Прескочи до съдържание

Booking.com - полезни опции, съвети, възможности и трикове при търсене


rik4o

Препоръчани мнения

преди 12 минути , Ann каза:

Отмених резервация, защото се появи появи оферта с по-добри условия на същата цена и защото системата ми дава опция да го направя. Но се замислих дали при отменени резервации не следват рестрикции. Имате ли впечатления отмяната на две-три резервации остава ли без последствия за акаунта?

Аз съм отменяла 2-3 резервации в рамките на кратък период и не е имало никакви последици за акаунта. Щом условията на резервацията го позволяват, не виждам какво трябва да те притеснява.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Имам доста отменени резервации през годините. В крайна сметка нали затова е тази опция "безплатна анулация" - ако намерим нещо по-изгодно или ни се променят плановете да анулираме.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Доста пъти съм анулирал резервации в Booking.com по различни причини и никога не съм имал проблеми. Възможността да отмениш една резервация си има цена - по правило тези оферти са по-скъпи от неотменимите. Така че трябва да отпаднат и всякакви морални терзания и скрупули, ако има такива. Впрочем и аз в началото съм си задавал подобен въпрос. Сега отговарям категорично - абсолютно в реда на нещата си е да си преподреждаш, отменяш и пререзервираш нощувките както намериш за добре.

Редактирано от rik4o
Връзка към коментар

Преглеждам цените им през холандско ip и излизат по-скъпи с около 30% спрямо тези с bg ip. Някой прослушвал ли е от другите страни как варират цените?

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

С нова ексклузивна екстра (ще) зарадва Booking своите Genius-потребители.  Ako няма наличност за вашите дати, ще информира, когато отново се появят свободни места.

 

info1.png.c8d0cc4dc953b70ae823d82eaa8b1f18.png

 

Като натиснете линка, представляващ син правоъгълник, ви изненадва още едно прозорче със следния надпис: :)

 

info2.png.95f3684fa1aa84db5aa3a5ebfdfe97bd.png

 

Искам да попитам какво ще бъде следващото, трето съобщение в поредицата по-долу, което би могло отново да ви изненада приятно,   ако натиснете и на втория син правоъгълник: 

 

:lol: 1. Информирай ме, когато отново се появи наличност. 

:lol::lol: 2. Информирай ме, когато е готова. 

:lol: :lol: :lol:  3. .......... (попълни отговора си тук).

 

Забележка: Предложението задължително трябва да съдържа отново думата информирай или сродна на нея. :lol: А желаещите могат да продължат логическата нишка произволен брой пъти.

Редактирано от rik4o
  • Харесвам 1
  • Смея се 5
Връзка към коментар
На 26/10/2017 в 11:49, Ann каза:

Отмених резервация, защото се появи появи оферта с по-добри условия на същата цена и защото системата ми дава опция да го направя. Но се замислих дали при отменени резервации не следват рестрикции. Имате ли впечатления отмяната на две-три резервации остава ли без последствия за акаунта?

Няма рестрикции. Щом позволяват безплатно канселиране, можеш да го правиш колкото пъти искаш.

Връзка към коментар
преди 4 часа, rik4o каза:

С нова ексклузивна екстра (ще) зарадва Booking своите Genius-потребители.  Ako няма наличност за вашите дати, ще информира, когато отново се появят свободни места.

 

info1.png.c8d0cc4dc953b70ae823d82eaa8b1f18.png

 

Като натиснете линка, представляващ син правоъгълник, ви изненадва още едно прозорче със следния надпис: :)

 

info2.png.95f3684fa1aa84db5aa3a5ebfdfe97bd.png

 

Искам да попитам какво ще бъде следващото, трето съобщение в поредицата по-долу, което би могло отново да ви изненада приятно,   ако натиснете и на втория син правоъгълник: 

 

:lol: 1. Информирай ме, когато отново се появи наличност. 

:lol::lol: 2. Информирай ме, когато е готова. 

:lol: :lol: :lol:  3. .......... (попълни отговора си тук).

