Topfly Публикувано: 19 юли, 2017 Публикувано: 19 юли, 2017 преди 7 часа, Marisha каза: Дъщеря ми работи в момента в един хотел в Приморско, 30 техни туристи бяха в този самолет, мога да те уверя, че не бяха весели и усмихнати, когато пристигнаха в хотела. Веднъж с автобус катастрофирахме и автобуса излезе от пътя като спряхме в едно поле с царевица. За щастие в автобуса нямаше сериозно пострадали хора и от пътниците които познавам никой не получи никакъв сериозен шок от случилото се. Разбира се всичко е строго индивидуално, но ако не си видял загинали хора, кръв и т.н. вероятно с лека уплаха ще мине всичко. Вероятно най-запомнящото за пътниците ще бъде, че са спряли сред полето и са джпали сред калта Хубавото е, че след една седмица ще са принудени да летят отново и така бързо ще могат да превъзмогнат евентуалните притеснения от летене със самолет. 2
Topfly Публикувано: 19 юли, 2017 Публикувано: 19 юли, 2017 преди 13 минути , akair каза: От капитана зависи дали ще надуват пързалки или ще изчакат стълби. При случая с А380 на Кантас в Сингапур (с разпаднал се двигател), капитанът е решил, че няма проблем да изчакат техниката. Не виждам нещо странно - има кой да вземе решение и да носи отговорност. В друг форум пишеше какво предизвикателство е било за служителите - по 2-3 самолета на стоянка, един е чакал на рульожката, ... Стълбите по принцип не са подготвени за офроуд . Вероятно и летището има дума дали ще се опита да прати стълбите до самолета. В случая е имало дъжд и кал. Добре е все пак, че са направили всичко възможно да пратят стълба. Пързалката със сигурност не е напълно безопасен начин за напускане на самолета. 2
Фил Публикувано: 19 юли, 2017 Публикувано: 19 юли, 2017 Като гледам снимките - доста навътре е заорал в нивата ..., има ли някъде инфо колко метра след края на пистата е спрял?
Topfly Публикувано: 19 юли, 2017 Публикувано: 19 юли, 2017 преди 8 минути , Фичо каза: Като гледам снимките - доста навътре е заорал в нивата ..., има ли някъде инфо колко метра след края на пистата е спрял? В някои източници пише, че е 300 метра, но при 200 км/ч подобно разстояние се взима за 5-6 секунди. Вероятно докато усетят какво става, самолетът е спрял в калта.
randi Публикувано: 19 юли, 2017 Публикувано: 19 юли, 2017 (редактирано) Инцидента на Варна беше доста по - сериозен... Всъщност на Бургас машината не е преминала през цялата писта и излезнала след нея, а е кацнал и излезнал от пистата вдясно. Ясно се виждат кулата и опашката на един самолет. Имали са хидравличен проблем и носовия колесник е бил неуправляем доколкото разбрах. Редактирано 19 юли, 2017 от randi 4
Topfly Публикувано: 19 юли, 2017 Публикувано: 19 юли, 2017 Вероятно около 10 секунди са се движели по тревата, защото пишат, че самолетът се е движел със 120 км/ч. На борда не е имало никаква паника и някои дори не са разбрали, че са кацнали http://www.dnes.bg/stranata/2017/07/19/bez-haos-prizemiavash-samoleta-s-262-km-ch-vlizash-v-trevata-sys-120.347743 1
SLX Публикувано: 19 юли, 2017 Публикувано: 19 юли, 2017 преди 3 часа, Topfly каза: Стълбите по принцип не са подготвени за офроуд . Вероятно и летището има дума дали ще се опита да прати стълбите до самолета. В случая е имало дъжд и кал. Добре е все пак, че са направили всичко възможно да пратят стълба. Пързалката със сигурност не е напълно безопасен начин за напускане на самолета. Не, нямат думата. В тази новина е бъкано с някакви небивалици за хидравлични амортисьори... Изглежда самолетът е напуснал пистата странично, не отвъд края й. Ако е обявено като емърджънси, ще се разследва този инцидент. Важното е, че са живи и здрави пътниците. 1
Topfly Публикувано: 19 юли, 2017 Публикувано: 19 юли, 2017 преди 1 минута , SLX каза: Не, нямат думата. Какво ще направи пилотът ако летището му откаже да му прати стълби, защото мястото е трудно достъпно? Пилотът решава как ще стане евакуацията, но въз основа на съществуващите възможности!
randi Публикувано: 19 юли, 2017 Публикувано: 19 юли, 2017 Разследване ще има със сигурност. Иначе ако мястото е трудно достъпно машината няма да е цяла и ще е съвсем друг филма... От сто кладенеца вода се вади. 1
SLX Публикувано: 19 юли, 2017 Публикувано: 19 юли, 2017 преди 1 час, Topfly каза: Какво ще направи пилотът ако летището му откаже да му прати стълби, защото мястото е трудно достъпно? Пилотът решава как ще стане евакуацията, но въз основа на съществуващите възможности! Има специален протокол при обявено емърджънси, пазарлъци за стълби или пързалки не може да има. Хидравличен проблем е много сериозна повреда и то отчитайки факта, че има обикновено 3 хидравлични кръга. Неработоспособност на носовия колесник придружена с неработоспособност на вертикалното кормило е много кофти. Вертикалното кормило позволява управление на самолета около вертикалната му ос при по-висока скорост. Подобни инциденти със странично излизане от пистата могат да се получат при проблем със спирачките на едната група главни колесници или с неработоспособност на ривърса на единия от двигателите, която веднага те праща в храсталака (а310 Иркутск 2006). Като излезе докладът от разследването, ще разберем.
Topfly Публикувано: 19 юли, 2017 Публикувано: 19 юли, 2017 преди 55 минути , SLX каза: Подобни инциденти със странично излизане от пистата могат да се получат при проблем със спирачките на едната група главни колесници или с неработоспособност на ривърса на единия от двигателите, която веднага те праща в храсталака (а310 Иркутск 2006). Като излезе докладът от разследването, ще разберем. Намерих едно видео с инцидента за който споменаваш, но там излизането от пистата не е странично цък Аз лично изобщо не си спомням някога да е имало подобен инцидент като този в Бургас. много ще ми е интересно какво ще покаже разследването.
SLX Публикувано: 19 юли, 2017 Публикувано: 19 юли, 2017 (редактирано) А, извинявам се, но полет 778, който съм посочил се оказа, че има съвсем различна причина за катастрофата от тази, която си мислех аз преди време. Или това, което са посочили в доклада си разследващите е съвсем различно от отказ на ривърс на двигателя. В този случай след преместването на управлението на десния двигател от ривърс на празен ход, капитанът е дал 60% тяга на левия двигател, което, съвсем очаквано, е убило повечето от пътниците. Трудно ми е да си представя как точно това би направил опитен командир, но такова е руското заключение. Редактирано 19 юли, 2017 от SLX
randi Публикувано: 20 юли, 2017 Публикувано: 20 юли, 2017 На 19.07.2017 г. в 14:48, Topfly каза: Намерих едно видео с инцидента за който споменаваш, но там излизането от пистата не е странично цък Аз лично изобщо не си спомням някога да е имало подобен инцидент като този в Бургас. много ще ми е интересно какво ще покаже разследването. Ето един 777 на Сингапур как излиза странично на пистата. Не съм се интересувал какви са ги дробили....
tch Публикувано: 20 юли, 2017 Публикувано: 20 юли, 2017 Ужас! Какво правеше пилотът?! След като всички колесници бяха на пистата, той тръгна да видя отново носа 1
macf1an Публикувано: 20 юли, 2017 Публикувано: 20 юли, 2017 Всъщност тогава заорава в нивата и затова го вдига.
Климент Публикувано: 21 юли, 2017 Публикувано: 21 юли, 2017 9 hours ago, macf1an said: Всъщност тогава заорава в нивата и затова го вдига. Напротив вдигна носа и след като пак го свали излезе от пистата
Diana Doncheva Публикувано: 30 юли, 2017 Публикувано: 30 юли, 2017 Поздравления за смообладаниието! 8
Спас. Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 (редактирано) Този самолет направи няколко кръгчета над центъра, а сега прави втори опит за кацане... Какво се случва.... и случва ли се нещо? Редактирано 1 август, 2017 от Спас.
П.Кръстев Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 (редактирано) Определено става нещо, защото вече има и коли на РВД. ЕДИТ: Сега виждам, че и в снимката на Спас ги има Редактирано 1 август, 2017 от П.Кръстев
boogy83 Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 преди 18 минути , П.Кръстев каза: Определено става нещо, защото вече има и коли на РВД. ЕДИТ: Сега виждам, че и в снимката на Спас ги има Нищо не става, преди малко кацна самолет, всеки момент каца Ryanair от Лондон, а след него гледам захожда и Луфтханса от Мюнхен. Колите си обикалят по летището и си вършат работа. Ако имаше проблем, щяха да пренасочат пристигащите самолети предполагам. 1
Гост 45#2 Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 Правителственият Falcon пак кръжи над София http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2017/08/01/3016963_pravitelstveniiat_falcon_pak_kruji_nad_sofiia/
boogy83 Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 Наскоро когато бяха обявени санкциите срещу Катар имаше подобен случай на летището в Доха. Дори се обсъждаше в една тема тук във форума. Пак един самолет обикаляше без да каца и в последствие се оказа, че е някаква учебна процедура.
randi Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 Заради новия радар лети фалкона. Него го ползват при настройки по радарите и т.н. Често се случва да прави интересни заходи и go around - и. 6
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега