Прескочи до съдържание

Дебитна карта Revolut


Георги Матеев

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 1 час, jorrro каза:

Curve винаги иска 3D потвърждение дори за малки суми

Затова предпочитам Curve за онлайн плащания. Освен това е удобно - потвърждението става само с един бутон или пък ако съм на компютъра, избирам опцията за SMS и си отварям съобщенията през https://messages.google.com/ и копирам кода.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Някой знае ли къде в апликацията може да се види Merchant Category Code за конкретно плащане? Има някаква кампания на мастъркард с кешбек в момента, но в условията като участващи магазини са изброени само тези кодове, а от самото извлечение в апликацията никъде не виждам подобни кодове. Слагам линк с правилата на кампанията, ако някой иска да се възползва:

 

https://www.priceless.com/media/celebrities/19437/products/gtc_mastercard_day_campaign.pdf

 

ПП: Всъщност револют дали отговаря на критерия "Финансова институция, учредена на територията на България"?

 

 

Публикувано:
преди 17 минути , bobbyfm каза:

Някой знае ли къде в апликацията може да се види Merchant Category Code за конкретно плащане? Има някаква кампания на мастъркард с кешбек в момента, но в условията като участващи магазини са изброени само тези кодове, а от самото извлечение в апликацията никъде не виждам подобни кодове. Слагам линк с правилата на кампанията, ако някой иска да се възползва:

 

https://www.priceless.com/media/celebrities/19437/products/gtc_mastercard_day_campaign.pdf

 

ПП: Всъщност револют дали отговаря на критерия "Финансова институция, учредена на територията на България"?

 

 

Револют не участва в тази кампания. Тя се отнася само до следната категория карти - „Карта“ – валидна дебитна или кредитна карта Mastercard – стандартна, Премиум или Бизнес, издадена Финансова институция, учредена в България, с изключение на предплатените карти.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Извинявам се, ако е писано преди, но съм с канселиран полет и опция да изтърва полет обратно към Европа - при рифънд на резервация, платена с револют, нищо не трябва да правя, нали? Канселирала съм тур, на който няма да може да отидем заради канселирания  полет и са ми пратили мейл, че рифънда е процеснат и се зачудих дали не трябва да давам някаква допълнителна информация.

Публикувано:
преди 5 часа, Ивайла каза:

Извинявам се, ако е писано преди, но съм с канселиран полет и опция да изтърва полет обратно към Европа - при рифънд на резервация, платена с револют, нищо не трябва да правя, нали? Канселирала съм тур, на който няма да може да отидем заради канселирания  полет и са ми пратили мейл, че рифънда е процеснат и се зачудих дали не трябва да давам някаква допълнителна информация.

Да, директно ще Ви се върне сумата по картата, освен ако изрично не са Ви поискали IBAN.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:

При връщане на пари от отменен полет на Wizz по картата в полето Страна на банковия акаунт,написах Литва.За данъчни цели е България.За първи път ми връщат в кеш пари,а не в кредити в профила ми в авиокомпанията.Нали това е правилното попълване.

  • Харесвам 1
  • 4 седмици по-късно ...
Публикувано:

За една покупка трябва да направя  превод към банкова сметка на българска фирма. 
При попълването на данните в Революта, как трябва(може) да се изпише името на фирмата - на кирилица или на латиница, според както аз реша да транскрибирам? :rolleyes:

Публикувано:

Никога не съм си вадил физическа карта на Револют, а ползвам виртуалната им през Google Pay на телефона. Чуденката ми е дали някой е тествал да тегли пари от виртуалната карта чрез безконтактен ATM през Google Pay. Работи ли такава комбинация с цялата условност, че безконтактните АТМ терминали все още не са често срещани?

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 17 минути , Фил каза:

За една покупка трябва да направя  превод към банкова сметка на българска фирма. 
При попълването на данните в Революта, как трябва(може) да се изпише името на фирмата - на кирилица или на латиница, според както аз реша да транскрибирам? :rolleyes:

Не знам. Преди малко за първи път правя превод от мобилното ми банкиране на Уникредит.Платих 800 лв с 1,2 лв такса за глоба на брат ми,че го хванали с килограм недеклариран тютюн.

Публикувано:
преди 33 минути , Фил каза:

За една покупка трябва да направя  превод към банкова сметка на българска фирма. 
При попълването на данните в Революта, как трябва(може) да се изпише името на фирмата - на кирилица или на латиница, според както аз реша да транскрибирам? :rolleyes:

Според мен на латиница трябва да е името на фирмата, но не съм сигурна. Иначе в Търговския регистър има изписване на чужд език, но не е задължително.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 1 минута , Надя каза:

Проверих едно такова минало плащане - на кирилица съм изписала името на фирмата и адреса. 

И всичко е било ОК? 

Публикувано:
преди 7 минути , Надя каза:

Да, под "минало" имах предвид, че е платено. Kъм фирма за мебели. 🙂 През 2022 г. е плащането, но не вярвам да има разлика

Благодаря! :smile3:

Публикувано:
преди 1 час, Фил каза:

За една покупка трябва да направя  превод към банкова сметка на българска фирма. 
При попълването на данните в Революта, как трябва(може) да се изпише името на фирмата - на кирилица или на латиница, според както аз реша да транскрибирам? :rolleyes:

Аз съм правил преводи към български фирми и към моя сметка от Револют и съм изписвал и на кирилица и на латиница и не е имало проблем. Когато съм изпращал на кирилица, в извлечението после видях, че превода е пристигнал на латиница. Явно Револют си правят автоматично транскрибцията. 

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 1 час, Фил каза:

За една покупка трябва да направя  превод към банкова сметка на българска фирма. 
При попълването на данните в Революта, как трябва(може) да се изпише името на фирмата - на кирилица или на латиница, според както аз реша да транскрибирам? :rolleyes:

И аз проверих всеки месец застрахователна премия и плащане на такса за университета - всичко е на БГ. Няма проблем

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Публикувано:

Чета, че от 14.02, са въведени някакви нови такси от 20 лв. на месец за бизнес клиентите на Револют.

Дали това не е първа стъпка да посегнат и на Стандарт плана?

https://money.bg/personal-finance/revolut-veche-nyama-da-e-bezplaten-za-biznes-klientite-si.html

  • Харесвам 2
  • Замислям се 4
Публикувано:

Потвърждавам... Интересното е, че го получи само жена ми , а аз НЕ.

Но като видях подателя в пощата й веднага ми стана ясно... 

Внимавайте !!!

  • Харесвам 3
Публикувано:
На 29.02.2024 г. в 16:23, vorbis каза:

Никога не съм си вадил физическа карта на Револют, а ползвам виртуалната им през Google Pay на телефона. Чуденката ми е дали някой е тествал да тегли пари от виртуалната карта чрез безконтактен ATM през Google Pay. Работи ли такава комбинация с цялата условност, че безконтактните АТМ терминали все още не са често срещани?

Пробвах няколко пъти в България и не стана. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:

Реших се да си направя безплатния акаунт на Revolut, но ми го деактивираха след няма и 5 минути.

Пише това - За съжаление не успяхме да потвърдим самоличността ви по време на процеса на проверка.

A аз незнам въобще къде е проблема.

Някакви идеи?

Използвах лична карта.

 

Публикувано:
преди 15 минути , Dora Popova каза:

Реших се да си направя безплатния акаунт на Revolut, но ми го деактивираха след няма и 5 минути.

Пише това - За съжаление не успяхме да потвърдим самоличността ви по време на процеса на проверка.

A аз незнам въобще къде е проблема.

Някакви идеи?

Използвах лична карта.

 

Може все още апликацията ти да е на изчакване и да трябва да бъде одобрена. Свържи се със съпорта. Нищо фатално не е станало. При мен също имаше подобно забавяне. Могат да ти поискаш и някакъв друг документ, например паспорт или шофьорска книжка. Успех!

  • Благодаря 1
Катя мравката
Публикувано:
преди 18 минути , Dora Popova каза:

Реших се да си направя безплатния акаунт на Revolut, но ми го деактивираха след няма и 5 минути.

Пише това - За съжаление не успяхме да потвърдим самоличността ви по време на процеса на проверка.

A аз незнам въобще къде е проблема.

Някакви идеи?

Използвах лична карта.

 

Сканирайте си личната карта 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.