 

Забележка: Предложението задължително трябва да съдържа отново думата информирай или сродна на нея. :lol: А желаещите могат да продължат логическата нишка произволен брой пъти.

Странно, това го имам от месеци, без да съм Genius. 

Иначе с информирането явно имат проблеми, защото за зарязани търсения поради липса на наличност все ми пускаха мейлове "За вашия хотел има свободни стаи само за еди колко си", и като цъкна, то не е за моите дати... Та направо им забраних да ми пращат мейлове

Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Някой да е виждал този надпис:

 

5a43b73457ee9_Screenshot-26_12_2017.23_28_34.png.bd3581e427955ecd4e7c1d99edb453b0.png

 

С какво ограничение може да е свързано? Ползвал съм няколко пъти поканите и никога досега не е имало какъвто и да е проблем.

Уточнения: в случая поканеният е с нов акаунт и имейл даже. Поканващият е изпращал покани, но това няма значение (има възможност за до 10). Лентата за 15 $ излиза. Изискване на хотела? Минимална цена на нощувка?

 

Някакви идеи?

 

Редактирано от rik4o
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 1 час, rik4o каза:

Минимална цена на нощувка?

Мисля, че трябваше цената на нощувката да е поне 2х размера на получения бонус. Ако е евтино настаняването, това трябва да е причината.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, chandni каза:

Мисля, че трябваше цената на нощувката да е поне 2х размера на получения бонус.

Така е, но в случая е над изисквания минимум. Пробвах различни места за настаняване с една и съща цена - при едни минава, при други - не. Избрах хотел, при който бонусът мина и всичко е ок.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

След десетки резервации с букинг, дойде време и аз да се оплача.Не ме настаниха в резервирания от мен хотел.След като в 00:00 часа пристигнах в хотела в Берлин, от рецепцията ми казаха, че нямат нито 1 свободна стая и ще ме настанят в друг хотел.Викнаха ми такси, което ме откара в другия хотел, а там единствената свободна стая била стаята за инвалиди.И така прекарах 3 нощувки в стаята за инвалиди.Чудя се мога ли да си търся правата и има ли изобщо смисъл ?

Връзка към коментар
Преди 1 час, alex0001 каза:

И така прекарах 3 нощувки в стаята за инвалиди.

А какъв е проблемът, че стаята е за хора с увреждания?
Не съм ползвал тава стая, но единстевното, което се сещам е, че WC/банята би трябвало да е сревнително по-широка и оборудвана със съответните ръкохватки.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 9 часа, rik4o каза:

Някой да е виждал този надпис:

 

5a43b73457ee9_Screenshot-26_12_2017.23_28_34.png.bd3581e427955ecd4e7c1d99edb453b0.png

 

 

Някакви идеи?

 

Мен ми излезе, когато опитах преди време да резервирам хотел за около 37-38 евро, като в цената беш включен city tax. 

След това резервирах хотел за същата сума без в цената да има city tax, цена за закуска и каквото и да е допълнително и мина.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 12/28/2017 в 1:28, Фичо каза:

А какъв е проблемът, че стаята е за хора с увреждания?
Не съм ползвал тава стая, но единстевното, което се сещам е, че WC/банята би трябвало да е сревнително по-широка и оборудвана със съответните ръкохватки.

Аз лично не се чувствах комфортно в такава стая.Иначе да, банята и тоалетната бяха огромни, вратите бяха плъзгащи се, навсякъде ръкохватки.Само пропуснах да отбележа, че ме компенсираха с безплатна закуска. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

От хостела в Барселона, който резервирах снощи, получих традиционното писмо за добре дошъл с полезни съвети, указания и пр. Но наред с това в мейла пише следното:

 

Please note a city tax of 0,72€ per night and person for accommodation around Catalunya will be added to the final balance.

The rest of the balance will be paid at the check-in. Remember there is an extra charge for payments by card (3% debit card 5% credit card)

 

Наясно съм, че градският данък се плаща на място и, ако не се лъжа, кеш на много места или навсякъде дори. Въпросът е последното изречение от цитата по-горе за него ли се отнася само, или за цялата сума за нощувка. Ако е второто, това би било неприятна изненада, защото поне на мен от мястото за настаняване никога досега не са ми начислявали такса за плащане с карта.

Редактирано от rik4o
Връзка към коментар
преди 6 минути , rik4o каза:

От хостела в Барселона, който резервирах снощи, получих традиционното писмо за добре дошъл с полезни съвети, указания и пр. Но наред с това в мейла пише следното:

 

Please note a city tax of 0,72€ per night and person for accommodation around Catalunya will be added to the final balance.

The rest of the balance will be paid at the check-in. Remember there is an extra charge for payments by card (3% debit card 5% credit card)

 

Наясно съм, че градският данък се плаща на място и ако не се лъжа, кеш на много места или навсякъде дори. Въпросът е последното изречение от цитата по-горе за него ли се отнася само, или за цялата сума за нощувка. Ако е второто, това би било неприятна изненада, защото поне на мен от мястото за настаняване никога досега не са ми начислявали такса за плащане с карта.

На мен са ми начислявали - за цялата сума се отнася. Общо 3 пъти на различни места в Азия. След оплакване до букинг са ми ги възстановявали :)

След като тази такса не е наложена от държавата, а от мястото за настаняване, и това не е отбелязано по време на резервацията, нямат право да ти я събират после на базата на съобщение.

Редактирано от 45#2
Връзка към коментар
На 12/27/2017 в 17:07, rik4o каза:

Някой да е виждал този надпис:

 

5a43b73457ee9_Screenshot-26_12_2017.23_28_34.png.bd3581e427955ecd4e7c1d99edb453b0.png

 

С какво ограничение може да е свързано? Ползвал съм няколко пъти поканите и никога досега не е имало какъвто и да е проблем.

Уточнения: в случая поканеният е с нов акаунт и имейл даже. Поканващият е изпращал покани, но това няма значение (има възможност за до 10). Лентата за 15 $ излиза. Изискване на хотела? Минимална цена на нощувка?

 

Някакви идеи?

 

Мисля, че открих причината. Ние пробвахме да разделим нощувките в един хотел на две (с цел 2 бонуса), като за целта всеки от двамата използва различен акаунт с различни карти и покани от различни приятели, и при това без да споменаваме в резервацията името на втория гост. Първата резервация си минава нормално, при втората се появява този надпис. За спорта повторихме опита с още 3 други хотела със същия резултат - първата минава без проблем, а  втората не. Това ме навежда на мисълта, че хотелите също участват в разноските по тая програма за покана на приятел и имат лимит за такива намаления.

Така че във вашия случай сигурно друг клиент или съответно допустимият брой клиенти вече са резервирали в тоя хотел и няма повече капацитет за отстъпки.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И аз нещо такова обмислям- дъщеря ми и приятеля й, всеки изпраща покана на другия да резервира, единия ще резервира 2 нощувки, другия една, общо 3 им трябват. Но дали ще мине този номер? Новосъздадени профили , с английско ip, досега нямат покани и резервации. Мисля заедно да почнат да правят резервациите, хем да видим дали ще има налични стаи, да не се окаже че за двете нощувки има, а за третата да няма, или нещо друго да се обърка. Но ако даде такъв надпис, поне да спрем навреме и да можем поне трите нощувки да направим с една покана.

Връзка към коментар

За един и същ хотел ще бъдат, 3 нощувки им трябват. Според мен би трябвало да стане, всеки е в правото си да покани приятел и да резервира, само дето се получава за един и същ хотел...Не знам, като пробваме ще кажа.

Връзка към коментар
преди 2 минути , stani.m каза:

За един и същ хотел ще бъдат, 3 нощувки им трябват. Според мен би трябвало да стане, всеки е в правото си да покани приятел и да резервира, само дето се получава за един и същ хотел...Не знам, като пробваме ще кажа.

При мен не стана :(

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.