Прескочи до съдържание

Booking.com - полезни опции, съвети, възможности и трикове при търсене


rik4o

Препоръчани мнения

преди 16 минути , stanimir каза:

При резервация през wizz как се появяваше отстъпката за genius,  че не ми излиза докрая?  Нещо не мога да мисля в момента... 

G-s Отстъпката излиза както обикновено, под цената на стаята,няма значение дали минаваш през линк на Уиз или не.Може просто да няма отстъпка за контретният хотел.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Направих резервация и намерих по-ниска цена в друг сайт и се опитвам да подам иска и попълвам всичко, но не ми става активен бутона за изпращане. Някой знае ли защо? Помислих,че аз нещо бъркам, но пробвам и с друга резервация пак не става

 

 

kon.jpg

Връзка към коментар
преди 10 минути , Ivko каза:

Направих резервация и намерих по-ниска цена в друг сайт и се опитвам да подам иска и попълвам всичко, но не ми става активен бутона за изпращане. Някой знае ли защо? Помислих,че аз нещо бъркам, но пробвам и с друга резервация пак не става

 

 

kon.jpg

Да,така се случва най-често:(

Затова им пращам на мейла линк и скрийншот,а след това им звъня по телефона за да ми отговорят.И тогава не е сигурно, защото вече от седмица чакам отговор.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 минути , Мари Николова каза:

Да,така се случва най-често:(

Затова им пращам на мейла линк и скрийншот,а след това им звъня по телефона за да ми отговорят.И тогава не е сигурно, защото вече от седмица чакам отговор.

А на български ли да им пиша имейла и на кой да е, че от сайта формата за връзка с тях няма опция за прикачване на файл>

Връзка към коментар
преди 29 минути , Мари Николова каза:

Да, на български на този:

customer.service@booking.com

 

От лЮбопитство само- къде намери по-ниска цена?

 

 

www.bedandbreakfast.eu

има го в скрийншота 🙂

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Свързах се със съпорта им по телефона и точно тогава, когато момичето провряваше в този сайт и той блокира та ми каза да изпратя имейл 😂 и псоле докато се оправи вече сайта стаята не бе налична и сега ще ми кажат,че няма такава оферта налична ама каквото стане 😂, а резервацията я направих вчера и още тогава я намерих в този сайт ама викам ще изчакам 😂 а и 25лв не са малко все пак за късно настаняване ми искат 50лв та исках малко да избия

Връзка към коментар
преди 9 минути , Ivko каза:

Свързах се със съпорта им по телефона и точно тогава, когато момичето провряваше в този сайт и той блокира та ми каза да изпратя имейл 😂 и псоле докато се оправи вече сайта стаята не бе налична и сега ще ми кажат,че няма такава оферта налична ама каквото стане 😂, а резервацията я направих вчера и още тогава я намерих в този сайт ама викам ще изчакам 😂 а и 25лв не са малко все пак за късно настаняване ми искат 50лв та исках малко да избия

Понеже мястото за настаняване е къща за гости и може би нямат две идентични стаи.Възможно от къщата да не са отразили на време,че стаята е резервирана и тя да е излизала все още на по-ниска цена в другият сайт.Това не е проблем и ако имаш скрийншот с ниската цена и условията,букинг би следвало да уважи заявката ти.Така ми беше обяснено в тел.разговор с тях,все още не съм го пробвала.

 

С късните полети е мъка да си намериш настаняване след 22:00ч в Катаня,а и в Италия въобще.Миналата година през ММТ резервирах много изгодно хотелче с рецепция 24ч на централен площад,ако те интересува ще се опитам да намеря името му,може пак да е на добра цена.Ако пък комбинираш линк от приятел+ по-ниска цена - най-често намирам по-добри цени в expedia,orbitz,cheaptickets.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 18 минути , Мари Николова каза:

image.png.e076773ae6fa946fa956f57a182b90d4.png

Някаква нова промоция на букинг-връщат  10%. Минимална сума на резервация 100 евро.Валидна до 11 юни.

image.png.76b5fc3299fa5449257f52e7c8776612.png

 

Не е нова промоция или поне не е нова спрямо темпото с което въвеждат и се отказват от какво ли не. Персонална е тази промоция и обикновено ти я закачат за акаунта след като направиш някаква резервация, но не е задължително да е така.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 10 минути , koliob каза:

Не е нова промоция или поне не е нова спрямо темпото с което въвеждат и се отказват от какво ли не. Персонална е тази промоция и обикновено ти я закачат за акаунта след като направиш някаква резервация, но не е задължително да е така.

И пак ли е само веднъж на профил?

Връзка към коментар
На 19.05.2019 г. в 16:46, rik4o каза:

Не може да не се забележи и Genius отстъпката, която поне в моя акаунт продължава да си "пъпли" нагоре, достигайки невиждани и нечувани висоти. ...

25.png.434a9f1f3909876592cacaf6b95bf8a5.png

Последната находка беше от 25%:

 

25.png.434a9f1f3909876592cacaf6b95bf8a5.png

 

Вече не "пъплим", а скачаме троен скок:

 

39%: :happy:

 

image.png.b3797ec71d220e80a4fd7695cb853846.png

 

49%: :happy: :happy:

 

49.png.84f0a834230a2395fcd210aa2e2d1036.png

 

54%: :happy: :happy: :happy:

54.png.d0457cf7663cbe4e042d9e2043419727.png

 

  • Харесвам 5
  • Браво 2
  • Смея се 3
Връзка към коментар
На 9.06.2019 г. в 10:03, Мари Николова каза:

Да,така се случва най-често:(

Затова им пращам на мейла линк и скрийншот,а след това им звъня по телефона за да ми отговорят.И тогава не е сигурно, защото вече от седмица чакам отговор.

 

На 9.06.2019 г. в 10:48, Ivko каза:

Свързах се със съпорта им по телефона и точно тогава, когато момичето провряваше в този сайт и той блокира та ми каза да изпратя имейл 😂 и псоле докато се оправи вече сайта стаята не бе налична и сега ще ми кажат,че няма такава оферта налична ама каквото стане 😂, а резервацията я направих вчера и още тогава я намерих в този сайт ама викам ще изчакам 😂 а и 25лв не са малко все пак за късно настаняване ми искат 50лв та исках малко да избия

Значи днес след 10 дена реших да звънна да видя какво се случва с имейла, който пратих след разговор със съпорта и се оказа, че не са получавали никакъв имейл и пак им пуснах и звъннах и са го получили, но ми казаха,че не отговарял иска на изискването за начина на плащане и че съм ги потърсил след напускане и не ми се обесняваше сега кога съм им писал още, но ще го разгледат. Значи моята резервация беше с безплатно анулиране 5 дена преди настаняване и след това става non refundable на първата нощувка. Аз като направих скриин шот на същите условия беше на петия ден и там си пишело non refundable, с една удивителна на която като цъкнеш и пишеш същото като в букинг, но понеже не скриинах с удивителната и от тук идва уж разминаване и не ми се ибесняваше пак и зараорих и след малко получавам имейл Thanks for getting in touch with us about the We Price Match promise. Although your booking does not meet the We Price Match conditions because you contacted us after check-out and because the alternative booking was non-refundable, we would like to offer you a refund of 12 Euro to show our appreciation of your business.

 

Все пак са разбрани, а може би и броя на резервациите им е направил впечатление 🤣🤣 големи разправии за 25лв ама кой ти ги дава. Ще си кажат сигурно какви цигани има 🤣🤣

И понеже беше с плащане на място не знам какво ме накара да взема фискалната бележка, която ми издадоха било то и на ръка, че сега нямаше да има какво да пратя като доказателсто колко съм платил

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

И аз съм доволна като цяло от съпорта на букинг. Имах един случай с хотел, в който при пристигане ми казват, че е станало оувърбукинг и ще ни настанят в техен систър хотел, съгласихме се. След като се прибрахме виждам в профила си, че от хотела са ме отбелязали като no show, при което се ядосах, защото бях резервирала през референтен линк и така нямаше да си получа кешбека. Писах мейл на букинг, обяснявайки им ситуацията и те бяха така любезни да ми възстановят кешбека без никакъв проблем.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На кой телефон звъните на  боокинг? Преди ден  резервирах за хотел в България с оферта -  оставащи само две стаи, но днес цената е доста по-ниска на техния сайт и отново има доста налични стаи.

Връзка към коментар

Разлика в цените за стая в хотел на Пелопонес без Genius, с Ниво 1 и с Ниво 2

 

Имах възможност да сравня цените при резервиране по един от тези три начина и ми стана интересно дали Ниво 2 все пак има някакво предимство пред Ниво 1. Изводът е, че макар и не за всяка резервация, все пак има разлика, и то значима за мен в случая, благодарение най-вече на безплатния ъпгрейд на стаята.

 

Представям ви само фактите, анализът е ясен (едно под друго вляво е "Комфортна тройна стая...", а вдясно - "Малка стая..."):

Без Genius

 

no_1.png.630ef12b69a103c49a560a00bcbf658b.pngno_2.png.bd38aa55253af21d9c8770f663a7f4f0.png

 

 

Ниво 1

 

n1_1.png.03bb7160339be2ee1875af579deb8a3d.pngn1_2.png.6f7ec908ea64521137b5b41f19813c9a.png

 

 

Ниво 2

 

n2_1.png.38a7e855bd1e4b7ff6a69eb1ef850337.pngn2_2.png.e369e6346c598752d8c4895309feda81.png

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 минути , ivelina666 каза:

Добре, а как разбираш кое ниво Genius си? На моето нищо не пише.

 Като отидеш на профил, но при първо ниво не пише нищо, а само че си genius. От второ ниво го изписва.

 

 

812A1532-6D61-4790-B34F-EBAC4111BE58.jpeg

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.