WanderlustME Публикувано: 27 януари, 2024 Публикувано: 27 януари, 2024 преди 1 час, jorrro каза: Curve винаги иска 3D потвърждение дори за малки суми Затова предпочитам Curve за онлайн плащания. Освен това е удобно - потвърждението става само с един бутон или пък ако съм на компютъра, избирам опцията за SMS и си отварям съобщенията през https://messages.google.com/ и копирам кода. 1
bobbyfm Публикувано: 29 януари, 2024 Публикувано: 29 януари, 2024 Някой знае ли къде в апликацията може да се види Merchant Category Code за конкретно плащане? Има някаква кампания на мастъркард с кешбек в момента, но в условията като участващи магазини са изброени само тези кодове, а от самото извлечение в апликацията никъде не виждам подобни кодове. Слагам линк с правилата на кампанията, ако някой иска да се възползва: https://www.priceless.com/media/celebrities/19437/products/gtc_mastercard_day_campaign.pdf ПП: Всъщност револют дали отговаря на критерия "Финансова институция, учредена на територията на България"?
agenta Публикувано: 29 януари, 2024 Публикувано: 29 януари, 2024 преди 17 минути , bobbyfm каза: Някой знае ли къде в апликацията може да се види Merchant Category Code за конкретно плащане? Има някаква кампания на мастъркард с кешбек в момента, но в условията като участващи магазини са изброени само тези кодове, а от самото извлечение в апликацията никъде не виждам подобни кодове. Слагам линк с правилата на кампанията, ако някой иска да се възползва: https://www.priceless.com/media/celebrities/19437/products/gtc_mastercard_day_campaign.pdf ПП: Всъщност револют дали отговаря на критерия "Финансова институция, учредена на територията на България"? Револют не участва в тази кампания. Тя се отнася само до следната категория карти - „Карта“ – валидна дебитна или кредитна карта Mastercard – стандартна, Премиум или Бизнес, издадена Финансова институция, учредена в България, с изключение на предплатените карти. 2
Ивайла Публикувано: 1 февруари, 2024 Публикувано: 1 февруари, 2024 Извинявам се, ако е писано преди, но съм с канселиран полет и опция да изтърва полет обратно към Европа - при рифънд на резервация, платена с револют, нищо не трябва да правя, нали? Канселирала съм тур, на който няма да може да отидем заради канселирания полет и са ми пратили мейл, че рифънда е процеснат и се зачудих дали не трябва да давам някаква допълнителна информация.
WanderlustME Публикувано: 1 февруари, 2024 Публикувано: 1 февруари, 2024 преди 5 часа, Ивайла каза: Извинявам се, ако е писано преди, но съм с канселиран полет и опция да изтърва полет обратно към Европа - при рифънд на резервация, платена с револют, нищо не трябва да правя, нали? Канселирала съм тур, на който няма да може да отидем заради канселирания полет и са ми пратили мейл, че рифънда е процеснат и се зачудих дали не трябва да давам някаква допълнителна информация. Да, директно ще Ви се върне сумата по картата, освен ако изрично не са Ви поискали IBAN. 1 1
dimitrov6 Публикувано: 4 февруари, 2024 Публикувано: 4 февруари, 2024 При връщане на пари от отменен полет на Wizz по картата в полето Страна на банковия акаунт,написах Литва.За данъчни цели е България.За първи път ми връщат в кеш пари,а не в кредити в профила ми в авиокомпанията.Нали това е правилното попълване. 1
Фил Публикувано: 29 февруари, 2024 Публикувано: 29 февруари, 2024 За една покупка трябва да направя превод към банкова сметка на българска фирма. При попълването на данните в Революта, как трябва(може) да се изпише името на фирмата - на кирилица или на латиница, според както аз реша да транскрибирам?
vorbis Публикувано: 29 февруари, 2024 Публикувано: 29 февруари, 2024 Никога не съм си вадил физическа карта на Револют, а ползвам виртуалната им през Google Pay на телефона. Чуденката ми е дали някой е тествал да тегли пари от виртуалната карта чрез безконтактен ATM през Google Pay. Работи ли такава комбинация с цялата условност, че безконтактните АТМ терминали все още не са често срещани? 2
dimitrov6 Публикувано: 29 февруари, 2024 Публикувано: 29 февруари, 2024 преди 17 минути , Фил каза: За една покупка трябва да направя превод към банкова сметка на българска фирма. При попълването на данните в Революта, как трябва(може) да се изпише името на фирмата - на кирилица или на латиница, според както аз реша да транскрибирам? Не знам. Преди малко за първи път правя превод от мобилното ми банкиране на Уникредит.Платих 800 лв с 1,2 лв такса за глоба на брат ми,че го хванали с килограм недеклариран тютюн.
ДиянаВ Публикувано: 29 февруари, 2024 Публикувано: 29 февруари, 2024 преди 33 минути , Фил каза: За една покупка трябва да направя превод към банкова сметка на българска фирма. При попълването на данните в Революта, как трябва(може) да се изпише името на фирмата - на кирилица или на латиница, според както аз реша да транскрибирам? Според мен на латиница трябва да е името на фирмата, но не съм сигурна. Иначе в Търговския регистър има изписване на чужд език, но не е задължително. 1 1
Гост Публикувано: 29 февруари, 2024 Публикувано: 29 февруари, 2024 Проверих едно такова минало плащане - на кирилица съм изписала името на фирмата и адреса.
