Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Чиста случайност. Що не пробваш с тази карта да платиш в боокинг за хотелско настаняване, което дръпва паричките веднага. :lol:

 

На снимката няма Дайнерс. ;)

 

Да, няма Дайнерс на снимката. Затова и я публикувам :)

Защото точно този салон е в списъка на http://dinersclublounges.com/, но Дайнерс логото го няма на входа му.

За съжаление не успях да разбера дали щяха да ме пуснат с тази карта.

 

А относно букинга - booking.com не дърпа пари от картата ти. Парите се теглят от хотела в който си направил резервацията. Кога и как съответния хотел/място за настаняване ще решат да ги изтеглят - зависи ... то си пише като резервираш. Зависи от политиката за канселиране, имаш ли право на такова, дали си се явил и т.н.

Букинга ти дава възможност да резервираш с Дайнерс ако съответния хотел я приема. Имам вече няколко такива резервации.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
Георги Матеев

Неочакван бонус на картата Diners. Наложи се да отменя един предплатен хотел и да ми се върнат пари по картата. Оказа се, че Diners не начисляват никаква такса за връщане на пари (при повечето други карти таксата е 1% от сумата). На практика получих обратно точно толкова, колкото съм платил, без да загубя нито една стотинка. Приятно изненадан съм.

  • Харесвам 9
Връзка към мнение

Може ли някой, който притежава карта Diners револвираща да ми разясни някои неща.. Ако платиш до датата на падежа цялата сума - не ти начисляват никаква лихва, ако платиш процент от сумата(не помня точно 5 или 10%) плащаш лихва 19%, а ако просрочиш - 25% лихва. Миналата седмица си заявих Diners charge, днес отивам да си взема готовата уж карта и в договора - револвираща. След 30-40 минутно звънене по телефона на служителката на ПИБ(и двата пъти виждам как не са грам запознати с условията на картата и всичко свързано с нея) започна да ми обяснява, че е по-изгодно да е револвираща. Звъннах в кол центъра - уж потвърдиха, че е така, но заради себе си исках да се допитам и до магеланци.

ПС: Ако не е вече актуална от към отстъпки направо да я отказвам и да пускам Маестро. :)

Връзка към мнение

Charge картата трябва да платиш всичко до датата на падежа (до 45 дни за Classic, и до 60 дни за ПИБ варианта), ако просрочиш - 22%

Револвиращата трябва да платиш всичко, за да си без лихва, или минимум 5% от похарченото - останалото е с 19% лихва, а ако просрочиш - с 25%. Гратисния период е до 45 дни - т.е до 15 число на следващия месец

При charge варианта не участваш в програмата за 1% cash back, иначе ако си плащаш всичко навреме друга  разлика няма.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Charge картата трябва да платиш всичко до датата на падежа (до 45 дни за Classic, и до 60 дни за ПИБ варианта), ако просрочиш - 22%

Револвиращата трябва да платиш всичко, за да си без лихва, или минимум 5% от похарченото - останалото е с 19% лихва, а ако просрочиш - с 25%. Гратисния период е до 45 дни - т.е до 15 число на следващия месец

При charge варианта не участваш в програмата за 1% cash back, иначе ако си плащаш всичко навреме друга разлика няма.

Благодаря ти за отговора. Това ме интересуваше. :)
Връзка към мнение

Може ли някой, който притежава карта Diners револвираща да ми разясни някои неща.. Ако платиш до датата на падежа цялата сума - не ти начисляват никаква лихва, ако платиш процент от сумата(не помня точно 5 или 10%) плащаш лихва 19%, а ако просрочиш - 25% лихва. Миналата седмица си заявих Diners charge, днес отивам да си взема готовата уж карта и в договора - револвираща. След 30-40 минутно звънене по телефона на служителката на ПИБ(и двата пъти виждам как не са грам запознати с условията на картата и всичко свързано с нея) започна да ми обяснява, че е по-изгодно да е револвираща. Звъннах в кол центъра - уж потвърдиха, че е така, но заради себе си исках да се допитам и до магеланци.

ПС: Ако не е вече актуална от към отстъпки направо да я отказвам и да пускам Маестро. :)

За charge не важи промоцията за месечните такси... Редактирано от Yto
Връзка към мнение

А как се проверява в ПИБ салдото по Дайнърс ?

Извинявам се за офтопика.

 

Току що направих една резервация през jetcost.pt->edreams.pt .

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

А как се проверява в ПИБ салдото по Дайнърс ?

Извинявам се за офтопика.

 

Току що направих една резервация през jetcost.pt->edreams.pt .

Ако им се вярва, скоро и онлайн ще може

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Георги Матеев

А как се проверява в ПИБ салдото по Дайнърс ?

Извинявам се за офтопика.

 

Току що направих една резервация през jetcost.pt->edreams.pt .

 

Всъщност, най-лесно и бързо е да звъниш на Дайнърс по телефона. Изключително любезни са и правят всякакви справки.

 

Ако правиш друга резервация през edreams сподели моля те дали ти е минала картата за втори път.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Георги Матеев

Направих втора само , че през испанската версия и мина.

 

Испанската и португалската версия май не споделят една и съща база данни и затова минава.

 

Въпросът е дали ще те пусне да направиш втора резервация през някоя от тези две версии.

Връзка към мнение

Испанската и португалската версия май не споделят една и съща база данни и затова минава.

 

Въпросът е дали ще те пусне да направиш втора резервация през някоя от тези две версии.

Мисля, че не. Оправи ли са си грешките след нашето нашествие там.

Другите версии на сайта не обичат Дайнърс - италианската и немската искат Етропей за сега.

 

Връзка към мнение

Написано е между редовете   :P

За кредитни карти май не съм виждал до сега да има такса за проверка на баланс.

Банкоматите - само на ПИБ. От други дори и да можеш да теглиш няма как да направиш проверка за баланс поради кашата с мрежите, обработващи транзакциите. На практика Diners нямат собствена мрежа от години - В САЩ ползват мрежата (и логото) на Mastercard, след като Citibank купува Diners през '80-те и имат номер 55xxxxxxxxxxxxxx, в останалите държави всеки локален франчайз си изгражда мрежата - някъде ползват собствена, другаде локална, на трети места - Plus (на VISA). Новите карти са с логото и ползват мрежата на Discover/Pulse.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Наложи ми се да направя едно уточнение, което звучи така:

В протокола, който клиентът подписва при получаване на картата, фигурира опция, че той може да се откаже от месечно извлечение на хартиен носител.
В същия протокол обаче, нито в друг документ, не фигурира опция, с която притежателят на картата да изрази желанието си да получва уведомително съобщение като смс или ел. поща при  всяка транзакция, която се прави с картата.

Основанията за неактивираната опция са :

1. това е банкова услуга, а не услуга на картоиздателя и така последният не е отговорен за тази услуга.
2. ако клиентът не запита и/или банковият служител сам не предложи, опцията остава неактивна и картодържателят остава в неведение за размера и броя на транзакциите.

Добре е картодържателят сам да поиска от банковия служител активирането на услугата за уведомяване чрез смс или ел. поща при всяка транзакция от тази карта в момента на получаването и.

Услугата се заплаща с еднократна такса от 2 лв.

Редактирано от bat.galin
  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Еднократната такса е за активиране на услугата. Всеки СМС е на цена 10ст.. По начина, по който е разяснено на сайта на банката не става много ясно дали получаваш едновременно СМС и емайл и дали се плаща и за двете общо 10 ст.

http://www.fibank.bg/bg/page/448#nasheto-predlojenie

 

Звъннах на банката. Мога да заявя само емайл, дължи се само еднократна такса за регистрация 2 лева.

Редактирано от dlachko
  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Тоест няма възможност за SMS известяване ли ?

Тъкмо днес бях в клон на ПИБ и служителката не беше наясно. Каза , че трябвало да звънне да попита , но аз го оставих за друг път.

При получаване на картата нищо не съм отметвал по въпроса.

Връзка към мнение

В протокола, който клиентът подписва при получаване на картата, фигурира опция, че той може да се откаже от месечно извлечение на хартиен носител.

В същия протокол обаче, нито в друг документ, не фигурира опция, с която притежателят на картата да изрази желанието си да получва уведомително съобщение като смс или ел. поща при  всяка транзакция, която се прави с картата.

 

Отказът от хартиен носител автоматично включва изпращането на извлечението по email.

 

Уведомяването след всяка транзакция с email обаче явно е ново, защото съм ги питал няколко пъти ПИБ и са ми казвали, че няма такава услуга - само СМС известяване.

Редактирано от adreno
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Когато си взех моята миналата седмица имаше такава отметка. Казаха ми, че хартиеното извлечение е 1 лв на месец и го отказах. За и-мейл ми казаха, че е безплатно, но им нямам много вяра на служителите там, супер омотани са.

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.