Прескочи до съдържание

Booking.com - полезни опции, съвети, възможности и трикове при търсене


rik4o

Препоръчани мнения

Възможно е да имаш "отключен" някой пътеводител, който вече да си приел/прочел, но системата периодично да го отчита като неприето съобщение...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
На ‎25‎.‎4‎.‎2017‎ г. в 15:18, Oshko каза:

Tази новост не я бях виждал:

"Booking.com takes your payment on behalf of the property for this stay, but make sure you have cash for any extras once you get there."

 

Според мен е добре, след като станаха 'обичайния заподозрян' в темата за кражби от кредитни карти.

Според мен също е окей. Така платихме за престоя си в Краков преди 2 седмици.

Връзка към мнение
Публикувано: (редактирано)
На 27.04.2017 г. в 15:21, Duke каза:

Възможно е да имаш "отключен" някой пътеводител, който вече да си приел/прочел, но системата периодично да го отчита като неприето съобщение...

Проблемът изчезна благодарение на Microsoft Edge, където всичко в лентата в един момент се появи коректно. А след изчистването на уведомлението за непрочетен пътеводител (@Duke Браво, позна!), всичко заработи коректно и в другите браузъри... почти! :)

Редактирано от rik4o
  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Публикувано: (редактирано)

Някой има ли представа какво е това ново/за мен/въведение в Booking?

 

booking_loqlnost.png.9c013b2267864389e4b565c0396878ed.png

 

Правя в момента резервация и ми иска Номер на картата по програмата Лоялност.  :O

Редактирано от rik4o
Връзка към мнение
преди 2 минути , rik4o каза:

Някой има ли представа какво е това ново/за мен/въведение в Booking?

 

booking_loqlnost.png.9c013b2267864389e4b565c0396878ed.png

 

Правя в момента резервация и ми иска Номер на картата по програмата Лоялност

Ако правиш резервация през линк от WizzAir е необходимо да въведеш номер на сметката от профила, за да получиш след настаняването и кешбек...

  • Браво 1
Връзка към мнение

Всъщност минавам през www.ebuyclub.com и се сетих, че може да е сметката ми там, и даже точно допълвах това обстоятелство към въпроса си. Но досега не ми го е искал, а е ставало автоматично. Както и да е, ще въведа него. Благодаря!

 

Връзка към мнение

Имате ли представа какво се случва, ако човек иска да отмени резервация в booking за само 1 от няколко резервирани нощувки на едно и също място? Става въпрос за такива, при които не е необходимо предплащане и са уж с безплатна отмяна.

Връзка към мнение
Публикувано: (редактирано)

Ако текущата цена на нощувката все още е приемлива, бих отменил изцяло резервацията, ако съм в периода за безплатно анулиране. Веднага след това ще си направя наново резервацията само за необходимите ми нощувки.

 

При резервиране на няколко нощувки едновременно не е възможна отмяна на една от тях по никакъв друг начин. Затова често правя нощувките една по една, дори и да са за поредни дати.

Редактирано от rik4o
Връзка към мнение

Може да влезнеш в управление на резервации и да промениш датите за настаняване без да се налага анулация.Става за секунди.Така се запазва старата цена за нощувка.

  • Харесвам 10
Връзка към мнение
Дани Магелани
преди 1 минута , Dian каза:

Може да влезнеш в управление на резервации и да промениш датите за настаняване без да се налага анулация.Става за секунди.Така се запазва старата цена за нощувка.

Това е начинът. Но понякога има промяна в цената надолу или нагоре. Виждаш разликата, и ако те устройва, потвърждаваш промяната на датите. 

Имаш опция за български и няма как да сгрешиш.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

При промяна на датите има едно ограничение само - ако решиш да анулираш нощувка, различна от първата и последната. Но това е може би доста частен случай. Макар че аз съм го правил... :)

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Ако дава разлика в цената в повечето случаи нагоре, /сайта понякога може да ти отговори няма свободни дати или пр./  звънни на съпорта. Там загубваш 5 мин, но действат веднага.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...
На 27.04.2017 г. в 8:51, rik4o каза:

От известно време като задам търсене на място за настаняване в дадена област, Booking, в желанието си да ме улеснят вероятно, автоматично зареждат карта на региона, показваща местоположението им.

 

map.thumb.png.2126ca3da401eda94dae9ce048b36a3d.png

 

Вероятно за някои е по-удобно и ще причислят нововъведението към полезните, но лично мен ме дразни и почти винаги натискам бързо бутона "Обратно към списъка". И май няма опция за настройване. Добре, че е поне само при първото за сесията търсене...

Оказа се, че не е автоматично, а е опция, която можеш да избереш чрез отметка при търсене. 

 

otmetka.png.8b568ba94f6f1266f134f172ecba1f0d.png

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Публикувано: (редактирано)

"Количката", която пълним със стоки в онлайн и не онлайн магазини, е удобно нещо. Въпросът е дали докато все още съм в магазина, мога да вадя, а не само да добавям стоки от нея. С други думи, да се откажа от започната резервация. Не искам всеки път, когато вляза в акаунта си, да ми напомнят за някакъв случаен и не толкова ангажиращ опит да резервирам.  

 

koli4ka.png.43292e3782af77fae367f3e81b011559.png

 

Досадно и некоректно нововъведение! Има ли начин?

Редактирано от rik4o
Връзка към мнение
Георги Матеев
преди 4 часа, rik4o каза:

"Количката", която пълним със стоки в онлайн и не онлайн магазини, е удобно нещо. Въпросът е дали докато все още съм в магазина, мога да вадя, а не само да добавям стоки от нея. С други думи, да се откажа от започната резервация. Не искам всеки път, когато вляза в акаунта си, да ми напомнят за някакъв случаен и не толкова ангажиращ опит да резервирам.  

 

koli4ka.png.43292e3782af77fae367f3e81b011559.png

 

Досадно и некоректно нововъведение! Има ли начин?

Много досадна опция наистина.

 

Последният път, когато ползвах booking, ми се появи същото нахално съобщение и упорито не се махна 2 седмици (!). Никакво триене на кукита и ровене в настройките на сайта не помогна и поне аз не открих начин как да го махна. Накрая толкова започна да ме дразни, че просто спрях да отварям директно booking за известно време.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

То от край време сайтът им е мега досаден с всякакви попъпи, колички, напомняния, изскачащи информации и т.н. До някаква степен такива неща са полезни, но не и като пресолиш манджата.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Къде в booking може да намеря кореспонденцията си с  хотелите/хостелите? В сайта им е описано, че се осъществява през Reservarion tab on the Extranet и след това Guest communication, но аз лично не ги откривам в профила си. 

Връзка към мнение
преди 21 минути , kolanass каза:

Къде в booking може да намеря кореспонденцията си с  хотелите/хостелите? В сайта им е описано, че се осъществява през Reservarion tab on the Extranet и след това Guest communication, но аз лично не ги откривам в профила си. 

Ако правилно разбирам въпроса, искаш да комуникираш с хотела, който си резервирала, чрез електронна поща.

В раздела за резервации, в страницата на съответната резервация има и линк " Изпратете имейл на мястото за настаняване". За архив не знам да има.

Връзка към мнение
1 hour ago, rik4o said:

Ако правилно разбирам въпроса, искаш да комуникираш с хотела, който си резервирала, чрез електронна поща.

В раздела за резервации, в страницата на съответната резервация има и линк " Изпратете имейл на мястото за настаняване". За архив не знам да има.

Благодаря за отговора. Изращал съм съобщения по упоменатия начин, те минават през букинг и се получават на имейла също, но там не винаги се вижда цялото съобщение и затова се чудех дали има архив в сайта им. Извинявам се за зададения въпрос в темата за трикове и съвети за booking, може би не беше на най-правилното място. Поздрави!

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Безплатно анулиране на резервации без право на отмяна до 1 час след резервирането

 

Не знам дали защото 99,9% от резервациите ми в Booking.com са с право на отмяна, но днес за пръв път забелязах този надпис в потвърждението:

cancel_1.png.a4aca2864af957437fd3a71e03e66b95.png

 

Нямам представа доколко отговаря на истината, но по принцип съм склонен да им вярвам. Добра опция!

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Анулиране на резервация с невъзвръщаема стойност срещу по-малка сума 

 

И още една опция, нова за мен. Възможна е договорка с мястото за настаняване за отмяна на резервацията за по-малка сума. Комуникацията между двете страни е чрез Booking и дава резултат в рамките на 48 часа. Всичко естествено е на добра воля от страна на хотела.

 

cancel_hotel_1.thumb.png.577f4052d5c92fcb7a6af2fef103f2f8.png

 

cancel_hotel.png.9d20023d0f030bd2ba61ec67623ea1b7.png

 

 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.