Фил Публикувано: 29 февруари, 2024 Публикувано: 29 февруари, 2024 преди 1 минута , Надя каза: Проверих едно такова минало плащане - на кирилица съм изписала името на фирмата и адреса. И всичко е било ОК?
Гост Публикувано: 29 февруари, 2024 Публикувано: 29 февруари, 2024 Да, под "минало" имах предвид, че е платено. Kъм фирма за мебели. 🙂 През 2022 г. е плащането, но не вярвам да има разлика
Фил Публикувано: 29 февруари, 2024 Публикувано: 29 февруари, 2024 преди 7 минути , Надя каза: Да, под "минало" имах предвид, че е платено. Kъм фирма за мебели. 🙂 През 2022 г. е плащането, но не вярвам да има разлика Благодаря!
Captain45 Публикувано: 29 февруари, 2024 Публикувано: 29 февруари, 2024 преди 1 час, Фил каза: За една покупка трябва да направя превод към банкова сметка на българска фирма. При попълването на данните в Революта, как трябва(може) да се изпише името на фирмата - на кирилица или на латиница, според както аз реша да транскрибирам? Аз съм правил преводи към български фирми и към моя сметка от Револют и съм изписвал и на кирилица и на латиница и не е имало проблем. Когато съм изпращал на кирилица, в извлечението после видях, че превода е пристигнал на латиница. Явно Револют си правят автоматично транскрибцията. 3 1
EliDion Публикувано: 29 февруари, 2024 Публикувано: 29 февруари, 2024 преди 1 час, Фил каза: За една покупка трябва да направя превод към банкова сметка на българска фирма. При попълването на данните в Революта, как трябва(може) да се изпише името на фирмата - на кирилица или на латиница, според както аз реша да транскрибирам? И аз проверих всеки месец застрахователна премия и плащане на такса за университета - всичко е на БГ. Няма проблем 3 1
Sun4o Публикувано: 1 март, 2024 Публикувано: 1 март, 2024 Чета, че от 14.02, са въведени някакви нови такси от 20 лв. на месец за бизнес клиентите на Револют. Дали това не е първа стъпка да посегнат и на Стандарт плана? https://money.bg/personal-finance/revolut-veche-nyama-da-e-bezplaten-za-biznes-klientite-si.html 2 4
dimitrov6 Публикувано: 4 март, 2024 Публикувано: 4 март, 2024 За първи път получавам измамнически мейл,уж от Револют 2 1 1
КОКО22 Публикувано: 4 март, 2024 Публикувано: 4 март, 2024 Потвърждавам... Интересното е, че го получи само жена ми , а аз НЕ. Но като видях подателя в пощата й веднага ми стана ясно... Внимавайте !!! 3
T.E.Lawrence Публикувано: 4 март, 2024 Публикувано: 4 март, 2024 На 29.02.2024 г. в 16:23, vorbis каза: Никога не съм си вадил физическа карта на Револют, а ползвам виртуалната им през Google Pay на телефона. Чуденката ми е дали някой е тествал да тегли пари от виртуалната карта чрез безконтактен ATM през Google Pay. Работи ли такава комбинация с цялата условност, че безконтактните АТМ терминали все още не са често срещани? Пробвах няколко пъти в България и не стана. 1 1
timobg Публикувано: 4 март, 2024 Публикувано: 4 март, 2024 Преди 1 час, T.E.Lawrence каза: Пробвах няколко пъти в България и не стана. Не може да се тегли с виртуална карта - https://help.revolut.com/en-BG/help/card-payments-withdrawals/atm-withdrawals/how-do-i-withdraw-cash/ 2 1
Dora Popova Публикувано: 7 март, 2024 Публикувано: 7 март, 2024 Реших се да си направя безплатния акаунт на Revolut, но ми го деактивираха след няма и 5 минути. Пише това - За съжаление не успяхме да потвърдим самоличността ви по време на процеса на проверка. A аз незнам въобще къде е проблема. Някакви идеи? Използвах лична карта.
vorbis Публикувано: 7 март, 2024 Публикувано: 7 март, 2024 преди 15 минути , Dora Popova каза: Реших се да си направя безплатния акаунт на Revolut, но ми го деактивираха след няма и 5 минути. Пише това - За съжаление не успяхме да потвърдим самоличността ви по време на процеса на проверка. A аз незнам въобще къде е проблема. Някакви идеи? Използвах лична карта. Може все още апликацията ти да е на изчакване и да трябва да бъде одобрена. Свържи се със съпорта. Нищо фатално не е станало. При мен също имаше подобно забавяне. Могат да ти поискаш и някакъв друг документ, например паспорт или шофьорска книжка. Успех! 1
Катя мравката Публикувано: 7 март, 2024 Публикувано: 7 март, 2024 преди 18 минути , Dora Popova каза: Реших се да си направя безплатния акаунт на Revolut, но ми го деактивираха след няма и 5 минути. Пише това - За съжаление не успяхме да потвърдим самоличността ви по време на процеса на проверка. A аз незнам въобще къде е проблема. Някакви идеи? Използвах лична карта. Сканирайте си личната карта
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега