. има ли не SEPA трансфер. Тези в Европа - всичките трансфери ли са SEPA. В Мрежата има бая дискусии - някои трансфери към Revolut чрез Евро IBAN стават, други не... Някой може ли да даде повече инфо. А, и последно, стария IBAN (този с LT....) валиден ли е, ако да, къде да си го видя пак? Верно стана кашичка, та ето малко разяснения. SEPA Credit Transfer is supported. = можеш да получаваш еврови СЕПА банкови трансфери директно по персоналния си Revolut IBAN. SEPA Direct Debit is not supported. = не можеш да използваш персоналния си Revolut IBAN за изпращане на банкови трансфери. Изпращането на трансфери става както досега - от общата сметка на Revolut. B2B нямам идея какво е, но звучи като нещо специфично британско и вероятно не ни върши работа за Бг. Старите LT-IBAN-и са още валидни и ако до тях се прати трансфер ще се получи без проблем. Няма как обаче да се видят повече, скрити са - идеята е вече да се ползват само UK-IBAN-ите. Които в чест на истината са по-добрия вариант, тъй като някой онлайн системи (като Paypal) се изприщват от латвийски IBAN-и. преди 54 минути , bay_kolio каза: Точно такъв имам. Ама ако опиташ в някакъв английски банков продукт да си дадеш английска сметка полетата за попълване автоматично се променят от IBAN и SWIFT на sort code and account number. Аз имам сметка в SKRILL и при опит да си регистрирам револют сметката това се случва. Разпознава че е британско и няма възможност за въвеждане на IBAN. Има някакъв параграф 22 дето се случва. Хем е евров акаунт, хем не съвсем британски. Защото на другата сметка, в паунди от Револют ,си има и двете възможности и IBAN и sort code and account number. Попитай съпорта на Revolut дали по GBP сметката със sort code и account number можеш да получаваш еврови трансфери. Ако отговорът е "да" - то нямаш никакъв проблем, просто получените евро ще се превалутират автоматично в лири без никаква загуба (евала за курсовете на Revolut). 3
macf1an Публикувано: 23 август, 2017 Публикувано: 23 август, 2017 (редактирано) преди 8 минути , Георги Матеев каза: онлайн системи (като Paypal) За съжаление и британския айбан го отхвърлят .... В приложението казва "невалиден номер", в сайта "временна грешка". Интересното е, че в сайта изобщо нямаха поддръжка за латвииски банки, а в приложението имат. Ако някои още си пази ЛТ айбана, да пробва с него в аппа. Редактирано 23 август, 2017 от macf1an 1
chandni Публикувано: 23 август, 2017 Публикувано: 23 август, 2017 преди 13 минути , macf1an каза: В приложението казва "невалиден номер" И на мен ми дава "Невалиден IBAN" от банкирането на Eurobank.
bay_kolio Публикувано: 23 август, 2017 Публикувано: 23 август, 2017 преди 45 минути , Георги Матеев каза: Попитай съпорта на Revolut дали по GBP сметката със sort code и account number можеш да получаваш еврови трансфери. Ако отговорът е "да" - то нямаш никакъв проблем, просто получените евро ще се превалутират автоматично в лири без никаква загуба (евала за курсовете на Revolut). Попитах Жоре1 както казваш, ето го отговора. 1
macf1an Публикувано: 25 август, 2017 Публикувано: 25 август, 2017 Във форума на револют се е заформила интересна дискусия за ползването на картата в България. Оказва се, че Борика не я приемат като валидно средство за разплащане и дефакто само 3 банки (ДСК, ПИБ, Пощенска), които не ги ползват ексклузвно за транзакциите си, поддържат картата. 1 1
chandni Публикувано: 25 август, 2017 Публикувано: 25 август, 2017 (редактирано) преди 10 минути , macf1an каза: Във форума на револют се е заформила интересна дискусия за ползването на картата в България. Оказва се, че Борика не я приемат като валидно средство за разплащане и дефакто само 3 банки (ДСК, ПИБ, Пощенска), които не ги ползват ексклузвно за транзакциите си, поддържат картата. Това е странно, защото съм плащала с Revolut в Кауфланд (Unicredit), K-Express (Unicredit) и Lidl (Societe General). P.S. И в аптеки SCS, където терминалът също е на Societe General. Редактирано 25 август, 2017 от chandni
macf1an Публикувано: 25 август, 2017 Публикувано: 25 август, 2017 Имало значение и кога е издадена картата, старите са били от Paysafe и работели по-добре, новите от Wirecard и имали такива проблеми.
chandni Публикувано: 25 август, 2017 Публикувано: 25 август, 2017 Стара, стара... Колко да е стара? Декември 2016.
macf1an Публикувано: 30 август, 2017 Публикувано: 30 август, 2017 Съвсем скоро ще може да търгуваме и с криптовалути: https://medium.com/revolut-engineering/how-revolut-are-leading-the-way-with-cryptocurrencies-462df9c822b1 1 1
Алекс Публикувано: 3 септември, 2017 Публикувано: 3 септември, 2017 Не мога да разбера, ако имам две валути eur и gbp, картата, която физически ще ми издадат, към коя валута ще е вързана? Никъде не видях избор на валута при заявяване на карта. И ако заредя кредит в gbp и в eur акаунта, от кой акаунт ще дърпа пари, когато плащам онлайн? Зависи ли от валутата, в която плащам или ще мога да избирам. Идеята ми е сега на по- ниския курс на паунда да си захраня акаунта в паунди, тъй като често пазарувам от един uk сайт. Същевременно обаче искам основния да е в евро.
macf1an Публикувано: 3 септември, 2017 Публикувано: 3 септември, 2017 Основната валута винаги е евро за нас, заради местожителство. Това има влияние само върху лимита за безплатно теглене. Можеш да зареждаш в каквато искаш и да харчиш в каквато искаш, в сайта им е описано в каква поредност се харчат.
Алекс Публикувано: 4 септември, 2017 Публикувано: 4 септември, 2017 По моя въпрос, ако и други се чудят, ако имам 2 акаунта eur и gbp и плащам в gbp или тегля пари в УК, плащанията ще минават първо през gbp акаунта, защото това е местната валута. Ако обаче плащам в usd примерно, винаги ще бъде от eur акаунта ми, тъй като той се води основен. Тоест винаги първо е местната валута, след това основната ( в случая евро).
Ilian359 Публикувано: 8 септември, 2017 Публикувано: 8 септември, 2017 На 9/3/2017 в 12:10, Алекс каза: Не мога да разбера, ако имам две валути eur и gbp, картата, която физически ще ми издадат, към коя валута ще е вързана? Сменяш си основната валута с едно движение в приложението. Можеш да го правиш стотици пъти на ден. 1
macf1an Публикувано: 9 септември, 2017 Публикувано: 9 септември, 2017 преди 9 часа, Ilian359 каза: Сменяш си основната валута Бъркаш се. Основната валута е фиксирана, това в приложението е в каква валута да държиш баланс. 1
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега