Прескочи до съдържание

Booking.com - полезни опции, съвети, възможности и трикове при търсене


rik4o

Препоръчани мнения

Георги Матеев
преди 2 минути , Ivko каза:

Аз ли нещо пропускам, бъг ли е или не съм обърнал внимание до днес, когато гледам едно и също място през уеб и приложение, а цените 🙄🤐

 

 

Untitled.jpg

Не знам, ама името на хостела кърти мивки 🤣

  • Харесвам 1
  • Смея се 8
Връзка към мнение
преди 14 минути , Ivko каза:

Аз ли нещо пропускам, бъг ли е или не съм обърнал внимание до днес, когато гледам едно и също място през уеб и приложение, а цените 🙄🤐

 

 

Untitled.jpg

Това е нормално, освен това можеш да експериментираш като триеш кукита, използваш инкогнито, прокси от друга страна... цените пак се променят. Един хотел вчера от 100 евро стана на 60. По принцип разликите са по-малки, ама понякога е фрапиращо. 

  • Харесвам 1
  • Шок 1
Връзка към мнение
преди 35 минути , T.E.Lawrence каза:

Това е нормално, освен това можеш да експериментираш като триеш кукита, използваш инкогнито, прокси от друга страна... цените пак се променят. Един хотел вчера от 100 евро стана на 60. По принцип разликите са по-малки, ама понякога е фрапиращо. 

А винаги ли са в полза на уеб или няма закономерност?

Връзка към мнение

В сряда вечер направих резервация за уикенда, днес влезнах да проверя всичко наред ли е... И гледам, че са ми пратили кратка анкета от 5 въпроса. След като я завърших получих 1 евро, което явно ще мога да ползвам за следващата резервация. Доколкото разбрах, тези анкети ще са ежеседмични 🙂

Някой друг получавал ли е такава анкета, защото аз за първи път получавам. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 1 час, lamerz1912 каза:

Някой друг получавал ли е такава анкета, защото аз за първи път получавам. 

@Фил 🙂

Редактирано от chandni
Връзка към мнение
Публикувано: (редактирано)

А иначе продължават да учудват с рекламни призиви. Извадено току-що от пощата:

 

 рабвайте чадъра - офертите валят!"

 

И актуално при това! 😀

Редактирано от rik4o
  • Смея се 4
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

Mews Navigator - що за животно е? 🙂

 

За пръв път, след получаването на потвърждението за резервация на хотел чрез booking.com, получих и второ писмо. То започва с уговорката, че "Мястото за настаняване носи пълната отговорност за съдържанието на това съобщение, изпратено от Booking.com", т.е. писмото отново е със съдействието на Booking.com. В него ми предлагат, доколкото разбрах, през сайта https://www.mews.li да си направя акаунт или поне да въведа лични данни за гостите на хотела с цел улесняване на check-in процедурата при пристигане.

 

598748234_Screenshot-15_08_2018.20_48_29.png.54418bc3e45270b1b37ecdf0266866c4.png

Не ми стана ясно кой иска тези данни, къде ще се съхраняват, кой ще има достъп до тях и въобще наложително ли е подобно действие. Във всеки случай, Booking.com няма да са отговорни за тях, както личи и от уговорката им.

 

Та, "полезно" животно ли е Mews Navigator? :smile:

Редактирано от rik4o
  • Харесвам 1
Връзка към мнение
На 1.06.2018 г. в 20:41, rik4o каза:

И след попълването на кратка анкета даже съм кредитиран с €1.00 *, ...

А сега...

 

367688957_Screenshot-15_08_2018.22_47_19.png.753413161bd1c2184abfb59d94db697e.png

 

Какво друго да мислим?! :grin:

Редактирано от rik4o
  • Харесвам 1
  • Смея се 9
Връзка към мнение

Не ми се беше налагало да звъня на booking, особено за посредничество за език, ама на :grin: 

 

След като от гръцкия хотел не ме отразяваха сума ти време - с много висока оценка хотел! - и звъннах директно, и гледаха тъпо, и на гръцки им писах - не ми се иска да чета превода, ако съм гъркиня :rofl:, и пак гледаха умно, накрая звъннах на booking, те звъннаха на хотела - и нещата оправени.  

 

Много ми стана смешно, но работата е свършена 🙂 

Връзка към мнение
преди 2 часа, Гост каза:

Не ми се беше налагало да звъня на booking, особено за посредничество за език, ама на :grin: 

 

След като от гръцкия хотел не ме отразяваха сума ти време - с много висока оценка хотел! - и звъннах директно, и гледаха тъпо, и на гръцки им писах - не ми се иска да чета превода, ако съм гъркиня :rofl:, и пак гледаха умно, накрая звъннах на booking, те звъннаха на хотела - и нещата оправени.  

 

Много ми стана смешно, но работата е свършена 🙂 

Аз винаги минавам през Букинг, никога директно с хотела.

Връзка към мнение

Аз нали съм късметлийка с този сайт, та отново изпаднах в разправия. Отиваме в Скопие, пиша 3 имейла, че сме с кола и държа на паркомясто. В условията пише, че има паркинг и резервация не е наобходима, но аз пак да си кажа. Отговарят ми и трите пъти, че няма проблем. Отиваме и се оказва, че паркинг има на улицата пред хостела, това добре, обаче ние няма да спим там, трябва да си вземем всичкия багаж на рамо, да оставим колата там на улицата и да ходим да спим другаде. А там, където ще спим няма безплатен паркинг, и трябва да платим 1 € на час, което наду яко цената. Собственика, един нагъл ми се кара, че не искам да си нося багажа, не искам да оставя така колата, пък не искам и да плащам по евро на час за паркинг, а си търся правата. Вдигнах аз лек скандал и казах, че ще напиша това в ревюто, защото хората трябва да знаят. След 2 дни получавам имейл от Букинг, че не сме се явили и да потвърдя дали е вярно. Аз им пиша, че не е вярно и прикачам снимка на бележката от пост терминала и описвам случая. След 2 седмици вече се бях отказала, получавам нов имейл днес, че не могат да докажат кой е прав, ако може отново да изпратя снимка. Изпратих и след 2 минути ме поканиха да оставя ревю, та хубаво го написах.

  • Харесвам 7
Връзка към мнение
преди 2 минути , Гост каза:

С тях човек трябва да решава проблемите по телефона. Писмено - ако смята да ескалира оплакването... 

Да, аз по принцип звъня по телефона, просто сега получих имейл, дори не очаквах, че човека ще каже, че не сме се явили, за да се спаси от ревюто. Просто отговорих и така тръгна комуникацията, иначе при проблем звъня по телефона.

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Сега виждам, че са пуснали нов бонус, за препоръка към някой, който би пуснал апартмент, хотел, вила в системата им.

Дават до 100 евро намаление за следващата резервация на мен и първите 5 резервации без комисион от поканения от мен човек.

Трябва да е минала една резервация, за да влезе в сила всичо това.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
Георги Матеев
преди 16 минути , Alexander каза:

Сега виждам, че са пуснали нов бонус, за препоръка към някой, който би пуснал апартмент, хотел, вила в системата им.

Дават до 100 евро намаление за следващата резервация на мен и първите 5 резервации без комисион от поканения от мен човек.

Трябва да е минала една резервация, за да влезе в сила всичо това.

Значи до няколко месеца да очакваме предлаганите от тях места за настаняване да нарастнат до 3 милиона и клиентският съпорт съвсем да го хване липсата. Искрено се надявам да наемат повечко персонал.

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Връзка към мнение
преди 16 минути , Blushy каза:

За последните две резервации през август нямам възможност за ревю, при вас така ли е? Бяха със 100% предплащане.

Аз имам опция за ревю, резервацията е платена направо на сайта

Съпортът им наистина е станал по-зле и от този на лоукост компания...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 21 минути , Blushy каза:

За последните две резервации през август нямам възможност за ревю, при вас така ли е? Бяха със 100% предплащане.

За резервациите през август написах ревюта и вече са в сайта.

Те сами ми пращат напомняне, да пиша. 

Ще ти пратят и на теб.

Връзка към мнение

Да кажа по повод ревютата: винаги ми излизат; пиша ги на английски - достатъчно популярен език и в самия booking; последното ревю беше мега негативно - заглавието е директно: cannot reccomend. Написано преди два дни, веднага след нощувката.

 

Моето мнение е, че няма никакви Теории на конспирацията. Ако човек звъни директно в Booking, има реакции. Иначе никой не е съвършен, дори и ние...

 

https://www.booking.com/hotel/gr/meltemi-chora-folegandros.en-gb.html?aid=356983&label=gog235jc-destination-en-XX-XX-unspec-gb-mob-L%3Aen-O%3AosSx-B%3Achrome-N%3AXX-S%3Abo-U%3Ac-H%3As&sid=ee7999144cd800884a6f7a74309b182a&checkin=2019-07-16&checkout=2019-07-18&room1=A%2CA&dest_id=-817454&dest_type=city&cdist=0 miles&ucfs=1&hapos=1&highlighted_blocks=50490803_101752455_0_0_0&matching_block_id=50490803_101752455_0_0_0&srpvid=91cd8a337d2a0074&srepoch=1535744360&m_occ=2&srhp=1&activeTab=htReviews

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.